Preciesquote:Op woensdag 5 april 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
Hij is gewoon eigendom van Spurs idd. Zonde van het mooie bericht!
Maar who needs Edgar als je Danny Mathijssen kunt krijgen?
ik zeg lindenbergh eruit knikkerenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:05 schreef twi het volgende:
Davids moet natuurlijk alleen komen wanneer Lindenbergh en/of Sneijder vertrekken. Die hoort links op het middenveld, of centraal. Maar met de 9 gele kaarten die hij in Engeland (!!!) al heeft gepakt, vrees ik wel dat het een kaartenmachine zou worden hier.
Oja, die hadden we ook nog.quote:De clubleiding van FC Den Bosch heeft Ajax-huurling Stanley Aborah laten weten dat hij ook volgend seizoen welkom is bij de Brabantse club. Technisch manager Fred van der Hoorn is zeer te spreken over de achttienjarige middenvelder, die vorig seizoen onder trainer Ronald Koeman zijn debuut maakte in het eerste elftal van Ajax.
"Maar hij staat nog onder contract bij Ajax, dus die partij praat ook mee", aldus Van der Hoorn in Voetbal International. "Stanley zelf heeft me inmiddels laten weten dat hij nog geen beslissing wil nemen over zijn toekomst. Even afwachten dus."
En een tijdje terug riep Stanley nog dat hij absoluut niet bij Ajax wilde blijven...quote:
Het zal wel even duren totdat wij dat record terug hebben.quote:Arsenal verbetert record van Ajax
Door bij Juventus met 0-0 gelijk te spelen heeft Arsenal in de Champions League Ajax een record ontnomen.
De Londense club heeft nu 739 minuten geen tegentreffer hoeven te incasseren. Daarvan keepte Jens Lehmann 450 minuten en Almunia 289.Edwin van der Sar hield in het seizoen 1995/1996 in 658 minuten de nul als doelverdediger van Ajax.
Arsenal is nu acht wedstrijden zonder tegendoelpunt en dat is een record in de Champions League. Vorig seizoen kreeg AC Milan zeven duels lang geen doelpunt tegen, totdat PSV in de kwartfinales in Eindhoven met 3-1 van de Milanezen won. Die zege baatte de club van coach Guus Hiddink overigens niet.
Bron: NOS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |