abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36955658
Waarom heeft hij gelijk? Blind is wel degelijk schuldig aan de malaise, hij maakt de opstelling. En daar is hij niet zo goed in. Op Vermaelen na is geen speler onder Danny beter geworden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36955659
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 15:22 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Blijkbaar is de band tussen DB en de spelers goed.
En denk dat de selectie verdeeld is in twee kampen, eerlijk gezegd.

Zou ook zomaar eens een reden kunnen zijn voor het slechte presteren, geen homogene groep.
pi_36955783
Als hij nou het hele seizoen in één systeem had gespeeld, had ik hem nog wel vergeven. Maar door het van 4-3-3 naar 4-4-2 wisselen en weer terug, en dan weer 4-4-2 of 4-2-4 en dan weer 3-4-3 is de eerste helft van het seizoen een prutje geworden en is het geen team meer. Zijn schuld, blessures zijn hier geen oorzaak van.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_36959199
@methodmich, Radegast en EnGCatjuh
Lees dit nog eens. Het bestuur bepaalt op dit moment hoe Ajax speelt, en hoe of en welke spelers beter worden. Voeg daar nog bij dat Ajax op aanraden van godfather Cruijff ("wat het publiek vindt") verplicht een suïcidaal 4-3-3 moest volhouden, ondanks blessuregolven en vleugelmateriaal. Dat scheurt een club met het hoogste budget van Nederland uiteen. Niet gek dat je dat ook op het veld terugziet. Het publiek tenslotte wantrouwt het bestuur, steunt de (meeste) spelers, maar veroordeelt de trainer ook. Logisch dat aan het eind van de rit de trainer het dan gedaan heeft. Ondanks alle onmogelijke wensen die hij tijdens het seizoen op zijn bureau vond en het resultaat dat hij nog haalt.

Het publiek moet, uitgezonderd Van Geel, het bestuur laten ophoepelen en van Cruijff eisen dat hij geen deeltijdmening geeft. Ajax is en blijft gewoon ziek als het zo moet. Want Blind is nog iemand die veel van de interne structuur bij Ajax begrijpt, een buitenlander zal zich helemaal onbegrepen voelen. En als je op Ten Cate hoopt, die kan ook herrie schoppen als hij dat nodig vindt. En weer een seizoen kwijt.

Ik zou Blind houden, op de gok dat hij dit seizoen veel van zijn selectie geleerd heeft (in plaats van andersom ja) en wat gerichte aankopen doen om de selectie wat op te vrolijken (flanken?) Blind kan juist bij het herorganiseren van Ajax erg van pas komen. En niet bij de A1, maar da's mijn mening
pi_36960011
Laat Ten Cate verdorie die herrie dan maar herrie schoppen. Dat is nodig, op dezelfde voet verder gaan verkloot je nog meer jaren mee.
That's all folks!
pi_36960538
Als ze Co zouden terughalen dan mogen arme Urby en Babel hun haartjes niet meer vlechten
pi_36962781
okee6, ik roep al 3 jaar dat Ajax 4-4-2 moet spelen. Vond het jammer dat Koeman het niet wilde doordrukken na een goed begin. Blind wil terug naar een systeem wat niet kan en stelt alleen maar spelers op onlogische posities op. Daarnaast moeten veel spelers hem niet.

Blind is niet geschikt, op geen enkel moment. En ik snap wel dat een PSV-fan als jij hem zo lang mogelijk daar wil zien.
www.thuisuiteten.nl
pi_36963451
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
okee6, ik roep al 3 jaar dat Ajax 4-4-2 moet spelen. Vond het jammer dat Koeman het niet wilde doordrukken na een goed begin. Blind wil terug naar een systeem wat niet kan en stelt alleen maar spelers op onlogische posities op. Daarnaast moeten veel spelers hem niet.
En Koeman dan, waarom werd hij ook gepiepeld? Het is een structureel probleem bij Ajax. En ik denk dat geen enkele andere coach de crèchekinderen zo goed kent als Danny Blind. Hij weet hoe het vroeger was, hoe hij het zelf oppakte. Hij moet alleen een kundig (voetbal)bestuur achter zich hebben. Het is duidelijk dat dat er niet komt, en daarom zou hij moeten opstappen. En het bestuur zou zich dan alsnog achter de oren moeten krabben hoe of het komt dat een Van der Vaart in Hamburg opeens wel volwassen blijkt te kunnen acteren.

Los van dit alles heeft Blind door kundig te wisselen drie wedstrijden extra in winst weten om te zetten. Hij deed dat inclusief door rekening te houden met wens van publiek, bestuur en de voortdurende kritiek in de media. En dat als beginnend trainer, met natte oren. Al had hij alleen al een goedtijds fit elftal gehad, was dat een stuk makkelijker geweest. CL-playoffs en bekerfinale is voor zo'n elftal redelijk. Dat het spel niet verbetert met een wisselende samenstelling...
quote:
Blind is niet geschikt, op geen enkel moment. En ik snap wel dat een PSV-fan als jij hem zo lang mogelijk daar wil zien.
Daar heb je een punt Maar als dat eerste echt zo was, dan had Ajax hem in de winter moeten vervangen. Je gaat mij niet wijsmaken dat de tweede seizoenshelft (toen Ajax puur dankzij Huntelaar in de subtop bleef) het bestuur zoveel meer wijsheid heeft gebracht.
pi_36963592
Met deze selectie moet je gewoon meedoen om de titel. En als je hem dan niet wint, dan niet op ruim 25 punten achter PSV eindigen. Dat is gewoon een schande. En het bestuur heeft gewoon gewacht tot zich geschikte kandidaten zouden melden, denk ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_36965483
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 20:07 schreef methodmich het volgende:
Met deze selectie moet je gewoon meedoen om de titel. En als je hem dan niet wint, dan niet op ruim 25 punten achter PSV eindigen. Dat is gewoon een schande. En het bestuur heeft gewoon gewacht tot zich geschikte kandidaten zouden melden, denk ik.
En dat is nu precies wat er mis is in Amsterdam. Ajax won altijd dankzij een beetje tot ruime kwaliteit op het veld, met daarnaast voldoende arrogantie. Nu staat er niks van dat op het veld. Sommige fans hopen dat nu weer bij Huntelaar te zien, maar die heeft geen Ajax-achtergrond.

Toen in het begin van het seizoen de positiespelers bij Ajax en PSV vergeleken werden, won Ajax met 9-2 ofzo. En toch 25 punten verschil. Overschatting.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 14 april 2006 @ 22:07:33 #161
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_36967175
een normale trainer zou allang zijn ontslagen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_36976190
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 21:04 schreef okee6 het volgende:

[..]

En dat is nu precies wat er mis is in Amsterdam. Ajax won altijd dankzij een beetje tot ruime kwaliteit op het veld, met daarnaast voldoende arrogantie. Nu staat er niks van dat op het veld. Sommige fans hopen dat nu weer bij Huntelaar te zien, maar die heeft geen Ajax-achtergrond.

Toen in het begin van het seizoen de positiespelers bij Ajax en PSV vergeleken werden, won Ajax met 9-2 ofzo. En toch 25 punten verschil. Overschatting.
Nee hoor, deze selectie is echt goed genoeg om bovenin mee te doen, maar dan moet er een fatsoenlijke trainer staan. Ze hadden PSV niet van de titel af kunnen houden, maar tweede had makkelijk gekund.
www.thuisuiteten.nl
pi_36977759
Een fitte selectie had DB ook naar een tweede plek geloodst.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_36977775
Dat betwijfel ik, gezien zijn rare opstellingen.
www.thuisuiteten.nl
pi_36981062
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
En ik snap wel dat een PSV-fan als jij hem zo lang mogelijk daar wil zien.
Ik heb er nog even over na kunnen denken, en nee, ik hoop evenzo dat Blind ontslagen wordt. De problemen kunnen me niet lang genoeg vooruit worden geschoven. Eigenlijk stamt de overheersing al vanaf de overgang vanuit De Meer. Tien jaar kloof aankijken mag best twintig jaar worden
pi_37007871
Denk jij serieus dat het handhaven van Blind Ajax op den duur nog iets goeds zal gaan brengen dan?
www.thuisuiteten.nl
pi_37009691
quote:
Op zondag 16 april 2006 16:04 schreef methodmich het volgende:
Denk jij serieus dat het handhaven van Blind Ajax op den duur nog iets goeds zal gaan brengen dan?
Dat alleen is niet voldoende natuurlijk. Het bestuur heeft meer verstand van cricket en het publiek bedient zich van een Barcelona-fan als raadgever

Ajax begint beter eens aan een fatsoenlijke selectie te bouwen. Zo'n Stam kopen, terwijl je net een heel blessureseizoen achter de rug heb, is nou ook niet echt alles. In alle linies kan er wel wat bij. Ik vind dat Ajax wat de kwaliteit betreft erg overschat wordt.
pi_37009725
quote:
Op zondag 16 april 2006 16:04 schreef methodmich het volgende:
De selectie bepaalt het succes van de trainer.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37009983
quote:
Op zondag 16 april 2006 16:56 schreef okee6 het volgende:

[..]

Dat alleen is niet voldoende natuurlijk. Het bestuur heeft meer verstand van cricket en het publiek bedient zich van een Barcelona-fan als raadgever

Ajax begint beter eens aan een fatsoenlijke selectie te bouwen. Zo'n Stam kopen, terwijl je net een heel blessureseizoen achter de rug heb, is nou ook niet echt alles. In alle linies kan er wel wat bij. Ik vind dat Ajax wat de kwaliteit betreft erg overschat wordt.
Die blessures worden overdreven door teleurgestelde PSV-fans, want zo veel heeft Jaap niet eens gemist.
www.thuisuiteten.nl
pi_37010004
quote:
Op zondag 16 april 2006 16:57 schreef cultheld het volgende:

[..]

De selectie bepaalt het succes van de trainer.
Wijze woorden, ik ben het er mee eens. Ajax heeft niet zo'n goede selectie als door velen gedacht.
pi_37010022
quote:
Op zondag 16 april 2006 17:08 schreef Radegast het volgende:

[..]

Zozo. Wijze woorden.
Alleen niet juist. Zie Guus Hiddink.
www.thuisuiteten.nl
pi_37010043
quote:
Op zondag 16 april 2006 17:09 schreef methodmich het volgende:

[..]

Alleen niet juist. Zie Guus Hiddink.
Guus Hiddink heeft die selectie samengesteld.
pi_37010083
quote:
Op zondag 16 april 2006 17:10 schreef Radegast het volgende:

[..]

Guus Hiddink heeft die selectie samengesteld.
Die haalt meer uit die ploeg dan het op papier voorstelt.
www.thuisuiteten.nl
pi_37010221
quote:
Op zondag 16 april 2006 17:07 schreef methodmich het volgende:

[..]

Die blessures worden overdreven door teleurgestelde PSV-fans, want zo veel heeft Jaap niet eens gemist.
Aantal factoren. Volgend jaar is Jaap weer een seizoen ouder. Hij is nu al minder zeker tegen beweeglijke aanvallers, zie wedstrijd PSV. Tevens is Italie warm, in Nederland geeft het klimaat hem sneller fysiek ongemak. Herstel gaat minder vlot. Tenslotte zal hij bij Ajax vooral ondersteunend zijn werk doen, voetbalmatig is hij meer een stevige reserve.

Als mens had ik hem best bij PSV terug willen zien, maar qua voetballer is hij over the top. Nationaal kan hij denk ik nog wel mee, mits hij voldoende fitheid heeft.
quote:
Op zondag 16 april 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:

[..]

Die haalt meer uit die ploeg dan het op papier voorstelt.
Ball, Lamey, Addo, Reiziger en Lucius lijken allemaal matige verdedigers, maar de defensie van PSV is duidelijk het minst gepasseerd.
pi_37010338
Omdat Guus het herkenbaar neerzet.
www.thuisuiteten.nl
pi_37010389
quote:
Op zondag 16 april 2006 17:19 schreef methodmich het volgende:
Omdat Guus het herkenbaar neerzet.
Ja dat is je voornaamste klacht tegen Danny, begrijp ik.
  maandag 17 april 2006 @ 00:18:59 #177
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37021619
Was het gisteren de laatste competitie wedstrijd voor onze oefenmeester?
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  Trouwste user 2022 donderdag 20 april 2006 @ 22:11:48 #178
7889 tong80
Spleenheup
pi_37143415
Wat nou ontslaan.Die man verdient een standbeeld.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 20 april 2006 @ 22:12:12 #179
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37143437
Op naar deel 7 dus.
pi_37143500
Natuurlijk moet hij ontslagen worden. Dit ene resultaat maakt niet echt veel goed.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_37143637
Nou hij mag blijven maar als assistent
  donderdag 20 april 2006 @ 22:24:55 #182
127004 maril
Smeetsfan
pi_37143986
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:11 schreef tong80 het volgende:

Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  donderdag 20 april 2006 @ 22:33:02 #183
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37144337
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:11 schreef tong80 het volgende:

pi_37146522
"Blind is onze nr.1"

Mooi spandoek
pi_37146612
Al mijn steun naar Blind, Feyenoord tactisch kapot gemaakt.
pi_37147102
Hij mag nog steeds weggepromoveerd worden hoor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 20 april 2006 @ 23:36:07 #187
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37147195
quote:
Op donderdag 20 april 2006 23:33 schreef Suijk het volgende:
Als we de CL halen. Dan mag hij verder gaan als assistent
  donderdag 20 april 2006 @ 23:58:48 #188
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37148070
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:24 schreef Trancelocator het volgende:

Koeman: "Zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk!"
Blind: "Join the club!"

pi_37148440
quote:
Op donderdag 20 april 2006 23:33 schreef Suijk het volgende:
  vrijdag 21 april 2006 @ 00:22:45 #190
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37148873
quote:
Op donderdag 20 april 2006 23:58 schreef Trancelocator het volgende:

[..]
pi_37148924
Moet 'ie weg, moet 'ie blijven. Ik weet het niet meer.
pi_37148963
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 00:24 schreef Radegast het volgende:
Hallo. Op basis van 1 resultaat moet ie ineens blijven?

Boukhari speelde ook weer eens leuk mee, maar nog steeds te matig voor Ajax hoor. Net als Blind. Leuk als ie het seizoen nog positief kan afsluiten, maar absoluut niet nog een jaar.
pi_37148994
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 00:24 schreef Radegast het volgende:
Blijven; in een andere functie dan die van hoofdtrainer
pi_37149063
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 00:26 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Hallo. Op basis van 1 resultaat moet ie ineens blijven?

Boukhari speelde ook weer eens leuk mee, maar nog steeds te matig voor Ajax hoor. Net als Blind. Leuk als ie het seizoen nog positief kan afsluiten, maar absoluut niet nog een jaar.
Ligt het altijd aan de trainer? Deze selectie is prut, en er lopen een hele hoop ongemotiveerde gasten rond. Als je ziet hoe lamlending ze aan wedstrijden beginnen.

De MEGAFOUT die Blnd heeft gemaakt is dat hij aan het begin van het seizoen dacht dat de selectie goed genoeg was om mee te strijden voor de titel. Terwijl de selectie vorige zomer niet is versterkt, maar zelfs verzwakt.

Bovendien: Geef jij de garantie dat een andere trainer wel succes brengt?
pi_37149116
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 00:31 schreef Radegast het volgende:

[..]
Ligt het altijd aan de trainer? Deze selectie is prut, en er lopen een hele hoop ongemotiveerde gasten rond. Als je ziet hoe lamlending ze aan wedstrijden beginnen.

De MEGAFOUT die Blnd heeft gemaakt is dat hij aan het begin van het seizoen dacht dat de selectie goed genoeg was om mee te strijden voor de titel. Terwijl de selectie vorige zomer niet is versterkt, maar zelfs verzwakt.

Hoeveel spelers zijn er daadwerkelijk beter geworden? Ik kan niemand opnoemen hoor. Urby misschien, maar die was anders ook wel beter gaan voetballen. Verder is het tactisch inzicht van Blind nul. De wissels, de opstellingen af en toe. Onbegrijpelijk dat ie sommige dingen heeft volgehouden.

Ongemotiveerde gasten? De trainer zit daar om het boeltje te motiveren toch? Of dan moet ie ze niet meer opstellen. En een verzwakte selectie kan nooit 9 nederlagen en 24 punten oid achterstand op PSV goed praten.
  vrijdag 21 april 2006 @ 00:35:21 #196
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_37149133
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 00:31 schreef Radegast het volgende:

[..]

Inderdaad met fatsoenlijke spelers had ie nooit gezeik over zich heen gekregen...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_37149236
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 00:35 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Inderdaad met fatsoenlijke spelers had ie nooit gezeik over zich heen gekregen...
Volgend seizoen is het grotendeels dezelfde selectie hoor. Stam en Perez zullen niet alles zomaar veranderen.
  vrijdag 21 april 2006 @ 00:45:02 #198
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_37149368
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 00:39 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Volgend seizoen is het grotendeels dezelfde selectie hoor. Stam en Perez zullen niet alles zomaar veranderen.
Ik heb wel veel vertrouwen in Stam... Perez twijfel ik nog een beetje aan, maar ik heb hem iig liever dan sneijder. Sowieso vind ik de Nederlandse competie een beetje jammer worden.. Als PSV grootste deel van zn spelers behoudt dan worden ze weer gemakkelijk kampioen.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 21 april 2006 @ 00:45:50 #199
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37149384
Wie moet er dan trainer worden volgens jullie? Een Nederlander of gewoon een buitenlander?
Ik wil een Nederlandse trainer hebben met een goed Ajax hart!
pi_37149413
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 00:39 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Kom nou toch. Op een selectie van circa 25 man zijn 8 á 10 mutaties ten opzichte van nu een enorme verandering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')