Dan zien we een rennende krullebol door de straten van Amsterdam.... en 20 meter achter 'm een woedende menigte met pek en veren.quote:Op maandag 3 april 2006 08:44 schreef ILCILA het volgende:
als ze woensdag niet winnen van AZ en [b]ajax daardoor 6e word[/b], dan gok ik erop dat blind finito is
quote:Op maandag 3 april 2006 08:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dan zien we een rennende krullebol door de straten van Amsterdam.... en 20 meter achter 'm een woedende menigte met pek en veren.
Vergeet niet dat Groningen naar PSV moet en PSV de landstitel kan pakken. Ajax blijft dus gewoon staan maar Utrecht kan wel uit gaan lopenquote:Op maandag 3 april 2006 08:45 schreef DeTolk het volgende:
Dan zien we een rennende krullebol door de straten van Amsterdam.... en 20 meter achter 'm een woedende menigte met pek en veren.
groningen wil vol voor de 3 punten gaan voor de play-offs, dus wie weet wint groningen wel...quote:Op maandag 3 april 2006 09:18 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Groningen naar PSV moet en PSV de landstitel kan pakken. Ajax blijft dus gewoon staan maar Utrecht kan wel uit gaan lopen
Misschien pakt PSV wel de landstitel wel door puntenverlies van AZ in tussentijd en is winst helemaal niet nodig.quote:Op maandag 3 april 2006 09:18 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Groningen naar PSV moet en PSV de landstitel kan pakken. Ajax blijft dus gewoon staan maar Utrecht kan wel uit gaan lopen
Als ik Ten Cate was, bleef ik lekker in de warme spaanse zon !quote:Op maandag 3 april 2006 08:38 schreef Schanulleke het volgende:
Ik denk dat Ajax en PSV beide geen kans hebben op ten Cate op dit moment.
jaja, die "grap" kennen we nou wel.quote:
Geen grap hoor, ik hoop echt dat Danny blijft.quote:Op maandag 3 april 2006 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jaja, die "grap" kennen we nou wel.
En Hiddink moet oprotten....
Klaar met dat gedoe?
Goh, maar dat maakt het nog steeds niet echt een bijster originele opmerking he? Die hebben we nou al 6 topics lang gehoord.quote:Op maandag 3 april 2006 12:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Geen grap hoor, ik hoop echt dat Danny blijft.
Moeten alle opmerkingen origineel zijn?quote:Op maandag 3 april 2006 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, maar dat maakt het nog steeds niet echt een bijster originele opmerking he? Die hebben we nou al 6 topics lang gehoord.
Ik HOOP al jaren dat Hiddink weggaat bij jullie.... en oh oh oh wat ben IK blij zeg....
soms he........
Niet perse, maar 100 posts per topic in deze reeks zijn zo.. We weten het nou wel..quote:Op maandag 3 april 2006 12:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Moeten alle opmerkingen origineel zijn?
Ik hoop het niet..quote:Op maandag 3 april 2006 13:18 schreef rubbereend het volgende:
zouden we deel 7 nog gaan halen?
da's iig al 1/3 e van het topic danquote:Op maandag 3 april 2006 13:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop het niet..
Nog 100 keer "danny moet blijven"..
Kunnen jullie die niet weghalen? Het draagt niet echt bij aan een goede discussie.quote:Op maandag 3 april 2006 13:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's iig al 1/3 e van het topic dan
Dat probeerde ik dus te zeggen...quote:Op maandag 3 april 2006 13:26 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Kunnen jullie die niet weghalen? Het draagt niet echt bij aan een goede discussie.
Ja hoor dat wordt zeker nog tot deel 10quote:Op maandag 3 april 2006 13:18 schreef rubbereend het volgende:
zouden we deel 7 nog gaan halen?
Hij heeft het niet makkelijk, ben ik wel met je eens. Maar hij maakt zelf OOK fouten, hij motiveert niet met zijn depri blik op de bank.....quote:Op maandag 3 april 2006 16:24 schreef marsu het volgende:
Ik vind oprecht dat Danny moet blijven en dat is geen grap. Er zijn verscheidene factoren die hem dit seizoen in zijn werk hebben belemmerd en hij verdient nog het voordeel van de twijfel.
Wanneer hij volgend jaar niet goed presteert met alle versterkingen erbij, mag je hem daarop afrekenen, maar nu nog niet!
Hij mag best blijven, maar niet als hoofdcoach. En geen een trainer heeft alles mee hoor, iedereen heeft wel eens tegenslagen alleen danny heeft er een beroep van gemaakt om elke individuele tegenslag te onthouden en op te rakelen tijdens interviews. geeft alleen maar zijn eigen zwakte aan.quote:Op maandag 3 april 2006 16:24 schreef marsu het volgende:
Ik vind oprecht dat Danny moet blijven en dat is geen grap. Er zijn verscheidene factoren die hem dit seizoen in zijn werk hebben belemmerd en hij verdient nog het voordeel van de twijfel.
Wanneer hij volgend jaar niet goed presteert met alle versterkingen erbij, mag je hem daarop afrekenen, maar nu nog niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |