Ja, die hebben we wel, maar:quote:Op donderdag 6 april 2006 13:53 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Zo lang er niemand weggaat, lijkt het me niet dat we vleugelaanvallers moeten halen. Op links kunnen Perez (eerste keus), Mitea, Babel, Rosenberg, Boerrigter en Goossens. Op rechts kunnen Rosenberg (mijn eerste keus), Rosales, de Mul en Krohn-Deli. Spelers genoeg lijkt mij. Eerst verkopen en dan kopen wat betreft de buitenspelers.
Qua niveau is het niet veel soeps inderdaad. Maar laten we dan eerst verkopen voor dat we buitenspelers aankopen.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:57 schreef Robar het volgende:
[..]
Ja, die hebben we wel, maar:
1. Zijn het wel echte buitenspelers - Babel, "Perez"(zou nog kunnen) en Rosenberg vallen af.
2. Zijn ze wel goed genoeg - de Mul, Krohn-Deli vallen af
3. Zijn ze wel rijp genoeg - Boerrigter en Goossens vallen af
Hou je Rosales en Mitea over . . .
Ok, dit is wel erg zwart wit, maar je kunt niet van jeugdspelers verwachten dat ze het hele seizoen er staan of dat ze al goed genoeg zijn.
Van mij hoeven er geen spelers te staan die daar niet voor gekocht zijn.
En ze moeten wel wat toevoegen en dus een bepaald niveau hebben.
quote:Op donderdag 6 april 2006 14:39 schreef space-kees het volgende:
of
perez op (links)-,rosenberg en huntelaar (centrum)-, rosales (rechts)
Sneijder als linkshalf niet in je opgekomen?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wil je 3-3-4 gaan spelen met de punt naar voren dan? Ik neem aan dat je Snijder ook in je basis elf wilt hebben.
waarom gentenaar.. gaat maarten weg?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:43 schreef Robar het volgende:
Dan zie ik toch liever iets wat hierop lijkt:
Gentenaar
Heitinga - Stam - Vermealen - Emanuelson
Maduro - Sneijder- Perez
Rosales - Huntelaar - Mitea/Rosenberg
Ik zou Sneijder en Perez omdraaien denk ikquote:Op donderdag 6 april 2006 14:43 schreef Robar het volgende:
Gentenaar
Maduro - Sneijder- Perez
Wel, maar Sneijder achter Perez gaat niet werken. Allebei aanvallend.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Sneijder als linkshalf niet in je opgekomen?
Maduro rechts?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:43 schreef Robar het volgende:
Gentenaar
Maduro - Sneijder- Perez
4-2-2-2quote:Op donderdag 6 april 2006 14:46 schreef space-kees het volgende:
Stekelenburg
Heitinga- Stam - Vermealen- Emanuelson
-Maduro- Sneijder-
Rosales Perez
Huntelaar- Rosenberg
Ik heb meer vertrouwen in Dennis dan in Maartenquote:Op donderdag 6 april 2006 14:44 schreef space-kees het volgende:
[..]
waarom gentenaar.. gaat maarten weg?
wat ik bedoel, wil die niet weergevenquote:
Ik denk dat Sneijder zich dan bedonderd gaat voelen . . . .quote:Op donderdag 6 april 2006 14:45 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik zou Sneijder en Perez omdraaien denk ik
dat is precies wat ik bedoelquote:Op donderdag 6 april 2006 14:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
4-4-2 met vleugel middenvelders...
Dat zou ook nog kunnen dus, maar ik zie dat niet zo snel gebeuren.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
4-4-2 met vleugel middenvelders...
Herstel, ik bedoel volgend seizoenquote:Op donderdag 6 april 2006 14:51 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen dus, maar ik zie dat niet zo snel gebeuren.
Volgend jaar wordt er gewoon weer begonnen met de ouderwetse 4-3-3 opstelling.
Dat is precies zoals ze het bedoelden.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zou het zo doen:
----------------------------Gentenaar-------------------------
aankoop-------------Stam------Vermaelen----Emanuelson
-----------------------------Maduro----------------------------
aankoop-------------------------------------------------Perez
-----------------------------Sneijder---------------------------
---------------------Huntelaar------Rosenberg--------------
Ach, hij discussieert nu tenminste lekker mee . .quote:Op donderdag 6 april 2006 15:00 schreef Jajong het volgende:
Dirk-Kuijt is Ajacied olé olé
Ik wou net zeggen, hier is niets mis mee hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 15:04 schreef Robar het volgende:
[..]
Ach, hij discussieert nu tenminste lekker mee . .![]()
Kampioenenquote:Op donderdag 6 april 2006 15:26 schreef vdHoek het volgende:
Gentenaar
Heitinga - Stam - Vermaelen - Emanuelson
Maduro - Sneijder - Davids
Rosenberg - Huntelaar - Perez
quote:Op donderdag 6 april 2006 15:31 schreef Jasza het volgende:
GC finale pas om 9 uur tering wat een kk tijd.
Ja, als het met de trein is dan zijn we om 1 uur of later terug in A'dam, gelukkig woon ik in a'dam maar ik snap dat het voor mensen die verder wonen een kuttijd isquote:
Hoe kom je aan die informatie? PSV.nl meldt:quote:Op donderdag 6 april 2006 15:31 schreef Jasza het volgende:
GC finale pas om 9 uur tering wat een kk tijd.
Hij heeft last van haaruitval?quote:Op donderdag 6 april 2006 15:33 schreef M0NTANA het volgende:
Waarom die fuckin' Gentenaar? Die houdt al een seizoen lang de bank warm bij BVB, terwijl die Weidenfeller ook geen wereldtopper is. Maarten Stekelenburg is de laatste tijd weer goed bezig, is jong, heeft veel potentie en als hij eens een jaar blessurevrij blijft is hij gewoon de opvolger van Jaap Stam. Daarbiij heeft Maarten Stekelenburg ook nog eens pech gehad met de defensie die voor hem staat/stond, wanneer straks Jaap Stam met Thomas Vermaelen het vaste centrale duo wordt, denk ik dat Steek de nul vaak gaat houden!
Fcuk, de doelman van Oranje heet natuurlijk Edwin van der Sar, haal ze altijd door elkaar.quote:
Ik dacht ook dat het 18.00 was.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die informatie? PSV.nl meldt:
"PSV speelt op 7 mei in de Kuip de Gatorade Cup-finale tegen Ajax, de aftrap is om 18.00 uur."
quote:Op donderdag 6 april 2006 15:33 schreef M0NTANA het volgende:
Waarom die fuckin' Gentenaar? Die houdt al een seizoen lang de bank warm bij BVB, terwijl die Weidenfeller ook geen wereldtopper is. Maarten Stekelenburg is de laatste tijd weer goed bezig, is jong, heeft veel potentie en als hij eens een jaar blessurevrij blijft is hij gewoon de opvolger van Jaap Stam.
Waarom verander jij Edwin van der Sar in Jaap Stam en ook nog eens dikgedrukt?quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 15:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom verander jij Edwin van der Sar in Jaap Stam en ook nog eens dikgedrukt?![]()
Dat roept men nu al twee jaar als men op papier de opstelling maakt, vooralsnog is het koffiedik kijken.quote:
Maar wel Ajaxkoffiedik kijken....quote:Op donderdag 6 april 2006 16:03 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat roept men nu al twee jaar als men op papier de opstelling maakt, vooralsnog is het koffiedik kijken.
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:03 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat roept men nu al twee jaar als men op papier de opstelling maakt, vooralsnog is het koffiedik kijken.
was eerderquote:Op donderdag 6 april 2006 16:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[[url=http://www.ajax.nl/upload/159657_3120_1099573134734-koffie.jpg]afbeelding][/url]
Ik dacht je even flink voor lul te zetten, maar het tegengestelde is waar. Ik ben de pineutquote:Op donderdag 6 april 2006 15:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom verander jij Edwin van der Sar in Jaap Stam en ook nog eens dikgedrukt?![]()
De jaren 70 visie?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Maar wel Ajaxkoffiedik kijken....
Dat afscheid van beiden is echt prachtig. Die woorden van Blind ook hoe je goed gaat voetballen.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:21 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Die assist van Shota blijf ik persoonlijk één van de mooiste assists ooit vinden. En hoe die daarna op Jari wijst, één woord: KIPPENVEL!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |