Geen pure spits, sowieso geen spits voor het Ajax-systeem. Kan de linksbuiten-positie wellicht nog beter invullen dan (landgenoot) Kenneth Perez, die dan eventueel op tien kan spelen. Daarbij is hij komende zomer transfervrij en doen Scandinaviërs het vaak goed bij Ajax, dus waarom niet?quote:Op donderdag 6 april 2006 12:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja lekker, nog een spits erbij.
Hoe voel je jezelf?
Omdat je sowieso ook al Mitea hebt. Je hebt Perez, Babel en Rosenberg die daar kunnen spelen. Je hebt eventueel De Mul die het zou kunnen invullen. Dan heb je nog jeugdspelers rondlopen die ooit ook een kans moeten gaan krijgen. Hoe meer spelers je haalt van buitenaf, hoe meer die ontwikkeling stagneert.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geen pure spits, sowieso geen spits voor het Ajax-systeem. Kan de linksbuiten-positie wellicht nog beter invullen dan (landgenoot) Kenneth Perez, die dan eventueel op tien kan spelen. Daarbij is hij komende zomer transfervrij en doen Scandinaviërs het vaak goed bij Ajax, dus waarom niet?
Het zal nog wel beter worden denk ik. Er komen echt nog wel wat spelers bij.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:26 schreef S-Two het volgende:
Ik ben trouwens niet zo blij met de bezetting voor komend jaar op de rechtsbuiten. We hebben Rosales, Krohn-Deli en De Mul dus ik ga er vanuit dat er niet nog iemand bij komt. Mijns inziens zijn ze alledrie (nog) te slecht.
Volgend seizoen hebben we de beschikking over Kenneth Perez, Markus Rosenberg, Nicolae Mitea, Ryan Babel, John Goossens en Derk Boerrigter die als linksbuiten opgesteld kunnen worden, maar wanneer Peter Løvenkrands komt, dan is het meteen de beste optie op linksbuiten. Je hebt gelijk als je zegt dat hij de ontwikkeling van anderen in de weg staat, daarbij is het goed dat de selectie op dit moment wordt ingekrompen, maar ik denk dat je aan Peter Løvenkrands best nog een mooie transfersom kan overhouden bij een transfer na één of twee jaar.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Omdat je sowieso ook al Mitea hebt. Je hebt Perez, Babel en Rosenberg die daar kunnen spelen. Je hebt eventueel De Mul die het zou kunnen invullen. Dan heb je nog jeugdspelers rondlopen die ooit ook een kans moeten gaan krijgen. Hoe meer spelers je haalt van buitenaf, hoe meer die ontwikkeling stagneert.
Je hebt dus Mitea, Perez, Babel, Rosenberg, De Mul, Rosales en jeugdspelers. Ik zie niets in het halen van Lovenkrands wat alleen maar salaris kost en relatief weinig of niets zal opbrengen. Geen investering waard dus.
Het is blijkbaar zelfs iemand die al aan zijn 5de (!!) seizoen bezig is bij de Rangers en in die tijd maar 1 cap heeft gehaald. Tsja
Hij is toch ook al wel in de dertig? En daarnaast heb ik het ook nooit zo'n topvoetballer gevonden. No thanx.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:34 schreef M0NTANA het volgende:
Volgend seizoen hebben we de beschikking over Kenneth Perez, Markus Rosenberg, Nicolae Mitea, Ryan Babel, John Goossens en Derk Boerrigter die als linksbuiten opgesteld kunnen worden, maar wanneer Peter Løvenkrands komt, dan is het meteen de beste optie op linksbuiten. Je hebt gelijk als je zegt dat hij de ontwikkeling van anderen in de weg staat, daarbij is het goed dat de selectie op dit moment wordt ingekrompen, maar ik denk dat je aan Peter Løvenkrands best nog een mooie transfersom kan overhouden bij een transfer na één of twee jaar.
Als ze nu nog een rechtsbuiten halen hadden ze De Mul niet hoeven terug halen of Krohn-Deli niet moeten halen. (Of ze moeten Rosales gaan verkopen).quote:Op donderdag 6 april 2006 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zal nog wel beter worden denk ik. Er komen echt nog wel wat spelers bij.
Ajax MOET volgend seizoen weer volop meedoen voor de titel, en ik heb het idee dat ze dat nu echt wel doorhebben...
Hij is in januari 26 geworden en heeft niet één interland gespeeld, maar heel wat meer.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:35 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hij is toch ook al wel in de dertig? En daarnaast heb ik het ook nooit zo'n topvoetballer gevonden. No thanx.
Dat zou me al heel blij makenquote:Op donderdag 6 april 2006 12:36 schreef S-Two het volgende:
[..]
(Of ze moeten Rosales gaan verkopen).
11.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij is in januari 26 geworden en heeft niet één interland gespeeld, maar heel wat meer.
Rosales speelt juist weer wat beterquote:
http://video.google.com/videoplay?docid=1622877099188211407&q=Lovenkrands&pl=truequote:Op donderdag 6 april 2006 12:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
filmpjes van die gozert? is het een linksbenige Quaresma?
Beker dit seizoen. Jong Ajax - Cambuur.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wanneer was dit?
http://video.google.com/videoplay?docid=-7388245397216025862&q=ajax&pl=true
amstel cup begin dit jaarquote:Op donderdag 6 april 2006 13:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wanneer was dit?
Die gozer moest nog sprinten ook om een goal te maken hahaquote:
Die blijft gruwelijkquote:Op donderdag 6 april 2006 13:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wanneer was dit?
ja idd, gaat bijna misquote:Op donderdag 6 april 2006 13:07 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Die gozer moest nog sprinten ook om een goal te maken haha![]()
Blijft een mooie goal trouwens van Vertonghen![]()
Die assist van Shota blijf ik persoonlijk één van de mooiste assists ooit vinden. En hoe die daarna op Jari wijst, één woord: KIPPENVEL!quote:Op donderdag 6 april 2006 13:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
binnenkort weer een afscheids match voor blindje regelen
http://video.google.com/videoplay?docid=8616285565774681447&q=ajax&pl=true
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |