Dag Moisanders. Overschatte jongensquote:De Graafschap wil Niklas Moisander
Dagblad De Gelderlander weet te melden dat FC De Graafschap de Finse linksback Niklas Moisander van Jong Ajax graag in de zomerstop zou willen overnemen.
De 20-jarige Moisander speelt al voor het derde seizoen in Jong Ajax. Zijn broer, doelman Henrik, gaat Ajax vrijwel zeker aan het eind van dit seizoen verlaten.
quote:Nourdin Boukhari in beeld bij Heerenveen
Volgens de Voetbal International heeft SC Heerenveen belangstelling voor aanvaller en middenvelder Nourdin Boukhari. De Marokkaan mag Ajax aan het eind van dit seizoen transfervrij verlaten.
Boukhari heeft naar verluidt al voor enkele eredivisieclubs bedankt. In Holland Sport bekende hij afgelopen maandag dat hij ook wel in een warm land zou willen voetballen.
Fout. Wat heb JIJ met Ajax te maken?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat heeft je hele verhaal dan met ajax te maken?
Doe maar: "Nog steeds de beste van A'dam!"quote:Op woensdag 5 april 2006 15:23 schreef rubbereend het volgende:
suggesties voor een goede TT?
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Doe maar: "Nog steeds de beste van A'dam!"![]()
>
Ik dacht 040...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef Cordoba32 het volgende:
Lees net dat 010 belangstelling heeft voor Musampa![]()
Zou het zeker niet slecht doen denk ik bij julliequote:Op woensdag 5 april 2006 15:40 schreef SCH het volgende:
Leuk als wij Boukhari zouden halen.
Wat een kutjanussen zijn het he...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
't Zou wel een typische 040 streek zijn idd.
Heb ik als één van de eerste genoemd, toen werd ik nog half uitgelachen.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:41 schreef Radegast het volgende:
Musampa zou ook een goede voor Ajax zijn.![]()
Ach, ja, zo gaat dat hé!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heb ik als één van de eerste genoemd, toen werd ik nog half uitgelachen.
Die keeper van Nederland bij die laatste goalquote:Op woensdag 5 april 2006 15:23 schreef Trancelocator het volgende:
Die TT.
Voor de geïnteresseerden:
* Dit is niet om reclame te maken. Nike, Puma en Umbro zijn natuurlijk ook topmerken.*
Er zijn op de voetbalsite van Adidas leuke filmpjes te vinden van een paar 'interlands' die gespeeld zijn. Zo was er ook een Nederland-Duitsland. Het grappige is dat Nigel de Jong een team bij elkaar moest zoeken en dat binnen twee uur. Zijn team moest aantreden tegen het team van Kuranyi.
Leuk zijn ook de duels Portugal (Nuno Gomes)-Spanje (Xavi) en Argentinië (Riquelme)-Brazilië (Kaka).
Adidas interlands en op 'Enter now' bij Robben.
2018 voorspelling?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Zijn we al kampioen?
Ow sorry, verkeerde topic zie ik...
Ik weet niet hoe die het nu doet enzo, maar ik denk dat hij best bruikbaar is op het middenveld. We hebben alleen meer een rechtermiddenvelder nodig.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:41 schreef Radegast het volgende:
Musampa zou ook een goede voor Ajax zijn.![]()
zou lekker zijnquote:Op woensdag 5 april 2006 16:48 schreef Nashje het volgende:
Van Geel wil toch nog een verdediger halen. Misschien Erik Edman?
Sjonnie in de basis maar gelijk dan, Maduro naar het middenveld of is Grygera ook weer fit? Sneijder nog maar op de bank laten.quote:Heitinga dit weekend weer inzetbaar
5-4-2006 Johnny Heitinga is dit weekend weer inzetbaar. Het herstel van de Ajacied verloopt voorspoedig. Heitinga liep eind februari een nierkneuzing op tegen Inter.
Ook het herstel van Wesley Sneijder verloopt naar wens. Het is nog niet helemaal zeker of hij fit is voor de wedstrijd zondag tegen AZ of dat hij woensdag tegen Vitesse weer mee kan doen.
Voor Urby Emanuelson komt het duel zondag te vroeg. Waarschijnlijk kan hij pas een week later weer in actie komen.
Voetbalzone. Ze zeggen "volgens VI". Dat moet er dus vandaag in hebben gestaan. Kan iemand dat bevestigen?quote:'Ajax polst Davids opnieuw'
Rogier Deelstra | 05-04-2006 18:24:53
Wed ¤15 gratis bij Unibet
Ajax gaat opnieuw proberen Edgar Davids terug naar Amsterdam te halen, aldus Voetbal International. Technisch directeur Martin van Geel heeft zijn selectie voor volgend seizoen nog niet compleet en is vooral op zoek naar ervaren krachten. Davids werd aan het begin van dit seizoen al gepolst.
Momenteel komt Davids uit voor Tottenham Hotspur, maar hij is nog tot 2007 eigendom van Internazionale. Trainer Martin Jol gaf aan hem te willen behouden, maar uit het verleden is gebleken dat de Amsterdammer onvoorspelbaar is. In de zomer van 2004 maakte Davids al eens de wonderbaarlijke overstap van FC Barcelona naar Inter, waar hij bankzitter werd.
Davids heeft eerder aangegeven dat hij ooit nog wel eens voor Ajax of 'zijn trainer' wil spelen. Dat laatste is Louis van Gaal (AZ). Vorig jaar zomer probeerde assistent Gerard van der Lem hem al eens over te halen, maar Davids vond het toen nog te vroeg voor een terugkeer naar Nederland.
Ja, dat klopt. Bladzijde 9, in het stukje "kortom'.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Voetbalzone. Ze zeggen "volgens VI". Dat moet er dus vandaag in hebben gestaan. Kan iemand dat bevestigen?
Wat staat er precies dan? Dikt voetbalzone het niet een beetje aan?quote:Op woensdag 5 april 2006 18:47 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Bladzijde 9, in het stukje "kortom'.
Ik geloof het pas als hij uit de ArenA komt met een pak koffie.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:51 schreef Jajong het volgende:
Dat zal best, maar dat + het feit dat hij in A'dam is gespot.. Doet mij hopen.
zo zal wat er wel uitgaan zien?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:11 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Photoshop maar zo zal het er wel uit gaan zien denk ik.
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:09 schreef vdHoek het volgende:
De berichten omtrent Davids beginnen nu wel wat irritant te worden. Ik wil eigenlijk maar 1 bericht zien en al dat geroddel liever niet.
quote:Ajax Amsterdam maakt komst Edgar Davids bekend
Amsterdam, 5 april 2006
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Inter Milan over de overgang van Edgar Davids naar Ajax. Het contract van Davids gaat in op 1 juli 2006 en heeft een looptijd van twee jaar.
De in Amsterdam geboren Davids (13 maart 1973) speelde onder andere bij gerenommeerde clubs als Juventus, Barcelona, Inter Milan en Tottenham Hotspur. Tevens was hij lange tijd vaste waarde in het Nederlands Elftal. De middenvelder speelde in totaal 74 wedstrijden voor Oranje.
Technisch directeur Martin van Geel: ,,Edgar Davids is een zeer ervaren middenvelder die al bij diverse topclubs actief is geweest. Wij denken dat hij voor ons jonge talentvolle team van grote waarde kan zijn, samen met onder andere ervaren aankopen als Jaap Stam. Ajax Amsterdam wilde nog even wachten voor het officieel aankondigen van de transfer, maar helaas vond FOK!user vdHoek alle berichten omtrend Davids nu wel wat irritant worden. Hij wilde eigenlijk maar 1 bericht zien en al dat geroddel liever niet.''
Foto: Pro Shots/Richiardi
Bron: www.ajax.nl
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dit is dat cup shirt van vorig jaar![]()
volgens mij leent inter hem uit aan Tottenhamquote:Op woensdag 5 april 2006 19:25 schreef methodmich het volgende:
Waarom hebben we overeenstemming met Inter bereikt, twi? Hebben die nog verborgen rechten op Edje?
Meer arbeid was zonde geweest!quote:Op woensdag 5 april 2006 19:57 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon een copy/paste van 't bericht van Japie Stam met wat naamsveranderingetjes
Preciesquote:Op woensdag 5 april 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
Hij is gewoon eigendom van Spurs idd. Zonde van het mooie bericht!
Maar who needs Edgar als je Danny Mathijssen kunt krijgen?
ik zeg lindenbergh eruit knikkerenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:05 schreef twi het volgende:
Davids moet natuurlijk alleen komen wanneer Lindenbergh en/of Sneijder vertrekken. Die hoort links op het middenveld, of centraal. Maar met de 9 gele kaarten die hij in Engeland (!!!) al heeft gepakt, vrees ik wel dat het een kaartenmachine zou worden hier.
Oja, die hadden we ook nog.quote:De clubleiding van FC Den Bosch heeft Ajax-huurling Stanley Aborah laten weten dat hij ook volgend seizoen welkom is bij de Brabantse club. Technisch manager Fred van der Hoorn is zeer te spreken over de achttienjarige middenvelder, die vorig seizoen onder trainer Ronald Koeman zijn debuut maakte in het eerste elftal van Ajax.
"Maar hij staat nog onder contract bij Ajax, dus die partij praat ook mee", aldus Van der Hoorn in Voetbal International. "Stanley zelf heeft me inmiddels laten weten dat hij nog geen beslissing wil nemen over zijn toekomst. Even afwachten dus."
En een tijdje terug riep Stanley nog dat hij absoluut niet bij Ajax wilde blijven...quote:
Het zal wel even duren totdat wij dat record terug hebben.quote:Arsenal verbetert record van Ajax
Door bij Juventus met 0-0 gelijk te spelen heeft Arsenal in de Champions League Ajax een record ontnomen.
De Londense club heeft nu 739 minuten geen tegentreffer hoeven te incasseren. Daarvan keepte Jens Lehmann 450 minuten en Almunia 289.Edwin van der Sar hield in het seizoen 1995/1996 in 658 minuten de nul als doelverdediger van Ajax.
Arsenal is nu acht wedstrijden zonder tegendoelpunt en dat is een record in de Champions League. Vorig seizoen kreeg AC Milan zeven duels lang geen doelpunt tegen, totdat PSV in de kwartfinales in Eindhoven met 3-1 van de Milanezen won. Die zege baatte de club van coach Guus Hiddink overigens niet.
Bron: NOS
Hopenlijk neemt hij dan ten Cate mee, want alleen is hij niks.quote:Op donderdag 6 april 2006 07:40 schreef Gelderland het volgende:
hopen dat barca de CL-wint. Dan heeft Frenkie zijn doel bereikt en kan Ajax opnieuw gaan opbouwen samen met v. Geel![]()
![]()
Na het eventuele winnen van de CL is er natuurlijk nog de wereldbeker.quote:Op donderdag 6 april 2006 07:40 schreef Gelderland het volgende:
hopen dat barca de CL-wint. Dan heeft Frenkie zijn doel bereikt en kan Ajax opnieuw gaan opbouwen samen met v. Geel![]()
![]()
Ik zie maar één man die dat zou kunnen: Louis!quote:Op donderdag 6 april 2006 08:13 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Om een jonge ploeg goed te laten presteren (op zeg CL-niveau) is er eigenlijk een strengere coach nodig.
Inderdaad, Louis van Gaal moet komen. Schijnt dat hij zondag wordt gesignaleerd in en om de ArenA.quote:Op donderdag 6 april 2006 08:26 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik zie maar één man die dat zou kunnen: Louis!
Zie je, je bent voor Ajax.quote:Op donderdag 6 april 2006 08:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hopenlijk neemt hij dan ten Cate mee, want alleen is hij niks.
quote:Winston Bogarde gearresteerd
door redactie Privé
AMSTERDAM - Winston Bogarde (35) is woensdagmiddag met zijn wagen uit de BMW-6 serie door de politie aan de kant is gezet. Kort daarop werd de voetballer in ruste gesommeerd met de agenten mee te gaan. Dat meldt geenstijl.nl.
Een bron meldde aan die site dat er een fikse woordenwisseling aan de arrestatie vooraf is gegaan. Saillant detail: volgens het kentekenregister staat de BMW op naam van oud-collega Clarence Seedorf (30).
Later werd de voetballer weer vrijgelaten. Zijn commentaar luidde: "Ik ben geen crimineel".
Ik geloof niks wat van zo'n baggersite komt. Geenstijl heeft zeker toevallig contacten met de RDW en politiequote:
Je bent wel voor Ajax.quote:Op donderdag 6 april 2006 08:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat je voor Ajax bentquote:Op donderdag 6 april 2006 08:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
RDW-gegevens zijn makkelijk op te vragen, bijvoorbeeld voor mensen die bij justitie werken of in de verzekeringsbranche. Weet ook niet wat ik er van moet denken, toch lijkt de Kabel erg close, aangezien de auto van Clarence Seedorf wordt gereden door Winston Bogarde en ook Edgar Davids gisteren in Amsterdam was. Waar waren Michael Reiziger en Patrick Kluivert?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik geloof niks wat van zo'n baggersite komt. Geenstijl heeft zeker toevallig contacten met de RDW en politie.
Ja joh, die gegevens mag je zomaar opvragenquote:Op donderdag 6 april 2006 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
RDW-gegevens zijn makkelijk op te vragen, bijvoorbeeld voor mensen die bij justitie werken of in de verzekeringsbranche. Weet ook niet wat ik er van moet denken, toch lijkt de Kabel erg close, aangezien de auto van Clarence Seedorf wordt gereden door Winston Bogarde en ook Edgar Davids gisteren in Amsterdam was. Waar waren Michael Reiziger en Patrick Kluivert?
quote:
quote:
Klopt! Ik ben evenveel supporter van ajax als jullie zijn, ik ga namelijk ook nooit naar de aRENaquote:Op donderdag 6 april 2006 10:13 schreef Robar het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat je voor Ajax bent
Het was gister ook op RTL Boulevard met foto's en alles erbij.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik geloof niks wat van zo'n baggersite komt. Geenstijl heeft zeker toevallig contacten met de RDW en politie.
Haal mij dan even uit je quote. Dat is niet op mij van toepassing namelijkquote:Op donderdag 6 april 2006 10:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Klopt! Ik ben evenveel supporter van ajax als jullie zijn, ik ga namelijk ook nooit naar de aRENa![]()
2 weken geleden vertelde je nog dat je te ver weg woonde en dat je daar geen geld voor hadquote:Op donderdag 6 april 2006 10:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haal mij dan even uit je quote. Dat is niet op mij van toepassing namelijk. Ik ga zelfs naar jouw stinkstadion voor de bekerfinale.
Haal mij ook even weg.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Klopt! Ik ben evenveel supporter van ajax als jullie zijn, ik ga namelijk ook nooit naar de aRENa![]()
Om elke week te gaan ja. Lezen is ook een vak.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
2 weken geleden vertelde je nog dat je te ver weg woonde en dat je daar geen geld voor had![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:28 schreef Tobbes het volgende:
Die wedstrijd van afgelopen zondag zit me nog steeds dwars. Eigenlijk slaat het nergens op dat een scheidsrechter -bewust of onbewust- bepaald wie er wint. Zijn er zaken bekend waarbij een benadeelde club de wedstrijd over wilde spelen? En gebeurde dit dan ook?
Zou het niet goed zijn als Ajax zou zeggen: wij spelen dit seizoen niet meer, tenzij die wedstrijd over gespeeld wordt.
Ajax kan dat maken. Ajax bepaald het wel en wee van het Nederlandse voetbal, samen met PSV
Bekerfinale 2002 ook overspelen? Met andere woorden niet zo zeiken. Soms zit het mee en soms zit het tegen.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:28 schreef Tobbes het volgende:
Die wedstrijd van afgelopen zondag zit me nog steeds dwars. Eigenlijk slaat het nergens op dat een scheidsrechter -bewust of onbewust- bepaald wie er wint. Zijn er zaken bekend waarbij een benadeelde club de wedstrijd over wilde spelen? En gebeurde dit dan ook?
Zou het niet goed zijn als Ajax zou zeggen: wij spelen dit seizoen niet meer, tenzij die wedstrijd over gespeeld wordt.
Ajax kan dat maken. Ajax bepaald het wel en wee van het Nederlandse voetbal, samen met PSV
Ik had er mee kunnen leven als die wedstrijd over gespeeld was. Soms zit het mee, soms zit het tegen: absoluut. Maar dan hebben we het over momenten waarbij een scheidsrechter een verkeerde beslissing maakt. Niet over een scheidsrechter die in een wedstrijd stelselmatig tegen een ploeg fluit.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:32 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Bekerfinale 2002 ook overspelen? Met andere woorden niet zo zeiken. Soms zit het mee en soms zit het tegen.
Wedstrijden overspelen? Dan is het einde zoek. Dan kunnen we wel aan de gang blijven. Gewoon accepteren dat het tegen zat en op naar de volgende week. En ik blijf erbij, Ajax heeft het aan zichzelf te wijten.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:33 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik had er mee kunnen leven als die wedstrijd over gespeeld was. Soms zit het mee, soms zit het tegen: absoluut. Maar dan hebben we het over momenten waarbij een scheidsrechter een verkeerde beslissing maakt. Niet over een scheidsrechter die in een wedstrijd stelselmatig tegen een ploeg fluit.
Jij woont toch in enschede en gaat nooit naar de kuip?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat gaat juist wel makkelijk, als ik per sé een tenaamstelling wil weten, heb ik hem binnen 5 minuten. Maar goed, niet echt boeiend allemaal. Winston Bogarde is niet in the picture bij Ajax, het verhaal was interessanter als Edgar Davids gisterenmiddag in Amsterdam werd opgepakt, in gezelschap van een jonge scharrel.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja joh, die gegevens mag je zomaar opvragen. Mijn oom werkt bij de RDW, en dat gaat echt niet zomaar.. Het is niet onmogelijk ofzo, maar Geenstijl.nl
.
Een dorp achter Arnhem, en ik ga zelfs soms naar het 2de kijken in de Kuip. En betaal dat allemaal van mijn stufi.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:42 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jij woont toch in enschede en gaat nooit naar de kuip?
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat gaat juist wel makkelijk, als ik per sé een tenaamstelling wil weten, heb ik hem binnen 5 minuten. Maar goed, niet echt boeiend allemaal. Winston Bogarde is niet in the picture bij Ajax, het verhaal was interessanter als Edgar Davids gisterenmiddag in Amsterdam werd opgepakt, in gezelschap van een jonge scharrel.
Krijg je op t MBO ook stufi?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een dorp achter Arnhem, en ik ga zelfs soms naar het 2de kijken in de Kuip. En betaal dat allemaal van mijn stufi.
Begrijpelijk, maar wat schieten we ermee op? Az wacht en Heitinga is fit.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:02 schreef Robar het volgende:
Typisch weer dat het optreden van Luinge niet aan de kaak wordt gesteld.
Erg voorspelbare reactie vand e heer Uilenberg, nee enige zelfkritiek is er niet te vinden binnen het scheidrechterskamp.
Het zijn allemaal verwende 40-plussers die elkaar de hand boven het hoofd houden en als aangeschoten wil reageren als ze een keer kritiek krijgen. Wat een verschrikkelijk groepje kontneukers is het toch
Het is echt geen makkelijk vak en fouten worden gemaakt, maar ze zullen het ook nooit en te nimmer toegeven . . . . en dat irriteert me heel erg.
Je schiet er als club ook niets mee op, maar het respect voor scheidsrechters wordt hier niet beter door.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:10 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar wat schieten we ermee op? Az wacht en Heitinga is fit.
quote:FC Den Bosch wil Aborah graag behouden
Woensdag 5 april, door SV, Amsterdam, 22.11u GMT+01.00, ELF
Het Brabantse FC Den Bosch wil Ajacied Stanley Aborah graag behouden. Momenteel wordt de pas 18-jarige Belg nog gehuurd van de Amsterdamse voetbalclub.
Aborah laat een goede indruk achter als spelverdeler. De trainer heeft echter wel te kennen gegeven dat hij 'te goed is voor Den Bosch'. Morgen spreekt Ajax Showtime (AS) toevalligerwijs met de aanvallende middenvelder.
Technisch directeur Martin van Geel heeft nog geen uitspraken gedaan over een eventuele terugkeer van Aborah naar Ajax. Zelf ziet hij Ajax niet echt als een oplossing, omdat hij dan wel wil voetballen.
Al nieuws over Grygera?quote:Heitinga alweer inzetbaar zondag, Sneijder nog twijfelgeval
AT5 meldt dat het herstel van Johnny Heitinga voorspoedig verloopt en dat hij dit weekend weer inzetbaar is voor Ajax. Hij liep tegen Inter een nierkneuzing op.
Ook het herstel van Wesley Sneijder gaat de goede kant op. Of hij kan spelen dit weekend is echter nog onduidelijk.
quote:Op donderdag 6 april 2006 11:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
we gaan toch niet al richting een fitte selectie he jongens?
Geen pure spits, sowieso geen spits voor het Ajax-systeem. Kan de linksbuiten-positie wellicht nog beter invullen dan (landgenoot) Kenneth Perez, die dan eventueel op tien kan spelen. Daarbij is hij komende zomer transfervrij en doen Scandinaviërs het vaak goed bij Ajax, dus waarom niet?quote:Op donderdag 6 april 2006 12:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja lekker, nog een spits erbij.
Hoe voel je jezelf?
Omdat je sowieso ook al Mitea hebt. Je hebt Perez, Babel en Rosenberg die daar kunnen spelen. Je hebt eventueel De Mul die het zou kunnen invullen. Dan heb je nog jeugdspelers rondlopen die ooit ook een kans moeten gaan krijgen. Hoe meer spelers je haalt van buitenaf, hoe meer die ontwikkeling stagneert.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geen pure spits, sowieso geen spits voor het Ajax-systeem. Kan de linksbuiten-positie wellicht nog beter invullen dan (landgenoot) Kenneth Perez, die dan eventueel op tien kan spelen. Daarbij is hij komende zomer transfervrij en doen Scandinaviërs het vaak goed bij Ajax, dus waarom niet?
Het zal nog wel beter worden denk ik. Er komen echt nog wel wat spelers bij.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:26 schreef S-Two het volgende:
Ik ben trouwens niet zo blij met de bezetting voor komend jaar op de rechtsbuiten. We hebben Rosales, Krohn-Deli en De Mul dus ik ga er vanuit dat er niet nog iemand bij komt. Mijns inziens zijn ze alledrie (nog) te slecht.
Volgend seizoen hebben we de beschikking over Kenneth Perez, Markus Rosenberg, Nicolae Mitea, Ryan Babel, John Goossens en Derk Boerrigter die als linksbuiten opgesteld kunnen worden, maar wanneer Peter Løvenkrands komt, dan is het meteen de beste optie op linksbuiten. Je hebt gelijk als je zegt dat hij de ontwikkeling van anderen in de weg staat, daarbij is het goed dat de selectie op dit moment wordt ingekrompen, maar ik denk dat je aan Peter Løvenkrands best nog een mooie transfersom kan overhouden bij een transfer na één of twee jaar.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Omdat je sowieso ook al Mitea hebt. Je hebt Perez, Babel en Rosenberg die daar kunnen spelen. Je hebt eventueel De Mul die het zou kunnen invullen. Dan heb je nog jeugdspelers rondlopen die ooit ook een kans moeten gaan krijgen. Hoe meer spelers je haalt van buitenaf, hoe meer die ontwikkeling stagneert.
Je hebt dus Mitea, Perez, Babel, Rosenberg, De Mul, Rosales en jeugdspelers. Ik zie niets in het halen van Lovenkrands wat alleen maar salaris kost en relatief weinig of niets zal opbrengen. Geen investering waard dus.
Het is blijkbaar zelfs iemand die al aan zijn 5de (!!) seizoen bezig is bij de Rangers en in die tijd maar 1 cap heeft gehaald. Tsja
Hij is toch ook al wel in de dertig? En daarnaast heb ik het ook nooit zo'n topvoetballer gevonden. No thanx.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:34 schreef M0NTANA het volgende:
Volgend seizoen hebben we de beschikking over Kenneth Perez, Markus Rosenberg, Nicolae Mitea, Ryan Babel, John Goossens en Derk Boerrigter die als linksbuiten opgesteld kunnen worden, maar wanneer Peter Løvenkrands komt, dan is het meteen de beste optie op linksbuiten. Je hebt gelijk als je zegt dat hij de ontwikkeling van anderen in de weg staat, daarbij is het goed dat de selectie op dit moment wordt ingekrompen, maar ik denk dat je aan Peter Løvenkrands best nog een mooie transfersom kan overhouden bij een transfer na één of twee jaar.
Als ze nu nog een rechtsbuiten halen hadden ze De Mul niet hoeven terug halen of Krohn-Deli niet moeten halen. (Of ze moeten Rosales gaan verkopen).quote:Op donderdag 6 april 2006 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zal nog wel beter worden denk ik. Er komen echt nog wel wat spelers bij.
Ajax MOET volgend seizoen weer volop meedoen voor de titel, en ik heb het idee dat ze dat nu echt wel doorhebben...
Hij is in januari 26 geworden en heeft niet één interland gespeeld, maar heel wat meer.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:35 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hij is toch ook al wel in de dertig? En daarnaast heb ik het ook nooit zo'n topvoetballer gevonden. No thanx.
Dat zou me al heel blij makenquote:Op donderdag 6 april 2006 12:36 schreef S-Two het volgende:
[..]
(Of ze moeten Rosales gaan verkopen).
11.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij is in januari 26 geworden en heeft niet één interland gespeeld, maar heel wat meer.
Rosales speelt juist weer wat beterquote:
http://video.google.com/videoplay?docid=1622877099188211407&q=Lovenkrands&pl=truequote:Op donderdag 6 april 2006 12:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
filmpjes van die gozert? is het een linksbenige Quaresma?
Beker dit seizoen. Jong Ajax - Cambuur.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wanneer was dit?
http://video.google.com/videoplay?docid=-7388245397216025862&q=ajax&pl=true
amstel cup begin dit jaarquote:Op donderdag 6 april 2006 13:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wanneer was dit?
Die gozer moest nog sprinten ook om een goal te maken hahaquote:
Die blijft gruwelijkquote:Op donderdag 6 april 2006 13:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wanneer was dit?
ja idd, gaat bijna misquote:Op donderdag 6 april 2006 13:07 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Die gozer moest nog sprinten ook om een goal te maken haha![]()
Blijft een mooie goal trouwens van Vertonghen![]()
Die assist van Shota blijf ik persoonlijk één van de mooiste assists ooit vinden. En hoe die daarna op Jari wijst, één woord: KIPPENVEL!quote:Op donderdag 6 april 2006 13:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
binnenkort weer een afscheids match voor blindje regelen
http://video.google.com/videoplay?docid=8616285565774681447&q=ajax&pl=true
Messi, Ronaldinho, Robben enz zijn ook buitenspelers en zijn ook goed genoeg. Ook halen?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:30 schreef Robar het volgende:
Steeds weer die koffie
Maar als ze goed genoeg zijn, dan allebei halen![]()
WIlhelmson en Lovenkrands . . .
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:34 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Messi, Ronaldinho, Robben enz zijn ook buitenspelers en zijn ook goed genoeg. Ook halen?
de Ridder.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:40 schreef M0NTANA het volgende:
http://media.putfile.com/Pure-skills
Wie is die Ajacied die op rechts zijn man zo lekker uitspeelt, Boukhari?
Ik bedoelde er mee te zeggen dat je moet kijken op welke posities de prioriteiten liggen voor versterkingen. En dat is niet in de aanval. Laten we eerst maar eens een goede verdediger en een goede middenvelder aantrekken.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:36 schreef Robar het volgende:
[..]
Men, beetje zelf nadenken moet ook kunnen, of stoppen jouw hersenen met werken na de lunchpauze
Maar Lovenkrands is transfervrij begrijp ik , blijft de transfersom voor Wilhelmson over.dat ik hier nog op reageer zeg
Vleugelspelers hebben volgens jou geen prioriteit?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:45 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik bedoelde er mee te zeggen dat je moet kijken op welke posities de prioriteiten liggen voor versterkingen. En dat is niet in de aanval. Laten we eerst maar eens een goede verdediger en een goede middenvelder aantrekken.
Heitinga kan toch op rechts?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:49 schreef Jajong het volgende:
Rechtsback, rechtshalf, rechtsbuiten.
Toch?
Zo lang er niemand weggaat, lijkt het me niet dat we vleugelaanvallers moeten halen. Op links kunnen Perez (eerste keus), Mitea, Babel, Rosenberg, Boerrigter en Goossens. Op rechts kunnen Rosenberg (mijn eerste keus), Rosales, de Mul en Krohn-Deli. Spelers genoeg lijkt mij. Eerst verkopen en dan kopen wat betreft de buitenspelers.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:48 schreef Robar het volgende:
[..]
Vleugelspelers hebben volgens jou geen prioriteit?
Ik vind dat we namelijk niet echt een goede bezetting hebben op de vleugels.
Maar goed een verdediger en een middenvelder zijn ook welkom ja.
Ja, die hebben we wel, maar:quote:Op donderdag 6 april 2006 13:53 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Zo lang er niemand weggaat, lijkt het me niet dat we vleugelaanvallers moeten halen. Op links kunnen Perez (eerste keus), Mitea, Babel, Rosenberg, Boerrigter en Goossens. Op rechts kunnen Rosenberg (mijn eerste keus), Rosales, de Mul en Krohn-Deli. Spelers genoeg lijkt mij. Eerst verkopen en dan kopen wat betreft de buitenspelers.
Qua niveau is het niet veel soeps inderdaad. Maar laten we dan eerst verkopen voor dat we buitenspelers aankopen.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:57 schreef Robar het volgende:
[..]
Ja, die hebben we wel, maar:
1. Zijn het wel echte buitenspelers - Babel, "Perez"(zou nog kunnen) en Rosenberg vallen af.
2. Zijn ze wel goed genoeg - de Mul, Krohn-Deli vallen af
3. Zijn ze wel rijp genoeg - Boerrigter en Goossens vallen af
Hou je Rosales en Mitea over . . .
Ok, dit is wel erg zwart wit, maar je kunt niet van jeugdspelers verwachten dat ze het hele seizoen er staan of dat ze al goed genoeg zijn.
Van mij hoeven er geen spelers te staan die daar niet voor gekocht zijn.
En ze moeten wel wat toevoegen en dus een bepaald niveau hebben.
quote:Op donderdag 6 april 2006 14:39 schreef space-kees het volgende:
of
perez op (links)-,rosenberg en huntelaar (centrum)-, rosales (rechts)
Sneijder als linkshalf niet in je opgekomen?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wil je 3-3-4 gaan spelen met de punt naar voren dan? Ik neem aan dat je Snijder ook in je basis elf wilt hebben.
waarom gentenaar.. gaat maarten weg?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:43 schreef Robar het volgende:
Dan zie ik toch liever iets wat hierop lijkt:
Gentenaar
Heitinga - Stam - Vermealen - Emanuelson
Maduro - Sneijder- Perez
Rosales - Huntelaar - Mitea/Rosenberg
Ik zou Sneijder en Perez omdraaien denk ikquote:Op donderdag 6 april 2006 14:43 schreef Robar het volgende:
Gentenaar
Maduro - Sneijder- Perez
Wel, maar Sneijder achter Perez gaat niet werken. Allebei aanvallend.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Sneijder als linkshalf niet in je opgekomen?
Maduro rechts?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:43 schreef Robar het volgende:
Gentenaar
Maduro - Sneijder- Perez
4-2-2-2quote:Op donderdag 6 april 2006 14:46 schreef space-kees het volgende:
Stekelenburg
Heitinga- Stam - Vermealen- Emanuelson
-Maduro- Sneijder-
Rosales Perez
Huntelaar- Rosenberg
Ik heb meer vertrouwen in Dennis dan in Maartenquote:Op donderdag 6 april 2006 14:44 schreef space-kees het volgende:
[..]
waarom gentenaar.. gaat maarten weg?
wat ik bedoel, wil die niet weergevenquote:
Ik denk dat Sneijder zich dan bedonderd gaat voelen . . . .quote:Op donderdag 6 april 2006 14:45 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik zou Sneijder en Perez omdraaien denk ik
dat is precies wat ik bedoelquote:Op donderdag 6 april 2006 14:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
4-4-2 met vleugel middenvelders...
Dat zou ook nog kunnen dus, maar ik zie dat niet zo snel gebeuren.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
4-4-2 met vleugel middenvelders...
Herstel, ik bedoel volgend seizoenquote:Op donderdag 6 april 2006 14:51 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen dus, maar ik zie dat niet zo snel gebeuren.
Volgend jaar wordt er gewoon weer begonnen met de ouderwetse 4-3-3 opstelling.
Dat is precies zoals ze het bedoelden.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zou het zo doen:
----------------------------Gentenaar-------------------------
aankoop-------------Stam------Vermaelen----Emanuelson
-----------------------------Maduro----------------------------
aankoop-------------------------------------------------Perez
-----------------------------Sneijder---------------------------
---------------------Huntelaar------Rosenberg--------------
Ach, hij discussieert nu tenminste lekker mee . .quote:Op donderdag 6 april 2006 15:00 schreef Jajong het volgende:
Dirk-Kuijt is Ajacied olé olé
Ik wou net zeggen, hier is niets mis mee hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 15:04 schreef Robar het volgende:
[..]
Ach, hij discussieert nu tenminste lekker mee . .![]()
Kampioenenquote:Op donderdag 6 april 2006 15:26 schreef vdHoek het volgende:
Gentenaar
Heitinga - Stam - Vermaelen - Emanuelson
Maduro - Sneijder - Davids
Rosenberg - Huntelaar - Perez
quote:Op donderdag 6 april 2006 15:31 schreef Jasza het volgende:
GC finale pas om 9 uur tering wat een kk tijd.
Ja, als het met de trein is dan zijn we om 1 uur of later terug in A'dam, gelukkig woon ik in a'dam maar ik snap dat het voor mensen die verder wonen een kuttijd isquote:
Hoe kom je aan die informatie? PSV.nl meldt:quote:Op donderdag 6 april 2006 15:31 schreef Jasza het volgende:
GC finale pas om 9 uur tering wat een kk tijd.
Hij heeft last van haaruitval?quote:Op donderdag 6 april 2006 15:33 schreef M0NTANA het volgende:
Waarom die fuckin' Gentenaar? Die houdt al een seizoen lang de bank warm bij BVB, terwijl die Weidenfeller ook geen wereldtopper is. Maarten Stekelenburg is de laatste tijd weer goed bezig, is jong, heeft veel potentie en als hij eens een jaar blessurevrij blijft is hij gewoon de opvolger van Jaap Stam. Daarbiij heeft Maarten Stekelenburg ook nog eens pech gehad met de defensie die voor hem staat/stond, wanneer straks Jaap Stam met Thomas Vermaelen het vaste centrale duo wordt, denk ik dat Steek de nul vaak gaat houden!
Fcuk, de doelman van Oranje heet natuurlijk Edwin van der Sar, haal ze altijd door elkaar.quote:
Ik dacht ook dat het 18.00 was.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die informatie? PSV.nl meldt:
"PSV speelt op 7 mei in de Kuip de Gatorade Cup-finale tegen Ajax, de aftrap is om 18.00 uur."
quote:Op donderdag 6 april 2006 15:33 schreef M0NTANA het volgende:
Waarom die fuckin' Gentenaar? Die houdt al een seizoen lang de bank warm bij BVB, terwijl die Weidenfeller ook geen wereldtopper is. Maarten Stekelenburg is de laatste tijd weer goed bezig, is jong, heeft veel potentie en als hij eens een jaar blessurevrij blijft is hij gewoon de opvolger van Jaap Stam.
Waarom verander jij Edwin van der Sar in Jaap Stam en ook nog eens dikgedrukt?quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 15:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom verander jij Edwin van der Sar in Jaap Stam en ook nog eens dikgedrukt?![]()
Dat roept men nu al twee jaar als men op papier de opstelling maakt, vooralsnog is het koffiedik kijken.quote:
Maar wel Ajaxkoffiedik kijken....quote:Op donderdag 6 april 2006 16:03 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat roept men nu al twee jaar als men op papier de opstelling maakt, vooralsnog is het koffiedik kijken.
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:03 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat roept men nu al twee jaar als men op papier de opstelling maakt, vooralsnog is het koffiedik kijken.
was eerderquote:Op donderdag 6 april 2006 16:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[[url=http://www.ajax.nl/upload/159657_3120_1099573134734-koffie.jpg]afbeelding][/url]
Ik dacht je even flink voor lul te zetten, maar het tegengestelde is waar. Ik ben de pineutquote:Op donderdag 6 april 2006 15:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom verander jij Edwin van der Sar in Jaap Stam en ook nog eens dikgedrukt?![]()
De jaren 70 visie?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Maar wel Ajaxkoffiedik kijken....
Dat afscheid van beiden is echt prachtig. Die woorden van Blind ook hoe je goed gaat voetballen.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:21 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Die assist van Shota blijf ik persoonlijk één van de mooiste assists ooit vinden. En hoe die daarna op Jari wijst, één woord: KIPPENVEL!
Nog even je usericon en username veranderen en je gaat de goede kant opquote:Op donderdag 6 april 2006 14:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zou het zo doen:
----------------------------Gentenaar-------------------------
aankoop-------------Stam------Vermaelen----Emanuelson
-----------------------------Maduro----------------------------
aankoop-------------------------------------------------Perez
-----------------------------Sneijder---------------------------
---------------------Huntelaar------Rosenberg--------------
Nee ben geen arrogante stink joodquote:Op donderdag 6 april 2006 16:23 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Nog even je usericon en username veranderen en je gaat de goede kant op![]()
Wat een stemmingswisselingenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee ben geen arrogante stink jood
Wat voor jood ben je dan wel?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee ben geen arrogante stink jood
Wel de laatste Europese prijs, laten we dat niet vergeten.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:48 schreef Freak187 het volgende:
Ontkenningsfase..
Het zal wel pijn doen, na zoveel jaar geen prijzen.
We kunnen onderhand wel spreken van een Top 2 die de prijzen verdelen.
Kwart/Halve finale CL > UEFA Cup winst.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Wel de laatste Europese prijs, laten we dat niet vergeten.
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Wel de laatste Europese troostprijs, laten we dat niet vergeten.
Maar de finale was in hun eigen huis, dus dat telt niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik was het alweer vergetenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
en het eerste nederlandse team dat de europcup 1 won ook niet vergeten.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Moelijk te vergelijken, andere tegenstanders gehad etc.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kwart/Halve finale CL > UEFA Cup winst.
Idd. Gewoon een prima prestatie van Feyenoord. Ik zou die prijs ook wel willen winnen.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ach loop niet te kanker over de UEFA cup dat het niks voor stelt, jullie zouden hem graag winnen. We hebben toen wel sploegen als de Rangers, Inter, PSV en Dortmund verslagen.
Preciesquote:Op donderdag 6 april 2006 17:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ach loop niet te kanker over de UEFA cup dat het niks voor stelt, jullie zouden hem graag winnen. We hebben toen wel ploegen als de Rangers, Inter, PSV en Dortmund verslagen.
Dat zeker wel. Moet wel alles meezitten, maar ik weet zeker dat er in de komende 5 jaar een Nederlandse ploeg de finale haalt.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:19 schreef HeatWave het volgende:
de CL zal er waarschijnlijk nooit meer inzitten...
Ach, zeg nooit nooit.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak!quote:Op donderdag 6 april 2006 17:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat zeker wel. Moet wel alles meezitten, maar ik weet zeker dat er in de komende 5 jaar een Nederlandse ploeg de finale haalt.
Ja, 10 jaar is wat veiliger.quote:
Vind je? Ajax is dit jaar echt bijzonder slecht, en toch zijn we nergens in de pan gehakt. PSV dat zelfs met spelers als Lamey en Addo en pubers 'gewoon' de poule overleeft. Nogmaals, je moet ook geluk hebben, maar ik zie het nog wel gebeuren.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:26 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, alles KAN, maar de kloof lijkt alleen maar groter te worden....
Met een beetje mazzel had PSV hem verleden jaar gewonnen en mega-duur spelersmateriaal hadden ze nu ook niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies.
UEFA cup is een prima prijs, zeker voor Nederlandse ploegen....
absoluut!quote:Op donderdag 6 april 2006 17:22 schreef Eilanden het volgende:
Hoe kan het nu, dat Ajacieden prijzen die andere clubs winnen betitelen als 'troostprijzen'Ik denk dat iedere Nederlandse club zijn handen mag dichtknijpen als ze de UEFA Cup winnen ... gewoon een prima prijs!
quote:Opdam en Jaliens waarschijnlijk niet tegen Ajax
Gepost op 06-04-2006 16:59 door Ard Raemakers
Het is nog niet duidelijk of AZ-Coach Louis van Gaal dit weekend een beroep kan doen op Barry Opdam en Kew Jaliens. Opdam liep afgelopen dinsdag een liesblessure op, sindsdien trainde hij niet meer voluit mee.
Ook Kew Jaliens kan misschien niet meespelen in de topper tegen Ajax, hij heeft een lichte blessure aan de knie.
Bedankt voor deze medeling, oh agrarier.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:50 schreef timmio77 het volgende:
Groningen komt nog boven Ajax
Lang Leve het Hoge Noorden
Er gaat niks boven GRONINGEN
FC Groningen!!!!!! Europa!!!!
Noorwegenquote:Op donderdag 6 april 2006 18:50 schreef timmio77 het volgende:
Rottermerplaat.quote:
Klopt Groningen ligt in Europa. Goed opgelet in de klas jochiequote:Op donderdag 6 april 2006 18:50 schreef timmio77 het volgende:
Groningen heeft leuke spelers maar als die de CL ingaan worden ze toch wel even afgedroogdquote:Op donderdag 6 april 2006 18:50 schreef timmio77 het volgende:
Groningen komt nog boven Ajax
Lang Leve het Hoge Noorden
Haha Blinde kip!! LoooooL ;d:D;d: D:D D:Dquote:Op donderdag 6 april 2006 18:56 schreef timmio77 het volgende:
Grappig hoor jongentjes
Groningen gaat verder komen in Uefa Cup dan Ajax
Want wij hebben Ron Jans Als trainer en geen Blinde kip die er niks van bakt
aan je posts te zien ben jij wel het jongetjequote:Op donderdag 6 april 2006 18:56 schreef timmio77 het volgende:
Grappig hoor jongentjes
Groningen gaat verder komen in Uefa Cup dan Ajax
Want wij hebben Ron Jans Als trainer en geen Blinde kip die er niks van bakt
Daar is idd wel wat voor te zeggenquote:Op donderdag 6 april 2006 17:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vind je? Ajax is dit jaar echt bijzonder slecht, en toch zijn we nergens in de pan gehakt. PSV dat zelfs met spelers als Lamey en Addo en pubers 'gewoon' de poule overleeft. Nogmaals, je moet ook geluk hebben, maar ik zie het nog wel gebeuren.
Aandoenlijk.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:02 schreef timmio77 het volgende:
Ajax mag blij zijn met de Playoff
daar hebben ze egt weer mazzel mee
Altijd lucky Ajax nooit overtuigend
quote:Op donderdag 6 april 2006 19:02 schreef timmio77 het volgende:
Altijd lucky Ajax nooit overtuigend
Heb gwoon gelijk johquote:Op donderdag 6 april 2006 19:04 schreef stefmans het volgende:
[..]
![]()
Ga nu maar weer trug naar het Groningen forum als je dat kan vinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |