Oja, die hadden we ook nog.quote:De clubleiding van FC Den Bosch heeft Ajax-huurling Stanley Aborah laten weten dat hij ook volgend seizoen welkom is bij de Brabantse club. Technisch manager Fred van der Hoorn is zeer te spreken over de achttienjarige middenvelder, die vorig seizoen onder trainer Ronald Koeman zijn debuut maakte in het eerste elftal van Ajax.
"Maar hij staat nog onder contract bij Ajax, dus die partij praat ook mee", aldus Van der Hoorn in Voetbal International. "Stanley zelf heeft me inmiddels laten weten dat hij nog geen beslissing wil nemen over zijn toekomst. Even afwachten dus."
En een tijdje terug riep Stanley nog dat hij absoluut niet bij Ajax wilde blijven...quote:
Het zal wel even duren totdat wij dat record terug hebben.quote:Arsenal verbetert record van Ajax
Door bij Juventus met 0-0 gelijk te spelen heeft Arsenal in de Champions League Ajax een record ontnomen.
De Londense club heeft nu 739 minuten geen tegentreffer hoeven te incasseren. Daarvan keepte Jens Lehmann 450 minuten en Almunia 289.Edwin van der Sar hield in het seizoen 1995/1996 in 658 minuten de nul als doelverdediger van Ajax.
Arsenal is nu acht wedstrijden zonder tegendoelpunt en dat is een record in de Champions League. Vorig seizoen kreeg AC Milan zeven duels lang geen doelpunt tegen, totdat PSV in de kwartfinales in Eindhoven met 3-1 van de Milanezen won. Die zege baatte de club van coach Guus Hiddink overigens niet.
Bron: NOS
Hopenlijk neemt hij dan ten Cate mee, want alleen is hij niks.quote:Op donderdag 6 april 2006 07:40 schreef Gelderland het volgende:
hopen dat barca de CL-wint. Dan heeft Frenkie zijn doel bereikt en kan Ajax opnieuw gaan opbouwen samen met v. Geel![]()
![]()
Na het eventuele winnen van de CL is er natuurlijk nog de wereldbeker.quote:Op donderdag 6 april 2006 07:40 schreef Gelderland het volgende:
hopen dat barca de CL-wint. Dan heeft Frenkie zijn doel bereikt en kan Ajax opnieuw gaan opbouwen samen met v. Geel![]()
![]()
Ik zie maar één man die dat zou kunnen: Louis!quote:Op donderdag 6 april 2006 08:13 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Om een jonge ploeg goed te laten presteren (op zeg CL-niveau) is er eigenlijk een strengere coach nodig.
Inderdaad, Louis van Gaal moet komen. Schijnt dat hij zondag wordt gesignaleerd in en om de ArenA.quote:Op donderdag 6 april 2006 08:26 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik zie maar één man die dat zou kunnen: Louis!
Zie je, je bent voor Ajax.quote:Op donderdag 6 april 2006 08:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hopenlijk neemt hij dan ten Cate mee, want alleen is hij niks.
quote:Winston Bogarde gearresteerd
door redactie Privé
AMSTERDAM - Winston Bogarde (35) is woensdagmiddag met zijn wagen uit de BMW-6 serie door de politie aan de kant is gezet. Kort daarop werd de voetballer in ruste gesommeerd met de agenten mee te gaan. Dat meldt geenstijl.nl.
Een bron meldde aan die site dat er een fikse woordenwisseling aan de arrestatie vooraf is gegaan. Saillant detail: volgens het kentekenregister staat de BMW op naam van oud-collega Clarence Seedorf (30).
Later werd de voetballer weer vrijgelaten. Zijn commentaar luidde: "Ik ben geen crimineel".
Ik geloof niks wat van zo'n baggersite komt. Geenstijl heeft zeker toevallig contacten met de RDW en politiequote:
Je bent wel voor Ajax.quote:Op donderdag 6 april 2006 08:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat je voor Ajax bentquote:Op donderdag 6 april 2006 08:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
RDW-gegevens zijn makkelijk op te vragen, bijvoorbeeld voor mensen die bij justitie werken of in de verzekeringsbranche. Weet ook niet wat ik er van moet denken, toch lijkt de Kabel erg close, aangezien de auto van Clarence Seedorf wordt gereden door Winston Bogarde en ook Edgar Davids gisteren in Amsterdam was. Waar waren Michael Reiziger en Patrick Kluivert?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik geloof niks wat van zo'n baggersite komt. Geenstijl heeft zeker toevallig contacten met de RDW en politie.
Ja joh, die gegevens mag je zomaar opvragenquote:Op donderdag 6 april 2006 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
RDW-gegevens zijn makkelijk op te vragen, bijvoorbeeld voor mensen die bij justitie werken of in de verzekeringsbranche. Weet ook niet wat ik er van moet denken, toch lijkt de Kabel erg close, aangezien de auto van Clarence Seedorf wordt gereden door Winston Bogarde en ook Edgar Davids gisteren in Amsterdam was. Waar waren Michael Reiziger en Patrick Kluivert?
quote:
quote:
Klopt! Ik ben evenveel supporter van ajax als jullie zijn, ik ga namelijk ook nooit naar de aRENaquote:Op donderdag 6 april 2006 10:13 schreef Robar het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat je voor Ajax bent
Het was gister ook op RTL Boulevard met foto's en alles erbij.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik geloof niks wat van zo'n baggersite komt. Geenstijl heeft zeker toevallig contacten met de RDW en politie.
Haal mij dan even uit je quote. Dat is niet op mij van toepassing namelijkquote:Op donderdag 6 april 2006 10:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Klopt! Ik ben evenveel supporter van ajax als jullie zijn, ik ga namelijk ook nooit naar de aRENa![]()
2 weken geleden vertelde je nog dat je te ver weg woonde en dat je daar geen geld voor hadquote:Op donderdag 6 april 2006 10:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haal mij dan even uit je quote. Dat is niet op mij van toepassing namelijk. Ik ga zelfs naar jouw stinkstadion voor de bekerfinale.
Haal mij ook even weg.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Klopt! Ik ben evenveel supporter van ajax als jullie zijn, ik ga namelijk ook nooit naar de aRENa![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |