Om elke week te gaan ja. Lezen is ook een vak.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
2 weken geleden vertelde je nog dat je te ver weg woonde en dat je daar geen geld voor had![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:28 schreef Tobbes het volgende:
Die wedstrijd van afgelopen zondag zit me nog steeds dwars. Eigenlijk slaat het nergens op dat een scheidsrechter -bewust of onbewust- bepaald wie er wint. Zijn er zaken bekend waarbij een benadeelde club de wedstrijd over wilde spelen? En gebeurde dit dan ook?
Zou het niet goed zijn als Ajax zou zeggen: wij spelen dit seizoen niet meer, tenzij die wedstrijd over gespeeld wordt.
Ajax kan dat maken. Ajax bepaald het wel en wee van het Nederlandse voetbal, samen met PSV
Bekerfinale 2002 ook overspelen? Met andere woorden niet zo zeiken. Soms zit het mee en soms zit het tegen.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:28 schreef Tobbes het volgende:
Die wedstrijd van afgelopen zondag zit me nog steeds dwars. Eigenlijk slaat het nergens op dat een scheidsrechter -bewust of onbewust- bepaald wie er wint. Zijn er zaken bekend waarbij een benadeelde club de wedstrijd over wilde spelen? En gebeurde dit dan ook?
Zou het niet goed zijn als Ajax zou zeggen: wij spelen dit seizoen niet meer, tenzij die wedstrijd over gespeeld wordt.
Ajax kan dat maken. Ajax bepaald het wel en wee van het Nederlandse voetbal, samen met PSV
Ik had er mee kunnen leven als die wedstrijd over gespeeld was. Soms zit het mee, soms zit het tegen: absoluut. Maar dan hebben we het over momenten waarbij een scheidsrechter een verkeerde beslissing maakt. Niet over een scheidsrechter die in een wedstrijd stelselmatig tegen een ploeg fluit.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:32 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Bekerfinale 2002 ook overspelen? Met andere woorden niet zo zeiken. Soms zit het mee en soms zit het tegen.
Wedstrijden overspelen? Dan is het einde zoek. Dan kunnen we wel aan de gang blijven. Gewoon accepteren dat het tegen zat en op naar de volgende week. En ik blijf erbij, Ajax heeft het aan zichzelf te wijten.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:33 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik had er mee kunnen leven als die wedstrijd over gespeeld was. Soms zit het mee, soms zit het tegen: absoluut. Maar dan hebben we het over momenten waarbij een scheidsrechter een verkeerde beslissing maakt. Niet over een scheidsrechter die in een wedstrijd stelselmatig tegen een ploeg fluit.
Jij woont toch in enschede en gaat nooit naar de kuip?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Klopt! Ik ben evenveel supporter van ajax als jullie zijn, ik ga namelijk ook nooit naar de aRENa![]()
Dat gaat juist wel makkelijk, als ik per sé een tenaamstelling wil weten, heb ik hem binnen 5 minuten. Maar goed, niet echt boeiend allemaal. Winston Bogarde is niet in the picture bij Ajax, het verhaal was interessanter als Edgar Davids gisterenmiddag in Amsterdam werd opgepakt, in gezelschap van een jonge scharrel.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja joh, die gegevens mag je zomaar opvragen. Mijn oom werkt bij de RDW, en dat gaat echt niet zomaar.. Het is niet onmogelijk ofzo, maar Geenstijl.nl
.
Een dorp achter Arnhem, en ik ga zelfs soms naar het 2de kijken in de Kuip. En betaal dat allemaal van mijn stufi.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:42 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jij woont toch in enschede en gaat nooit naar de kuip?
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat gaat juist wel makkelijk, als ik per sé een tenaamstelling wil weten, heb ik hem binnen 5 minuten. Maar goed, niet echt boeiend allemaal. Winston Bogarde is niet in the picture bij Ajax, het verhaal was interessanter als Edgar Davids gisterenmiddag in Amsterdam werd opgepakt, in gezelschap van een jonge scharrel.
Krijg je op t MBO ook stufi?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een dorp achter Arnhem, en ik ga zelfs soms naar het 2de kijken in de Kuip. En betaal dat allemaal van mijn stufi.
Begrijpelijk, maar wat schieten we ermee op? Az wacht en Heitinga is fit.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:02 schreef Robar het volgende:
Typisch weer dat het optreden van Luinge niet aan de kaak wordt gesteld.
Erg voorspelbare reactie vand e heer Uilenberg, nee enige zelfkritiek is er niet te vinden binnen het scheidrechterskamp.
Het zijn allemaal verwende 40-plussers die elkaar de hand boven het hoofd houden en als aangeschoten wil reageren als ze een keer kritiek krijgen. Wat een verschrikkelijk groepje kontneukers is het toch
Het is echt geen makkelijk vak en fouten worden gemaakt, maar ze zullen het ook nooit en te nimmer toegeven . . . . en dat irriteert me heel erg.
Je schiet er als club ook niets mee op, maar het respect voor scheidsrechters wordt hier niet beter door.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:10 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar wat schieten we ermee op? Az wacht en Heitinga is fit.
quote:FC Den Bosch wil Aborah graag behouden
Woensdag 5 april, door SV, Amsterdam, 22.11u GMT+01.00, ELF
Het Brabantse FC Den Bosch wil Ajacied Stanley Aborah graag behouden. Momenteel wordt de pas 18-jarige Belg nog gehuurd van de Amsterdamse voetbalclub.
Aborah laat een goede indruk achter als spelverdeler. De trainer heeft echter wel te kennen gegeven dat hij 'te goed is voor Den Bosch'. Morgen spreekt Ajax Showtime (AS) toevalligerwijs met de aanvallende middenvelder.
Technisch directeur Martin van Geel heeft nog geen uitspraken gedaan over een eventuele terugkeer van Aborah naar Ajax. Zelf ziet hij Ajax niet echt als een oplossing, omdat hij dan wel wil voetballen.
Al nieuws over Grygera?quote:Heitinga alweer inzetbaar zondag, Sneijder nog twijfelgeval
AT5 meldt dat het herstel van Johnny Heitinga voorspoedig verloopt en dat hij dit weekend weer inzetbaar is voor Ajax. Hij liep tegen Inter een nierkneuzing op.
Ook het herstel van Wesley Sneijder gaat de goede kant op. Of hij kan spelen dit weekend is echter nog onduidelijk.
quote:Op donderdag 6 april 2006 11:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
we gaan toch niet al richting een fitte selectie he jongens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |