Dat kan wel, als jij hem opengooit kan er weer 1 reactie gegeven worden toch?quote:Op zondag 2 april 2006 00:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Stiekem wel.
Maar ik wil 303 posts in dit topic!Palindroom-topic enzo...en alleen mods kunnen die laatste twee posts maken.
Alles Kan.quote:Op zondag 2 april 2006 00:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat kan wel, als jij hem opengooit kan er weer 1 reactie gegeven worden toch?
Zo creatief als ik zul je nooit worden!quote:Op zondag 2 april 2006 00:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sorry hoor. Had het even duidelijk gezegd dan had ik een creatitel verzonnen!
Maakt niet uit.quote:Op zondag 2 april 2006 00:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee, nu raak ik in een depressie.quote:Op zondag 2 april 2006 00:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo creatief als mij zul je nooit worden!
Kop op. We kunnen niet allemaal zoals mij zijn.quote:Op zondag 2 april 2006 00:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, nu raak ik in een depressie.![]()
Het is je al vergeven.quote:Op zondag 2 april 2006 00:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je arrogantie is hilarisch.quote:Op zondag 2 april 2006 00:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kop op. We kunnen niet allemaal zoals mij zijn.
Het is je al vergeven, mijn zoon.
Het is je al vergeven.quote:Op zondag 2 april 2006 00:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik kon hem niet openen Buup... Mn internet vloog er spontaan uit....
Samen met Sven erop?quote:Op zondag 2 april 2006 00:39 schreef MissBliss het volgende:
Mn internet vloog er spontaan uit....
Waaruit?quote:Op zondag 2 april 2006 00:39 schreef MissBliss het volgende:
Mn internet vloog er spontaan uit....
Ik zag je post en ik kon spontaan niks meerquote:
quote:
Daar hebben mensen wel vaker last van.quote:Op zondag 2 april 2006 00:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zag je post en ik kon spontaan niks meer
[..]
Nou ja, internet-technisch kon ik even niks meer... op knopjes klikken enzo lukte nog welquote:Op zondag 2 april 2006 00:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar hebben mensen wel vaker last van.
Mijn posts zijn vaak ook van zó'n hoog/mooi niveau.Daar worden ze gewoon ff stil van.
Daar hebben mensen wel vaker last van.quote:Op zondag 2 april 2006 00:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, internet-technisch kon ik even niks meer... op knopjes klikken enzo lukte nog wel
quote:Op zondag 2 april 2006 00:46 schreef Bupatih het volgende:
Nu ga ik moe en voldaan mijn bed in rollen.[/i]![]()
![]()
Zoveel meligheid kan ik niet aan... ik ga slapenquote:Op zondag 2 april 2006 00:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar hebben mensen wel vaker last van.
Mijn posts zijn vaak ook van zó'n hoog/mooi niveau.Dan gaan ze gewoon ff aan hun knopjes zitten.
Ik denk, laat ik er ook even heen zappen, zie ik heel groot een lul met een kooitje in beeld.quote:Op zondag 2 april 2006 00:46 schreef Duiveltja het volgende:
Ik kijk nu Discovery. Het gaat over het celibaat
Uhuhquote:
Jawel. Alleen noemen wij dat op school onjuiste samentrekkingen.quote:
Maar zeugma is zo'n heerlijk, lelijk woord. Toch wel één van de lelijkste woorden in de Nederlandse taalquote:Op zondag 2 april 2006 11:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel. Alleen noemen wij dat op school onjuiste samentrekkingen.
True.quote:Op zondag 2 april 2006 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar zeugma is zo'n heerlijk, lelijk woord. Toch wel één van de lelijkste woorden in de Nederlandse taal.
Hij nam zijn vrouw, haar geld, de benen en de eerste trein naar Amsterdam.
![]()
Uhuhquote:Op zondag 2 april 2006 11:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
True.
Whehe. Nu kun je "hij nam zijn vrouw" ook opvatten zónder "naar Amsterdam"
Nee. Laat juist!quote:Op zondag 2 april 2006 11:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hallo. Het is vroeg.
Ja.quote:Op zondag 2 april 2006 11:52 schreef Bupatih het volgende:
Tom, je stomme avatar kan nu toch wel weer weg?
Krijgen we zeker die potten van Peking Express weerquote:
Lelijke kast.quote:Op zondag 2 april 2006 12:09 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Zie je die bovenste plank?
Nou, daar komt onze humor vandaan.
Lief zijn? Wat is datquote:Op zondag 2 april 2006 12:14 schreef PeRi het volgende:
Kusjes van mam, lief zijn hè? Tot vanavond.
Lief zijn, oftewel, rena zegt niks meer?quote:
Doei mam.quote:Op zondag 2 april 2006 12:14 schreef PeRi het volgende:
Kusjes van mam, lief zijn hè? Tot vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |