Die is al bij ajax uitgezeken denk je dat Co wilt.?quote:Op zondag 23 april 2006 13:02 schreef DeVinger het volgende:
Co terug halen dan maar!
Trabelsi is juist dankzij Ronald teruggekeerd. Was een goede maat van Ronnie.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:57 schreef okee6 het volgende:
Trabelsi lag al in de clinch door de vorige trainer en management. Daar had Blind relatief weinig aan.
Urby op rechts in Enschede vond ik echt een toevalszet hoor, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Blind had dit seizoen de vrije hand moeten krijgen in het maken van de opstelling. In meerdere wedstrijden hebben zijn ingrepen tot puntenwinst geleid. Het was van mij uit gezien lachwekkend hoe makkelijk de media het soms beter wisten op te stellen. En hoe simpel ze achteraf omgingen met het feit dat Danny zich (er) weer (uit) had gered. Allemaal toevallig zeker.
Was zeker een toevalszet, maar Blind doet/durft het wel.quote:Op zondag 23 april 2006 16:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Urby op rechts in Enschede vond ik echt een toevalszet hoor, om maar een voorbeeld te noemen.
Was dat niet meer uit radeloosheid?quote:Op zondag 23 april 2006 16:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Was zeker een toevalszet, maar Blind doet/durft het wel.
Of Blind moet blijven of niet, ik zie het wel. Met een grotendeels nieuwe selectie volgend seizoen wil ik hem nog wel even wat krediet geven... (niet teveel)
Nouja, dit is natuurlijk onzin.quote:Op zondag 23 april 2006 17:03 schreef Entonie het volgende:
Feit is dat Blind een van de slechtste trainers ooit is. Hij doet maar wat
heeft totaal geen inzicht, begrip, passie of intelligentie.Ziet spelers niet als mensen met een persoonlijkheid, maar als robots die je wat commando's geeft. Het ligt altijd aan de omstandigheden of anderen als het misgaat. Altijd..en hoe hij dat ook weer met zure gelaatstrekken voor de camera uitlegt irriteert me enorm.
Maar goed, onder zijn leiding is de aartsrivaal Feyenoord een enorm pak slaag gegeven, dus voor de naive Ajaxsupporters kan niet meer stuk. Wat een genie, wat een held!
en als het tegen Groningen weer misgaat, dan weer met die idiote spreuken aankomen "Waarom heeft een echte Ajacied zoveel krediet. sukkels
Natuurlijk. Maar hij doet dan tenminste iets.quote:Op zondag 23 april 2006 17:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Was dat niet meer uit radeloosheid?
Enige lichtpuntje op deze sombere dag. Nog een jaar Blind, nog een jaar leedvermaak.quote:Op zondag 23 april 2006 17:25 schreef HeatWave het volgende:
ach, we hebben toch niets in te brenge, liever geen Blind, maar zoals het er nu uitziet blijft hij wel idd..
Ach, als je het daarmee moet doenquote:Op zondag 23 april 2006 17:31 schreef Showtime het volgende:
[..]
Enige lichtpuntje op deze sombere dag. Nog een jaar Blind, nog een jaar leedvermaak.![]()
Tja, maar dat vind ik dan weinig hoopgevend. Beetje Erik Gerets-achtig emotioneel.quote:Op zondag 23 april 2006 17:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar hij doet dan tenminste iets.
quote:Op woensdag 26 april 2006 18:56 schreef maril het volgende:
Gefeliciteerd Tong, het is zover nu mag er een slotje op deze topic.
Liever niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:10 schreef OnlineGokker het volgende:
Ik heb het idee dat Blind volgens jaar de trainer van Sparta wordt
Als een club als Ajax je aanstelt en je eerste jaar maak je af, dan ben je blijkbaar wel klaar voor het trainerschapquote:Op woensdag 26 april 2006 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Hij kan een wardig afcheid krijgen vanavond. Maar ben niet rouwig dat hij weggaat.
Grenzeloze bewondering voor hem als speler, maar voor trainer is hij nog niet klaar...
Wat staat er nu? 2 voeten?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:20 schreef tong80 het volgende:
Weer een steentje aan zij'n stanbeeld toegevoegd vanavond
Nee ze beginnen met het hoofdquote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:20 schreef tong80 het volgende:
Weer een steentje aan zij'n stanbeeld toegevoegd vanavond
- had iedere idioot kunnen behalenquote:Op woensdag 26 april 2006 22:34 schreef okee6 het volgende:
Je zal er maar zitten als bestuur. De trainer met doorlopend contract...
+ wint Johan Cruijff schaal
+ behaalt tweede ronde CL
- behaalt vierde plaats Eredivisie
+ behaalt ticket CL toernooi (?)
+ wint beker (?)
+ heeft steun van spelersgroep en fans
+ behaalde resultaat ondanks elke week blessures, warrig bestuur en dubieus publiek
+ is ras-ajacied
Ontslaan is wel verstandig
Ruil met Ajaxquote:Op woensdag 26 april 2006 15:16 schreef methodmich het volgende:
En Wiljan Vloet dan? Naar PSV?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |