abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36903113
Tja danny dat was net niet maar het hangt aan een zijden draadje maar zullen ze toch eerst een andere trainer moeten vinden wie wilt dat nog gaan doen dan?
pi_36903124
Okee...

Ajax kampioen?
pi_36903212
Oké, als het nog niet duidelijk was Adios Blind.
  woensdag 12 april 2006 @ 22:07:22 #129
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_36903299
Hij blijft nou wel zitten tot het eind van het seizoen.
Mag wel hopen dat dit zijn laatste seizoen is
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  woensdag 12 april 2006 @ 22:08:00 #130
107445 Jajong
Hadouken!
pi_36903327
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_36903358
Deze overwinning geeft hem nog wat weken.
pi_36903788
De resultaten blijven -naar omstandigheden waar een trainer niks aan kan doen- onveranderd goed. Was ook niet de eerste keer dat Blind met zijn wisselbeleid beslissend was.

Jammer van al die tegenwerkende fans, die het bestuur blijven likken. Blind heeft zo niet lang meer.
pi_36903910
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:17 schreef okee6 het volgende:
De resultaten blijven -naar omstandigheden waar een trainer niks aan kan doen- onveranderd goed. Was ook niet de eerste keer dat Blind met zijn wisselbeleid beslissend was.

Jammer van al die tegenwerkende fans, die het bestuur blijven likken. Blind heeft zo niet lang meer.
10 nederlagen....hoe dan ook, tegenslagen of niet, de resultaten zijn dan ronduit kut.
  woensdag 12 april 2006 @ 22:20:35 #134
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_36903944
De trainer kan er wel degelijk wat aan doen. Die man heeft keuzes gemaakt dit seizoen die mi niet echt goed waren..

Maar de hele Ajax structuur is verkeerd. Er moet gewoon wat grondig veranderen..

* Catch22- is ook Ajacied maar ziet de club naar de kloten gaan als er niet gauw heel veel veranderd
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_36904012
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:19 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

10 nederlagen....hoe dan ook, tegenslagen of niet, de resultaten zijn dan ronduit kut.
Hij mocht in de vroege fase geen effectiever 4-4-2 spelen. Hij mocht Charisteas niet opstellen, wánt die wordt verkocht. Zijn sleutelspelers hadden steeds blessures. Het bestuur formuleerde per week een ander doel om naar te werken. En het duurde lang voordat hij eindelijk een echte aankoop mocht doen, er moest worden verkocht. Ik vind het klasse voor een beginnend trainer, die ondanks alle tegenwerking van binnen de club er nog steeds zit.
pi_36904264
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:22 schreef okee6 het volgende:

[..]

Hij mocht in de vroege fase geen effectiever 4-4-2 spelen. Hij mocht Charisteas niet opstellen, wánt die wordt verkocht. Zijn sleutelspelers hadden steeds blessures. Het bestuur formuleerde per week een ander doel om naar te werken. En het duurde lang voordat hij eindelijk een echte aankoop mocht doen, er moest worden verkocht. Ik vind het klasse voor een beginnend trainer, die ondanks alle tegenwerking van binnen de club er nog steeds zit.
Hij wilde niet eens 4-4-2 spelen, dat stond niet in zijn woordenboek. Dat hij Charisteas niet mocht opstellen is onzin, hij heeft in de eerste competitiehelft zelfs nog vaak gespeeld. Sleutelspelers hadden steeds blessures klopt. Dat er om de week een ander doel werd geformuleerd snap ik niet helemaal waar je dat vandaan haalt? Aankopen mocht hij ook in de zomer doen. Hij heeft o.a. Lindenbergh gehaald, toen hij zei dat ie verder niks nodig had omdat er zo voldoende kwaliteit was.
pi_36904314
En tegenwerking binnen de club? Kan me niet heugen dat een trainer zó lang steun heeft gehad ondanks de slechte resultaten.
pi_36904634
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:28 schreef Mr.Mills het volgende:
En tegenwerking binnen de club? Kan me niet heugen dat een trainer zó lang steun heeft gehad ondanks de slechte resultaten.
Dat is alleen vanwege het feit dat er geen echt alternatief is. Ik denk dat het nog best mogelijk is dat hij er komend seizoen ook gewoon weer zit, er is toch niemand die die baan wil...
pi_36904702
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:27 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Hij wilde niet eens 4-4-2 spelen, dat stond niet in zijn woordenboek. Dat hij Charisteas niet mocht opstellen is onzin, hij heeft in de eerste competitiehelft zelfs nog vaak gespeeld. Sleutelspelers hadden steeds blessures klopt. Dat er om de week een ander doel werd geformuleerd snap ik niet helemaal waar je dat vandaan haalt? Aankopen mocht hij ook in de zomer doen. Hij heeft o.a. Lindenbergh gehaald, toen hij zei dat ie verder niks nodig had omdat er zo voldoende kwaliteit was.
De beschikbare spelersgroep dwong hem te kiezen voor 4-4-2 spel, bij Vitesse werd wel gewonnen. Maar daarna mocht het niet langer, omdat het publiek dat vond. Dus Blind als een vaantje: "geen 4-4-2." Het bestuur wisselde van personen gedurende het seizoen, er was flink wat strijd binnen de club. Dat heeft ook zijn weerslag op het eerste team. Iets wat ook weer niet breed in de media kwam, maar Van Gelder heeft het wel aangestipt in Studio Voetbal. Aankopen mocht Blind niet doen, er moest worden verkocht. Het is natuurlijk wel gek als je met de grootste begroting van Nederland voor het seizoen "niemand" mag halen. En bijvoorbeeld Charisteas heeft nooit de serie wedstrijden gekregen zoals Huntelaar, toen die kwam. Ajax moest flink zoeken naar het beste spitsenkoppel, dat is het enige wat je de beginnend trainer kan aanrekenen. Een hoop is ook aan de spelers, maar die worden deels door de fans hooggehouden. Lekker makkelijk.
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:28 schreef Mr.Mills het volgende:
Intern communiceren doe je niet via de pers. Dat Blind in het openbaar nog steeds het vertrouwen van de voorzitter geniet, wil niet zeggen dat dat ook zo is. Blind zat er zeker het laatste halfjaar bij gebrek aan beter.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 april 2006 @ 23:10:33 #140
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36906032
stel je voor dat hij nog CL haalt en de beker wint dan heeft hij gewoon bijna het maximum gehaald . Dan kunnen ze hem alleen om het vertoonde spel ontslaan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 12 april 2006 @ 23:30:31 #141
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36906727
quote:
Op woensdag 12 april 2006 23:10 schreef rubbereend het volgende:
stel je voor dat hij nog CL haalt en de beker wint dan heeft hij gewoon bijna het maximum gehaald . Dan kunnen ze hem alleen om het vertoonde spel ontslaan
Idd Dan is er 10 keer meer reden om Koeman en van Gaal te ontslaan.
  Trouwste user 2022 woensdag 12 april 2006 @ 23:40:16 #142
7889 tong80
Spleenheup
pi_36907045
Warom klaagt ie niet over de arbirage vanavond ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_36907286
quote:
Op woensdag 12 april 2006 23:40 schreef tong80 het volgende:
Warom klaagt ie niet over de arbirage vanavond ?

Inderdaad, als hij een beetje principes had, was hij weer door het lint gegaan. Maar dat is nog geen reden om zo slecht te typen...
pi_36930143
Lange Frans gisteravond tijdens een freestyle:
quote:
Hoeveel van die potten moeten er nog komen?
Hoe ver moet deze ellende nog gaan?
Danny doet niks met al die helden,
ontsla die vent in hemelsnaam.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36930168
quote:
Op donderdag 13 april 2006 19:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nog vier.
  donderdag 13 april 2006 @ 19:03:39 #146
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36930189
quote:
Op donderdag 13 april 2006 19:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hmmmm, dat vind ik dan weer een goede reden om hem juist niet te ontslaan...
pi_36953088
14/4/2006 - Maduro: bestuur moet Blind openlijk steunen
(Gepost door RvN)

Hedwiges Maduro heeft in het Algemeen Dagbad het bestuur van Ajax gevraagd om Danny Blind openlijk te steunen. ´Wij hebben geen directe invloed op wat daar besproken wordt. Maar door in mijn media mijn mening te geven , hoop ik dat het signaal overkomt. De spelersgroep staat achter de trainer.´

'Voor mij is het volstrekt duidelijk dat onze prestaties niet de trainer zijn aan te rekenen. Het wordt tijd dat het bestuur dat ook eens openlijk uitspreekt', vindt Maduro. 'De onduidelijkheid leidt alleen maar tot meer onrust.'
  vrijdag 14 april 2006 @ 14:08:31 #148
127004 maril
Smeetsfan
pi_36953123
Wat een kutvak heeft Danny toch.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_36955427
Maduro, wat een slijmbal zeg.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 14 april 2006 @ 15:22:10 #150
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36955468
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 15:21 schreef methodmich het volgende:
Maduro, wat een slijmbal zeg.

Ik vind het supergoed dat zo'n jongen zomaar het op durft te nemen voor z'n trainer, en hij heeft nog gelijk ook.
Blijkbaar is de band tussen DB en de spelers goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')