En denk dat de selectie verdeeld is in twee kampen, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:22 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Blijkbaar is de band tussen DB en de spelers goed.
En Koeman dan, waarom werd hij ook gepiepeld? Het is een structureel probleem bij Ajax. En ik denk dat geen enkele andere coach de crèchekinderen zo goed kent als Danny Blind. Hij weet hoe het vroeger was, hoe hij het zelf oppakte. Hij moet alleen een kundig (voetbal)bestuur achter zich hebben. Het is duidelijk dat dat er niet komt, en daarom zou hij moeten opstappen. En het bestuur zou zich dan alsnog achter de oren moeten krabben hoe of het komt dat een Van der Vaart in Hamburg opeens wel volwassen blijkt te kunnen acteren.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
okee6, ik roep al 3 jaar dat Ajax 4-4-2 moet spelen. Vond het jammer dat Koeman het niet wilde doordrukken na een goed begin. Blind wil terug naar een systeem wat niet kan en stelt alleen maar spelers op onlogische posities op. Daarnaast moeten veel spelers hem niet.
Daar heb je een puntquote:Blind is niet geschikt, op geen enkel moment. En ik snap wel dat een PSV-fan als jij hem zo lang mogelijk daar wil zien.
En dat is nu precies wat er mis is in Amsterdam. Ajax won altijd dankzij een beetje tot ruime kwaliteit op het veld, met daarnaast voldoende arrogantie. Nu staat er niks van dat op het veld. Sommige fans hopen dat nu weer bij Huntelaar te zien, maar die heeft geen Ajax-achtergrond.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:07 schreef methodmich het volgende:
Met deze selectie moet je gewoon meedoen om de titel. En als je hem dan niet wint, dan niet op ruim 25 punten achter PSV eindigen. Dat is gewoon een schande. En het bestuur heeft gewoon gewacht tot zich geschikte kandidaten zouden melden, denk ik.
Nee hoor, deze selectie is echt goed genoeg om bovenin mee te doen, maar dan moet er een fatsoenlijke trainer staan. Ze hadden PSV niet van de titel af kunnen houden, maar tweede had makkelijk gekund.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:04 schreef okee6 het volgende:
[..]
En dat is nu precies wat er mis is in Amsterdam. Ajax won altijd dankzij een beetje tot ruime kwaliteit op het veld, met daarnaast voldoende arrogantie. Nu staat er niks van dat op het veld. Sommige fans hopen dat nu weer bij Huntelaar te zien, maar die heeft geen Ajax-achtergrond.
Toen in het begin van het seizoen de positiespelers bij Ajax en PSV vergeleken werden, won Ajax met 9-2 ofzo. En toch 25 punten verschil. Overschatting.
Ik heb er nog even over na kunnen denken, en nee, ik hoop evenzo dat Blind ontslagen wordt. De problemen kunnen me niet lang genoeg vooruit worden geschoven. Eigenlijk stamt de overheersing al vanaf de overgang vanuit De Meer. Tien jaar kloof aankijken mag best twintig jaar wordenquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
En ik snap wel dat een PSV-fan als jij hem zo lang mogelijk daar wil zien.
Dat alleen is niet voldoende natuurlijk. Het bestuur heeft meer verstand van cricket en het publiek bedient zich van een Barcelona-fan als raadgeverquote:Op zondag 16 april 2006 16:04 schreef methodmich het volgende:
Denk jij serieus dat het handhaven van Blind Ajax op den duur nog iets goeds zal gaan brengen dan?
De selectie bepaalt het succes van de trainer.quote:Op zondag 16 april 2006 16:04 schreef methodmich het volgende:
Denk jij serieus dat het handhaven van Blind Ajax op den duur nog iets goeds zal gaan brengen dan?
Die blessures worden overdreven door teleurgestelde PSV-fans, want zo veel heeft Jaap niet eens gemist.quote:Op zondag 16 april 2006 16:56 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat alleen is niet voldoende natuurlijk. Het bestuur heeft meer verstand van cricket en het publiek bedient zich van een Barcelona-fan als raadgever![]()
Ajax begint beter eens aan een fatsoenlijke selectie te bouwen. Zo'n Stam kopen, terwijl je net een heel blessureseizoen achter de rug heb, is nou ook niet echt alles. In alle linies kan er wel wat bij. Ik vind dat Ajax wat de kwaliteit betreft erg overschat wordt.
Wijze woorden, ik ben het er mee eens. Ajax heeft niet zo'n goede selectie als door velen gedacht.quote:Op zondag 16 april 2006 16:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
De selectie bepaalt het succes van de trainer.
Guus Hiddink heeft die selectie samengesteld.quote:Op zondag 16 april 2006 17:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Alleen niet juist. Zie Guus Hiddink.
Die haalt meer uit die ploeg dan het op papier voorstelt.quote:Op zondag 16 april 2006 17:10 schreef Radegast het volgende:
[..]
Guus Hiddink heeft die selectie samengesteld.
Aantal factoren. Volgend jaar is Jaap weer een seizoen ouder. Hij is nu al minder zeker tegen beweeglijke aanvallers, zie wedstrijd PSV. Tevens is Italie warm, in Nederland geeft het klimaat hem sneller fysiek ongemak. Herstel gaat minder vlot. Tenslotte zal hij bij Ajax vooral ondersteunend zijn werk doen, voetbalmatig is hij meer een stevige reserve.quote:Op zondag 16 april 2006 17:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die blessures worden overdreven door teleurgestelde PSV-fans, want zo veel heeft Jaap niet eens gemist.
Ball, Lamey, Addo, Reiziger en Lucius lijken allemaal matige verdedigers, maar de defensie van PSV is duidelijk het minst gepasseerd.quote:Op zondag 16 april 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die haalt meer uit die ploeg dan het op papier voorstelt.
Ja dat is je voornaamste klacht tegen Danny, begrijp ik.quote:Op zondag 16 april 2006 17:19 schreef methodmich het volgende:
Omdat Guus het herkenbaar neerzet.
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:11 schreef tong80 het volgende:
Wat nou ontslaan.Die man verdient een standbeeld.
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:11 schreef tong80 het volgende:
Wat nou ontslaan.Die man verdient een standbeeld.
Als we de CL halen. Dan mag hij verder gaan als assistentquote:Op donderdag 20 april 2006 23:33 schreef Suijk het volgende:
Hij mag nog steeds weggepromoveerd worden hoor.
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:24 schreef Trancelocator het volgende:
Koeman: "Zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk!"
Blind: "Join the club!"
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:33 schreef Suijk het volgende:
Hij mag nog steeds weggepromoveerd worden hoor.
Hallo. Op basis van 1 resultaat moet ie ineens blijven?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:24 schreef Radegast het volgende:
Moet 'ie weg, moet 'ie blijven. Ik weet het niet meer.
Blijven; in een andere functie dan die van hoofdtrainerquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:24 schreef Radegast het volgende:
Moet 'ie weg, moet 'ie blijven. Ik weet het niet meer.
Ligt het altijd aan de trainer? Deze selectie is prut, en er lopen een hele hoop ongemotiveerde gasten rond. Als je ziet hoe lamlending ze aan wedstrijden beginnen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hallo. Op basis van 1 resultaat moet ie ineens blijven?
Boukhari speelde ook weer eens leuk mee, maar nog steeds te matig voor Ajax hoor. Net als Blind. Leuk als ie het seizoen nog positief kan afsluiten, maar absoluut niet nog een jaar.
Hoeveel spelers zijn er daadwerkelijk beter geworden? Ik kan niemand opnoemen hoor. Urby misschien, maar die was anders ook wel beter gaan voetballen. Verder is het tactisch inzicht van Blind nul. De wissels, de opstellingen af en toe. Onbegrijpelijk dat ie sommige dingen heeft volgehouden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ligt het altijd aan de trainer? Deze selectie is prut, en er lopen een hele hoop ongemotiveerde gasten rond. Als je ziet hoe lamlending ze aan wedstrijden beginnen.
De MEGAFOUT die Blnd heeft gemaakt is dat hij aan het begin van het seizoen dacht dat de selectie goed genoeg was om mee te strijden voor de titel. Terwijl de selectie vorige zomer niet is versterkt, maar zelfs verzwakt.
Bovendien: Geef jij de garantie dat een andere trainer wel succes brengt?
Inderdaad met fatsoenlijke spelers had ie nooit gezeik over zich heen gekregen...quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ligt het altijd aan de trainer? Deze selectie is prut, en er lopen een hele hoop ongemotiveerde gasten rond. Als je ziet hoe lamlending ze aan wedstrijden beginnen.
De MEGAFOUT die Blnd heeft gemaakt is dat hij aan het begin van het seizoen dacht dat de selectie goed genoeg was om mee te strijden voor de titel. Terwijl de selectie vorige zomer niet is versterkt, maar zelfs verzwakt.
Bovendien: Geef jij de garantie dat een andere trainer wel succes brengt?
Volgend seizoen is het grotendeels dezelfde selectie hoor. Stam en Perez zullen niet alles zomaar veranderen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad met fatsoenlijke spelers had ie nooit gezeik over zich heen gekregen...
Ik heb wel veel vertrouwen in Stam... Perez twijfel ik nog een beetje aan, maar ik heb hem iig liever dan sneijder. Sowieso vind ik de Nederlandse competie een beetje jammer worden.. Als PSV grootste deel van zn spelers behoudt dan worden ze weer gemakkelijk kampioen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgend seizoen is het grotendeels dezelfde selectie hoor. Stam en Perez zullen niet alles zomaar veranderen.
Kom nou toch. Op een selectie van circa 25 man zijn 8 á 10 mutaties ten opzichte van nu een enorme verandering.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgend seizoen is het grotendeels dezelfde selectie hoor. Stam en Perez zullen niet alles zomaar veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |