zo zal wat er wel uitgaan zien?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:11 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Photoshop maar zo zal het er wel uit gaan zien denk ik.
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:09 schreef vdHoek het volgende:
De berichten omtrent Davids beginnen nu wel wat irritant te worden. Ik wil eigenlijk maar 1 bericht zien en al dat geroddel liever niet.
quote:Ajax Amsterdam maakt komst Edgar Davids bekend
Amsterdam, 5 april 2006
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Inter Milan over de overgang van Edgar Davids naar Ajax. Het contract van Davids gaat in op 1 juli 2006 en heeft een looptijd van twee jaar.
De in Amsterdam geboren Davids (13 maart 1973) speelde onder andere bij gerenommeerde clubs als Juventus, Barcelona, Inter Milan en Tottenham Hotspur. Tevens was hij lange tijd vaste waarde in het Nederlands Elftal. De middenvelder speelde in totaal 74 wedstrijden voor Oranje.
Technisch directeur Martin van Geel: ,,Edgar Davids is een zeer ervaren middenvelder die al bij diverse topclubs actief is geweest. Wij denken dat hij voor ons jonge talentvolle team van grote waarde kan zijn, samen met onder andere ervaren aankopen als Jaap Stam. Ajax Amsterdam wilde nog even wachten voor het officieel aankondigen van de transfer, maar helaas vond FOK!user vdHoek alle berichten omtrend Davids nu wel wat irritant worden. Hij wilde eigenlijk maar 1 bericht zien en al dat geroddel liever niet.''
Foto: Pro Shots/Richiardi
Bron: www.ajax.nl
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dit is dat cup shirt van vorig jaar![]()
volgens mij leent inter hem uit aan Tottenhamquote:Op woensdag 5 april 2006 19:25 schreef methodmich het volgende:
Waarom hebben we overeenstemming met Inter bereikt, twi? Hebben die nog verborgen rechten op Edje?
Meer arbeid was zonde geweest!quote:Op woensdag 5 april 2006 19:57 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon een copy/paste van 't bericht van Japie Stam met wat naamsveranderingetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |