Dan zijn ze idd zo goed als identiek aan elkaar (op de apparatuur en greepjes na dan)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:48 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Hoi Knorr, ziet er al goed uit hoor![]()
En zoals je zegt lijkt het wel op onze keuken(qua kasten dan) alleen de grepen zijn in ieder geval anders. Als ik zo brutaal mag zijn, waar komt deze keuken vandaan en wat zijn de specs? (merk etc) Niet geheel onbelangrijk wat moest deze keuken nou kosten? Hoewel ik denk dat ik een goeie deal heb gesloten toendertijd altijd ff lekker om een soortgelijke keuken te kunnen vergelijken toch?
Onze keuken is van het merk "geba"(alno sub merk) en kostte in totaliteit ¤12000,-
Ill be staying tuned
Oh ja leuk om je dochtertje te zien die vriendjes aan het amken is over het hek heen, onze dochter heeft nog geen idee wat vriendjes zijn (1 jaar en twee weken oud,plus er zijn bij de casa geen jonge kinderen in de buurt
Oeps sorry nou zorgt ik er ook nog voor dat deel 2 dicht gaatHad je graag de laatset post gegund sorry ....
![]()
He getverjakkes oorontstekingquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:59 schreef Danny het volgende:
vandaag. ik ben met de kids in rotterdam en knor zit in zwolle. alicia heeft een oorontsteking (dus pijn, koorts etc). Ik hoop dat de keuken vandaag af komt, maar dat zal knor vast en zeker nog laten weten hier vandaag
Kan wel merken dat jullie in Rotterdam hebben gewoondquote:Op vrijdag 31 maart 2006 06:20 schreef knorretje het volgende:
[..]
(als we gaan verhuizen ken die dan ook gewoon mee)
composietquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:58 schreef Duderinnetje het volgende:
O prachtig! Met name dat aanrechtblad!!
Wat is dat precies?
een mooie robuuste eiken vloerquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:03 schreef Martijn_77 het volgende:
De keuken ziet er mooi uit!!
Wat komt er eigenlijk op de vloer want ik zie dat alles op blokken staat
Whitewash of donker?quote:
Tis dat ik me nog herinner dat je hebt gezegd dat er 2 inzitten, want anders zat ik me suf te zoekenquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:06 schreef knorretje het volgende:
[..]
welke van de twee(rechts of links)
Hij wordt niet te donker, het is maar een klein piepklein woonkamer/keukentje dus beetje dicht bij de kleur van eiken zelfquote:
mandemakersquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:20 schreef Annemiek78 het volgende:
Waar hebben jullie de keuken aangeschaft?
Mooi: lichte eiken vloer!!
Aaaah,quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:37 schreef knorretje het volgende:
geen waterkoker. geen magnetron, en naast fornuis zit klein inbouwkastje waar een koffiezetapparaatje kan en hopelijk ook de perfect draft daar ergens.
maar hoe ken je dan nog een plekkie vinden om er op te werken ? wij hebben het nu ook best vol staan en het werkt voor geen meter dan ...quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aaaah,
(geen magnetron, can't life without)
Nee, dan is dus dat aanrecht ruim zat![]()
Bij ons staat het helemaal vol nl.![]()
yepquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:41 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ik vind het een mooie keuken en erg mooi fornuis cq oven maar begrijp ik nou goed dat dat 12.000 Euro heeft gekost?
nou. wij hebben dus een keuken die gewoon best groot is, met een speciale 'plank' voor de waterkoker en koffiezetapparaat, en een ingebouwde combimagnetron.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:49 schreef knorretje het volgende:
[..]
maar hoe ken je dan nog een plekkie vinden om er op te werken ? wij hebben het nu ook best vol staan en het werkt voor geen meter dan ...
Ik zie dat de plinten ook op klosjes staan. Zijn die exact de dikte van de vloer? Als de vloer ook maar ietsje hoger komt (bv lijm? oneffenheid in de vloer) dan zal de plint niet passen.quote:
Wat bedoel je eigenlijk precies?quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:54 schreef Juleh het volgende:
[..]
Ik zie dat de plinten ook op klosjes staan. Zijn die exact de dikte van de vloer? Als de vloer ook maar ietsje hoger komt (bv lijm? oneffenheid in de vloer) dan zal de plint niet passen.
Wij gaan hetzelfde doen maar ik wordt er nu al nerveus van![]()
![]()
Lijkt mij geen raar idee, dan heb je de plinten al op maat(in het horizontale vlak) en dan kan je als de vloer wat hoger komt(vast wel stukje hout wat er tussen zit is waarschijnlijk de dikte van de vloer netto netto(dus alleen het hout, en geen ondervloer en/of lijm erbij) dan kan je in het verticale vlak met een schaaf dus de preciese hoogte nog stellen.(lees inkorten)quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:43 schreef Vonkenboer het volgende:
Waarom eerst plinten aan de muur maken en daarna pas de vloer leggen
Volgens mij moet dat toch echt andersom
*schrikt*quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:41 schreef knorretje het volgende:maandag gaat mijn pa samen met broertje lief al kijken of hij het zooitje aangesloten krijgt
![]()
niks niet wachten tot eind volgende week
mocht de vloer ietsjes hoger komen zagenwe gewoon nog iets van de keukenplinten af, komt de vloer iets lager is het ook geen probleem er is rekening gehouden met wat oneffenheden etc etc we kunnen hem nog iets laten zakkenquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:54 schreef Juleh het volgende:
[..]
Ik zie dat de plinten ook op klosjes staan. Zijn die exact de dikte van de vloer? Als de vloer ook maar ietsje hoger komt (bv lijm? oneffenheid in de vloer) dan zal de plint niet passen.
Wij gaan hetzelfde doen maar ik wordt er nu al nerveus van![]()
![]()
de meneer van de vloer kon niet eerder, die komt dus de 10e. Had moooier/handiger geweest als hij de vloer al had gelegd, maar hij is langs geweest en het maakte niets uit voor hem, als je in een bestaande woning later voor een houten vloer kiest of wij hadden de woning gekocht met open keuken had hij het zelfde gehad..quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk precies?
Dat de boel dus al op de hoogte van de nog te leggen vloer is afgesteld of zo?
Waarom niet eerst een vloer leggen?
nou kunnen we de muren gewoon lekker afwerken, de vloer komt tegen de plinten (net iets er voor) en daarop alleen (later) een afdeklatje De plinten zijn 14 cm hoog, dus als de vloer er ligt blijft er nog genoeg plint over tegen de muurquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:43 schreef Vonkenboer het volgende:
das de fry-top. Is een rvs plaat om idd bv ff een eitje te bakken, vlees te braden, ga zo maar door. Eigenlijk enorm veel mogelijkheden biedt ie, koken zonder pannen principe, hij kan eraf en je kan er dan idd ook een grillplaat of een barbecueplaat of stoompannen op zetten.quote:Op zondag 2 april 2006 08:23 schreef bonke het volgende:
mooie zespitter en mooi aanrechtblad
vraagjedie middenplaat op de zespitter is dat een speciale grilplaat ?
of is et een 4 pitter met een grilplaat ?
heb er zelf namelijk ook een gekocht maar daar zat volgens mij niet zo`n plaat bij
( word de 24ste geleverd )
gemengde gevoelens. Ik zal dolblij zijn als ik er eindelijk kan gaan wonen, maar ik zal rotterdam zeker wel missen. Tegelijk ben ik ervan overtuigd dat dit gewoonweg een goeie stap vooruit is met ons gezin. Ik heb er al 's gewoond negen maanden en dat is me toen eigenlijk prima bevallen, dus ik denk dat dat wel goed zal komen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
He getverjakkes oorontsteking![]()
Zeg Danny, verheug je je trouwens op de verhuizing of kun je maar moeilijk afscheid nemen van Rotturrrdam?
Ik denk ook, dat hierbij de plinten van het keukenblok bedoeld worden en niet de plint tegen de muur.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:43 schreef Vonkenboer het volgende:
Zo is het preciesquote:Op zondag 2 april 2006 11:12 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Ik denk ook, dat hierbij de plinten van het keukenblok bedoeld worden en niet de plint tegen de muur.![]()
wij begonnen rond de 21 en dus geeindigt op rond de 12quote:Op maandag 3 april 2006 11:32 schreef gnoompje het volgende:
wij hebben staan twijfelen over een Boretti en deze die we nu hebben. Uiteindelijk is de solitaire het geworden vanwegen de opstaande rand om het fornuis heen behalve aan de voorkant![]()
Hij staat namelijk als eind op een hoek en zo kunnen de kinderen niet bij de branders als ik sta te koken.
Wij zijn op 12000-13000 begonnen en hebben hem voor 7000 gekocht.
De apparatuur kostte bij elkaar alleen al 8500.
er moet nog best veel geverfd worden, het plafond nog een keer gewit worden, de ramen en deuren worden deze week vervangen. De huidige badkamer is 1.39 bij 1.45 en wordt met een meter vergroot. Daar wordt na de pasen mee begonnen en voor die tijd moet er nog een schuur afgebroken worden (dus wie zin heb om te helpen met slopen.... )quote:Op maandag 3 april 2006 10:16 schreef Vonkenboer het volgende:
Hehe het begint er idd op te lijken allemaal..
Wat moet er verder eigenlijk nog gebeuren in jullie huisje ?
Volgens mij mag je geen rubberen gassslangen meer monteren, alleen nog maar 'metalen'. Die hoef je ook niet meer elke 5 jaar te vervangen.quote:Op maandag 3 april 2006 11:33 schreef knorretje het volgende:
kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen een civeg gasslang en de standaard gasslang die we wel kunnen kopen bij de bouwmarkt (gastec)
heb de handleiding mee genomen naar de ijzerhandel en die heb me een slang verkocht. Het ziet er uit als rubber en er staat giveg opquote:Op maandag 3 april 2006 13:49 schreef Marsepein het volgende:
Hee, geweldig hoor, de eerste is altijd de lekkerste. Heb je ook nieuwe pannen?
Wat voor slang is het nu geworden?
Als je echt een mooie en prettige set wil hebben kan ik je de set van BK Conical aanbevelen, die is nu in de aanbieding bij de Makro.quote:Op maandag 3 april 2006 14:09 schreef knorretje het volgende:
[..]
heb de handleiding mee genomen naar de ijzerhandel en die heb me een slang verkocht. Het ziet er uit als rubber en er staat giveg op
Heb nog niet specifiek nieuwe pannen aangeschaft, gaat nog wel gebeuren (le creuset), maar aangezien dat een prijzige hobby is, heb ik zolang een klein bk pannen setje, werkt prima voor zolang, maar een eitje pakken doen we gewoon op de plaat natuurlijk
ja he, en weet je wat nou het vervelenste is, na al die dagen magnetron food kan ik vanaaf lekker koken, maar wat ga ik nu eens maken...quote:
Aardappelsquote:Op maandag 3 april 2006 14:27 schreef Brighteyes het volgende:Ja, ga maar eens verzinnen wat je gaat koken.
Het liefst natuurlijk iets waar je alle 4 de pitten plus de grillplaat voor kan gebruiken.
bloemkool, aardappelen, sausje en worst heb ik in de koelkast liggen, en geen tijd/zin om nog snel naar de supermarkt te gaan...maak het binnenkort wel ruimschoots goed met mezelfquote:Op maandag 3 april 2006 14:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aardappels
Bloemkool
Sausje
Grilplaat: Biefstukje![]()
En warme peertjes met vla na![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 11:34 schreef knorretje het volgende:
[..]
wij begonnen rond de 21 en dus geeindigt op rond de 12
opa en oma hebben ook heeeeeel veel gedaan hoorquote:Op maandag 3 april 2006 15:16 schreef Étoile het volgende:
Ook al weer zo leuk! Het is allemaal zo mooi afwerkt tot in de kleinste details, het zou zo uit een klusprogramma kunnen komen. Je kinderen boffen maar met zo'n creatieve moeder! En dat idee van dat behang ga ik echt onthouden!
ja net wel net niet 6m2quote:Op maandag 3 april 2006 17:31 schreef Syytön het volgende:
Echt heel leuk gedaan, dat kamertje. Zou zo uit zo'n klusprogramma kunnen komen! (en dat is een compliment !)
Hoe groot is dat kamertje trouwens, ziet er wel heel klein uit. 6m2?
jah, wist ik vorige maand al (ik heb zo m'n bronnenquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:05 schreef ReVu het volgende:
Nogmaals gefeliciteerd met jullie nieuwe onderkomen!
En, oh ja Danny, je raadt nooit welke winkel er weg is op Zuidplein...!!
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:22 schreef ReVu het volgende:
Maar ziet er leuk uit je huis... Keuken bij de BCC vandaan?
Ik denk niet dat ik daar in de toekomst nog snel in de buurt zal zijn. misschien dat ik zo net na de opening 's ga kijken, maar dat moet ik nog ff zien...quote:Off-topic: Albert gaat naar Barendrecht... Een keertje langsgaan als je in de buurt bent?
is geen kunstof hoor, en die buitenste latjes zijn de afdeklatjes van het raam, waarschijnlijk met veel moeite er misschien wel af te slopen, maar niemand die daar bij kan, geen achteringang (aan de achterkant zit een bejaardentehuis met hoog hekwerk)quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:50 schreef bonke het volgende:
dat kozijn in de douche... zit die er wel goed in ??
want er was een tijdje terug iets op tv over kunstof kozijnen die verkeerd geplaatst waren
je kon heel simpel vanaf de buitenkant de omlijsting van je raam weghalen en zo het hele raam verwijderen
en zoals ik et bij jou zie is dat nu juist ook het geval
als ik jou was zou ik dus ff navragen of et wel goed is
quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:27 schreef Creative1972 het volgende:
[..]
Jayden: "En ik wilde alleen maar een nieuwe slaapkamer"
![]()
nope (dit wel)quote:Op maandag 10 april 2006 20:12 schreef Renesite het volgende:
knor onder danny?![]()
Wel mooi die zwarte plekken, oogt natuurlijk
nogmaals knor onder dannyquote:Op maandag 10 april 2006 20:14 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, het wordt echt een paleisje langzamerhand! En de kamers van de kids zijn echt hartstikke leuk gewordenWanneer denken jullie er "echt" te kunnen wonen, dus alles min of meer klaar en verhuisd en zo?
we hebben heeel lang idd getwijfeld over wel of geen vloerbedekking op de trap, en heb het nu dan nog niet in het echt gezien, maar ben dik tevreden als ik zo de foto bekijkquote:Op maandag 10 april 2006 20:33 schreef Étoile het volgende:
Ohh die vloer, geweldige keuze zeg, past ook mooi bij jullie keuken. En het tapijt op de trap is toch wel mooi zo he, ik kan me herinneren dat jullie daar over getwijfeld hebben.
ik ben benieuwd hoe hij er uiteindelijk uit gaat zien, hij is nu nog wat donkerder dan de uiteindelijke kleur (nog nat van de olie), dus na alle andere lagen deze week volgende week eens de echte kleur ontdekkenquote:Op maandag 10 april 2006 20:33 schreef Syytön het volgende:
Wow, wat een mooie vloer! Onbehandeld vind ik 'm trouwens even mooi, zo niet mooier.
ik ookquote:Op maandag 10 april 2006 21:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Prachtige vloer!
Een huis krijgt meteen een ziel met een houten vloer vind ik.
Het wordt helemaal gaaf trouwens! Ben ook heel benieuwd naar de badkamer.
dat valt reuze mee, net afgelopen week gemeten en hij is krap 78 cmquote:
Kan juist heel gaaf zijn hoor, twee contrasterende stijlen bij elkaar. Hoeft elkaar echt niet te bijten, klassiek en strak. Joh en alles is hartstikke nieuw en blingbling. Je vindt het vast mooi, ook al zou je er zelf niet meteen voor hebben gekozen. En ach, gun die man de douche... kun jij mooi de rest weer inpikken om te bepalenquote:Op maandag 10 april 2006 21:52 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ook![]()
er komt een hele 'strakke' douche in voor mijn doen en dat levert dus gelijk een enorm probleem opde tegels en andere ass die ik mooi vind matcht totaal niet bij de douche. En wat er wel weer bij past valt net te groot uit of is net niet wat ik wil.
Sowieso komen we nu op de punten waarbij het tussen mij en danny steeds spaak loopt onze smaken verschillen zo enorm veel
voordat er hier 'bonje' komt, ik heb die douche medebepaald en sta er nog steeds helemaal achter.quote:Op maandag 10 april 2006 21:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kan juist heel gaaf zijn hoor, twee contrasterende stijlen bij elkaar. Hoeft elkaar echt niet te bijten, klassiek en strak. Joh en alles is hartstikke nieuw en blingbling. Je vindt het vast mooi, ook al zou je er zelf niet meteen voor hebben gekozen. En ach, gun die man de douche... kun jij mooi de rest weer inpikken om te bepalen![]()
Geen bonje krijgen hoor, dat mag pas ná het klussenquote:Op maandag 10 april 2006 22:07 schreef Danny het volgende:
[..]
voordat er hier 'bonje' komt, ik heb die douche medebepaald en sta er nog steeds helemaal achter.
Probleem was bij de andere douches dat je zat met ongemakkelijke hoekjes, deurtjes met moeilijke schanieren of rubbertjes die naar mijn zin niet goedgeplaatst waren en het vocht/smeer verplaatsten naar waar het niet hoort (denk aan die deuren die in elkaar schuiven)
Dat stijlen door elkaar heen kunnen zal hier ook wel gebeuren en weet ook wel dat het kan, maar op de een of andere manier klikt het net niet met de wastafels en badmeubelen en mij (en de gekozen douche) Heb nog een paar dagen en dan moet ik gekozen hebben en iets gevonden hebben
quote:Op maandag 10 april 2006 22:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geen bonje krijgen hoor, dat mag pas ná het klussen![]()
Het zag er wel uit als een heerlijke douche. Ik hoop dat je toch nog iets mooi bijpassends vindt. Kon de leverancier van de douche je niet adviseren?
we hebben de douche uiteindelijk bij sanidump weg, en die doen niet echt aan adviseren enzoquote:Op maandag 10 april 2006 22:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geen bonje krijgen hoor, dat mag pas ná het klussen![]()
Het zag er wel uit als een heerlijke douche. Ik hoop dat je toch nog iets mooi bijpassends vindt. Kon de leverancier van de douche je niet adviseren?
Nou maar wel lekker voordelig, prima toch.quote:Op maandag 10 april 2006 22:18 schreef Danny het volgende:
[..]
we hebben de douche uiteindelijk bij sanidump weg, en die doen niet echt aan adviseren enzo(moet je maar niet voor een dubbie op de eerste rang willen zitten)
met de plinten is het prima gegaan, maar ik heb de vloer nu net in het echie gezien, en heb vele grotere ergenissen gespotquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:07 schreef Juleh het volgende:
Mooie vloer inderdaad, vooral 'na'![]()
Hoe is het met de plinten afgelopen, passen ze of moet er nog wat bijgeschaafd worden?
waarshijnlijk krijg je nog meer ergernissen van je vloerquote:Op woensdag 12 april 2006 19:28 schreef Danny het volgende:
[..]
met de plinten is het prima gegaan, maar ik heb de vloer nu net in het echie gezien, en heb vele grotere ergenissen gespot(zal straks ffies foto's laten zien)
we zijn voor een wastafel geslaagd, toch meer het klassieke
ja maar die stroefheid is hier niet echt aan de orde, ik zou hem in elk geval prima kunnen dweilen, (het is wel stroefer dan laminaat uiteraard). Wijkende naden, tja ik heb daar geen problemen mee (denk ik, want in de planken zelf zitten er al genoeg en vind het wel iets hebben) Maar waar ik nu op doel zijn bv de schroeven die niet zochtbaar zouden zijn en het dus wel zijn en noesten die dus echt open zijn, waardoor je heen kijkt naar de ondervloer (ow en de beschadigingen die aan de plinten zijn gekomen tijdens het leggen beschouw ik dan maar als een ongelukje)quote:Op woensdag 12 april 2006 19:32 schreef bonke het volgende:
[..]
waarshijnlijk krijg je nog meer ergernissen van je vloer
mijn broertje heeft ook een eikenhouten vloer in zijn kamer gelegt maar hij zou et nooit meer nemen
de vloer is vrij stroef en dat werkt het schoonhouden tegen ( dweilen lukt haast niet vanwege de stroefheid) en tijdens het werken van de vloer trokken de naden een klein stukje open waardoor er vuil tussen kon gaan zitten wat je er bijna niet meer uitkrijgt
ps: ze hebben de vloer dus ook alleen in de was gezet en geen lak gebruikt
Ik heb ooit zo'n vloer gelegd (grenen). En daar moesten we hem op een aantal plaatsen dichtschroeven. Die gaten hebben we uiteindelijk opgevuld met vloeibaar hout. Dat zag je vrijwel niet meer naderhand (je moest echt zoeken waar het gat ook al weer zat).quote:Op woensdag 12 april 2006 19:44 schreef knorretje het volgende:
[..]
ja maar die stroefheid is hier niet echt aan de orde, ik zou hem in elk geval prima kunnen dweilen, (het is wel stroefer dan laminaat uiteraard). Wijkende naden, tja ik heb daar geen problemen mee (denk ik, want in de planken zelf zitten er al genoeg en vind het wel iets hebben) Maar waar ik nu op doel zijn bv de schroeven die niet zochtbaar zouden zijn en het dus wel zijn en noesten die dus echt open zijn, waardoor je heen kijkt naar de ondervloer (ow en de beschadigingen die aan de plinten zijn gekomen tijdens het leggen beschouw ik dan maar als een ongelukje)
dat kan inderdaad niet. de schroeven hebben geen profiel en kunnen dus niet losgeschroefd wordenquote:Op woensdag 12 april 2006 20:28 schreef Lois het volgende:
Waarom die schroeven Knor? Wat ontzettend zonde! Die planken met die knoesten moeten gewoon vervangen worden hoor, dat kan toch niet?
Dat is wat ik wilde voorstellen. Wij hebben hier ook een aantal beschadigingen (gewoon door gebruik van de vloer overigens) en dat werkt prima!quote:Op woensdag 12 april 2006 20:48 schreef E.T. het volgende:
De eiken vloer in mijn vorige vloer hebben ze de knoesten en open plekken weggewerkt met schuursel van de vloer vermengd met houtlijm. Dat in de knoesten en scheuren gesmeerd. Je ziet dan nog wel gewoon de knoesten maar er kan niks meer in en het midden is opgevuld met exact dezelfde kleur als de vloer.
Dat hadden ze ook met de schroefkoppen kunnen doen lijkt me.
Zoals nu is het echt beetje zonde..
Ik zou dan gewoon om een plank vragen voor het schaafsel. Wel raar trouwens dat hij het overblijfsel mee heeft genomen. Wat op het moment dat je ooit nog een reserveplank nodig hebt?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:55 schreef knorretje het volgende:
het afvalhout is door de legger vakkundig klein gemaakt (1,5 plank) om lekker in zijn houtkacheltje te stoken...dus hier geen afvalhout meer, maar ik kan het gewoon voorstellen, vast wel dat hij makkelijk aan een plankie kan komen en anders een beter voorstel kan doen hoop ik.
Vraag me alleen af waarom niets gewoon in 1 keer goed kan gaan hier![]()
heb ie toestemming voor gevraagd zover ik begrepen heb, dus dat was geen eigen initiatief hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 20:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon om een plank vragen voor het schaafsel. Wel raar trouwens dat hij het overblijfsel mee heeft genomen. Wat op het moment dat je ooit nog een reserveplank nodig hebt?
Danny vraagt zich af hoe ze bij jullie de planken dicht o de muur dan hebben geschroefd aangezien schuin moeilijk gaat op een gegeven moment doordat de muur in de weg zit. Veel planken hebben ze hier namelijk ook op die manier gedaan zoals jij zegt.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Knor en Danny, die vloer is écht niet goed gelegd
Wij hebben niet zo lang geleden ook eiken laten leggen en er is geen schroef te zien (Die zijn allemaal schuin aan de zijkant de vloer in gegaan en de plank ernaast bedekt dat dan weer).
Ook de noesten horen niet zo te zijn. Dit kan echt niet
Tegen de muur zitten (geloof ik) wel schroeven (en dan plintjes eroverheen). Of misschien liggen die wel los aan één kant. Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 12 april 2006 21:09 schreef knorretje het volgende:
[..]
Danny vraagt zich af hoe ze bij jullie de planken dicht o de muur dan hebben geschroefd aangezien schuin moeilijk gaat op een gegeven moment doordat de muur in de weg zit. Veel planken hebben ze hier namelijk ook op die manier gedaan zoals jij zegt.
ja die afdeklatjes komen bij ons ook nog maar ja sommige schroeven zitten zover van de muurplint af dat wij dat niet gaan redden met een simpel latje.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tegen de muur zitten (geloof ik) wel schroeven (en dan plintjes eroverheen). Of misschien liggen die wel los aan één kant. Ik heb geen idee eigenlijk![]()
Nee dat ga je daar niet redden met een afdeklatjequote:Op woensdag 12 april 2006 21:18 schreef knorretje het volgende:
[..]
ja die afdeklatjes komen bij ons ook nog maar ja sommige schroeven zitten zover van de muurplint af dat wij dat niet gaan redden met een simpel latje.
Ik denk dat het hier dus idd dus zaagsel/schuursel of kneedbaarhout in de gaten.
Is kneedbaar hout in verschillende kleuren te krijg, aagezien in een knoest een lichte kleur niet staat en daar dus donker in moet en op andere plekken moet juist weer wat lichter vulsel in
Gezeik ook allemaal, volgende keer weer gewoon een huurhuis waar alles met ductape aan elkaar mag en waar ramen gewoon jaren ontbreken enzo, veel minder kopzorgen in elk geval![]()
nou hij was een beetje verteerd hier en daar en ik vond hem VEEEEEEEEL te groot hij was 180 bij 180 en das nog groter dan de douche/badkamer nu bv. Hij nam veel licht/zon weg, veel tuin in beslag etc.quote:Op maandag 17 april 2006 08:47 schreef jessie het volgende:
Gaan jullie er een heel nieuw schuurtje plaatsen? Zag er toch niet zo verkeerd uit?
danny fietst niet, dus op een kinderfietsje na en evt die van mij hebben we geen schuur voor nodig (we hebben ook geen eigen achteringang, en de buurman is aardig maar zijn ingang steeds gebruiken zal ie vast niet in dank afnemen, die van mij staat dus gewoon voor)quote:Op maandag 17 april 2006 09:10 schreef jessie het volgende:
Een lekker badkamer is inderdaad wel fijner dan een schuur
Maar de fietsen enzo dan?
T word echt super joh Knor (p.s doet je eigen mail t weer?)
omdat in de huidige kamer van jayden het heel moeilijk is om een klerenkast een 1 persoonsbed en loop/speelruimte te creeeren. Voorlopig is hij nog te klein om echt op zijn kamer te spelen en gaat ie eerst straks nog in een klein meegroeibedje voor een jaartje ofzo. Dus vandaar dat hij eerst dat hokkie heeft gekregen, zodat we alle tijd hebben om de nieuw te creeeren kamer (dakkapel vervangen door de gevel op te trekken en tussenwand plaatsen) te maken.quote:Op maandag 17 april 2006 19:50 schreef Renesite het volgende:
Ben ik heel brutaal als ik vraag waarom Jayden en Fok om te ruilen?![]()
ooohquote:Op maandag 17 april 2006 20:03 schreef knorretje het volgende:
[..]
omdat in de huidige kamer van jayden het heel moeilijk is om een klerenkast een 1 persoonsbed en loop/speelruimte te creeeren. Voorlopig is hij nog te klein om echt op zijn kamer te spelen en gaat ie eerst straks nog in een klein meegroeibedje voor een jaartje ofzo. Dus vandaar dat hij eerst dat hokkie heeft gekregen, zodat we alle tijd hebben om de nieuw te creeeren kamer (dakkapel vervangen door de gevel op te trekken en tussenwand plaatsen) te maken.
Fok kan met gemak in dat hokkie van hem, want de ingeklemde expedit blijft dan gewoon staan en voorlangs een l-vormig bureau en klaar is kamer (en al helemaal FOK! blauw)
het huidige kamertje is l-vormig, heel lastig, want het past allemaal net niet als je een normaal bed er in wil zetten. Hij gaat kwa opp. er iets op achteruit maar doordat de kamer dan langwerpig is is dat wel goed te doen met inrichten.quote:Op maandag 17 april 2006 20:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
oooh
Aan de afmetingen te zien zag ik niet dat het een schuine muur was.
Ik dacht dat hij er alleen op achteruit ging.
d a k t e r r a squote:Op maandag 17 april 2006 20:12 schreef knorretje het volgende:
[..]
het huidige kamertje is l-vormig, heel lastig, want het past allemaal net niet als je een normaal bed er in wil zetten. Hij gaat kwa opp. er iets op achteruit maar doordat de kamer dan langwerpig is is dat wel goed te doen met inrichten.
De kamer achter (die voorlopig voor FOK! en ons is) heeft nu idd schuine wanden en hebben we dus een vergunnigaanvraag voor lopen om hem vanaf de gevel op te bouwen, (winst aan beide zijde het schuine gedeelte van 1.10m kwijt en in de breedte van de kamer komt er 0.6m bij (en een deur naar het dan aan te leggen dakterras)
Dat gaat lang durenquote:Op maandag 17 april 2006 20:14 schreef knorretje het volgende:
[..]
nu nog hopen dat we dat nog deze zomer geregeld krijgen, maar dat leg aan de gemeente
we hebben hopelijk die mazzel dat verderop in de straat meer mensen op de uitbouw een terras aangelegd hebben. Ik zit over het terras niet zoveel in, ben eerder benieuw of we idd dat dakkapel mogen vervangen door de kamer vanaf de gevel op te trekkenquote:Op maandag 17 april 2006 20:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat gaat lang duren
"Schoonheidscommissie" blablabla...
Ik ken mensen die ACHTER het huis een uitbouw gingen aanmaken en er 1.5 jaar mee bezig waren...
quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:41 schreef knorretje het volgende:
GRRrr aannemer heb foutje gemaakt in de planning en is ons vergetenDaar betaal je dan voor om zelf te moeten achterhalen dat ze vandaag dus niet komen en pas volgende week starten (als het goed is)
Overleg plegen met je buren lijkt me niet meer dan normaal toch? Die kijken er ook tegenaan misschien. En als de buurkinderen er af en toe ook op mogen spelen vinden ze het vast geen probleemquote:Op woensdag 19 april 2006 17:36 schreef knorretje het volgende:
hmm er staat dat ik moet rekening houden met de buren en evt overleg moet plegen. Stel dat ik dat niet doe, zou dat dan kunnen beteken dat hij alsnog weg moet ?
(we blijven dan uiteraard onder die 3 meter, dan is ie vergunningsvrij)
hmm das het probleem dus onze patio grenst aan het tuintje van het bejaardenhuis. en ja de twee vrouwen kijken er tegen aan en gaat het dus niet goed vinden (als ik dat zo kan peilen zonder het te vragen)quote:Op woensdag 19 april 2006 17:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Overleg plegen met je buren lijkt me niet meer dan normaal toch? Die kijken er ook tegenaan misschien. En als de buurkinderen er af en toe ook op mogen spelen vinden ze het vast geen probleem![]()
Dan zou ik het gewoon proberenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:48 schreef knorretje het volgende:
[..]
hmm das het probleem dus onze patio grenst aan het tuintje van het bejaardenhuis. en ja de twee vrouwen kijken er tegen aan en gaat het dus niet goed vinden (als ik dat zo kan peilen zonder het te vragen)
ja ok, maar ik zat er aan te denken hem zelf te maken dus niet zo'n koop ding maar dan zou ik het errug rot vinden als zij alsnog dus voor elkaar kunnen krijgen dat ik hemmoet afbreken (sneu voor de kids, zonde van de centen en tijd)quote:Op woensdag 19 april 2006 17:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan zou ik het gewoon proberenAls ze ernaar vragen kun je naar waarheid zeggen dat er geen vergunning voor nodig is.
Het beste konijntje voor kleine kinderen is géén konijntje. Serieus: een konijn is geen handig beest voor kids. Ten eerste doe je het beest snel pijn of blesseer je het. Ten tweede zijn konijnen zo ongeveer de minst 'vermenselijkte' huisdierensoort die we kennen. Konijnen zijn niet van nature aanhankelijk en knuffelig. Ten derde: een konijn wordt doodongelukkig in zijn eentje. Het is van nature een groepsdiertje. Je zit er dus sowieso aan twee vast. En die moet je dan weer laten steriliseren. En dan moet je maar weer afwachten of ze elkaar verdragen op de vierkante meter. En je hebt een ruime ren nodig voor twee (maar ook voor één) konijnen.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:09 schreef knorretje het volgende:
PS, aangezien jij een konijntje heb, weet jij toevallig een ras wat erg lief is met kids heb begrepen dat daar nog wel eens verschil in kan zitten, idem als geslacht. En belangrijk het moet een kleintje blijven ooit eenseen dwergkonijntje gehad wat tot een uit de kluit gewassen enorm beest werd De bedoeling is dat het knijntje ook in het speelhuis onderdak gaat vinden.
Nee hoor, geen gebroken kinderhartjes, want (klinkt heel koppig) het beestje komt er toch wel. Een kind op de leeftijd als alicia een beest geven, wat voor beest dan ook, is niet een 'eigen' beest voor het kind zelf. Ik als ouder draag de verantwoordelijheid, de verzorging, de lasten voor de komende 10 jaar. Dat ik daarmee ook alicia een plezier doe doordat ze graag naar konijntjes kijkt, en het supervind om ze voeren is een leuke bijkomstigheid en zal haar er an ook zeker bij betrekken, het hok schoonmaken, het verzorgen an sich. In haar ogen is het haar beestje en ze zal er wellicht een maand met alle liefde haar hele hart geven en daarna met d'r reet er niet meer naar omkijken. Kids zijn gewoon te jong om te beseffen dat een beest meer inhoudt dan even aaien en voer geven. (Alicia is overigens een heel lief zachtaardig meisje wat zover ik van haar heb gezien met beesten wel redelijk goed door heeft dat een beest geen speelgoed is, de konijnen die ze kent houdt ze netjes vast, goed ondersteunend en beslist niet op een pijnlijke of ongemakkelijke manier vast, wellicht doordat ze het niet anders heeft zien doen, immers oma (mijn moeder) heb konijnen) Ik heb 1 eigen konijn gehad gedurene 8 jaar en 2 maal een cavia, maar uiteindelijk vind ik cavia's toch minder leuk dan konijnen vandaar de keus een konijntje.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het beste konijntje voor kleine kinderen is géén konijntje. Serieus: een konijn is geen handig beest voor kids. Ten eerste doe je het beest snel pijn of blesseer je het. Ten tweede zijn konijnen zo ongeveer de minst 'vermenselijkte' huisdierensoort die we kennen. Konijnen zijn niet van nature aanhankelijk en knuffelig. Ten derde: een konijn wordt doodongelukkig in zijn eentje. Het is van nature een groepsdiertje. Je zit er dus sowieso aan twee vast. En die moet je dan weer laten steriliseren. En dan moet je maar weer afwachten of ze elkaar verdragen op de vierkante meter. En je hebt een ruime ren nodig voor twee (maar ook voor één) konijnen.
Kortom:
Het beste konijn voor een kind is.... een cavia! Die zijn lief, aanhankelijk, makkelijk in de omgang.
Dat laatste is bij een konijn altijd afwachten, alhoewel er inderdaad rassen zo zijn sufgefokt dat ze zich makkelijk op laten pakken en zo. Vraag alleen niet of het beestje zelf gelukkig is. En zelfs áls het je lukt een tam lief konijntje te krijgen, dan nog blijf je het bezwaar houden dat konijnen (met name hun rug) heel snel breken of bezeren. Alleen een konijn oppakken vergt al de nodige ervaring en kennis.
Ik ga even los, maar dat komt omdat ik gewoon weet hoeveel misverstanden er over konijnen zijn. En ze zijn heel schattig, maar voor kinderen echt niet zo geschikt
En nu breek ik waarschijnlijk een kinderhartje, of niet?![]()
Gaat dit ook op voor het speeltoestel welke niet vast staat?quote:Op woensdag 19 april 2006 15:59 schreef Duderinnetje het volgende:
http://vrom.nl/bouwvergunningen_online
Hier kun je mbv. een vragenlijst heel makkelijk zien of je ergens een vergunnin g voor nodig hebt. Even snel jullie situatie ingevoerd:
Tot drie meter hoogte geen bouwvergunning nodig, anders een zogenaamde 'lichte' vergunning.
Ok. Ik twijfel ook niet aan je intenties hoor! Het is meer dat er dus zo veel misverstanden zijn over konijnen en konijnen zelf zullen ze niet vertellenquote:Op woensdag 19 april 2006 18:53 schreef knorretje het volgende:
[..]
Nee hoor, geen gebroken kinderhartjes, want (klinkt heel koppig) het beestje komt er toch wel. Een kind op de leeftijd als alicia een beest geven, wat voor beest dan ook, is niet een 'eigen' beest voor het kind zelf. Ik als ouder draag de verantwoordelijheid, de verzorging, de lasten voor de komende 10 jaar. Dat ik daarmee ook alicia een plezier doe doordat ze graag naar konijntjes kijkt, en het supervind om ze voeren is een leuke bijkomstigheid en zal haar er an ook zeker bij betrekken, het hok schoonmaken, het verzorgen an sich. In haar ogen is het haar beestje en ze zal er wellicht een maand met alle liefde haar hele hart geven en daarna met d'r reet er niet meer naar omkijken. Kids zijn gewoon te jong om te beseffen dat een beest meer inhoudt dan even aaien en voer geven. (Alicia is overigens een heel lief zachtaardig meisje wat zover ik van haar heb gezien met beesten wel redelijk goed door heeft dat een beest geen speelgoed is, de konijnen die ze kent houdt ze netjes vast, goed ondersteunend en beslist niet op een pijnlijke of ongemakkelijke manier vast, wellicht doordat ze het niet anders heeft zien doen, immers oma (mijn moeder) heb konijnen) Ik heb 1 eigen konijn gehad gedurene 8 jaar en 2 maal een cavia, maar uiteindelijk vind ik cavia's toch minder leuk dan konijnen vandaar de keus een konijntje.
Dat weet ik niet. Ik zou die vraag even emailen op die sitequote:Op woensdag 19 april 2006 23:24 schreef frederik het volgende:
[..]
Gaat dit ook op voor het speeltoestel welke niet vast staat?
Tuinmeubilair welke (makkelijk) verwijderbaar is hoeft bijvoorbeeld ook geen vergunning danwel melding.
praxisquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:44 schreef nectarientje het volgende:
wauw! mooi behang!
Waar heb je dat vandaan?
das de afvoer van de huidige douchequote:Op vrijdag 28 april 2006 18:11 schreef Marsepein het volgende:
Leuk behang hoor. En die uitbreiding van de badkamer schiet ook aardig op. Wat is dat voor afvoertje wat net boven het maaiveld uit de gevel komt? (Op de 5e foto?)
Er van uitgaan de dat deze gewoon verdwijnt ?quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:15 schreef knorretje het volgende:
[..]
das de afvoer van de huidige douche
tuurlijk verdwijnt die achtelijke afvoerquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:21 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Er van uitgaan de dat deze gewoon verdwijnt ?
Verder mooie vooruit gang; een grotere badkamer is altijd mooi meegenomen![]()
Bedoel je daar het behangen mee?quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:33 schreef knorretje het volgende:
Nou we zijn weer een dikke week verder tijd voor een update, d'r is in elk geval weer genoeg gebeurd (niet alleen kwa verbouwen).
Maandag zijn ze dus begonnen met de aanbouw voor de douche
en de afgelopen dagen zijn dit dus de vorderingen van de bouwlui:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zodra de bouwlui weg zijn word er in de avonduurtjes nog wat werk verzet op de rest van de gevel, alles gaat opnieuw gevoegd worden
[afbeelding]
wandje in de woonkamer inmiddels voorzien van behang
[afbeelding]
behangen ging ook niet lekker, het zat er keurig op maar nu een dikke ag later droogt alles lekker in, maar wat doen de naadjesquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bedoel je daar het behangen mee?
Meteen denkt dat er tegenslag is of zo, omdat jullie steeds zo pech hadden met alles.
O jee Knor, wat schrikken, van de oudstequote:Op vrijdag 28 april 2006 18:33 schreef knorretje het volgende:
[..]
behangen ging ook niet lekker, het zat er keurig op maar nu een dikke ag later droogt alles lekker in, maar wat doen de naadjesze wijken
nou komt er toch iets tegen de muur zodat het niet meer opvalt straks, maar wel mooi klote)
de grootste tegenvaller deze week was het (gelukkig korte) ziekenhuisverblijf van de oudste ivm virus en uitdroging
die foto is genomen vlak nadat het erop zat, en we hebben wel het geluk daarnaast dat de muur vrij licht van kleur was en dat het op een afstandje niet direct opvalt dat de naadjes wijken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O jee Knor, wat schrikken, van de oudsteGelukkig maar dat het een kort ziekenhuisverblijf was!
Van behang weet ik eigenlijk niets. Hoe kan het nou dat naadjes zo wijken?
Nou op de foto ziet het er keurig uit hoor!
dat had ik ook verwacht, nou ja 1 dan (alicia was niet in staat het te zien) maar het interesseerde Jayden werkelijk waar geen zier, hij vond het 10 x mooier om die kruiwagens vol beton te teisteren met zijn speelgoed (of een poging te wagen er in te graaien)quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:49 schreef Lois het volgende:
Agos Alicia in het ziekenhuisWat naar!
Ik vind het behang er mooi! Ondanks het patroon is het een erg "rustig" geheel, heel mooi! En die betonautoals die hier voor de deur zou staan heb ik 2 hyperende kindjes voor het raam "grote auto!!"
de muur hebben we twee keer voorgestreken met voorstrijk.. dus het zuigende had er naar mijn idee nu wel uit mogen zijn, maar goed, ik gooi er gewoon iets voor en over een tijdje behang ik het opnieuwquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:33 schreef Troel het volgende:
Knor, wellicht is het ook een erg zuigende muur geweest.
Fijn dat Alicia weer thuis is!
ja, twee keer voorstrijken zou inderdaad genoeg moeten zijn. WIj hebben het in de slaapkamer hier ook, daar hebben we inderdaad ook de "we hangen er wel iets voor"-oplossingquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:01 schreef knorretje het volgende:
[..]
de muur hebben we twee keer voorgestreken met voorstrijk.. dus het zuigende had er naar mijn idee nu wel uit mogen zijn, maar goed, ik gooi er gewoon iets voor en over een tijdje behang ik het opnieuw
Erg gaaf behangquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:33 schreef knorretje het volgende:
wandje in de woonkamer inmiddels voorzien van behang
[afbeelding]
nope fulltime huismama, bedoelde meer dat er minder aan het huis gedaan wordt en meer in de tuin wordt geravot (vandaag alvast moederdag kadootje gescoord (tuinset) . Dochterlief is nog steeds niet helemaal beter, maar het gaat al wel fijner/beter met haar gelukkig.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:43 schreef Cybersijp het volgende:
Ziet er knap uit knor die tegels,
Je plaatst een opmerking over gigmooi weer en werken, werk je in de horeca ofzo? Dan weet ik wat je bedoeld(gelukkig nu wat dagen vrij gehad om ff flink te kunnen klussen/knutselen
Leuk om te zien dat kinderen eigenlijk aleemaal t zelfde zijn, dochtertjelief van (bijna) 14 maanden loopt de hele dag auto's te kijken onder het roepen van "toto, toto"
Ik kan me dus ook voorstellen dat je danig de schrik erin had dat een van je kinders naar het ziekenhuis raakte, gelukkig alles goed maar het raakt je erg diep.Gelukkig ging alles goed!
Keep up the knutselwerk, anders heb ik niks anders et doen als in me eigen topic te posten ( plafond, plafond en nog eens plafond......( Maar t wordt wel mooi
![]()
)
quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:31 schreef knorretje het volgende:
het begin is er....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
daar zat de oorspronkelijke keuken en wordt nu berging/bijkeuken/minikantoortje/rommelhok/speelgoedhok/schuur/washokquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Ziet er goed uit!
Wat zijn die witte tegeltjes op de vloer naast de badkamer eigenlijk? Dat is niet de keuken, want daar hebben jullie hout....
Heerlijk zoals het opschiet hè Knor?
Edit: En Danny![]()
Dat viel mij ook al opquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:08 schreef Juleh het volgende:
Er zit toch geen WC in de badkamer? Ik zie steeds die rol WC papier![]()
![]()
Daarom vraag ik het eigenlijk ook, ik heb ook aardig wat WC papier gebruikt bij het opnieuw kitten van mijn bad een poosje terugquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:19 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al opMisschien met kitten gebruikt?
Verder is het een eenvoudige maar mooi badkamer. Compleet, sfeervol en optimaal de ruimte benut. Niet bepaald mijn badkamer maar erg mooi hoor![]()
yep met kitten gebruiktquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:19 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al opMisschien met kitten gebruikt?
ik zie het nut van al die toeters en bellen niet in, het doel is douchen en das prima te doen op deze manierquote:Verder is het een eenvoudige maar mooi badkamer. Compleet, sfeervol en optimaal de ruimte benut. Niet bepaald mijn badkamer maar erg mooi hoor![]()
niet alleen een bijbouw zelfs, als we de vergunning binnen hebben ook nog een opbouwquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:09 schreef ranzige_pad het volgende:
yooh, dit begint ook een aardige klus te worden. ik had verwacht dat alleen het binnen werk gedaan werd, maar nu komt er ook een bij bouw bij.. netjes hoor.
mahonie/kersenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:06 schreef Lois het volgende:
Mooi! De tegels op de wcvloer zijn heel mooi vind ik en de combinatie met het behang er bij is erg gezellig. Welke kleur wordt het houtwerk?
quote:Die tvmijn man naast me zit hier te
![]()
Mooi hoor! Alleen de snoertjes nog wegwerken zeker?
dat heb ik noooooooit gezegd. Heb gezegd dat het beter matcht hier met de ruimte. De verhouding lag precies goed.quote:
Mooi ding, hier beneden hangt ook een Philips.quote:
klopt heb je helemaal gelijk in, ik had de muur al behangen en daarna is pas besloten de tv toch niet op de slaapkamer te zetten. Dus vandaar toch geen egale muur, maar mij kennende zal dit behang er niet jaren zittenquote:Op maandag 22 mei 2006 12:11 schreef ranzige_pad het volgende:
persoonlijk vind ik hem niet tot zijn recht komen op die muur, een egale lichte kleur was beter in mijn optiek. Maar goed smaken verschillen.
yep de lampen kleuren mee met de overheersende kleur wat de tv weergeeft. dus alles wordt flink oranje tijdens de wk strakkiesquote:Op maandag 22 mei 2006 13:07 schreef Jaguarized het volgende:
" 2-kanaals actief Ambilight voor een verbeterde weergave"
Is dat dat blauwe licht aan de zijkant als het donker is?
ach nu met de tv ervoor blijft er meer zichtbaar van de muur dan wat we anders er tegen aan geknald hadden (grote servieskast)quote:Op maandag 22 mei 2006 13:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het zonde van het behang.Mag dat ook?
Ik vond het zo'n mooi muurtje!![]()
De combi is idd niet zo gelukkig.
Vet zeg.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:10 schreef Danny het volgende:
[..]
yep de lampen kleuren mee met de overheersende kleur wat de tv weergeeft. dus alles wordt flink oranje tijdens de wk strakkies
knor
uiteraardquote:Op maandag 22 mei 2006 13:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vet zeg.Dat wordt een burenborrel tijdens het WK?
![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:59 schreef kevin33 het volgende:
Zouden jullie mij kunnen vertellen waar je dat behang hebt gehaald, waar je nu dat lcd'tje over heen hebt gehangen
praxisquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:44 schreef nectarientje het volgende:
wauw! mooi behang!
Waar heb je dat vandaan?
Gewoon inspiratie opdoen door te onderzoeken en topics als deze te lezenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:41 schreef sjak het volgende:
Wat wordt jullie huis mooi zeg, super hoe jullie dat allemaal doen. Ik wou dat ik zo handig en/of creatief was.
ja het bureau dat voor ons de vergunning heeft ingediend heeft dat niet goed gedaan, er ontbreken papieren en we krijgen nu alsnog de kans om het binnen vier weken opnieuw in orde te maken met de ontbrekende papierenquote:
wij zijn ook niet superhandig hoor, maar met veel geduld en steeds opnieuw en nog meer geduld komt het uiteindelijk er allemaal redelijk eruit te zienquote:Op maandag 5 juni 2006 23:41 schreef sjak het volgende:
Wat wordt jullie huis mooi zeg, super hoe jullie dat allemaal doen. Ik wou dat ik zo handig en/of creatief was.
Buiten dat mediamarkt zwolle een kutzaak is waar ik eigenlijk nog niet dood aangetroffen wil worden, ben ik ook nog eens niet op zoek naar werkquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:25 schreef Rottdog het volgende:
Offtopic
Ze vragen bij de mediamarkt in Zwolle vrij veel personeel weet alleen niet of dat nog wel op zijn plek is eigenlijk
En mij wezen ze af!quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:25 schreef Rottdog het volgende:
Offtopic
Ze vragen bij de mediamarkt in Zwolle vrij veel personeel weet alleen niet of dat nog wel op zijn plek is eigenlijk
en zover ik begrepen heb is de vergunningaanvraag opnieuw ingediend, ben benieuwdquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:56 schreef knorretje het volgende:
[..]
ja het bureau dat voor ons de vergunning heeft ingediend heeft dat niet goed gedaan, er ontbreken papieren en we krijgen nu alsnog de kans om het binnen vier weken opnieuw in orde te maken met de ontbrekende papieren
Ze negeren dit topic gewoon, tis blijkbaar een bouwvalquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:45 schreef bibi het volgende:
Ik ben toch ook wel heel benieuwd hoe het er nu voor staat.
kloptquote:Op woensdag 8 november 2006 07:26 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Ze negeren dit topic gewoon, tis blijkbaar een bouwval![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |