Iddquote:Op donderdag 13 april 2006 18:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Even lekker snel nog wat centjes verdienen natuurlijk...
Waarom, rept geen zender, krant of andere media over de ellenboogstoot?? En heb ik er alleen deze "foto" nog maar van gezien?? Zal allemaal dus wel meevallen.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:30 schreef Yozzz het volgende:
Ik denk dat Ajax het nog moeilijk gaat krijgen zonder Klaas Jan in de playoffs. Zie hier wat hij gisteren nodig achtte te doen bij Ruud Knol:
[afbeelding]
Een schorsing zou rechtvaardigheid zijn, het negeren van deze elleboog "Des KNVB's"
Reken maar op een hoop dagjesmensen, vooral als er een wedstrijd als Ajax-Feyenoord op het programma staat.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Zal ze hopelijk tegenvallen als er maar 10.000 man komt
Ik 'vrees' dat het gewoon volle bak wordt beide keren...quote:Op donderdag 13 april 2006 18:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Zal ze hopelijk tegenvallen als er maar 10.000 man komt
Helemaal mee eens!! Is ook de mooiste dag om naar het voetbal te gaan..quote:Op donderdag 13 april 2006 18:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Ze moeten ook gewoon alles op zondag laten spelen
Gister was het ook niet vol bij de laatste thuis wedstrijd en dat is normaal altijd volle bak
Tegen Feyenoord zal het zo goed als vol zijn, denk ik.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik denk niet meer dan 30.000 man, zeker als het al op donderdag is.
Galasek defender? Juan Escudé?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:41 schreef daaaaan het volgende:
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:53 schreef F1Bas het volgende:
De kakkerlakjes doen het nu al in hun broek voor KJH![]()
Het loopt anders redelijk hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 18:53 schreef Jasza het volgende:
MrDoegewoon dat FM forum heeft toch weinig nut denk ik, als je Manutd en Champman bijv al kent?
Offtopic idd
Kzal me er is aanmeldenquote:Op donderdag 13 april 2006 18:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Het loopt anders redelijk hoor
Ga je gang, het is btw meer een hobby site. Het is geen site waar mee ik verdien ofzo, is gewoon voor de fun.quote:
Kijk maar is hoe calimero achtig ze bezig zijn in jullie 'eigen' topic.quote:
Pff, elleboog, me ballen man! Rot toch op! Haha, jankertzzquote:Op donderdag 13 april 2006 18:53 schreef F1Bas het volgende:
De kakkerlakjes doen het nu al in hun broek voor KJH![]()
Kerel doe us normaal man, heb het erover dat hier gesugereerd word dat we bang zijn voor Huntelaar. Waar je die onzin vandaan hebt mag Joost weten.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kijk maar is hoe calimero achtig ze bezig zijn in jullie 'eigen' topic.
Waarom hebben jullie het er dan over als het niks met jullie te maken heeft?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kerel doe us normaal man, heb het erover dat hier gesugereerd word dat we bang zijn voor Huntelaar. Waar je die onzin vandaan hebt mag Joost weten.
Als je het nog niet ben moet je het maar snel wordenquote:Op donderdag 13 april 2006 18:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kerel doe us normaal man, heb het erover dat hier gesugereerd word dat we bang zijn voor Huntelaar. Waar je die onzin vandaan hebt mag Joost weten.
Had je dat gevoel al niet bij die Europese uitshirt van Ajax?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:08 schreef The_Hives het volgende:
bij dat shirt moet ik aan bayern munchen denken
Leuk voor in de breedte, maar ik hoop dat Ajax ook nog een rechtermiddenvelder voor de basis aan zal trekken.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:35 schreef methodmich het volgende:
Volgens AD Sportwereld staat Simon Cziommer erg hoog op het lijstje van Ajax. Goeie zaak!
quote:Fontein noemt vijf clubwaarden Ajax
13-4-2006 <<< Algemeen directeur Maarten Fontein noemde woensdagavond tijdens de presentatie van de DVD de vijf clubwaarden voor de komende vijf jaar:
1. het aan zich binden en inspireren van fans wereldwijd;
2. creatief, aanvallend en dominant voetballen;
3. de jeugdopleiding is de kern van de clubstrategie;
4. gezonde bedrijfsvoering koppelen aan het historische erfgoed van Ajax, dat gebaseerd is op saamhorigheid, clubliefde en vriendschap;
5. Ajax zal zijn maatschappelijke rol in de samenleving met zorg van de medemens nemen.
Cziommer dus. Met Defour.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:37 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Leuk voor in de breedte, maar ik hoop dat Ajax ook nog een rechtermiddenvelder voor de basis aan zal trekken.
dan moet er aan bijna alle punten nog hard gewerkt wordenquote:
Bron van Ajax Netwerk is: http://home.skysports.com/list.asp?hlid=379053&CPID=9&clid=215&lid=25&title=Galasek+wants+to+stay+Dutchquote:Galasek: PSV, Feyenoord of buitenland
Tomas Galasek zou in een interview met het de Tsjechische Sportkrant Sport hebben laten weten een voorkeur te hebben voor een transfer naar PSV of Feyenoord. Indien dat er niet inzit, dan wil hij zijn heil buiten Nederland zoeken. Tot nu toe zou alleen FC Koln serieuze interesse hebben in de verdedigende middenvelder.
Het aanbod voor contractverlenging bij Ajax wilde hij niet accepteren. "Ik vond dat de club mij niet genoeg respecteerde. Ik denk dat ik het goed gedaan heb bij Ajax, maar ik heb nooit gevoeld dat ik het respect kreeg wat ik verdien."
"Het klopt dat toen Koeman hier kwam hij me op de bank zette. Maar gedurende de tijd verdiende ik zijn respect en werd ik een belangrijke speler. Toen Blind Koeman verving dacht ik dat ik de aanvoerdersband zou krijgen, maar hij gaf hem aan Escude." Toen Galasek vervolgens op de bank kwam bij het eerste duel van het seizoen om de Johan Cruijff Schaal dacht hij voor het eerst aan verhuur. Daar wilde Ajax niet aan meewerken.
quote:Kaartverkoop play-offs
De play-offs staan voor de deur. De afronding van de competitie is in volle gang. Op dit moment staat Ajax op de vierde plaats. Er moeten nog 1 wedstrijd worden gespeeld, daarna is definitief bekend hoe de play-offs eruit zullen zien.
AFC AJAX – AZ of Feyenoord
Play-off wedstrijd
Donderdag 20 april 2006 Aanvangstijd: 20:15u
Start voorverkoop: Maandag 17-04-06 09:00u
Als AFC Ajax – AZ:
Verkoop via TicketBox Max. 2 kaarten per Club Card
Vanaf Ma.17-04-06 09.00u Ajax SCC 40% korting
Vanaf Wo. 19-04-06 09.00u Ajax SCC / Sup.CC / KCC / CC 20% korting
Vanaf Do. 20-04-06 09.00u Alle CC (excl. AZ, ADO, FEY en Oranje)
Normaal tarief
Van 17-04-06 t/m 18-04-06 kunnen SCC-houders 2 kaarten kopen waarbij gebruik gemaakt kan worden van de eigen plaats reservering.
Als AFC Ajax – Feyenoord:
Verkoop via TicketBox Max. 1 kaart per Club Card
Vanaf Ma. 17-04-06 09.00u Ajax SCC 40% korting
Vanaf Wo. 19-04-06 09.00u Ajax SCC / Sup.CC / KCC / CC 20% korting
Van 17-04-06 t/m 18-04-06 kunnen SCC-houders 1 kaart kopen; de eigen plaats of elders in het stadion.
Einde voorverkoop: Donderdag 20-04-06 20:15u
Vakken: Prijzen
Normaal 40% korting 20% korting
412, 413, 414, 427, 428, 429 ¤ 15,25 ¤ 9,15 ¤ 12,20
416 ¤ 15,50 ¤ 9,30 ¤ 12,40
112, 113, 114, 115, 116 ¤ 17,50 ¤ 10,50 ¤ 14,00
125, 126, 127, 128, 129 ¤ 17,50 ¤ 10,50 ¤ 14,00
401, 410, 411, 415, 425, 426, 430 ¤ 22,- ¤ 13,20 ¤ 17,60
402, 403, 408, 409, 418, 423, 424 ¤ 29,- ¤ 17,40 ¤ 23,20
402, 403 –Kinderkaarten– ¤ 14,50,- ¤ 8,70 ¤ 11,60
117, 118, 123, 124 ¤ 31,25 ¤ 18,75 ¤ 25,00
404, 405, 406, 407, 419, 420, 421, 422 ¤ 36,- ¤ 21,60 ¤ 28,80
119, 120, 121, 122 ¤ 38,50 ¤ 23,10 ¤ 30,80
018, 023 ¤ 42,75 ¤ 25,65 ¤ 34,20
019, 020, 021, 022 ¤ 50,25 ¤ 30,15 ¤ 40,20
Rolstoelplatform en –tribunes
Alleen beschikbaar als eigen plaats voor
SCC-houders op deze vakken. ¤ 15,25 ¤ 9,15 ¤ 12,20
Misschien gaat het psv dan toch lukkenquote:Op donderdag 13 april 2006 20:47 schreef M0NTANA het volgende:
Het schijnt toch echt waar te zijn:
[..]
Bron van Ajax Netwerk is: http://home.skysports.com/list.asp?hlid=379053&CPID=9&clid=215&lid=25&title=Galasek+wants+to+stay+Dutch
Ja waarom niet?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:11 schreef Jasza het volgende:
Je kan dus gewoon overal in et stadion kopen met je seizoenkaart
Ja dat vraag ik mij ook af.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:31 schreef rubbereend het volgende:wat zou PSV met Galasek moeten? Alle middenvelders die we hebben zijn beter.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:45 schreef jna het volgende:
Geloof niks van dat hele Galasek verhaal.
ik kan dus voor 9,15quote:
Tsjaquote:Op donderdag 13 april 2006 21:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kan dus voor 9,15
ik ga nog steeds niet
Nee, tegen AZ kan je alleen 2 kaarten kopen en tegen Feyenoord 1.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:24 schreef Jasza het volgende:
Is het nou zo dat je tegen Feyenoord alleen eigen plaats kan kopen en tegen AZ ook andere?
dan ga jij toch lekker? laat je door mij niet tegenhouden hoorquote:
Hij was dan ook wel heel flauwquote:Op donderdag 13 april 2006 23:27 schreef Erwtensoep het volgende:
zo moeilijk is de grap toch niet
Klopt, alleen de lange zijde niet denk ik.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij was dan ook wel heel flauw
Ik denk niet dat het uitverkocht is donderdag, was zelfs tegen Inter niet zo.
Dat konden ze wel, ze hadden TEGEN kunnen stemmen net als PSV maar Ajax stemde dus voor. Dus door niet te gaan laat je wel degelijk blijken dat de directie van Ajax naar de supporters had moeten luisteren ipv alleen maar $$$$ te zien.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:59 schreef Jasza het volgende:
Tsja ik vind de plee-offs ook kut maar daar kan Ajax niets aandoen dus ga ik wel. Wegblijven heeft er toch geen invloed op dus.
Lijkt me wel een broodje aap dit, of hij wil als 15e man op de bank zitten...quote:Op donderdag 13 april 2006 21:31 schreef rubbereend het volgende:wat zou PSV met Galasek moeten? Alle middenvelders die we hebben zijn beter.
2 mensen tegen had wel veel uitgemaakt zegquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:41 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Dat konden ze wel, ze hadden TEGEN kunnen stemmen net als PSV maar Ajax stemde dus voor. Dus door niet te gaan laat je wel degelijk blijken dat de directie van Ajax naar de supporters had moeten luisteren ipv alleen maar $$$$ te zien.
Niet gaan betekent dat Ajax jouw kaart verkoopt aan een ander, niemand merkt jouw afwezigheid.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:41 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Dat konden ze wel, ze hadden TEGEN kunnen stemmen net als PSV maar Ajax stemde dus voor. Dus door niet te gaan laat je wel degelijk blijken dat de directie van Ajax naar de supporters had moeten luisteren ipv alleen maar $$$$ te zien.
Ik hoor het net ook op de radio haha.quote:Op vrijdag 14 april 2006 07:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jullie "god" Martin van Geel heeft een stadionverbod bij AZ![]()
Ajax.nl meldt dus dat de voorverkoop komende maandag begint, tweede Paasdag.quote:AFC AJAX – AZ of Feyenoord
Play-off wedstrijd
Donderdag 20 april 2006 Aanvangstijd: 20:15u
Start voorverkoop: Maandag 17-04-06 09:00u
Het begint wel een beetje een treurige man te worden die Scheringaquote:De liefde tussen AZ en Martin van Geel was al danig bekoeld nadat laatstgenoemde afgelopen zomer de overstap maakte naar Ajax. De technisch directeur is nu zelfs de toegang tot het stadion van de Alkmaarders ontzegd.
Van Geel ontving een aangetekende brief van AZ, waarin de club aan zijn ex-werknemer te kennen geeft dat hij gedurende vijf jaar niet welkom is. De brief is ondertekend door voorzitter Dirk Scheringa. 'Dit slaat nergens op', reageert Van Geel in De Telegraaf. 'Dit gaat wel heel erg ver.'
AZ onthoudt zich van commentaar, maar de actie heeft zeer waarschijnlijk te maken met het feit dat Van Geel spelers van zijn oude club heeft benaderd om voor Ajax te komen spelen. De poging om Ron Vlaar (inmiddels Feyenoord) in te lijven strandde en eindigde zelfs in een felle woordenstrijd. Ajax en Van Geel hadden meer succes toen zij zich meldden voor Kenneth Perez. De Deense international is vanaf komend seizoen in Amserdam te bewonderen.
Van Geel is zich van geen kwaad bewust. 'Ik zou in mijn huidige functie gebruik maken van kennis opgedaan in mijn tijd bij AZ. Maar wat is dat? Bijna alles is bij iedereen bekend. Ik kan toch niet mijn geheugen even uitwissen?'
Ajax laat uitzoeken welke betekenis het stadionverbod voor Van Geel precies heeft.
Boycotten helpt niet, want óf de kaart die jij niet koopt, wordt door een andere gekocht óf je koopt een kaart, maar bezoekt de wedstrijd niet. In beide gevallen verdient Ajax hetzelfde en denk je dat het de club kan schelen wie er wel en wie er niet in het stadion zitten? Ik ben ook tegen play-offs en ik vind het ook kut dat je extra moet betalen voor de wedstrijden van de play-offs, maar een boycot heeft geen zin, dan maar op een andere manier actievoeren.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:20 schreef the_hunter het volgende:
BOYCOTTEN!
Waarschijnlijk helpt het niet nee. Maar ik heb dan in ieder geval wel voor mezelf een statement gemaakt. Ik hoef niet alles te pikken. Gelukkig gaat van onze groep bijna niemand naar de plee offs, dus we gaan gezellig met z'n allen in de kroeg kijkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Boycotten helpt niet, want óf de kaart die jij niet koopt, wordt door een andere gekocht óf je koopt een kaart, maar bezoekt de wedstrijd niet. In beide gevallen verdient Ajax hetzelfde en denk je dat het de club kan schelen wie er wel en wie er niet in het stadion zitten? Ik ben ook tegen play-offs en ik vind het ook kut dat je extra moet betalen voor de wedstrijden van de play-offs, maar een boycot heeft geen zin, dan maar op een andere manier actievoeren.
Kerel wat heb jij nou te zeggen? Jij boycot je club het hele seizoen al.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:20 schreef the_hunter het volgende:
BOYCOTTEN!
Waar heb jij het over pik?quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kerel wat heb jij nou te zeggen? Jij boycot je club het hele seizoen al.
Je hebt niet eens een seizoenskaart. Tenminste dat denk ik, want je bent vaak zat hier op FOK! te vinden als ajax thuis speelt.quote:
Laat dan maar eens zien wanneer. Ben er elke wedstrijd. Uit en thuis haha. Maar zoek het maar op. Denk toch echt dat je in de war bent met iemand anders...quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een seizoenskaart. Tenminste dat denk ik, want je bent vaak zat hier op FOK! te vinden als ajax thuis speelt.
Een boycot is een statement maken, iets waardoor de ogen van Ajax geopend worden. Maar wat jij (en nog wel meer) doet, is uit principe en puur voor jezelf niet gaan, maar daar ligt Ajax niet wakker van. Als je echt zo prinicipieel tegen de play-offs bent, ga je mee naar Zeist of protesteer je op een andere manier, maar zo'n boycotje helpt niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:26 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk helpt het niet nee. Maar ik heb dan in ieder geval wel voor mezelf een statement gemaakt. Ik hoef niet alles te pikken. Gelukkig gaat van onze groep bijna niemand naar de plee offs, dus we gaan gezellig met z'n allen in de kroeg kijken![]()
Werden de prijzen van de SCC's niet voorafgaand aan het seizoen verhoogd?quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:38 schreef PyTh het volgende:
Bij PSV zaten de playoffs gewoon bij de prijs van de seizoenskaart in.
Maar misschien was het ook wel een beetje te obvious dat ...........
Met ¤ 10,-quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Werden de prijzen van de SCC's niet voorafgaand aan het seizoen verhoogd?
Nette prijzen, alleen krijg je er Italiaansvoetbal voor en een kut sfeerquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Met ¤ 10,-
Ik betaal ¤ 210,- voor 17 wedstrijden + eventuele playoffs
Hou maar weer op met je originele opmerkingen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nette prijzen, alleen krijg je er Italiaansvoetbal voor en een kut sfeer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |