Alleen Urby Emanuelson en Thomas Vermaelen zijn aanwijsbaar beter geworden. De vraag is in hoeverre Blind daar de oorzaak van is. Spelers als Maduro en Babel staan eerder stil.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoeveel spelers zijn er daadwerkelijk beter geworden? Ik kan niemand opnoemen hoor. Urby misschien, maar die was anders ook wel beter gaan voetballen. Verder is het tactisch inzicht van Blind nul. De wissels, de opstellingen af en toe. Onbegrijpelijk dat ie sommige dingen heeft volgehouden.
Eens, behalve die onzin over boukhari (die de beste speler van het veld was gisteren), maar dat is off topicquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hallo. Op basis van 1 resultaat moet ie ineens blijven?
Boukhari speelde ook weer eens leuk mee, maar nog steeds te matig voor Ajax hoor. Net als Blind. Leuk als ie het seizoen nog positief kan afsluiten, maar absoluut niet nog een jaar.
Vergeten hoeveel contracten er aflopen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgend seizoen is het grotendeels dezelfde selectie hoor.
Fantastisch dat ie het een keer leuk deed, maar dat maken de overige wedstrijden van hem niet beter en niet ineens de geniale speler van Ajax hoor.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Eens, behalve die onzin over boukhari (die de beste speler van het veld was gisteren), maar dat is off topic
Nee, maar hoeveel daarvan staan er in de basis?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vergeten hoeveel contracten er aflopen?
Maar je hebt het over de selectie. Die verandert wel degelijk flink.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, maar hoeveel daarvan staan er in de basis?
Selectie, basis.. Whateverquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar je hebt het over de selectie. Die verandert wel degelijk flink.

Vond Rosales met zijn treffer en goede voorzet misschien nog wel beter. Blind heeft uit de flanken toch wel alles gehaald wat erin zit. Gelukkig dat wat dat betreft de selectie nog wat verandert komend seizoen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Eens, behalve die onzin over boukhari (die de beste speler van het veld was gisteren), maar dat is off topic
Ik heb om Blind geroepen. En ik vind dat hij volgend jaar ook nog aan het roer moet staan.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:40 schreef maril het volgende:
Toen het niet goed ging(koeman,Adriaanse) schreeuwde de ajaxsuporters om Blind, ongeacht wie er komt als het niet goed gaat is een dolksteek hun deel.
Ben ik met je eens. Vooral die netnummers zijn zo onzinnig.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:42 schreef maril het volgende:
Maar het gaat mij vooral hoe men met de dingen omgaat hier dat mij stoort ,het feit om netnummers te noemen ipv steden of clubs vind ik al belachelijk.
Zo respectloos.
Zo zielig idd. 010 ipv Feyenoordquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:42 schreef maril het volgende:
Maar het gaat mij vooral hoe men met de dingen omgaat hier dat mij stoort ,het feit om netnummers te noemen ipv steden of clubs vind ik al belachelijk.
Zo respectloos.
Ah jij wil nog zo'n kutseizoen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb om Blind geroepen. En ik vind dat hij volgend jaar ook nog aan het roer moet staan.
010 ipv Rotterdam.quote:
Ik wil nog wel een poging wagen en over het ei en de kip beginnen, maar ik zie dat jij een kuiken bentquote:
Zo hey ben jij ff grappig zegquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:37 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een poging wagen en over het ei en de kip beginnen, maar ik zie dat jij een kuiken bent![]()
Een coach van Ajax hoort niet 10 verliespartijen in een jaar te hebben punt uit, hij mag enorm van geluk spreken dat Ajax met 10 verliespartijen nog 4e geworden is want hoe je het ook wendt of keert dat is puur gelukquote:Blind heeft met "al" zijn ervaring een knappe prestatie geleverd. Gelet op de compleetheid en de fitheid van de groep. Het enige wat Blind niet heeft, is internationale allure. Maar ik hoef menig Ajax-aanhanger natuurlijk niet uit te leggen dat Cruijff aan alle touwtjes trekt. Dus ook dat zit wel goed. Gewoon niet langer zeiken
Ik vind menig Ajax-supporter nu eenmaal op een kuiken lijken, vandaar de link. Zeiken op één van de meest nuttige selectievoetballers (Boukhari) en op de gebeten trainer, waar de oorzaak ergens anders ligt. Hoe komen anders dat niveau flanken bij een club te spelen die niet tien keer per jaar mag verliezen? Zo vraag je er wel om.quote:
Leg dat aan de mensen uit die er verantwoordelijk voor zijn. En wat betreft de fans; zet je bril eens af en kijk eens werkelijk wat er daar op het veld loopt. Dat is geen Milan II. Dat zou zelfs een Hiddink er niet van hebben kunnen maken dit seizoen.quote:Een coach van Ajax hoort niet 10 verliespartijen in een jaar te hebben punt uit, hij mag enorm van geluk spreken dat Ajax met 10 verliespartijen nog 4e geworden is want hoe je het ook wendt of keert dat is puur geluk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |