quote:Op donderdag 20 april 2006 22:11 schreef tong80 het volgende:
Wat nou ontslaan.Die man verdient een standbeeld.
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:11 schreef tong80 het volgende:
Wat nou ontslaan.Die man verdient een standbeeld.
Als we de CL halen. Dan mag hij verder gaan als assistentquote:Op donderdag 20 april 2006 23:33 schreef Suijk het volgende:
Hij mag nog steeds weggepromoveerd worden hoor.
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:24 schreef Trancelocator het volgende:
Koeman: "Zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk!"
Blind: "Join the club!"
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:33 schreef Suijk het volgende:
Hij mag nog steeds weggepromoveerd worden hoor.
Hallo. Op basis van 1 resultaat moet ie ineens blijven?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:24 schreef Radegast het volgende:
Moet 'ie weg, moet 'ie blijven. Ik weet het niet meer.
Blijven; in een andere functie dan die van hoofdtrainerquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:24 schreef Radegast het volgende:
Moet 'ie weg, moet 'ie blijven. Ik weet het niet meer.
Ligt het altijd aan de trainer? Deze selectie is prut, en er lopen een hele hoop ongemotiveerde gasten rond. Als je ziet hoe lamlending ze aan wedstrijden beginnen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hallo. Op basis van 1 resultaat moet ie ineens blijven?
Boukhari speelde ook weer eens leuk mee, maar nog steeds te matig voor Ajax hoor. Net als Blind. Leuk als ie het seizoen nog positief kan afsluiten, maar absoluut niet nog een jaar.
Hoeveel spelers zijn er daadwerkelijk beter geworden? Ik kan niemand opnoemen hoor. Urby misschien, maar die was anders ook wel beter gaan voetballen. Verder is het tactisch inzicht van Blind nul. De wissels, de opstellingen af en toe. Onbegrijpelijk dat ie sommige dingen heeft volgehouden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ligt het altijd aan de trainer? Deze selectie is prut, en er lopen een hele hoop ongemotiveerde gasten rond. Als je ziet hoe lamlending ze aan wedstrijden beginnen.
De MEGAFOUT die Blnd heeft gemaakt is dat hij aan het begin van het seizoen dacht dat de selectie goed genoeg was om mee te strijden voor de titel. Terwijl de selectie vorige zomer niet is versterkt, maar zelfs verzwakt.
Bovendien: Geef jij de garantie dat een andere trainer wel succes brengt?
Inderdaad met fatsoenlijke spelers had ie nooit gezeik over zich heen gekregen...quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ligt het altijd aan de trainer? Deze selectie is prut, en er lopen een hele hoop ongemotiveerde gasten rond. Als je ziet hoe lamlending ze aan wedstrijden beginnen.
De MEGAFOUT die Blnd heeft gemaakt is dat hij aan het begin van het seizoen dacht dat de selectie goed genoeg was om mee te strijden voor de titel. Terwijl de selectie vorige zomer niet is versterkt, maar zelfs verzwakt.
Bovendien: Geef jij de garantie dat een andere trainer wel succes brengt?
Volgend seizoen is het grotendeels dezelfde selectie hoor. Stam en Perez zullen niet alles zomaar veranderen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad met fatsoenlijke spelers had ie nooit gezeik over zich heen gekregen...
Ik heb wel veel vertrouwen in Stam... Perez twijfel ik nog een beetje aan, maar ik heb hem iig liever dan sneijder. Sowieso vind ik de Nederlandse competie een beetje jammer worden.. Als PSV grootste deel van zn spelers behoudt dan worden ze weer gemakkelijk kampioen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgend seizoen is het grotendeels dezelfde selectie hoor. Stam en Perez zullen niet alles zomaar veranderen.
Kom nou toch. Op een selectie van circa 25 man zijn 8 á 10 mutaties ten opzichte van nu een enorme verandering.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgend seizoen is het grotendeels dezelfde selectie hoor. Stam en Perez zullen niet alles zomaar veranderen.
Alleen Urby Emanuelson en Thomas Vermaelen zijn aanwijsbaar beter geworden. De vraag is in hoeverre Blind daar de oorzaak van is. Spelers als Maduro en Babel staan eerder stil.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoeveel spelers zijn er daadwerkelijk beter geworden? Ik kan niemand opnoemen hoor. Urby misschien, maar die was anders ook wel beter gaan voetballen. Verder is het tactisch inzicht van Blind nul. De wissels, de opstellingen af en toe. Onbegrijpelijk dat ie sommige dingen heeft volgehouden.
Eens, behalve die onzin over boukhari (die de beste speler van het veld was gisteren), maar dat is off topicquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hallo. Op basis van 1 resultaat moet ie ineens blijven?
Boukhari speelde ook weer eens leuk mee, maar nog steeds te matig voor Ajax hoor. Net als Blind. Leuk als ie het seizoen nog positief kan afsluiten, maar absoluut niet nog een jaar.
Vergeten hoeveel contracten er aflopen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgend seizoen is het grotendeels dezelfde selectie hoor.
Fantastisch dat ie het een keer leuk deed, maar dat maken de overige wedstrijden van hem niet beter en niet ineens de geniale speler van Ajax hoor.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Eens, behalve die onzin over boukhari (die de beste speler van het veld was gisteren), maar dat is off topic
Nee, maar hoeveel daarvan staan er in de basis?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vergeten hoeveel contracten er aflopen?
Maar je hebt het over de selectie. Die verandert wel degelijk flink.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, maar hoeveel daarvan staan er in de basis?
Selectie, basis.. Whateverquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar je hebt het over de selectie. Die verandert wel degelijk flink.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |