- had iedere idioot kunnen behalenquote:Op woensdag 26 april 2006 22:34 schreef okee6 het volgende:
Je zal er maar zitten als bestuur. De trainer met doorlopend contract...
+ wint Johan Cruijff schaal
+ behaalt tweede ronde CL
- behaalt vierde plaats Eredivisie
+ behaalt ticket CL toernooi (?)
+ wint beker (?)
+ heeft steun van spelersgroep en fans
+ behaalde resultaat ondanks elke week blessures, warrig bestuur en dubieus publiek
+ is ras-ajacied
Ontslaan is wel verstandig
Ruil met Ajaxquote:Op woensdag 26 april 2006 15:16 schreef methodmich het volgende:
En Wiljan Vloet dan? Naar PSV?
PSV had Hiddink nodig om tot de tweede ronde te komen. Ajax werd wellicht wat geholpen door de loting, maar het gebrek aan (fitte) spelers stond daar tegenover. Het is dat Van Geel er zit, maar voordien is aan- en verkoop fiasco eersteklas geweest. Idioot Henk de volgende?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:43 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
- had iedere idioot kunnen behalen
Inderdaad, de manier waarop Danny hiermee omgaat is klasse.quote:Op donderdag 27 april 2006 02:51 schreef golfer het volgende:
Ondanks dat ik nog steeds denk dat Danny niet de allerbeste trainer op dit moment voor Ajax is, heb ik des te meer respect voor zijn reakies op de naaistreek die Ajax in samenwerking met dat pulpblaadje (de Telegraaf) vandaag met hem uithaalde.
Zo ga je niet met je trainer om en al helemaal niet in de meest cruciale fase van het nog probren prijzen binnen te halen.
Shame on you, bestuur en Telegraaf.
de reakties van de echte Alacieden en de spelers sprak boekdelen
En dat verbaast je? Van Geel blinkt uit in het naaien van collega's.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:46 schreef marsu het volgende:
Martin van Geel is van zijn voetstuk gevallen wat mij betreft. Eerst in de VI verkondigen dat hij kan lezen en schrijven met Blind en allemaal mooie verhalen en vervolgens hem na een minder seizoen al weer ontslaan.
Hiddink had ook zijn spelers nodig om zover te komen.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:29 schreef okee6 het volgende:
[..]
PSV had Hiddink nodig om tot de tweede ronde te komen. Ajax werd wellicht wat geholpen door de loting, maar het gebrek aan (fitte) spelers stond daar tegenover. Het is dat Van Geel er zit, maar voordien is aan- en verkoop fiasco eersteklas geweest. Idioot Henk de volgende?
Net of hij iets te zeggen heeft over het wel of niet aanblijven van Blindquote:Op donderdag 27 april 2006 16:48 schreef marsu het volgende:
Het komt allemaal door Sjon Jaakke, weg met die kerel. De zoveelste man die Ajax naar de vernieling helpt.
Fout één: Leo Beenhakker laten gaan als technisch directeur.quote:
Eisen dat Charisteas niet speelt, omdat hij na dit seizoen weg moet (wegens te oud)quote:
PSV had de kwaliteit al jaren, maar vooral mentaal waren de spelers niet in balans. Het rendement is de verdienste van Hiddink. Blind zal wat dat betreft aardig aan het Hiddink-percentage zitten. Blind mocht niet eigen technisch directeur zijn (geen talenten uit Z-Amerika laten invliegen), moest de spelersrommel van eerder wegwerken en toezien hoe het bestuur bepaalde onder welke voorwaarden spelers mochten worden opgesteld. Blind mocht niks, en door de blessures kon hij ook niks. Qua rendement super, met dank aan Huntelaar.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:21 schreef maril het volgende:
[..]
Hiddink had ook zijn spelers nodig om zover te komen.
Rosenberg moest spelen ipv Charisteas, voor Charisteas zou geen plaats meer zijn na dit seizoen.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:09 schreef H.Flick het volgende:
Is Charisteas dan zo oud? Of bedoel je Anastasiou?
Leo wilde ZELF weg.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
Fout één: Leo Beenhakker laten gaan als technisch directeur.
Fout twee: Louis van Gaal technisch directeur maken.
Fout drie: Bij het conflict tussen Koeman en Van Gaal, Koeman steunen.
Fout vier: Eerst een nieuwe coach aanstellen (Blind), en pas daarna een nieuwe technisch directeur (Van Geel).
Dat snap ik, maar je zegt dat hij te oud is... en ik dacht dat hij pas een jaar of 28 was, daarom vroeg ik of hij echt zo oud isquote:Op donderdag 27 april 2006 18:14 schreef okee6 het volgende:
[..]
Rosenberg moest spelen ipv Charisteas, voor Charisteas zou geen plaats meer zijn na dit seizoen.
Dat ging niet, het ging namelijk om prive omstandigheden.quote:
Oud in die zin niet, maar wel voor wat Ajax van hem verwacht(te). Met de komst van Huntelaar raakte hij alleen maar meer overcompleet. Hij heeft op geen enkel moment van Ajax het vertrouwen gekregen.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:16 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar je zegt dat hij te oud is... en ik dacht dat hij pas een jaar of 28 was, daarom vroeg ik of hij echt zo oud is.
quote:14-11-05
De Griekse aanvaller liep een ruime maand geleden een hersenschudding op. Vervolgens moest hij enkele weken rust houden om daarvan te herstellen, maar twee weken later raakte hij in een café in Amsterdam onverwacht onwel. Er zou nu zelfs gevreesd worden voor serieus hersenletsel. Ajax zou willen proberen om Charisteas te laten afkeuren zodat er op die manier een deel van de investering terug kan worden verdiend.
De Griekse aanvaller kwam in de winterstop van het seizoen 2004/2005 naar de Amsterdamse club. De Griek wist echter nooit de hooggespannen verwachtingen volledig waar te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |