Waarom verander jij Edwin van der Sar in Jaap Stam en ook nog eens dikgedrukt?quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 15:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom verander jij Edwin van der Sar in Jaap Stam en ook nog eens dikgedrukt?![]()
Dat roept men nu al twee jaar als men op papier de opstelling maakt, vooralsnog is het koffiedik kijken.quote:
Maar wel Ajaxkoffiedik kijken....quote:Op donderdag 6 april 2006 16:03 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat roept men nu al twee jaar als men op papier de opstelling maakt, vooralsnog is het koffiedik kijken.
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:03 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat roept men nu al twee jaar als men op papier de opstelling maakt, vooralsnog is het koffiedik kijken.
was eerderquote:Op donderdag 6 april 2006 16:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[[url=http://www.ajax.nl/upload/159657_3120_1099573134734-koffie.jpg]afbeelding][/url]
Ik dacht je even flink voor lul te zetten, maar het tegengestelde is waar. Ik ben de pineutquote:Op donderdag 6 april 2006 15:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom verander jij Edwin van der Sar in Jaap Stam en ook nog eens dikgedrukt?![]()
De jaren 70 visie?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Maar wel Ajaxkoffiedik kijken....
Dat afscheid van beiden is echt prachtig. Die woorden van Blind ook hoe je goed gaat voetballen.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:21 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Die assist van Shota blijf ik persoonlijk één van de mooiste assists ooit vinden. En hoe die daarna op Jari wijst, één woord: KIPPENVEL!
Nog even je usericon en username veranderen en je gaat de goede kant opquote:Op donderdag 6 april 2006 14:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zou het zo doen:
----------------------------Gentenaar-------------------------
aankoop-------------Stam------Vermaelen----Emanuelson
-----------------------------Maduro----------------------------
aankoop-------------------------------------------------Perez
-----------------------------Sneijder---------------------------
---------------------Huntelaar------Rosenberg--------------
Nee ben geen arrogante stink joodquote:Op donderdag 6 april 2006 16:23 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Nog even je usericon en username veranderen en je gaat de goede kant op![]()
Wat een stemmingswisselingenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee ben geen arrogante stink jood
Wat voor jood ben je dan wel?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee ben geen arrogante stink jood
Wel de laatste Europese prijs, laten we dat niet vergeten.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:48 schreef Freak187 het volgende:
Ontkenningsfase..
Het zal wel pijn doen, na zoveel jaar geen prijzen.
We kunnen onderhand wel spreken van een Top 2 die de prijzen verdelen.
Kwart/Halve finale CL > UEFA Cup winst.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Wel de laatste Europese prijs, laten we dat niet vergeten.
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Wel de laatste Europese troostprijs, laten we dat niet vergeten.
Maar de finale was in hun eigen huis, dus dat telt niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik was het alweer vergetenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
en het eerste nederlandse team dat de europcup 1 won ook niet vergeten.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Moelijk te vergelijken, andere tegenstanders gehad etc.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kwart/Halve finale CL > UEFA Cup winst.
Idd. Gewoon een prima prestatie van Feyenoord. Ik zou die prijs ook wel willen winnen.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ach loop niet te kanker over de UEFA cup dat het niks voor stelt, jullie zouden hem graag winnen. We hebben toen wel sploegen als de Rangers, Inter, PSV en Dortmund verslagen.
Preciesquote:Op donderdag 6 april 2006 17:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ach loop niet te kanker over de UEFA cup dat het niks voor stelt, jullie zouden hem graag winnen. We hebben toen wel ploegen als de Rangers, Inter, PSV en Dortmund verslagen.
Dat zeker wel. Moet wel alles meezitten, maar ik weet zeker dat er in de komende 5 jaar een Nederlandse ploeg de finale haalt.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:19 schreef HeatWave het volgende:
de CL zal er waarschijnlijk nooit meer inzitten...
Ach, zeg nooit nooit.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak!quote:Op donderdag 6 april 2006 17:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat zeker wel. Moet wel alles meezitten, maar ik weet zeker dat er in de komende 5 jaar een Nederlandse ploeg de finale haalt.
Ja, 10 jaar is wat veiliger.quote:
Vind je? Ajax is dit jaar echt bijzonder slecht, en toch zijn we nergens in de pan gehakt. PSV dat zelfs met spelers als Lamey en Addo en pubers 'gewoon' de poule overleeft. Nogmaals, je moet ook geluk hebben, maar ik zie het nog wel gebeuren.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:26 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, alles KAN, maar de kloof lijkt alleen maar groter te worden....
Met een beetje mazzel had PSV hem verleden jaar gewonnen en mega-duur spelersmateriaal hadden ze nu ook niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies.
UEFA cup is een prima prijs, zeker voor Nederlandse ploegen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |