abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 april 2006 @ 10:23:56 #121
107445 Jajong
Hadouken!
pi_36700267
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

2 weken geleden vertelde je nog dat je te ver weg woonde en dat je daar geen geld voor had
Om elke week te gaan ja. Lezen is ook een vak.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  donderdag 6 april 2006 @ 10:24:50 #122
107445 Jajong
Hadouken!
pi_36700294
Goed, genoeg aandacht voor die broodjosti.

AJAX
pi_36700407
Die wedstrijd van afgelopen zondag zit me nog steeds dwars. Eigenlijk slaat het nergens op dat een scheidsrechter -bewust of onbewust- bepaald wie er wint. Zijn er zaken bekend waarbij een benadeelde club de wedstrijd over wilde spelen? En gebeurde dit dan ook?

Zou het niet goed zijn als Ajax zou zeggen: wij spelen dit seizoen niet meer, tenzij die wedstrijd over gespeeld wordt.

Ajax kan dat maken. Ajax bepaald het wel en wee van het Nederlandse voetbal, samen met PSV
pi_36700449
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:28 schreef Tobbes het volgende:
Die wedstrijd van afgelopen zondag zit me nog steeds dwars. Eigenlijk slaat het nergens op dat een scheidsrechter -bewust of onbewust- bepaald wie er wint. Zijn er zaken bekend waarbij een benadeelde club de wedstrijd over wilde spelen? En gebeurde dit dan ook?

Zou het niet goed zijn als Ajax zou zeggen: wij spelen dit seizoen niet meer, tenzij die wedstrijd over gespeeld wordt.

Ajax kan dat maken. Ajax bepaald het wel en wee van het Nederlandse voetbal, samen met PSV
pi_36700491
Nee, dat moeten ze zeker niet doen. En slaat ook nergens op, we hebben ook wel eens wedstrijden dat het meezit op die manier. Even schelden op Luinge en dan weer gewoon de fout bij jezelf zoeken, want zoveel kansen hebben we verder ook niet gehad.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_36700506
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:28 schreef Tobbes het volgende:

Bekerfinale 2002 ook overspelen? Met andere woorden niet zo zeiken. Soms zit het mee en soms zit het tegen.
  donderdag 6 april 2006 @ 10:32:43 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36700519
Tja, ik zou ook wel weer kwaad kunnen worden op die grafbak, maar daar schiet je niets mee op.

Ajax heeft het verder idd die wedstrijd aan zichzelf te danken gehad natuurlijk...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_36700555
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:32 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Bekerfinale 2002 ook overspelen? Met andere woorden niet zo zeiken. Soms zit het mee en soms zit het tegen.
Ik had er mee kunnen leven als die wedstrijd over gespeeld was. Soms zit het mee, soms zit het tegen: absoluut. Maar dan hebben we het over momenten waarbij een scheidsrechter een verkeerde beslissing maakt. Niet over een scheidsrechter die in een wedstrijd stelselmatig tegen een ploeg fluit.
pi_36700723
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:33 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Ik had er mee kunnen leven als die wedstrijd over gespeeld was. Soms zit het mee, soms zit het tegen: absoluut. Maar dan hebben we het over momenten waarbij een scheidsrechter een verkeerde beslissing maakt. Niet over een scheidsrechter die in een wedstrijd stelselmatig tegen een ploeg fluit.
Wedstrijden overspelen? Dan is het einde zoek. Dan kunnen we wel aan de gang blijven. Gewoon accepteren dat het tegen zat en op naar de volgende week. En ik blijf erbij, Ajax heeft het aan zichzelf te wijten.
pi_36700791
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

[..]

[..]

Klopt! Ik ben evenveel supporter van ajax als jullie zijn, ik ga namelijk ook nooit naar de aRENa
Jij woont toch in enschede en gaat nooit naar de kuip?
Houd van een lijntje.
  donderdag 6 april 2006 @ 10:42:14 #131
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36700800
Scheidsrechters FOUTEN horen bij het voetbal, en idd soms zit het mee, soms zit het tegen.

Maar wat Luinge deed was geen fout, het was een irritatie bij hem die hij uitte door vooral alles TEGEN KJH te fluiten.

Als een speler tever gaat geef je hem geel ofzo. Maar je gaat het de club niet ZO moeilijk maken dat ze hem maar moeten wisselen.

Op deze manier heeft Luinge gewoon DIRECT invloed gehad op de wedstrijd. En dat is in mijn ogen genoeg om hem ongeschikt te verklaren. Je moet ten alle tijden objectief blijven.
Get woke, go broke!
  donderdag 6 april 2006 @ 10:42:51 #132
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36700816
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:17 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ja joh, die gegevens mag je zomaar opvragen . Mijn oom werkt bij de RDW, en dat gaat echt niet zomaar.. Het is niet onmogelijk ofzo, maar Geenstijl.nl .
Dat gaat juist wel makkelijk, als ik per sé een tenaamstelling wil weten, heb ik hem binnen 5 minuten. Maar goed, niet echt boeiend allemaal. Winston Bogarde is niet in the picture bij Ajax, het verhaal was interessanter als Edgar Davids gisterenmiddag in Amsterdam werd opgepakt, in gezelschap van een jonge scharrel.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_36700854
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:42 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Jij woont toch in enschede en gaat nooit naar de kuip?
Een dorp achter Arnhem, en ik ga zelfs soms naar het 2de kijken in de Kuip. En betaal dat allemaal van mijn stufi.
pi_36700899
Uilenberg haalt flink uit naar Blind

[quoteUilenberg haalt stevig uit naar Blind
--------------------------------------------------------------------------------
5 april 2006
Jaap Uilenberg is niet te spreken over het gedrag van Ajax-trainer Danny Blind tijdens en na afloop van de verloren wedstrijd tegen Roda JC. De coach liep zondagmiddag na het rustsignaal van scheidsrechter Roelof Luinge het veld op om hevig te protesteren tegen de manier waarop de arbiter met de blessuretijd omging. Vervolgens werd Blind door Luinge naar de tribune verbannen.

"Laat ik vooropstellen dat de tijd op het horloge van de scheidsrechter de officiële tijd is", legt het hoofd scheidsrechterszaken van de KNVB uit in Voetbal International. "De arbiter beslist. Ik heb Roelof na afloop gesproken en volgens hem was de minuut extra tijd precies voorbij op het moment dat de laatste aanval van Roda JC werd afgeslagen. Bovendien bekijkt iedereen het alleen maar van de kant van Ajax, terwijl Roda JC natuurlijk óók wist dat het de laatste aanval zou zijn. Dat zij extra risico namen om verdedigers mee te sturen, daar hoor je nu niemand over."

Uilenberg baalt echter het meest van de reactie van Ajax-trainer Blind. "De kritiek van Danny Blind was buitensporig. Natuurlijk mag je als trainer verhaal halen bij de scheidsrechter, maar het gaat om de toon waarop je zoiets doet. Ik kan totaal geen begrip opbrengen voor zijn opsomming van zogenaamde beslissingen tégen Ajax. Zoiets maakt zijn zaak nou niet bepaald sterker. Ik ken Danny vrij goed en weet zeker dat hij er maandag alweer vreselijk spijt van gehad moet hebben. Maar dat had-ie toch iets eerder moeten bedenken."

De oud-scheidsrechter heeft het gevoel dat de grote druk Blind parten speelde. "Emoties in het heetst van de strijd zijn logisch, dit was gewoon kinderachtig. De ene wedstrijd heb je een gelukje, de volgende wedstrijd een beetje pech. Uiteindelijk maakt het weinig uit en volgens mij was dit gewoon taal van een trainer die het erg moeilijk heeft. Hoewel het natuurlijk altijd het ene woord tegen het andere blijft, is Blind volgens Roelof veel te ver gegaan. Hij zal rapport opmaken en vanaf dan is het een zaak voor de aanklager."

terug

][/quote]
Ajax!!
pi_36700931
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:42 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat gaat juist wel makkelijk, als ik per sé een tenaamstelling wil weten, heb ik hem binnen 5 minuten. Maar goed, niet echt boeiend allemaal. Winston Bogarde is niet in the picture bij Ajax, het verhaal was interessanter als Edgar Davids gisterenmiddag in Amsterdam werd opgepakt, in gezelschap van een jonge scharrel.
pi_36700938
Ipv van dat hij Luinge aanpakt voor zijn kinderachtige gedrag...

herstel; kinderachtig en onprofessionele gedrag
Houd van een lijntje.
  donderdag 6 april 2006 @ 10:48:19 #137
107445 Jajong
Hadouken!
pi_36700980
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Een dorp achter Arnhem, en ik ga zelfs soms naar het 2de kijken in de Kuip. En betaal dat allemaal van mijn stufi.
Krijg je op t MBO ook stufi?
  donderdag 6 april 2006 @ 10:49:08 #138
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36700998
Precies., Blind zat misschien fout qua reactie, maar Blind heeft niet opzettelijk iemand benadeeld omdat hij boos was.

Luinge stuurt Blind weg, want hij was gepikeerd, en daarna het hele circus eromheen.

Die scheidsrechters moeten een de hand in eigen boezem steken en niet denken dat ze goden zijn..

Valt me tegen van Uilenberg, die had ik nog wel redelijk hoog zitten..
Get woke, go broke!
pi_36701241
ik wil heel graag die beelden wel eens terug zien. Blind staat nl nog niet voor hem of Luinge wijst al naar de tribune om mompelt iets van, en jij mag daar dadelijk wel gaan zitten...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_36701347
Typisch weer dat het optreden van Luinge niet aan de kaak wordt gesteld.
Erg voorspelbare reactie vand e heer Uilenberg, nee enige zelfkritiek is er niet te vinden binnen het scheidrechterskamp.
Het zijn allemaal verwende 40-plussers die elkaar de hand boven het hoofd houden en als aangeschoten wil reageren als ze een keer kritiek krijgen. Wat een verschrikkelijk groepje kontneukers is het toch

Het is echt geen makkelijk vak en fouten worden gemaakt, maar ze zullen het ook nooit en te nimmer toegeven . . . . en dat irriteert me heel erg.
pi_36701620
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:02 schreef Robar het volgende:
Typisch weer dat het optreden van Luinge niet aan de kaak wordt gesteld.
Erg voorspelbare reactie vand e heer Uilenberg, nee enige zelfkritiek is er niet te vinden binnen het scheidrechterskamp.
Het zijn allemaal verwende 40-plussers die elkaar de hand boven het hoofd houden en als aangeschoten wil reageren als ze een keer kritiek krijgen. Wat een verschrikkelijk groepje kontneukers is het toch

Het is echt geen makkelijk vak en fouten worden gemaakt, maar ze zullen het ook nooit en te nimmer toegeven . . . . en dat irriteert me heel erg.
Begrijpelijk, maar wat schieten we ermee op? Az wacht en Heitinga is fit.
Ajax!!
pi_36701910
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:10 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Begrijpelijk, maar wat schieten we ermee op? Az wacht en Heitinga is fit.
Je schiet er als club ook niets mee op, maar het respect voor scheidsrechters wordt hier niet beter door.
Ik denk dat als een scheidsrechter zich kwetsbaar opstelt en achteraf durft toe te geven dat hij fout zat, dat hij op veel meer krediet kan rekenen van zowel voetballers, trainers en supporters.
En dat is toch wat ze willen in Zeist?
  donderdag 6 april 2006 @ 11:34:11 #143
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36702311
quote:
FC Den Bosch wil Aborah graag behouden
Woensdag 5 april, door SV, Amsterdam, 22.11u GMT+01.00, ELF

Het Brabantse FC Den Bosch wil Ajacied Stanley Aborah graag behouden. Momenteel wordt de pas 18-jarige Belg nog gehuurd van de Amsterdamse voetbalclub.

Aborah laat een goede indruk achter als spelverdeler. De trainer heeft echter wel te kennen gegeven dat hij 'te goed is voor Den Bosch'. Morgen spreekt Ajax Showtime (AS) toevalligerwijs met de aanvallende middenvelder.

Technisch directeur Martin van Geel heeft nog geen uitspraken gedaan over een eventuele terugkeer van Aborah naar Ajax. Zelf ziet hij Ajax niet echt als een oplossing, omdat hij dan wel wil voetballen.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_36702330
Waar blijft die info voor de bekerfinale
pi_36702449
quote:
Heitinga alweer inzetbaar zondag, Sneijder nog twijfelgeval
AT5 meldt dat het herstel van Johnny Heitinga voorspoedig verloopt en dat hij dit weekend weer inzetbaar is voor Ajax. Hij liep tegen Inter een nierkneuzing op.

Ook het herstel van Wesley Sneijder gaat de goede kant op. Of hij kan spelen dit weekend is echter nog onduidelijk.
Al nieuws over Grygera?
pi_36702991
we gaan toch niet al richting een fitte selectie he jongens?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_36703024
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
we gaan toch niet al richting een fitte selectie he jongens?
  donderdag 6 april 2006 @ 12:02:09 #148
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36703092
Als het aan onze deskundige en ervaren doktoren ligt is half Ajax rond volgende week wel weer stuk hoor .

Maar het zou wel weer een fijn zijn, een fitte selectie. Het gaat er nu BEHOORLIJK om spannen.
Get woke, go broke!
  donderdag 6 april 2006 @ 12:07:21 #149
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36703251
Peter Løvenkrands (Rangers) is komende zomer transfervrij, linksbenige aanvaller en inzetbaar als linksbuiten, scoorde dit seizoen veertienmaal in dertig wedstrijden. Ajax, wakker worden! Osasuna schijnt nu geïnteresseerd te zijn, maar ik hoop toch echt dat Martin van Geel hem probeert te halen!
pi_36703298
Ja lekker, nog een spits erbij.

Hoe voel je jezelf?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')