abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37149477
In ieder geval een wat oudere charismatische trainer die al gepresteerd heeft: Ten Cate, of anders Van Gaal of Adriaanse...
pi_37162054
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 00:34 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Hoeveel spelers zijn er daadwerkelijk beter geworden? Ik kan niemand opnoemen hoor. Urby misschien, maar die was anders ook wel beter gaan voetballen. Verder is het tactisch inzicht van Blind nul. De wissels, de opstellingen af en toe. Onbegrijpelijk dat ie sommige dingen heeft volgehouden.
Alleen Urby Emanuelson en Thomas Vermaelen zijn aanwijsbaar beter geworden. De vraag is in hoeverre Blind daar de oorzaak van is. Spelers als Maduro en Babel staan eerder stil.

Gewoon eruit met Danny, ook bij plaatsing voor de voorronde CL.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37164409
pi_37164503
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 00:26 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Hallo. Op basis van 1 resultaat moet ie ineens blijven?

Boukhari speelde ook weer eens leuk mee, maar nog steeds te matig voor Ajax hoor. Net als Blind. Leuk als ie het seizoen nog positief kan afsluiten, maar absoluut niet nog een jaar.
Eens, behalve die onzin over boukhari (die de beste speler van het veld was gisteren), maar dat is off topic
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_37165372
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 00:39 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Volgend seizoen is het grotendeels dezelfde selectie hoor.
Vergeten hoeveel contracten er aflopen?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_37165544
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:37 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Eens, behalve die onzin over boukhari (die de beste speler van het veld was gisteren), maar dat is off topic
Fantastisch dat ie het een keer leuk deed, maar dat maken de overige wedstrijden van hem niet beter en niet ineens de geniale speler van Ajax hoor.
pi_37165553
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 17:10 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Vergeten hoeveel contracten er aflopen?
Nee, maar hoeveel daarvan staan er in de basis?
pi_37165793
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 17:18 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Nee, maar hoeveel daarvan staan er in de basis?
Maar je hebt het over de selectie. Die verandert wel degelijk flink.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_37166002
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 17:28 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Maar je hebt het over de selectie. Die verandert wel degelijk flink.
Selectie, basis.. Whatever

Maar goed, ongemotiveerde spelers hou je altijd wel. Babel zal er volgend seizoen ook nog wel zitten, hoeveel zal hij gaan spelen? Een van de aanvallers en verdedigers zal er ook wel uit moeten gaan voor de nieuwe aankopen .. Lindenbergh.

Dus het punt blijft
  vrijdag 21 april 2006 @ 17:46:48 #210
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_37166211
Van Gaal moet terug komen
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zķ om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
pi_37166424
Danny moet blijven
pi_37168304
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:37 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Vond Rosales met zijn treffer en goede voorzet misschien nog wel beter. Blind heeft uit de flanken toch wel alles gehaald wat erin zit. Gelukkig dat wat dat betreft de selectie nog wat verandert komend seizoen.
pi_37168411
Ik vind dat bij een club als Ajax en zeker bij al die jonkies een grote, respectabale manager hoort en niet jeugdtrainer Blind. Daarnaast heeft Blind totaal geen charisma of status van dienst als manager. Laat ie dat eerst eens gaan opdoen bij FC Zwolle.
  vrijdag 21 april 2006 @ 20:48:05 #214
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37170518
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 17:46 schreef SaferSephy het volgende:
Van Gaal moet terug komen
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 17:55 schreef marsu het volgende:
Danny moet blijven
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  vrijdag 21 april 2006 @ 21:40:45 #215
127004 maril
Smeetsfan
pi_37171729
Toen het niet goed ging(koeman,Adriaanse) schreeuwde de ajaxsuporters om Blind, ongeacht wie er komt als het niet goed gaat is een dolksteek hun deel.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_37181251
Er heeft volgens mij zelden iemand expliciet om Blind geschreeuwd hoor...

Ja, zijn vrouw wellicht.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37181269
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 21:40 schreef maril het volgende:
Toen het niet goed ging(koeman,Adriaanse) schreeuwde de ajaxsuporters om Blind, ongeacht wie er komt als het niet goed gaat is een dolksteek hun deel.
Ik heb om Blind geroepen. En ik vind dat hij volgend jaar ook nog aan het roer moet staan.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 22 april 2006 @ 12:42:52 #218
127004 maril
Smeetsfan
pi_37182618
Maar het gaat mij vooral hoe men met de dingen omgaat hier dat mij stoort ,het feit om netnummers te noemen ipv steden of clubs vind ik al belachelijk.
Zo respectloos.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_37183438
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 12:42 schreef maril het volgende:
Maar het gaat mij vooral hoe men met de dingen omgaat hier dat mij stoort ,het feit om netnummers te noemen ipv steden of clubs vind ik al belachelijk.
Zo respectloos.
Ben ik met je eens. Vooral die netnummers zijn zo onzinnig.
  zaterdag 22 april 2006 @ 13:24:23 #220
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37183567
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 12:42 schreef maril het volgende:
Zo respectloos.
Zo zielig idd. 010 ipv Feyenoord
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_37188802
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik heb om Blind geroepen. En ik vind dat hij volgend jaar ook nog aan het roer moet staan.
Ah jij wil nog zo'n kutseizoen?
  zaterdag 22 april 2006 @ 17:34:57 #222
107445 Jajong
Hadouken!
pi_37188893
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 13:24 schreef X-fi het volgende:

[..]

Zo zielig idd. 010 ipv Feyenoord
010 ipv Rotterdam.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_37188960
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 17:31 schreef erikh het volgende:

[..]

Ah jij wil nog zo'n kutseizoen?
Ik wil nog wel een poging wagen en over het ei en de kip beginnen, maar ik zie dat jij een kuiken bent

Blind heeft met "al" zijn ervaring een knappe prestatie geleverd. Gelet op de compleetheid en de fitheid van de groep. Het enige wat Blind niet heeft, is internationale allure. Maar ik hoef menig Ajax-aanhanger natuurlijk niet uit te leggen dat Cruijff aan alle touwtjes trekt. Dus ook dat zit wel goed. Gewoon niet langer zeiken
pi_37189089
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 17:37 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ik wil nog wel een poging wagen en over het ei en de kip beginnen, maar ik zie dat jij een kuiken bent
Zo hey ben jij ff grappig zeg
quote:
Blind heeft met "al" zijn ervaring een knappe prestatie geleverd. Gelet op de compleetheid en de fitheid van de groep. Het enige wat Blind niet heeft, is internationale allure. Maar ik hoef menig Ajax-aanhanger natuurlijk niet uit te leggen dat Cruijff aan alle touwtjes trekt. Dus ook dat zit wel goed. Gewoon niet langer zeiken
Een coach van Ajax hoort niet 10 verliespartijen in een jaar te hebben punt uit, hij mag enorm van geluk spreken dat Ajax met 10 verliespartijen nog 4e geworden is want hoe je het ook wendt of keert dat is puur geluk
pi_37189333
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 17:42 schreef erikh het volgende:

[..]

Zo hey ben jij ff grappig zeg
Ik vind menig Ajax-supporter nu eenmaal op een kuiken lijken, vandaar de link. Zeiken op één van de meest nuttige selectievoetballers (Boukhari) en op de gebeten trainer, waar de oorzaak ergens anders ligt. Hoe komen anders dat niveau flanken bij een club te spelen die niet tien keer per jaar mag verliezen? Zo vraag je er wel om.

Zo werd van aankoop Rosenberg ook verwacht dat ie wel even een -al bewezen- Huntelaar zou zijn. Terwijl de spits met de meeste goalpotentie (Charisteas) van meet af aan geen serie wedstrijden mocht krijgen van het bestuur. Ik constateer dat het menig Ajacied geen moer uitmaakt. Net zo lief volgend jaar weer zo'n seizoen met een andere trainer, en dat jaar daarop weer. Tot weer een andere voetbalvreemde bestuurder zijn ding komt doen. De talentjes weten onderhand dan ook niet meer waarvoor ze het doen. Met Van Geel alleen win je de CL niet.
quote:
Een coach van Ajax hoort niet 10 verliespartijen in een jaar te hebben punt uit, hij mag enorm van geluk spreken dat Ajax met 10 verliespartijen nog 4e geworden is want hoe je het ook wendt of keert dat is puur geluk
Leg dat aan de mensen uit die er verantwoordelijk voor zijn. En wat betreft de fans; zet je bril eens af en kijk eens werkelijk wat er daar op het veld loopt. Dat is geen Milan II. Dat zou zelfs een Hiddink er niet van hebben kunnen maken dit seizoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')