Dag Moisanders. Overschatte jongensquote:De Graafschap wil Niklas Moisander
Dagblad De Gelderlander weet te melden dat FC De Graafschap de Finse linksback Niklas Moisander van Jong Ajax graag in de zomerstop zou willen overnemen.
De 20-jarige Moisander speelt al voor het derde seizoen in Jong Ajax. Zijn broer, doelman Henrik, gaat Ajax vrijwel zeker aan het eind van dit seizoen verlaten.
quote:Nourdin Boukhari in beeld bij Heerenveen
Volgens de Voetbal International heeft SC Heerenveen belangstelling voor aanvaller en middenvelder Nourdin Boukhari. De Marokkaan mag Ajax aan het eind van dit seizoen transfervrij verlaten.
Boukhari heeft naar verluidt al voor enkele eredivisieclubs bedankt. In Holland Sport bekende hij afgelopen maandag dat hij ook wel in een warm land zou willen voetballen.
Fout. Wat heb JIJ met Ajax te maken?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat heeft je hele verhaal dan met ajax te maken?
Doe maar: "Nog steeds de beste van A'dam!"quote:Op woensdag 5 april 2006 15:23 schreef rubbereend het volgende:
suggesties voor een goede TT?
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Doe maar: "Nog steeds de beste van A'dam!"![]()
>
Ik dacht 040...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef Cordoba32 het volgende:
Lees net dat 010 belangstelling heeft voor Musampa![]()
Zou het zeker niet slecht doen denk ik bij julliequote:Op woensdag 5 april 2006 15:40 schreef SCH het volgende:
Leuk als wij Boukhari zouden halen.
Wat een kutjanussen zijn het he...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
't Zou wel een typische 040 streek zijn idd.
Heb ik als één van de eerste genoemd, toen werd ik nog half uitgelachen.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:41 schreef Radegast het volgende:
Musampa zou ook een goede voor Ajax zijn.![]()
Ach, ja, zo gaat dat hé!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heb ik als één van de eerste genoemd, toen werd ik nog half uitgelachen.
Die keeper van Nederland bij die laatste goalquote:Op woensdag 5 april 2006 15:23 schreef Trancelocator het volgende:
Die TT.
Voor de geïnteresseerden:
* Dit is niet om reclame te maken. Nike, Puma en Umbro zijn natuurlijk ook topmerken.*
Er zijn op de voetbalsite van Adidas leuke filmpjes te vinden van een paar 'interlands' die gespeeld zijn. Zo was er ook een Nederland-Duitsland. Het grappige is dat Nigel de Jong een team bij elkaar moest zoeken en dat binnen twee uur. Zijn team moest aantreden tegen het team van Kuranyi.
Leuk zijn ook de duels Portugal (Nuno Gomes)-Spanje (Xavi) en Argentinië (Riquelme)-Brazilië (Kaka).
Adidas interlands en op 'Enter now' bij Robben.
2018 voorspelling?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Zijn we al kampioen?
Ow sorry, verkeerde topic zie ik...
Ik weet niet hoe die het nu doet enzo, maar ik denk dat hij best bruikbaar is op het middenveld. We hebben alleen meer een rechtermiddenvelder nodig.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:41 schreef Radegast het volgende:
Musampa zou ook een goede voor Ajax zijn.![]()
zou lekker zijnquote:Op woensdag 5 april 2006 16:48 schreef Nashje het volgende:
Van Geel wil toch nog een verdediger halen. Misschien Erik Edman?
Sjonnie in de basis maar gelijk dan, Maduro naar het middenveld of is Grygera ook weer fit? Sneijder nog maar op de bank laten.quote:Heitinga dit weekend weer inzetbaar
5-4-2006 Johnny Heitinga is dit weekend weer inzetbaar. Het herstel van de Ajacied verloopt voorspoedig. Heitinga liep eind februari een nierkneuzing op tegen Inter.
Ook het herstel van Wesley Sneijder verloopt naar wens. Het is nog niet helemaal zeker of hij fit is voor de wedstrijd zondag tegen AZ of dat hij woensdag tegen Vitesse weer mee kan doen.
Voor Urby Emanuelson komt het duel zondag te vroeg. Waarschijnlijk kan hij pas een week later weer in actie komen.
Voetbalzone. Ze zeggen "volgens VI". Dat moet er dus vandaag in hebben gestaan. Kan iemand dat bevestigen?quote:'Ajax polst Davids opnieuw'
Rogier Deelstra | 05-04-2006 18:24:53
Wed ¤15 gratis bij Unibet
Ajax gaat opnieuw proberen Edgar Davids terug naar Amsterdam te halen, aldus Voetbal International. Technisch directeur Martin van Geel heeft zijn selectie voor volgend seizoen nog niet compleet en is vooral op zoek naar ervaren krachten. Davids werd aan het begin van dit seizoen al gepolst.
Momenteel komt Davids uit voor Tottenham Hotspur, maar hij is nog tot 2007 eigendom van Internazionale. Trainer Martin Jol gaf aan hem te willen behouden, maar uit het verleden is gebleken dat de Amsterdammer onvoorspelbaar is. In de zomer van 2004 maakte Davids al eens de wonderbaarlijke overstap van FC Barcelona naar Inter, waar hij bankzitter werd.
Davids heeft eerder aangegeven dat hij ooit nog wel eens voor Ajax of 'zijn trainer' wil spelen. Dat laatste is Louis van Gaal (AZ). Vorig jaar zomer probeerde assistent Gerard van der Lem hem al eens over te halen, maar Davids vond het toen nog te vroeg voor een terugkeer naar Nederland.
Ja, dat klopt. Bladzijde 9, in het stukje "kortom'.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Voetbalzone. Ze zeggen "volgens VI". Dat moet er dus vandaag in hebben gestaan. Kan iemand dat bevestigen?
Wat staat er precies dan? Dikt voetbalzone het niet een beetje aan?quote:Op woensdag 5 april 2006 18:47 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Bladzijde 9, in het stukje "kortom'.
Ik geloof het pas als hij uit de ArenA komt met een pak koffie.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:51 schreef Jajong het volgende:
Dat zal best, maar dat + het feit dat hij in A'dam is gespot.. Doet mij hopen.
zo zal wat er wel uitgaan zien?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:11 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Photoshop maar zo zal het er wel uit gaan zien denk ik.
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:09 schreef vdHoek het volgende:
De berichten omtrent Davids beginnen nu wel wat irritant te worden. Ik wil eigenlijk maar 1 bericht zien en al dat geroddel liever niet.
quote:Ajax Amsterdam maakt komst Edgar Davids bekend
Amsterdam, 5 april 2006
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Inter Milan over de overgang van Edgar Davids naar Ajax. Het contract van Davids gaat in op 1 juli 2006 en heeft een looptijd van twee jaar.
De in Amsterdam geboren Davids (13 maart 1973) speelde onder andere bij gerenommeerde clubs als Juventus, Barcelona, Inter Milan en Tottenham Hotspur. Tevens was hij lange tijd vaste waarde in het Nederlands Elftal. De middenvelder speelde in totaal 74 wedstrijden voor Oranje.
Technisch directeur Martin van Geel: ,,Edgar Davids is een zeer ervaren middenvelder die al bij diverse topclubs actief is geweest. Wij denken dat hij voor ons jonge talentvolle team van grote waarde kan zijn, samen met onder andere ervaren aankopen als Jaap Stam. Ajax Amsterdam wilde nog even wachten voor het officieel aankondigen van de transfer, maar helaas vond FOK!user vdHoek alle berichten omtrend Davids nu wel wat irritant worden. Hij wilde eigenlijk maar 1 bericht zien en al dat geroddel liever niet.''
Foto: Pro Shots/Richiardi
Bron: www.ajax.nl
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dit is dat cup shirt van vorig jaar![]()
volgens mij leent inter hem uit aan Tottenhamquote:Op woensdag 5 april 2006 19:25 schreef methodmich het volgende:
Waarom hebben we overeenstemming met Inter bereikt, twi? Hebben die nog verborgen rechten op Edje?
Meer arbeid was zonde geweest!quote:Op woensdag 5 april 2006 19:57 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon een copy/paste van 't bericht van Japie Stam met wat naamsveranderingetjes
Preciesquote:Op woensdag 5 april 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
Hij is gewoon eigendom van Spurs idd. Zonde van het mooie bericht!
Maar who needs Edgar als je Danny Mathijssen kunt krijgen?
ik zeg lindenbergh eruit knikkerenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:05 schreef twi het volgende:
Davids moet natuurlijk alleen komen wanneer Lindenbergh en/of Sneijder vertrekken. Die hoort links op het middenveld, of centraal. Maar met de 9 gele kaarten die hij in Engeland (!!!) al heeft gepakt, vrees ik wel dat het een kaartenmachine zou worden hier.
Oja, die hadden we ook nog.quote:De clubleiding van FC Den Bosch heeft Ajax-huurling Stanley Aborah laten weten dat hij ook volgend seizoen welkom is bij de Brabantse club. Technisch manager Fred van der Hoorn is zeer te spreken over de achttienjarige middenvelder, die vorig seizoen onder trainer Ronald Koeman zijn debuut maakte in het eerste elftal van Ajax.
"Maar hij staat nog onder contract bij Ajax, dus die partij praat ook mee", aldus Van der Hoorn in Voetbal International. "Stanley zelf heeft me inmiddels laten weten dat hij nog geen beslissing wil nemen over zijn toekomst. Even afwachten dus."
En een tijdje terug riep Stanley nog dat hij absoluut niet bij Ajax wilde blijven...quote:
Het zal wel even duren totdat wij dat record terug hebben.quote:Arsenal verbetert record van Ajax
Door bij Juventus met 0-0 gelijk te spelen heeft Arsenal in de Champions League Ajax een record ontnomen.
De Londense club heeft nu 739 minuten geen tegentreffer hoeven te incasseren. Daarvan keepte Jens Lehmann 450 minuten en Almunia 289.Edwin van der Sar hield in het seizoen 1995/1996 in 658 minuten de nul als doelverdediger van Ajax.
Arsenal is nu acht wedstrijden zonder tegendoelpunt en dat is een record in de Champions League. Vorig seizoen kreeg AC Milan zeven duels lang geen doelpunt tegen, totdat PSV in de kwartfinales in Eindhoven met 3-1 van de Milanezen won. Die zege baatte de club van coach Guus Hiddink overigens niet.
Bron: NOS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |