De statistieken zeggen genoeg, het steeds opstellen van Boukhari/Lindenbergh en het spel ook.quote:Door de nederlaag tegen Roda JC (2-1) heeft Ajax vanmiddag een historisch dieptepunt bereikt. De verliespartij in Kerkrade betekende de tiende seizoensnederlaag voor de Amsterdammers. De laatste serie van zoveel nederlagen dateert van 40 jaar geleden.
In het seizoen 1964/1965 maakte Ajax het toen nog bonter. Onder aanvoering van trainer Vic Buckingham, die tussentijds opstapte, werd maar liefst dertien maal verloren. Met nog drie wedstrijden te gaan zouden de manschappen van Danny Blind dit record nog kunnen evenaren.
denk niet dat dat iets oplost, dan moeten de assistentern het opvangen die minstens ook verantwoordelijk zijn.quote:Op maandag 3 april 2006 00:48 schreef Radegast het volgende:
Vraag me af of morgen de handel in aandeeltjes weer eens stilgelegd zal worden...
Precies schandalig dat ze er ooit mee zijn begonnen.quote:Op maandag 3 april 2006 00:48 schreef vdHoek het volgende:
[..]
Het moest maar eens afgelopen zijn met deze reeks.
Denk ook niet dat dat iets oplost, maar toch...quote:Op maandag 3 april 2006 00:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
denk niet dat dat iets oplost, dan moeten de assistentern het opvangen die minstens ook verantwoordelijk zijn.
Ik denk dat we met dezelfde woorden een andere gedachte hebbenquote:Op maandag 3 april 2006 00:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies schandalig dat ze er ooit mee zijn begonnen.
Precies geniaal dat 3-2-5quote:Op maandag 3 april 2006 00:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies schandalig dat ze er ooit mee zijn begonnen.
jammer dat van Geel er zit bij ajax, zonder van Geel was het sowieso PSV geworden.quote:Op maandag 3 april 2006 01:12 schreef golfer het volgende:
Of je hem nu onslaat of gewoon het seizoen nog even laat afmaken, maakt niets meer uit.
Hoe dan ook is Danny volgend seizoen geen trainer meer van Ajax-1.
Henk ten Cate kan kiezen: PSV of Ajax.
Zal misschien wel de meest verstandige beslissing van hem zijn.quote:Op maandag 3 april 2006 01:17 schreef Radegast het volgende:
Of hij blijft gewoon zitten waar ie zit.
Dat denk ik ook ja.quote:Op maandag 3 april 2006 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal misschien wel de meest verstandige beslissing van hem zijn.
Dan zien we een rennende krullebol door de straten van Amsterdam.... en 20 meter achter 'm een woedende menigte met pek en veren.quote:Op maandag 3 april 2006 08:44 schreef ILCILA het volgende:
als ze woensdag niet winnen van AZ en [b]ajax daardoor 6e word[/b], dan gok ik erop dat blind finito is
quote:Op maandag 3 april 2006 08:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dan zien we een rennende krullebol door de straten van Amsterdam.... en 20 meter achter 'm een woedende menigte met pek en veren.
Vergeet niet dat Groningen naar PSV moet en PSV de landstitel kan pakken. Ajax blijft dus gewoon staan maar Utrecht kan wel uit gaan lopenquote:Op maandag 3 april 2006 08:45 schreef DeTolk het volgende:
Dan zien we een rennende krullebol door de straten van Amsterdam.... en 20 meter achter 'm een woedende menigte met pek en veren.
groningen wil vol voor de 3 punten gaan voor de play-offs, dus wie weet wint groningen wel...quote:Op maandag 3 april 2006 09:18 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Groningen naar PSV moet en PSV de landstitel kan pakken. Ajax blijft dus gewoon staan maar Utrecht kan wel uit gaan lopen
Misschien pakt PSV wel de landstitel wel door puntenverlies van AZ in tussentijd en is winst helemaal niet nodig.quote:Op maandag 3 april 2006 09:18 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Groningen naar PSV moet en PSV de landstitel kan pakken. Ajax blijft dus gewoon staan maar Utrecht kan wel uit gaan lopen
Als ik Ten Cate was, bleef ik lekker in de warme spaanse zon !quote:Op maandag 3 april 2006 08:38 schreef Schanulleke het volgende:
Ik denk dat Ajax en PSV beide geen kans hebben op ten Cate op dit moment.
jaja, die "grap" kennen we nou wel.quote:
Geen grap hoor, ik hoop echt dat Danny blijft.quote:Op maandag 3 april 2006 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jaja, die "grap" kennen we nou wel.
En Hiddink moet oprotten....
Klaar met dat gedoe?
Goh, maar dat maakt het nog steeds niet echt een bijster originele opmerking he? Die hebben we nou al 6 topics lang gehoord.quote:Op maandag 3 april 2006 12:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Geen grap hoor, ik hoop echt dat Danny blijft.
Moeten alle opmerkingen origineel zijn?quote:Op maandag 3 april 2006 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, maar dat maakt het nog steeds niet echt een bijster originele opmerking he? Die hebben we nou al 6 topics lang gehoord.
Ik HOOP al jaren dat Hiddink weggaat bij jullie.... en oh oh oh wat ben IK blij zeg....
soms he........
Niet perse, maar 100 posts per topic in deze reeks zijn zo.. We weten het nou wel..quote:Op maandag 3 april 2006 12:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Moeten alle opmerkingen origineel zijn?
Ik hoop het niet..quote:Op maandag 3 april 2006 13:18 schreef rubbereend het volgende:
zouden we deel 7 nog gaan halen?
da's iig al 1/3 e van het topic danquote:Op maandag 3 april 2006 13:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop het niet..
Nog 100 keer "danny moet blijven"..
Kunnen jullie die niet weghalen? Het draagt niet echt bij aan een goede discussie.quote:Op maandag 3 april 2006 13:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's iig al 1/3 e van het topic dan
Dat probeerde ik dus te zeggen...quote:Op maandag 3 april 2006 13:26 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Kunnen jullie die niet weghalen? Het draagt niet echt bij aan een goede discussie.
Ja hoor dat wordt zeker nog tot deel 10quote:Op maandag 3 april 2006 13:18 schreef rubbereend het volgende:
zouden we deel 7 nog gaan halen?
Hij heeft het niet makkelijk, ben ik wel met je eens. Maar hij maakt zelf OOK fouten, hij motiveert niet met zijn depri blik op de bank.....quote:Op maandag 3 april 2006 16:24 schreef marsu het volgende:
Ik vind oprecht dat Danny moet blijven en dat is geen grap. Er zijn verscheidene factoren die hem dit seizoen in zijn werk hebben belemmerd en hij verdient nog het voordeel van de twijfel.
Wanneer hij volgend jaar niet goed presteert met alle versterkingen erbij, mag je hem daarop afrekenen, maar nu nog niet!
Hij mag best blijven, maar niet als hoofdcoach. En geen een trainer heeft alles mee hoor, iedereen heeft wel eens tegenslagen alleen danny heeft er een beroep van gemaakt om elke individuele tegenslag te onthouden en op te rakelen tijdens interviews. geeft alleen maar zijn eigen zwakte aan.quote:Op maandag 3 april 2006 16:24 schreef marsu het volgende:
Ik vind oprecht dat Danny moet blijven en dat is geen grap. Er zijn verscheidene factoren die hem dit seizoen in zijn werk hebben belemmerd en hij verdient nog het voordeel van de twijfel.
Wanneer hij volgend jaar niet goed presteert met alle versterkingen erbij, mag je hem daarop afrekenen, maar nu nog niet!
Idd, dat begint nou echt treurig te worden.quote:Op maandag 3 april 2006 13:26 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Kunnen jullie die niet weghalen? Het draagt niet echt bij aan een goede discussie.
Ik vind het veel treuriger dat elke Ajax-coach die een jaar geen 1e wordt, wordt weggepest.quote:Op maandag 3 april 2006 16:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Idd, dat begint nou echt treurig te worden.
Mag men soms niet meer zeggen wat men denktquote:Op maandag 3 april 2006 16:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Idd, dat begint nou echt treurig te worden.
Niks mis met Olaf. Olaf moet op 4!quote:Op maandag 3 april 2006 20:02 schreef okee6 het volgende:
[..]
Mag men soms niet meer zeggen wat men denkt![]()
Overigens zie ik Ajax nog niet snel afscheid nemen van Blind; het bestuur zit er net en de trainer bewijst met het behalen van de bekerfinale en tweede ronde Champions League in zijn debuutjaar al resultaat te kunnen halen. Heeft een goede gerichte aankoop gedaan en de selectie gekortwiekt. Daarbij is hij een mister Ajax. Dat hij Lindenbergh opstelde zondag, moet je maar als noodgreep en dus door de vingers zien. Al die blessures kan hij niks aan doen.
Je moet conferencier worden okee6. Wat een onzin. Maar wel vermakelijke onzin. Blind is HELEMAAL niks.quote:Op maandag 3 april 2006 20:02 schreef okee6 het volgende:
[..]
Mag men soms niet meer zeggen wat men denkt![]()
Overigens zie ik Ajax nog niet snel afscheid nemen van Blind; het bestuur zit er net en de trainer bewijst met het behalen van de bekerfinale en tweede ronde Champions League in zijn debuutjaar al resultaat te kunnen halen. Heeft een goede gerichte aankoop gedaan en de selectie gekortwiekt. Daarbij is hij een mister Ajax. Dat hij Lindenbergh opstelde zondag, moet je maar als noodgreep en dus door de vingers zien. Al die blessures kan hij niks aan doen.
Dit topic was voor jou de Ajax-barometer.quote:Op maandag 3 april 2006 22:46 schreef maril het volgende:
tvp (moet het natuurlijk wel in de gaten houden)![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 22:47 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dit topic was voor jou de Ajax-barometer.![]()
Oneens. Bovendien wordt Ajax niet gerund door de supporters, maar door het bestuur. Geef toe dat dat lachwekkend is. Het bestuur heeft natuurlijk zijn eigen maten.quote:Op maandag 3 april 2006 20:42 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Je moet conferencier worden okee6. Wat een onzin. Maar wel vermakelijke onzin. Blind is HELEMAAL niks.
quote:Op maandag 3 april 2006 20:19 schreef methodmich het volgende:
Olaf moet op tram 4 naar huis ja. Waardeloze speler.
inderdaad hij heeft de wedstrijd tegen inter thuis weg gegeven bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 april 2006 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij heeft het niet makkelijk, ben ik wel met je eens. Maar hij maakt zelf OOK fouten, hij motiveert niet met zijn depri blik op de bank.....
Hij komt tactisch gewoon tekort..
Precies, je hebt de topscorer in huis die elke week precies dat wat hij moet doen, scoren. Maar als jij de rest van de selectie zo onnatuurlijk neerzet dan vraag je om problemen.quote:Op maandag 3 april 2006 20:28 schreef Nywuob het volgende:
Blind heeft misschien het geluk niet aan zijn zijde, maar ook met de huidige matige selectie moet Ajax hoger kunnen staan dan ze nu doen.
is het leedvermaak als ik zeg dat ik hier om moet grinniken ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:19 schreef DIGGER het volgende:
De SMS dienst van ajaxachter kost wel veel meer geld dan ik ooit had durven hopen.
Geen oplossing.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:14 schreef erikh het volgende:
Is blind nou nog niet ontslagen?
Ik ook niet. Te moeilijk deze crypto.quote:
'aankijken' misschien?quote:
Denken moet je aan wat anders overlatenquote:
Nou dan is die bij deze aangenomen hoorquote:Op maandag 10 april 2006 10:28 schreef HeatWave het volgende:
van Gaal liep weer duidelijk te solliciteren gisteren.
Perez rechtshalf?quote:Op maandag 10 april 2006 09:57 schreef kluivie het volgende:
Van Gaal moet terug komen die heeft tenminste wel beleid.....die kan zelfs de Cler weer laten voetballen kan die gelijk terug komen Urby dan op het middenveld zou mooi middenveld worden
AJAX 2006 - 2007
DOEL: stekelenburg
achter: Heitinga Grycera Stam de Cler
Middenveld: Perez Sneijder Emanuelson
Voor: Rosales Huntelaar Rosenberg
Dat wordt kampioensteam
de Cler en Gryceraquote:Op maandag 10 april 2006 09:57 schreef kluivie het volgende:
Van Gaal moet terug komen die heeft tenminste wel beleid.....die kan zelfs de Cler weer laten voetballen kan die gelijk terug komen Urby dan op het middenveld zou mooi middenveld worden
AJAX 2006 - 2007
DOEL: stekelenburg
achter: Heitinga Grycera Stam de Cler
Middenveld: Perez Sneijder Emanuelson
Voor: Rosales Huntelaar Rosenberg
Dat wordt kampioensteam
Plus bekerfinale, plus 2e ronde CL behaald. Als je het zo bekijkt doet Blind het niet eens slecht eigenlijk. 5e worden met dit team is nog netjes zelfs.quote:Op zondag 9 april 2006 16:26 schreef okee6 het volgende:
Zijn beschermeling (Boukhari) stelt de play off deelname wel haast veilig vandaag. Blind is op weg naar CL kwalificatie, ondanks de matige spelers en blessures.
En het voetbal laten we maar even buiten beschouwing?quote:Op maandag 10 april 2006 15:37 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Plus bekerfinale, plus 2e ronde CL behaald. Als je het zo bekijkt doet Blind het niet eens slecht eigenlijk. 5e worden met dit team is nog netjes zelfs.
Tja moet hem ergens kwijt is nieuwe aankoop trouwens zag dat ik maduro er ook niet ingezet had foutje van me natuurlijk nou dan mag sneijder vechten met urby om zijn plek ..... komt allemaal goed volgend seizoenquote:
Misschien worden ze wel vierde......utrecht verliest van groningen woensdag en ajax wint beide laatste wedstrijdenquote:Op maandag 10 april 2006 15:37 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Plus bekerfinale, plus 2e ronde CL behaald. Als je het zo bekijkt doet Blind het niet eens slecht eigenlijk. 5e worden met dit team is nog netjes zelfs.
Overigens haalt Ajax CL kwalificatie niet, dat wordt Feyenoord of AZ.
zeker vergeten in welke poule ajax zat in de CL.........quote:Op maandag 10 april 2006 15:37 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Overigens haalt Ajax CL kwalificatie niet, dat wordt Feyenoord of AZ.
Daar denkt Nourdin zelf anders over...quote:Op zondag 9 april 2006 16:45 schreef methodmich het volgende:
Boukhari is door Blind nog nooit beschermd. Integendeel zelfs.
Nou, lijkt me sterk.quote:Op maandag 10 april 2006 19:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Daar denkt Nourdin zelf anders over...
Gaf hij gisteren zelf aan in een interview. Hij was de hele technische staf dankbaar voor het vertrouwen dat ze in hem hebben gehouden de afgelopen tijd.quote:
Als Sneijder er niet is geen voetbal, helaas. Alternatief voetbal gaat via Boukhari en Rosales. Van der Vaart was verkocht.quote:Op maandag 10 april 2006 15:38 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En het voetbal laten we maar even buiten beschouwing?
Jou valt bijna iedereen tegen. Co wint de dubbel voor Porto en dan valt ie ook tegen. Je zou hem vast zelfs niet eens bij Ajax willen zien komend jaar. Nou Boukhari verdient echt een betere club (en trainer), bovendien één met echte supporters.quote:Op maandag 10 april 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
Okee, valt me tegen van hem. Maar het is een keurige jongen.
Met Blind, naar de Champions League! Met Blind, naar de Champions League!quote:Op maandag 10 april 2006 21:06 schreef Corksterr het volgende:
Blind ontslagen worden?![]()
Om welke reden dan wel? Europees voetbal in zicht!![]()
![]()
Die fotoquote:Op maandag 10 april 2006 21:10 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Met Blind, naar de Champions League! Met Blind, naar de Champions League!
(op deuntje van 'Go West')![]()
[afbeelding]
Die dubbel winnen ze meer ondanks Co natuurlijk.quote:Op maandag 10 april 2006 20:48 schreef okee6 het volgende:
Jou valt bijna iedereen tegen. Co wint de dubbel voor Porto en dan valt ie ook tegen. Je zou hem vast zelfs niet eens bij Ajax willen zien komend jaar. Nou Boukhari verdient echt een betere club (en trainer), bovendien één met echte supporters.
Dat nog net niet, maar die aktie van Cruijff bij Beenhakker zal ik niet gauw vergeten.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:22 schreef tong80 het volgende:
Is er ooit een Ajax-trainer tijdens een wedstrijd ontslagen ?
Of toch niet....quote:Op woensdag 12 april 2006 21:47 schreef Trancelocator het volgende:
Dit is de laatste topic van de reeks.
10 nederlagen....hoe dan ook, tegenslagen of niet, de resultaten zijn dan ronduit kut.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:17 schreef okee6 het volgende:
De resultaten blijven -naar omstandigheden waar een trainer niks aan kan doen- onveranderd goed. Was ook niet de eerste keer dat Blind met zijn wisselbeleid beslissend was.
Jammer van al die tegenwerkende fans, die het bestuur blijven likken. Blind heeft zo niet lang meer.
Hij mocht in de vroege fase geen effectiever 4-4-2 spelen. Hij mocht Charisteas niet opstellen, wánt die wordt verkocht. Zijn sleutelspelers hadden steeds blessures. Het bestuur formuleerde per week een ander doel om naar te werken. En het duurde lang voordat hij eindelijk een echte aankoop mocht doen, er moest worden verkocht. Ik vind het klasse voor een beginnend trainer, die ondanks alle tegenwerking van binnen de club er nog steeds zit.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:19 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
10 nederlagen....hoe dan ook, tegenslagen of niet, de resultaten zijn dan ronduit kut.
Hij wilde niet eens 4-4-2 spelen, dat stond niet in zijn woordenboek. Dat hij Charisteas niet mocht opstellen is onzin, hij heeft in de eerste competitiehelft zelfs nog vaak gespeeld. Sleutelspelers hadden steeds blessures klopt. Dat er om de week een ander doel werd geformuleerd snap ik niet helemaal waar je dat vandaan haalt? Aankopen mocht hij ook in de zomer doen. Hij heeft o.a. Lindenbergh gehaald, toen hij zei dat ie verder niks nodig had omdat er zo voldoende kwaliteit was.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:22 schreef okee6 het volgende:
[..]
Hij mocht in de vroege fase geen effectiever 4-4-2 spelen. Hij mocht Charisteas niet opstellen, wánt die wordt verkocht. Zijn sleutelspelers hadden steeds blessures. Het bestuur formuleerde per week een ander doel om naar te werken. En het duurde lang voordat hij eindelijk een echte aankoop mocht doen, er moest worden verkocht. Ik vind het klasse voor een beginnend trainer, die ondanks alle tegenwerking van binnen de club er nog steeds zit.
Dat is alleen vanwege het feit dat er geen echt alternatief is. Ik denk dat het nog best mogelijk is dat hij er komend seizoen ook gewoon weer zit, er is toch niemand die die baan wil...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:28 schreef Mr.Mills het volgende:
En tegenwerking binnen de club? Kan me niet heugen dat een trainer zó lang steun heeft gehad ondanks de slechte resultaten.
De beschikbare spelersgroep dwong hem te kiezen voor 4-4-2 spel, bij Vitesse werd wel gewonnen. Maar daarna mocht het niet langer, omdat het publiek dat vond. Dus Blind als een vaantje: "geen 4-4-2." Het bestuur wisselde van personen gedurende het seizoen, er was flink wat strijd binnen de club. Dat heeft ook zijn weerslag op het eerste team. Iets wat ook weer niet breed in de media kwam, maar Van Gelder heeft het wel aangestipt in Studio Voetbal. Aankopen mocht Blind niet doen, er moest worden verkocht. Het is natuurlijk wel gek als je met de grootste begroting van Nederland voor het seizoen "niemand" mag halen. En bijvoorbeeld Charisteas heeft nooit de serie wedstrijden gekregen zoals Huntelaar, toen die kwam. Ajax moest flink zoeken naar het beste spitsenkoppel, dat is het enige wat je de beginnend trainer kan aanrekenen. Een hoop is ook aan de spelers, maar die worden deels door de fans hooggehouden. Lekker makkelijk.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:27 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Hij wilde niet eens 4-4-2 spelen, dat stond niet in zijn woordenboek. Dat hij Charisteas niet mocht opstellen is onzin, hij heeft in de eerste competitiehelft zelfs nog vaak gespeeld. Sleutelspelers hadden steeds blessures klopt. Dat er om de week een ander doel werd geformuleerd snap ik niet helemaal waar je dat vandaan haalt? Aankopen mocht hij ook in de zomer doen. Hij heeft o.a. Lindenbergh gehaald, toen hij zei dat ie verder niks nodig had omdat er zo voldoende kwaliteit was.
Intern communiceren doe je niet via de pers. Dat Blind in het openbaar nog steeds het vertrouwen van de voorzitter geniet, wil niet zeggen dat dat ook zo is. Blind zat er zeker het laatste halfjaar bij gebrek aan beter.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:28 schreef Mr.Mills het volgende:
En tegenwerking binnen de club? Kan me niet heugen dat een trainer zó lang steun heeft gehad ondanks de slechte resultaten.
Iddquote:Op woensdag 12 april 2006 23:10 schreef rubbereend het volgende:
stel je voor dat hij nog CL haalt en de beker wint dan heeft hij gewoon bijna het maximum gehaald. Dan kunnen ze hem alleen om het vertoonde spel ontslaan
Inderdaad, als hij een beetje principes had, was hij weer door het lint gegaan. Maar dat is nog geen reden om zo slecht te typen...quote:Op woensdag 12 april 2006 23:40 schreef tong80 het volgende:
Warom klaagt ie niet over de arbirage vanavond ?
quote:Hoeveel van die potten moeten er nog komen?
Hoe ver moet deze ellende nog gaan?
Danny doet niks met al die helden,
ontsla die vent in hemelsnaam.
Nog vier.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:02 schreef methodmich het volgende:
Lange Frans gisteravond tijdens een freestyle:
[..]
Hmmmm, dat vind ik dan weer een goede reden om hem juist niet te ontslaan...quote:Op donderdag 13 april 2006 19:02 schreef methodmich het volgende:
Lange Frans gisteravond tijdens een freestyle:
[..]
quote:
En denk dat de selectie verdeeld is in twee kampen, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:22 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Blijkbaar is de band tussen DB en de spelers goed.
En Koeman dan, waarom werd hij ook gepiepeld? Het is een structureel probleem bij Ajax. En ik denk dat geen enkele andere coach de crèchekinderen zo goed kent als Danny Blind. Hij weet hoe het vroeger was, hoe hij het zelf oppakte. Hij moet alleen een kundig (voetbal)bestuur achter zich hebben. Het is duidelijk dat dat er niet komt, en daarom zou hij moeten opstappen. En het bestuur zou zich dan alsnog achter de oren moeten krabben hoe of het komt dat een Van der Vaart in Hamburg opeens wel volwassen blijkt te kunnen acteren.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
okee6, ik roep al 3 jaar dat Ajax 4-4-2 moet spelen. Vond het jammer dat Koeman het niet wilde doordrukken na een goed begin. Blind wil terug naar een systeem wat niet kan en stelt alleen maar spelers op onlogische posities op. Daarnaast moeten veel spelers hem niet.
Daar heb je een puntquote:Blind is niet geschikt, op geen enkel moment. En ik snap wel dat een PSV-fan als jij hem zo lang mogelijk daar wil zien.
En dat is nu precies wat er mis is in Amsterdam. Ajax won altijd dankzij een beetje tot ruime kwaliteit op het veld, met daarnaast voldoende arrogantie. Nu staat er niks van dat op het veld. Sommige fans hopen dat nu weer bij Huntelaar te zien, maar die heeft geen Ajax-achtergrond.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:07 schreef methodmich het volgende:
Met deze selectie moet je gewoon meedoen om de titel. En als je hem dan niet wint, dan niet op ruim 25 punten achter PSV eindigen. Dat is gewoon een schande. En het bestuur heeft gewoon gewacht tot zich geschikte kandidaten zouden melden, denk ik.
Nee hoor, deze selectie is echt goed genoeg om bovenin mee te doen, maar dan moet er een fatsoenlijke trainer staan. Ze hadden PSV niet van de titel af kunnen houden, maar tweede had makkelijk gekund.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:04 schreef okee6 het volgende:
[..]
En dat is nu precies wat er mis is in Amsterdam. Ajax won altijd dankzij een beetje tot ruime kwaliteit op het veld, met daarnaast voldoende arrogantie. Nu staat er niks van dat op het veld. Sommige fans hopen dat nu weer bij Huntelaar te zien, maar die heeft geen Ajax-achtergrond.
Toen in het begin van het seizoen de positiespelers bij Ajax en PSV vergeleken werden, won Ajax met 9-2 ofzo. En toch 25 punten verschil. Overschatting.
Ik heb er nog even over na kunnen denken, en nee, ik hoop evenzo dat Blind ontslagen wordt. De problemen kunnen me niet lang genoeg vooruit worden geschoven. Eigenlijk stamt de overheersing al vanaf de overgang vanuit De Meer. Tien jaar kloof aankijken mag best twintig jaar wordenquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
En ik snap wel dat een PSV-fan als jij hem zo lang mogelijk daar wil zien.
Dat alleen is niet voldoende natuurlijk. Het bestuur heeft meer verstand van cricket en het publiek bedient zich van een Barcelona-fan als raadgeverquote:Op zondag 16 april 2006 16:04 schreef methodmich het volgende:
Denk jij serieus dat het handhaven van Blind Ajax op den duur nog iets goeds zal gaan brengen dan?
De selectie bepaalt het succes van de trainer.quote:Op zondag 16 april 2006 16:04 schreef methodmich het volgende:
Denk jij serieus dat het handhaven van Blind Ajax op den duur nog iets goeds zal gaan brengen dan?
Die blessures worden overdreven door teleurgestelde PSV-fans, want zo veel heeft Jaap niet eens gemist.quote:Op zondag 16 april 2006 16:56 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat alleen is niet voldoende natuurlijk. Het bestuur heeft meer verstand van cricket en het publiek bedient zich van een Barcelona-fan als raadgever![]()
Ajax begint beter eens aan een fatsoenlijke selectie te bouwen. Zo'n Stam kopen, terwijl je net een heel blessureseizoen achter de rug heb, is nou ook niet echt alles. In alle linies kan er wel wat bij. Ik vind dat Ajax wat de kwaliteit betreft erg overschat wordt.
Wijze woorden, ik ben het er mee eens. Ajax heeft niet zo'n goede selectie als door velen gedacht.quote:Op zondag 16 april 2006 16:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
De selectie bepaalt het succes van de trainer.
Guus Hiddink heeft die selectie samengesteld.quote:Op zondag 16 april 2006 17:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Alleen niet juist. Zie Guus Hiddink.
Die haalt meer uit die ploeg dan het op papier voorstelt.quote:Op zondag 16 april 2006 17:10 schreef Radegast het volgende:
[..]
Guus Hiddink heeft die selectie samengesteld.
Aantal factoren. Volgend jaar is Jaap weer een seizoen ouder. Hij is nu al minder zeker tegen beweeglijke aanvallers, zie wedstrijd PSV. Tevens is Italie warm, in Nederland geeft het klimaat hem sneller fysiek ongemak. Herstel gaat minder vlot. Tenslotte zal hij bij Ajax vooral ondersteunend zijn werk doen, voetbalmatig is hij meer een stevige reserve.quote:Op zondag 16 april 2006 17:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die blessures worden overdreven door teleurgestelde PSV-fans, want zo veel heeft Jaap niet eens gemist.
Ball, Lamey, Addo, Reiziger en Lucius lijken allemaal matige verdedigers, maar de defensie van PSV is duidelijk het minst gepasseerd.quote:Op zondag 16 april 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die haalt meer uit die ploeg dan het op papier voorstelt.
Ja dat is je voornaamste klacht tegen Danny, begrijp ik.quote:Op zondag 16 april 2006 17:19 schreef methodmich het volgende:
Omdat Guus het herkenbaar neerzet.
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:11 schreef tong80 het volgende:
Wat nou ontslaan.Die man verdient een standbeeld.
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:11 schreef tong80 het volgende:
Wat nou ontslaan.Die man verdient een standbeeld.
Als we de CL halen. Dan mag hij verder gaan als assistentquote:Op donderdag 20 april 2006 23:33 schreef Suijk het volgende:
Hij mag nog steeds weggepromoveerd worden hoor.
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:24 schreef Trancelocator het volgende:
Koeman: "Zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk!"
Blind: "Join the club!"
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:33 schreef Suijk het volgende:
Hij mag nog steeds weggepromoveerd worden hoor.
Hallo. Op basis van 1 resultaat moet ie ineens blijven?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:24 schreef Radegast het volgende:
Moet 'ie weg, moet 'ie blijven. Ik weet het niet meer.
Blijven; in een andere functie dan die van hoofdtrainerquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:24 schreef Radegast het volgende:
Moet 'ie weg, moet 'ie blijven. Ik weet het niet meer.
Ligt het altijd aan de trainer? Deze selectie is prut, en er lopen een hele hoop ongemotiveerde gasten rond. Als je ziet hoe lamlending ze aan wedstrijden beginnen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hallo. Op basis van 1 resultaat moet ie ineens blijven?
Boukhari speelde ook weer eens leuk mee, maar nog steeds te matig voor Ajax hoor. Net als Blind. Leuk als ie het seizoen nog positief kan afsluiten, maar absoluut niet nog een jaar.
Hoeveel spelers zijn er daadwerkelijk beter geworden? Ik kan niemand opnoemen hoor. Urby misschien, maar die was anders ook wel beter gaan voetballen. Verder is het tactisch inzicht van Blind nul. De wissels, de opstellingen af en toe. Onbegrijpelijk dat ie sommige dingen heeft volgehouden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ligt het altijd aan de trainer? Deze selectie is prut, en er lopen een hele hoop ongemotiveerde gasten rond. Als je ziet hoe lamlending ze aan wedstrijden beginnen.
De MEGAFOUT die Blnd heeft gemaakt is dat hij aan het begin van het seizoen dacht dat de selectie goed genoeg was om mee te strijden voor de titel. Terwijl de selectie vorige zomer niet is versterkt, maar zelfs verzwakt.
Bovendien: Geef jij de garantie dat een andere trainer wel succes brengt?
Inderdaad met fatsoenlijke spelers had ie nooit gezeik over zich heen gekregen...quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ligt het altijd aan de trainer? Deze selectie is prut, en er lopen een hele hoop ongemotiveerde gasten rond. Als je ziet hoe lamlending ze aan wedstrijden beginnen.
De MEGAFOUT die Blnd heeft gemaakt is dat hij aan het begin van het seizoen dacht dat de selectie goed genoeg was om mee te strijden voor de titel. Terwijl de selectie vorige zomer niet is versterkt, maar zelfs verzwakt.
Bovendien: Geef jij de garantie dat een andere trainer wel succes brengt?
Volgend seizoen is het grotendeels dezelfde selectie hoor. Stam en Perez zullen niet alles zomaar veranderen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad met fatsoenlijke spelers had ie nooit gezeik over zich heen gekregen...
Ik heb wel veel vertrouwen in Stam... Perez twijfel ik nog een beetje aan, maar ik heb hem iig liever dan sneijder. Sowieso vind ik de Nederlandse competie een beetje jammer worden.. Als PSV grootste deel van zn spelers behoudt dan worden ze weer gemakkelijk kampioen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgend seizoen is het grotendeels dezelfde selectie hoor. Stam en Perez zullen niet alles zomaar veranderen.
Kom nou toch. Op een selectie van circa 25 man zijn 8 á 10 mutaties ten opzichte van nu een enorme verandering.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgend seizoen is het grotendeels dezelfde selectie hoor. Stam en Perez zullen niet alles zomaar veranderen.
Alleen Urby Emanuelson en Thomas Vermaelen zijn aanwijsbaar beter geworden. De vraag is in hoeverre Blind daar de oorzaak van is. Spelers als Maduro en Babel staan eerder stil.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoeveel spelers zijn er daadwerkelijk beter geworden? Ik kan niemand opnoemen hoor. Urby misschien, maar die was anders ook wel beter gaan voetballen. Verder is het tactisch inzicht van Blind nul. De wissels, de opstellingen af en toe. Onbegrijpelijk dat ie sommige dingen heeft volgehouden.
Eens, behalve die onzin over boukhari (die de beste speler van het veld was gisteren), maar dat is off topicquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hallo. Op basis van 1 resultaat moet ie ineens blijven?
Boukhari speelde ook weer eens leuk mee, maar nog steeds te matig voor Ajax hoor. Net als Blind. Leuk als ie het seizoen nog positief kan afsluiten, maar absoluut niet nog een jaar.
Vergeten hoeveel contracten er aflopen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgend seizoen is het grotendeels dezelfde selectie hoor.
Fantastisch dat ie het een keer leuk deed, maar dat maken de overige wedstrijden van hem niet beter en niet ineens de geniale speler van Ajax hoor.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Eens, behalve die onzin over boukhari (die de beste speler van het veld was gisteren), maar dat is off topic
Nee, maar hoeveel daarvan staan er in de basis?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vergeten hoeveel contracten er aflopen?
Maar je hebt het over de selectie. Die verandert wel degelijk flink.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, maar hoeveel daarvan staan er in de basis?
Selectie, basis.. Whateverquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar je hebt het over de selectie. Die verandert wel degelijk flink.
Vond Rosales met zijn treffer en goede voorzet misschien nog wel beter. Blind heeft uit de flanken toch wel alles gehaald wat erin zit. Gelukkig dat wat dat betreft de selectie nog wat verandert komend seizoen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Eens, behalve die onzin over boukhari (die de beste speler van het veld was gisteren), maar dat is off topic
Ik heb om Blind geroepen. En ik vind dat hij volgend jaar ook nog aan het roer moet staan.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:40 schreef maril het volgende:
Toen het niet goed ging(koeman,Adriaanse) schreeuwde de ajaxsuporters om Blind, ongeacht wie er komt als het niet goed gaat is een dolksteek hun deel.
Ben ik met je eens. Vooral die netnummers zijn zo onzinnig.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:42 schreef maril het volgende:
Maar het gaat mij vooral hoe men met de dingen omgaat hier dat mij stoort ,het feit om netnummers te noemen ipv steden of clubs vind ik al belachelijk.
Zo respectloos.
Zo zielig idd. 010 ipv Feyenoordquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:42 schreef maril het volgende:
Maar het gaat mij vooral hoe men met de dingen omgaat hier dat mij stoort ,het feit om netnummers te noemen ipv steden of clubs vind ik al belachelijk.
Zo respectloos.
Ah jij wil nog zo'n kutseizoen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb om Blind geroepen. En ik vind dat hij volgend jaar ook nog aan het roer moet staan.
010 ipv Rotterdam.quote:
Ik wil nog wel een poging wagen en over het ei en de kip beginnen, maar ik zie dat jij een kuiken bentquote:
Zo hey ben jij ff grappig zegquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:37 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een poging wagen en over het ei en de kip beginnen, maar ik zie dat jij een kuiken bent![]()
Een coach van Ajax hoort niet 10 verliespartijen in een jaar te hebben punt uit, hij mag enorm van geluk spreken dat Ajax met 10 verliespartijen nog 4e geworden is want hoe je het ook wendt of keert dat is puur gelukquote:Blind heeft met "al" zijn ervaring een knappe prestatie geleverd. Gelet op de compleetheid en de fitheid van de groep. Het enige wat Blind niet heeft, is internationale allure. Maar ik hoef menig Ajax-aanhanger natuurlijk niet uit te leggen dat Cruijff aan alle touwtjes trekt. Dus ook dat zit wel goed. Gewoon niet langer zeiken
Ik vind menig Ajax-supporter nu eenmaal op een kuiken lijken, vandaar de link. Zeiken op één van de meest nuttige selectievoetballers (Boukhari) en op de gebeten trainer, waar de oorzaak ergens anders ligt. Hoe komen anders dat niveau flanken bij een club te spelen die niet tien keer per jaar mag verliezen? Zo vraag je er wel om.quote:
Leg dat aan de mensen uit die er verantwoordelijk voor zijn. En wat betreft de fans; zet je bril eens af en kijk eens werkelijk wat er daar op het veld loopt. Dat is geen Milan II. Dat zou zelfs een Hiddink er niet van hebben kunnen maken dit seizoen.quote:Een coach van Ajax hoort niet 10 verliespartijen in een jaar te hebben punt uit, hij mag enorm van geluk spreken dat Ajax met 10 verliespartijen nog 4e geworden is want hoe je het ook wendt of keert dat is puur geluk
Klopt, Simons en Cocu waren heel belangrijk. En Koné is een atleet. Maar ik vind Koné als spits veel beter dan op de vleugel.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:22 schreef cultheld het volgende:
Koné is een top atleet, dat kun je niet ontkennen. Die is snel, kan voor veel gevaar zorgen en kan de actie maken om een mannetje voorbij te komen. Is sowieso een beter winger dan Rosales en die clown op links. Ik durf te wedden dat zelfs Beerens en Nguyen beter zouden spelen bij Ajax, dan de huidige buitenspelers.
Maar 2 spelers? Je bedoelt: 2 spelers van de 3 op het middenveld, waarbij je rekening moet houden met het feit dat deze 2 spelers nauwelijks geblesseerd zijn geweest. Daar word je kampioen mee.
Het grote AFC Ajax-topic #335: Nog vijf finales te gaan! Zegt genoeg.quote:En Steef citeren? Dat doe ik alleen als het gaat om transfergeruchten.
Stekelenburg is ook een keeper op de groei. Heeft potentie, maar moet het nog waarmaken. Daar doet de keuze van een goedbedoelende bondscoach niets aan af. En Lobont was wel uitgekeken op deze subtopper, waar men geen vertrouwen meer had in een buitenlandse keeper. Gaf'm daarin geen ongelijk.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:09 schreef methodmich het volgende:
Een fatsoenlijke trainer had meer gedaan met dit materiaal okee6, echt waar.
Ajax kon aan de vooravond van dit seizoen beschikken over de zeer talentvolle goalie Stekelenburg, met als vervanger een Roemeens international in de persoon van Lobont.
Trabelsi lag al in de clinch door de vorige trainer en management. Daar had Blind relatief weinig aan. Grygera draaide een ongelukkig seizoen, maar zie zo ook Sneijder, een speler waar Ajax meer punten aan had kunnen verdienen. Heitinga kende misschien wel zijn grootste vormcrisis in zijn loopbaan. Jammer dat ook zo'n jongen weer lekker gemaakt is vanuit Zeist. Eerst ergens toe komen, dan er zien te blijven blijven en dan pas verder denken. Men wil bij Ajax structureel te hard. Mijn mening is dat Blind komend seizoen alsnog de vruchten kan plukken van zijn werk tot nu. Vermaelen en Emanuelson hebben zich al wel ontwikkeld tot steunpilaren. Maduro heeft ook potentie, en het is betreurenswaardig dat Babel geen speeltijd heeft gehad dit seizoen. Men haalde in dit geval liever van buiten.quote:Defensief heb je met Hatem Trabelsi de beste rechtsback in de eredivisie. Zdenek Grygera is Tsjechisch international en staat op lijstjes van topclubs, Julien Escudé was een nuttige kracht voor de eredivisie, John Heitinga een gewezen talent en zelfs al international, terwijl Thomas Vermaelen een talentvolle verdediger is. Urby Emanuelson heeft de potentie uit te groeien tot de vaste langjarige linksback van Oranje.
Op zich stelden deze spelers allemaal om één of andere reden teleur. Wijs maar eens aan wat of Blind daar aan had kunnen bijbuigen. Aan Galásek en Pienaar wordt door velen getwijfeld. De Tsjech zou bovendien eigenlijk een leider moeten zijn, dat is hij niet.quote:Dan heb je een ervaren middenvelder als Galásek, de uiterst veelzijdige international Nigel de Jong, het grote talent Maduro, de tweebenige international Sneijder en spelers met techniek en inzicht als Nourdin Boukhari en Steven Pienaar.
Blind had dit seizoen de vrije hand moeten krijgen in het maken van de opstelling. In meerdere wedstrijden hebben zijn ingrepen tot puntenwinst geleid. Het was van mij uit gezien lachwekkend hoe makkelijk de media het soms beter wisten op te stellen. En hoe simpel ze achteraf omgingen met het feit dat Danny zich (er) weer (uit) had gered. Allemaal toevallig zeker.quote:Alleen voorin was het door het systeem minder. Mauro Rosales komt te kort als rechtsbuiten, Markus Rosenberg was nog jong en gewend aan 4-4-2, terwijl ook Aggelos Charisteas in dat systeem hoort te spelen. Die kan echt wel wat, zagen we o.a. op het EK. En Ryan Babel is een schitterend talent, maar dan wel voor 4-4-2 en niet om te misbruiken op een flank.
Ik vind dit een belediging voor veel van de PSV-spelers. Maar je hebt gelijk in zoverre dat Hiddink niet voor het eerste seizoen trainer was, en zodoende iets meer kennis van people management heeft. Dat zou misschien de vele talenten nog iets meer gestimuleerd kunnen hebben. Toch denk ik dat Blind met zijn kennis van Ajax meerwaarde heeft op het eerste plan.quote:Hiddink had met dit materiaal echt meer kunnen doen dan Blind, dat bewijst hij bij PSV.
Bah, ik mag toch hopen van niet.quote:Op zondag 23 april 2006 02:39 schreef soccerbrain het volgende:
Blind is redelijk maar hij heeft te weinig eigen personelijkheid..maar ajax fans don't worry...van Basten is volgend seizoen jullie trainer....
Die is al bij ajax uitgezeken denk je dat Co wilt.?quote:Op zondag 23 april 2006 13:02 schreef DeVinger het volgende:
Co terug halen dan maar!
Trabelsi is juist dankzij Ronald teruggekeerd. Was een goede maat van Ronnie.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:57 schreef okee6 het volgende:
Trabelsi lag al in de clinch door de vorige trainer en management. Daar had Blind relatief weinig aan.
Urby op rechts in Enschede vond ik echt een toevalszet hoor, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Blind had dit seizoen de vrije hand moeten krijgen in het maken van de opstelling. In meerdere wedstrijden hebben zijn ingrepen tot puntenwinst geleid. Het was van mij uit gezien lachwekkend hoe makkelijk de media het soms beter wisten op te stellen. En hoe simpel ze achteraf omgingen met het feit dat Danny zich (er) weer (uit) had gered. Allemaal toevallig zeker.
Was zeker een toevalszet, maar Blind doet/durft het wel.quote:Op zondag 23 april 2006 16:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Urby op rechts in Enschede vond ik echt een toevalszet hoor, om maar een voorbeeld te noemen.
Was dat niet meer uit radeloosheid?quote:Op zondag 23 april 2006 16:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Was zeker een toevalszet, maar Blind doet/durft het wel.
Of Blind moet blijven of niet, ik zie het wel. Met een grotendeels nieuwe selectie volgend seizoen wil ik hem nog wel even wat krediet geven... (niet teveel)
Nouja, dit is natuurlijk onzin.quote:Op zondag 23 april 2006 17:03 schreef Entonie het volgende:
Feit is dat Blind een van de slechtste trainers ooit is. Hij doet maar wat
heeft totaal geen inzicht, begrip, passie of intelligentie.Ziet spelers niet als mensen met een persoonlijkheid, maar als robots die je wat commando's geeft. Het ligt altijd aan de omstandigheden of anderen als het misgaat. Altijd..en hoe hij dat ook weer met zure gelaatstrekken voor de camera uitlegt irriteert me enorm.
Maar goed, onder zijn leiding is de aartsrivaal Feyenoord een enorm pak slaag gegeven, dus voor de naive Ajaxsupporters kan niet meer stuk. Wat een genie, wat een held!
en als het tegen Groningen weer misgaat, dan weer met die idiote spreuken aankomen "Waarom heeft een echte Ajacied zoveel krediet. sukkels
Natuurlijk. Maar hij doet dan tenminste iets.quote:Op zondag 23 april 2006 17:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Was dat niet meer uit radeloosheid?
Enige lichtpuntje op deze sombere dag. Nog een jaar Blind, nog een jaar leedvermaak.quote:Op zondag 23 april 2006 17:25 schreef HeatWave het volgende:
ach, we hebben toch niets in te brenge, liever geen Blind, maar zoals het er nu uitziet blijft hij wel idd..
Ach, als je het daarmee moet doenquote:Op zondag 23 april 2006 17:31 schreef Showtime het volgende:
[..]
Enige lichtpuntje op deze sombere dag. Nog een jaar Blind, nog een jaar leedvermaak.![]()
Tja, maar dat vind ik dan weinig hoopgevend. Beetje Erik Gerets-achtig emotioneel.quote:Op zondag 23 april 2006 17:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar hij doet dan tenminste iets.
quote:Op woensdag 26 april 2006 18:56 schreef maril het volgende:
Gefeliciteerd Tong, het is zover nu mag er een slotje op deze topic.
Liever niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:10 schreef OnlineGokker het volgende:
Ik heb het idee dat Blind volgens jaar de trainer van Sparta wordt
Als een club als Ajax je aanstelt en je eerste jaar maak je af, dan ben je blijkbaar wel klaar voor het trainerschapquote:Op woensdag 26 april 2006 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Hij kan een wardig afcheid krijgen vanavond. Maar ben niet rouwig dat hij weggaat.
Grenzeloze bewondering voor hem als speler, maar voor trainer is hij nog niet klaar...
Wat staat er nu? 2 voeten?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:20 schreef tong80 het volgende:
Weer een steentje aan zij'n stanbeeld toegevoegd vanavond
Nee ze beginnen met het hoofdquote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:20 schreef tong80 het volgende:
Weer een steentje aan zij'n stanbeeld toegevoegd vanavond
- had iedere idioot kunnen behalenquote:Op woensdag 26 april 2006 22:34 schreef okee6 het volgende:
Je zal er maar zitten als bestuur. De trainer met doorlopend contract...
+ wint Johan Cruijff schaal
+ behaalt tweede ronde CL
- behaalt vierde plaats Eredivisie
+ behaalt ticket CL toernooi (?)
+ wint beker (?)
+ heeft steun van spelersgroep en fans
+ behaalde resultaat ondanks elke week blessures, warrig bestuur en dubieus publiek
+ is ras-ajacied
Ontslaan is wel verstandig
Ruil met Ajaxquote:Op woensdag 26 april 2006 15:16 schreef methodmich het volgende:
En Wiljan Vloet dan? Naar PSV?
PSV had Hiddink nodig om tot de tweede ronde te komen. Ajax werd wellicht wat geholpen door de loting, maar het gebrek aan (fitte) spelers stond daar tegenover. Het is dat Van Geel er zit, maar voordien is aan- en verkoop fiasco eersteklas geweest. Idioot Henk de volgende?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:43 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
- had iedere idioot kunnen behalen
Inderdaad, de manier waarop Danny hiermee omgaat is klasse.quote:Op donderdag 27 april 2006 02:51 schreef golfer het volgende:
Ondanks dat ik nog steeds denk dat Danny niet de allerbeste trainer op dit moment voor Ajax is, heb ik des te meer respect voor zijn reakies op de naaistreek die Ajax in samenwerking met dat pulpblaadje (de Telegraaf) vandaag met hem uithaalde.
Zo ga je niet met je trainer om en al helemaal niet in de meest cruciale fase van het nog probren prijzen binnen te halen.
Shame on you, bestuur en Telegraaf.
de reakties van de echte Alacieden en de spelers sprak boekdelen
En dat verbaast je? Van Geel blinkt uit in het naaien van collega's.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:46 schreef marsu het volgende:
Martin van Geel is van zijn voetstuk gevallen wat mij betreft. Eerst in de VI verkondigen dat hij kan lezen en schrijven met Blind en allemaal mooie verhalen en vervolgens hem na een minder seizoen al weer ontslaan.
Hiddink had ook zijn spelers nodig om zover te komen.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:29 schreef okee6 het volgende:
[..]
PSV had Hiddink nodig om tot de tweede ronde te komen. Ajax werd wellicht wat geholpen door de loting, maar het gebrek aan (fitte) spelers stond daar tegenover. Het is dat Van Geel er zit, maar voordien is aan- en verkoop fiasco eersteklas geweest. Idioot Henk de volgende?
Net of hij iets te zeggen heeft over het wel of niet aanblijven van Blindquote:Op donderdag 27 april 2006 16:48 schreef marsu het volgende:
Het komt allemaal door Sjon Jaakke, weg met die kerel. De zoveelste man die Ajax naar de vernieling helpt.
Fout één: Leo Beenhakker laten gaan als technisch directeur.quote:
Eisen dat Charisteas niet speelt, omdat hij na dit seizoen weg moet (wegens te oud)quote:
PSV had de kwaliteit al jaren, maar vooral mentaal waren de spelers niet in balans. Het rendement is de verdienste van Hiddink. Blind zal wat dat betreft aardig aan het Hiddink-percentage zitten. Blind mocht niet eigen technisch directeur zijn (geen talenten uit Z-Amerika laten invliegen), moest de spelersrommel van eerder wegwerken en toezien hoe het bestuur bepaalde onder welke voorwaarden spelers mochten worden opgesteld. Blind mocht niks, en door de blessures kon hij ook niks. Qua rendement super, met dank aan Huntelaar.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:21 schreef maril het volgende:
[..]
Hiddink had ook zijn spelers nodig om zover te komen.
Rosenberg moest spelen ipv Charisteas, voor Charisteas zou geen plaats meer zijn na dit seizoen.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:09 schreef H.Flick het volgende:
Is Charisteas dan zo oud? Of bedoel je Anastasiou?
Leo wilde ZELF weg.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
Fout één: Leo Beenhakker laten gaan als technisch directeur.
Fout twee: Louis van Gaal technisch directeur maken.
Fout drie: Bij het conflict tussen Koeman en Van Gaal, Koeman steunen.
Fout vier: Eerst een nieuwe coach aanstellen (Blind), en pas daarna een nieuwe technisch directeur (Van Geel).
Dat snap ik, maar je zegt dat hij te oud is... en ik dacht dat hij pas een jaar of 28 was, daarom vroeg ik of hij echt zo oud isquote:Op donderdag 27 april 2006 18:14 schreef okee6 het volgende:
[..]
Rosenberg moest spelen ipv Charisteas, voor Charisteas zou geen plaats meer zijn na dit seizoen.
Dat ging niet, het ging namelijk om prive omstandigheden.quote:
Oud in die zin niet, maar wel voor wat Ajax van hem verwacht(te). Met de komst van Huntelaar raakte hij alleen maar meer overcompleet. Hij heeft op geen enkel moment van Ajax het vertrouwen gekregen.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:16 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar je zegt dat hij te oud is... en ik dacht dat hij pas een jaar of 28 was, daarom vroeg ik of hij echt zo oud is.
quote:14-11-05
De Griekse aanvaller liep een ruime maand geleden een hersenschudding op. Vervolgens moest hij enkele weken rust houden om daarvan te herstellen, maar twee weken later raakte hij in een café in Amsterdam onverwacht onwel. Er zou nu zelfs gevreesd worden voor serieus hersenletsel. Ajax zou willen proberen om Charisteas te laten afkeuren zodat er op die manier een deel van de investering terug kan worden verdiend.
De Griekse aanvaller kwam in de winterstop van het seizoen 2004/2005 naar de Amsterdamse club. De Griek wist echter nooit de hooggespannen verwachtingen volledig waar te maken.
- verliest met AJAX 10 competitieduelsquote:Op woensdag 26 april 2006 22:34 schreef okee6 het volgende:
Je zal er maar zitten als bestuur. De trainer met doorlopend contract...
+ wint Johan Cruijff schaal
+ behaalt tweede ronde CL
- behaalt vierde plaats Eredivisie
+ behaalt ticket CL toernooi (?)
+ wint beker (?)
+ heeft steun van spelersgroep en fans
+ behaalde resultaat ondanks elke week blessures, warrig bestuur en dubieus publiek
+ is ras-ajacied
Ontslaan is wel verstandig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |