quote:Op maandag 3 april 2006 20:19 schreef methodmich het volgende:
Olaf moet op tram 4 naar huis ja. Waardeloze speler.
inderdaad hij heeft de wedstrijd tegen inter thuis weg gegeven bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 april 2006 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij heeft het niet makkelijk, ben ik wel met je eens. Maar hij maakt zelf OOK fouten, hij motiveert niet met zijn depri blik op de bank.....
Hij komt tactisch gewoon tekort..
Precies, je hebt de topscorer in huis die elke week precies dat wat hij moet doen, scoren. Maar als jij de rest van de selectie zo onnatuurlijk neerzet dan vraag je om problemen.quote:Op maandag 3 april 2006 20:28 schreef Nywuob het volgende:
Blind heeft misschien het geluk niet aan zijn zijde, maar ook met de huidige matige selectie moet Ajax hoger kunnen staan dan ze nu doen.
is het leedvermaak als ik zeg dat ik hier om moet grinniken ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:19 schreef DIGGER het volgende:
De SMS dienst van ajaxachter kost wel veel meer geld dan ik ooit had durven hopen.
Geen oplossing.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:14 schreef erikh het volgende:
Is blind nou nog niet ontslagen?
Ik ook niet. Te moeilijk deze crypto.quote:
'aankijken' misschien?quote:
Denken moet je aan wat anders overlatenquote:
Nou dan is die bij deze aangenomen hoorquote:Op maandag 10 april 2006 10:28 schreef HeatWave het volgende:
van Gaal liep weer duidelijk te solliciteren gisteren.
Perez rechtshalf?quote:Op maandag 10 april 2006 09:57 schreef kluivie het volgende:
Van Gaal moet terug komen die heeft tenminste wel beleid.....die kan zelfs de Cler weer laten voetballen kan die gelijk terug komen Urby dan op het middenveld zou mooi middenveld worden
AJAX 2006 - 2007
DOEL: stekelenburg
achter: Heitinga Grycera Stam de Cler
Middenveld: Perez Sneijder Emanuelson
Voor: Rosales Huntelaar Rosenberg
Dat wordt kampioensteam
de Cler en Gryceraquote:Op maandag 10 april 2006 09:57 schreef kluivie het volgende:
Van Gaal moet terug komen die heeft tenminste wel beleid.....die kan zelfs de Cler weer laten voetballen kan die gelijk terug komen Urby dan op het middenveld zou mooi middenveld worden
AJAX 2006 - 2007
DOEL: stekelenburg
achter: Heitinga Grycera Stam de Cler
Middenveld: Perez Sneijder Emanuelson
Voor: Rosales Huntelaar Rosenberg
Dat wordt kampioensteam
Plus bekerfinale, plus 2e ronde CL behaald. Als je het zo bekijkt doet Blind het niet eens slecht eigenlijk. 5e worden met dit team is nog netjes zelfs.quote:Op zondag 9 april 2006 16:26 schreef okee6 het volgende:
Zijn beschermeling (Boukhari) stelt de play off deelname wel haast veilig vandaag. Blind is op weg naar CL kwalificatie, ondanks de matige spelers en blessures.
En het voetbal laten we maar even buiten beschouwing?quote:Op maandag 10 april 2006 15:37 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Plus bekerfinale, plus 2e ronde CL behaald. Als je het zo bekijkt doet Blind het niet eens slecht eigenlijk. 5e worden met dit team is nog netjes zelfs.
Tja moet hem ergens kwijt is nieuwe aankoop trouwens zag dat ik maduro er ook niet ingezet had foutje van me natuurlijk nou dan mag sneijder vechten met urby om zijn plek ..... komt allemaal goed volgend seizoenquote:
Misschien worden ze wel vierde......utrecht verliest van groningen woensdag en ajax wint beide laatste wedstrijdenquote:Op maandag 10 april 2006 15:37 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Plus bekerfinale, plus 2e ronde CL behaald. Als je het zo bekijkt doet Blind het niet eens slecht eigenlijk. 5e worden met dit team is nog netjes zelfs.
Overigens haalt Ajax CL kwalificatie niet, dat wordt Feyenoord of AZ.
zeker vergeten in welke poule ajax zat in de CL.........quote:Op maandag 10 april 2006 15:37 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Overigens haalt Ajax CL kwalificatie niet, dat wordt Feyenoord of AZ.
Daar denkt Nourdin zelf anders over...quote:Op zondag 9 april 2006 16:45 schreef methodmich het volgende:
Boukhari is door Blind nog nooit beschermd. Integendeel zelfs.
Nou, lijkt me sterk.quote:Op maandag 10 april 2006 19:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Daar denkt Nourdin zelf anders over...
Gaf hij gisteren zelf aan in een interview. Hij was de hele technische staf dankbaar voor het vertrouwen dat ze in hem hebben gehouden de afgelopen tijd.quote:
Als Sneijder er niet is geen voetbal, helaas. Alternatief voetbal gaat via Boukhari en Rosales. Van der Vaart was verkocht.quote:Op maandag 10 april 2006 15:38 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En het voetbal laten we maar even buiten beschouwing?
Jou valt bijna iedereen tegen. Co wint de dubbel voor Porto en dan valt ie ook tegen. Je zou hem vast zelfs niet eens bij Ajax willen zien komend jaar. Nou Boukhari verdient echt een betere club (en trainer), bovendien één met echte supporters.quote:Op maandag 10 april 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
Okee, valt me tegen van hem. Maar het is een keurige jongen.
Met Blind, naar de Champions League! Met Blind, naar de Champions League!quote:Op maandag 10 april 2006 21:06 schreef Corksterr het volgende:
Blind ontslagen worden?![]()
Om welke reden dan wel? Europees voetbal in zicht!![]()
![]()
Die fotoquote:Op maandag 10 april 2006 21:10 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Met Blind, naar de Champions League! Met Blind, naar de Champions League!
(op deuntje van 'Go West')![]()
[afbeelding]
Die dubbel winnen ze meer ondanks Co natuurlijk.quote:Op maandag 10 april 2006 20:48 schreef okee6 het volgende:
Jou valt bijna iedereen tegen. Co wint de dubbel voor Porto en dan valt ie ook tegen. Je zou hem vast zelfs niet eens bij Ajax willen zien komend jaar. Nou Boukhari verdient echt een betere club (en trainer), bovendien één met echte supporters.
Dat nog net niet, maar die aktie van Cruijff bij Beenhakker zal ik niet gauw vergeten.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:22 schreef tong80 het volgende:
Is er ooit een Ajax-trainer tijdens een wedstrijd ontslagen ?
Of toch niet....quote:Op woensdag 12 april 2006 21:47 schreef Trancelocator het volgende:
Dit is de laatste topic van de reeks.
10 nederlagen....hoe dan ook, tegenslagen of niet, de resultaten zijn dan ronduit kut.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:17 schreef okee6 het volgende:
De resultaten blijven -naar omstandigheden waar een trainer niks aan kan doen- onveranderd goed. Was ook niet de eerste keer dat Blind met zijn wisselbeleid beslissend was.
Jammer van al die tegenwerkende fans, die het bestuur blijven likken. Blind heeft zo niet lang meer.
Hij mocht in de vroege fase geen effectiever 4-4-2 spelen. Hij mocht Charisteas niet opstellen, wánt die wordt verkocht. Zijn sleutelspelers hadden steeds blessures. Het bestuur formuleerde per week een ander doel om naar te werken. En het duurde lang voordat hij eindelijk een echte aankoop mocht doen, er moest worden verkocht. Ik vind het klasse voor een beginnend trainer, die ondanks alle tegenwerking van binnen de club er nog steeds zit.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:19 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
10 nederlagen....hoe dan ook, tegenslagen of niet, de resultaten zijn dan ronduit kut.
Hij wilde niet eens 4-4-2 spelen, dat stond niet in zijn woordenboek. Dat hij Charisteas niet mocht opstellen is onzin, hij heeft in de eerste competitiehelft zelfs nog vaak gespeeld. Sleutelspelers hadden steeds blessures klopt. Dat er om de week een ander doel werd geformuleerd snap ik niet helemaal waar je dat vandaan haalt? Aankopen mocht hij ook in de zomer doen. Hij heeft o.a. Lindenbergh gehaald, toen hij zei dat ie verder niks nodig had omdat er zo voldoende kwaliteit was.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:22 schreef okee6 het volgende:
[..]
Hij mocht in de vroege fase geen effectiever 4-4-2 spelen. Hij mocht Charisteas niet opstellen, wánt die wordt verkocht. Zijn sleutelspelers hadden steeds blessures. Het bestuur formuleerde per week een ander doel om naar te werken. En het duurde lang voordat hij eindelijk een echte aankoop mocht doen, er moest worden verkocht. Ik vind het klasse voor een beginnend trainer, die ondanks alle tegenwerking van binnen de club er nog steeds zit.
Dat is alleen vanwege het feit dat er geen echt alternatief is. Ik denk dat het nog best mogelijk is dat hij er komend seizoen ook gewoon weer zit, er is toch niemand die die baan wil...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:28 schreef Mr.Mills het volgende:
En tegenwerking binnen de club? Kan me niet heugen dat een trainer zó lang steun heeft gehad ondanks de slechte resultaten.
De beschikbare spelersgroep dwong hem te kiezen voor 4-4-2 spel, bij Vitesse werd wel gewonnen. Maar daarna mocht het niet langer, omdat het publiek dat vond. Dus Blind als een vaantje: "geen 4-4-2." Het bestuur wisselde van personen gedurende het seizoen, er was flink wat strijd binnen de club. Dat heeft ook zijn weerslag op het eerste team. Iets wat ook weer niet breed in de media kwam, maar Van Gelder heeft het wel aangestipt in Studio Voetbal. Aankopen mocht Blind niet doen, er moest worden verkocht. Het is natuurlijk wel gek als je met de grootste begroting van Nederland voor het seizoen "niemand" mag halen. En bijvoorbeeld Charisteas heeft nooit de serie wedstrijden gekregen zoals Huntelaar, toen die kwam. Ajax moest flink zoeken naar het beste spitsenkoppel, dat is het enige wat je de beginnend trainer kan aanrekenen. Een hoop is ook aan de spelers, maar die worden deels door de fans hooggehouden. Lekker makkelijk.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:27 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Hij wilde niet eens 4-4-2 spelen, dat stond niet in zijn woordenboek. Dat hij Charisteas niet mocht opstellen is onzin, hij heeft in de eerste competitiehelft zelfs nog vaak gespeeld. Sleutelspelers hadden steeds blessures klopt. Dat er om de week een ander doel werd geformuleerd snap ik niet helemaal waar je dat vandaan haalt? Aankopen mocht hij ook in de zomer doen. Hij heeft o.a. Lindenbergh gehaald, toen hij zei dat ie verder niks nodig had omdat er zo voldoende kwaliteit was.
Intern communiceren doe je niet via de pers. Dat Blind in het openbaar nog steeds het vertrouwen van de voorzitter geniet, wil niet zeggen dat dat ook zo is. Blind zat er zeker het laatste halfjaar bij gebrek aan beter.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:28 schreef Mr.Mills het volgende:
En tegenwerking binnen de club? Kan me niet heugen dat een trainer zó lang steun heeft gehad ondanks de slechte resultaten.
Iddquote:Op woensdag 12 april 2006 23:10 schreef rubbereend het volgende:
stel je voor dat hij nog CL haalt en de beker wint dan heeft hij gewoon bijna het maximum gehaald. Dan kunnen ze hem alleen om het vertoonde spel ontslaan
Inderdaad, als hij een beetje principes had, was hij weer door het lint gegaan. Maar dat is nog geen reden om zo slecht te typen...quote:Op woensdag 12 april 2006 23:40 schreef tong80 het volgende:
Warom klaagt ie niet over de arbirage vanavond ?
quote:Hoeveel van die potten moeten er nog komen?
Hoe ver moet deze ellende nog gaan?
Danny doet niks met al die helden,
ontsla die vent in hemelsnaam.
Nog vier.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:02 schreef methodmich het volgende:
Lange Frans gisteravond tijdens een freestyle:
[..]
Hmmmm, dat vind ik dan weer een goede reden om hem juist niet te ontslaan...quote:Op donderdag 13 april 2006 19:02 schreef methodmich het volgende:
Lange Frans gisteravond tijdens een freestyle:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |