Messi, Ronaldinho, Robben enz zijn ook buitenspelers en zijn ook goed genoeg. Ook halen?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:30 schreef Robar het volgende:
Steeds weer die koffie
Maar als ze goed genoeg zijn, dan allebei halen![]()
WIlhelmson en Lovenkrands . . .
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:34 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Messi, Ronaldinho, Robben enz zijn ook buitenspelers en zijn ook goed genoeg. Ook halen?
de Ridder.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:40 schreef M0NTANA het volgende:
http://media.putfile.com/Pure-skills
Wie is die Ajacied die op rechts zijn man zo lekker uitspeelt, Boukhari?
Ik bedoelde er mee te zeggen dat je moet kijken op welke posities de prioriteiten liggen voor versterkingen. En dat is niet in de aanval. Laten we eerst maar eens een goede verdediger en een goede middenvelder aantrekken.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:36 schreef Robar het volgende:
[..]
Men, beetje zelf nadenken moet ook kunnen, of stoppen jouw hersenen met werken na de lunchpauze
Maar Lovenkrands is transfervrij begrijp ik , blijft de transfersom voor Wilhelmson over.dat ik hier nog op reageer zeg
Vleugelspelers hebben volgens jou geen prioriteit?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:45 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik bedoelde er mee te zeggen dat je moet kijken op welke posities de prioriteiten liggen voor versterkingen. En dat is niet in de aanval. Laten we eerst maar eens een goede verdediger en een goede middenvelder aantrekken.
Heitinga kan toch op rechts?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:49 schreef Jajong het volgende:
Rechtsback, rechtshalf, rechtsbuiten.
Toch?
Zo lang er niemand weggaat, lijkt het me niet dat we vleugelaanvallers moeten halen. Op links kunnen Perez (eerste keus), Mitea, Babel, Rosenberg, Boerrigter en Goossens. Op rechts kunnen Rosenberg (mijn eerste keus), Rosales, de Mul en Krohn-Deli. Spelers genoeg lijkt mij. Eerst verkopen en dan kopen wat betreft de buitenspelers.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:48 schreef Robar het volgende:
[..]
Vleugelspelers hebben volgens jou geen prioriteit?
Ik vind dat we namelijk niet echt een goede bezetting hebben op de vleugels.
Maar goed een verdediger en een middenvelder zijn ook welkom ja.
Ja, die hebben we wel, maar:quote:Op donderdag 6 april 2006 13:53 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Zo lang er niemand weggaat, lijkt het me niet dat we vleugelaanvallers moeten halen. Op links kunnen Perez (eerste keus), Mitea, Babel, Rosenberg, Boerrigter en Goossens. Op rechts kunnen Rosenberg (mijn eerste keus), Rosales, de Mul en Krohn-Deli. Spelers genoeg lijkt mij. Eerst verkopen en dan kopen wat betreft de buitenspelers.
Qua niveau is het niet veel soeps inderdaad. Maar laten we dan eerst verkopen voor dat we buitenspelers aankopen.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:57 schreef Robar het volgende:
[..]
Ja, die hebben we wel, maar:
1. Zijn het wel echte buitenspelers - Babel, "Perez"(zou nog kunnen) en Rosenberg vallen af.
2. Zijn ze wel goed genoeg - de Mul, Krohn-Deli vallen af
3. Zijn ze wel rijp genoeg - Boerrigter en Goossens vallen af
Hou je Rosales en Mitea over . . .
Ok, dit is wel erg zwart wit, maar je kunt niet van jeugdspelers verwachten dat ze het hele seizoen er staan of dat ze al goed genoeg zijn.
Van mij hoeven er geen spelers te staan die daar niet voor gekocht zijn.
En ze moeten wel wat toevoegen en dus een bepaald niveau hebben.
quote:Op donderdag 6 april 2006 14:39 schreef space-kees het volgende:
of
perez op (links)-,rosenberg en huntelaar (centrum)-, rosales (rechts)
Sneijder als linkshalf niet in je opgekomen?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wil je 3-3-4 gaan spelen met de punt naar voren dan? Ik neem aan dat je Snijder ook in je basis elf wilt hebben.
waarom gentenaar.. gaat maarten weg?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:43 schreef Robar het volgende:
Dan zie ik toch liever iets wat hierop lijkt:
Gentenaar
Heitinga - Stam - Vermealen - Emanuelson
Maduro - Sneijder- Perez
Rosales - Huntelaar - Mitea/Rosenberg
Ik zou Sneijder en Perez omdraaien denk ikquote:Op donderdag 6 april 2006 14:43 schreef Robar het volgende:
Dan zie ik toch liever iets wat hierop lijkt:
Gentenaar
Heitinga - Stam - Vermealen - Emanuelson
Maduro - Sneijder- Perez
Rosales - Huntelaar - Mitea/Rosenberg
Wel, maar Sneijder achter Perez gaat niet werken. Allebei aanvallend.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Sneijder als linkshalf niet in je opgekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |