abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36754410
quote:
Op donderdag 6 april 2006 23:13 schreef knorretje het volgende:
Jayden: "En ik wilde alleen maar een nieuwe slaapkamer "

Admin zaterdag 8 april 2006 @ 09:06:55 #122
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_36758949
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 23:27 schreef Creative1972 het volgende:

[..]

Jayden: "En ik wilde alleen maar een nieuwe slaapkamer "

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin maandag 10 april 2006 @ 19:45:44 #123
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_36832673
vandaag zijn de trap en woonkamer/keukenvloer gedaan.

trap van

naar:

vloer van

naar

naar uiteindelijk tijdens het leggen

naar het eindresultaat tot nu toe:

vloer staat nu in de olie. de komende dagen wordt daar nog een hard wax coating op aangebracht zodat 'ie de stevigheid e.d. van een gelakte vloerkrijgt met de uitstraling van een olievloer.

[ Bericht 8% gewijzigd door knorretje op 08-12-2006 16:05:23 ]
  Moderator maandag 10 april 2006 @ 20:12:10 #124
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36833676
knor onder danny?

Wel mooi die zwarte plekken, oogt natuurlijk
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 april 2006 @ 20:14:59 #125
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36833795
Wauw, het wordt echt een paleisje langzamerhand! En de kamers van de kids zijn echt hartstikke leuk geworden Wanneer denken jullie er "echt" te kunnen wonen, dus alles min of meer klaar en verhuisd en zo?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Admin maandag 10 april 2006 @ 20:15:23 #126
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_36833817
quote:
Op maandag 10 april 2006 20:12 schreef Renesite het volgende:
knor onder danny?

Wel mooi die zwarte plekken, oogt natuurlijk
nope (dit wel)

Ik ben voor de verandering eens 2 dagen in r'dam met de jongste en Danny met de oudste bij de vloer (dus mag ook alleen nog maar ooohh mooi roepen op basis van de foto's)
  Admin maandag 10 april 2006 @ 20:17:14 #127
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_36833886
quote:
Op maandag 10 april 2006 20:14 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, het wordt echt een paleisje langzamerhand! En de kamers van de kids zijn echt hartstikke leuk geworden Wanneer denken jullie er "echt" te kunnen wonen, dus alles min of meer klaar en verhuisd en zo?
nogmaals knor onder danny

aangezien er nu een douche inzit van 130 bij 150 en die met een meter vergroot wordt en daardoor teveel vluchtroutes ontstaan voor de katten terwijl ze daazr mee bezig zijn is dat de laatste klus die gedaan wordt voor we overgaan, de rest van het verbouwen doen we dus als we er wonen. (de vermoedelijke einddatum van de nieuwe doucheruimte is begin mei)
pi_36834529
Ohh die vloer , geweldige keuze zeg, past ook mooi bij jullie keuken. En het tapijt op de trap is toch wel mooi zo he, ik kan me herinneren dat jullie daar over getwijfeld hebben.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_36834538
Wow, wat een mooie vloer! Onbehandeld vind ik 'm trouwens even mooi, zo niet mooier.
  Admin maandag 10 april 2006 @ 20:53:57 #130
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_36835338
quote:
Op maandag 10 april 2006 20:33 schreef Étoile het volgende:
Ohh die vloer , geweldige keuze zeg, past ook mooi bij jullie keuken. En het tapijt op de trap is toch wel mooi zo he, ik kan me herinneren dat jullie daar over getwijfeld hebben.
we hebben heeel lang idd getwijfeld over wel of geen vloerbedekking op de trap, en heb het nu dan nog niet in het echt gezien, maar ben dik tevreden als ik zo de foto bekijk

knor
  Admin maandag 10 april 2006 @ 20:55:05 #131
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_36835379
quote:
Op maandag 10 april 2006 20:33 schreef Syytön het volgende:
Wow, wat een mooie vloer! Onbehandeld vind ik 'm trouwens even mooi, zo niet mooier.
ik ben benieuwd hoe hij er uiteindelijk uit gaat zien, hij is nu nog wat donkerder dan de uiteindelijke kleur (nog nat van de olie), dus na alle andere lagen deze week volgende week eens de echte kleur ontdekken
  Jubileum moderator maandag 10 april 2006 @ 21:00:44 #132
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36835566
Schitterende vloer
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 10 april 2006 @ 21:49:47 #133
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_36837644
Prachtige vloer!
Een huis krijgt meteen een ziel met een houten vloer vind ik.

Het wordt helemaal gaaf trouwens! Ben ook heel benieuwd naar de badkamer.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_36837709
Die vloer is idd prachtig
En wat is Jayden al groot
  Admin maandag 10 april 2006 @ 21:52:23 #135
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_36837771
quote:
Op maandag 10 april 2006 21:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Prachtige vloer!
Een huis krijgt meteen een ziel met een houten vloer vind ik.

Het wordt helemaal gaaf trouwens! Ben ook heel benieuwd naar de badkamer.
ik ook

er komt een hele 'strakke' douche in voor mijn doen en dat levert dus gelijk een enorm probleem op de tegels en andere ass die ik mooi vind matcht totaal niet bij de douche. En wat er wel weer bij past valt net te groot uit of is net niet wat ik wil.

Sowieso komen we nu op de punten waarbij het tussen mij en danny steeds spaak loopt onze smaken verschillen zo enorm veel
  Admin maandag 10 april 2006 @ 21:53:31 #136
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_36837815
quote:
Op maandag 10 april 2006 21:51 schreef Bluezz het volgende:

En wat is Jayden al groot
dat valt reuze mee, net afgelopen week gemeten en hij is krap 78 cm

(Maar sinds de laatste foto's is ie idd best flink veranderd)
  maandag 10 april 2006 @ 21:57:12 #137
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_36837971
quote:
Op maandag 10 april 2006 21:52 schreef Danny het volgende:

[..]

ik ook

er komt een hele 'strakke' douche in voor mijn doen en dat levert dus gelijk een enorm probleem op de tegels en andere ass die ik mooi vind matcht totaal niet bij de douche. En wat er wel weer bij past valt net te groot uit of is net niet wat ik wil.

Sowieso komen we nu op de punten waarbij het tussen mij en danny steeds spaak loopt onze smaken verschillen zo enorm veel
Kan juist heel gaaf zijn hoor, twee contrasterende stijlen bij elkaar. Hoeft elkaar echt niet te bijten, klassiek en strak. Joh en alles is hartstikke nieuw en blingbling. Je vindt het vast mooi, ook al zou je er zelf niet meteen voor hebben gekozen. En ach, gun die man de douche... kun jij mooi de rest weer inpikken om te bepalen
Snobs have more fun!
KLIK!
  Admin maandag 10 april 2006 @ 22:07:30 #138
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_36838401
quote:
Op maandag 10 april 2006 21:57 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Kan juist heel gaaf zijn hoor, twee contrasterende stijlen bij elkaar. Hoeft elkaar echt niet te bijten, klassiek en strak. Joh en alles is hartstikke nieuw en blingbling. Je vindt het vast mooi, ook al zou je er zelf niet meteen voor hebben gekozen. En ach, gun die man de douche... kun jij mooi de rest weer inpikken om te bepalen
voordat er hier 'bonje' komt, ik heb die douche medebepaald en sta er nog steeds helemaal achter.
Probleem was bij de andere douches dat je zat met ongemakkelijke hoekjes, deurtjes met moeilijke schanieren of rubbertjes die naar mijn zin niet goedgeplaatst waren en het vocht/smeer verplaatsten naar waar het niet hoort (denk aan die deuren die in elkaar schuiven)

Dat stijlen door elkaar heen kunnen zal hier ook wel gebeuren en weet ook wel dat het kan, maar op de een of andere manier klikt het net niet met de wastafels en badmeubelen en mij (en de gekozen douche) Heb nog een paar dagen en dan moet ik gekozen hebben en iets gevonden hebben
  maandag 10 april 2006 @ 22:10:37 #139
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_36838519
quote:
Op maandag 10 april 2006 22:07 schreef Danny het volgende:

[..]

voordat er hier 'bonje' komt, ik heb die douche medebepaald en sta er nog steeds helemaal achter.
Probleem was bij de andere douches dat je zat met ongemakkelijke hoekjes, deurtjes met moeilijke schanieren of rubbertjes die naar mijn zin niet goedgeplaatst waren en het vocht/smeer verplaatsten naar waar het niet hoort (denk aan die deuren die in elkaar schuiven)

Dat stijlen door elkaar heen kunnen zal hier ook wel gebeuren en weet ook wel dat het kan, maar op de een of andere manier klikt het net niet met de wastafels en badmeubelen en mij (en de gekozen douche) Heb nog een paar dagen en dan moet ik gekozen hebben en iets gevonden hebben
Geen bonje krijgen hoor, dat mag pas ná het klussen

Het zag er wel uit als een heerlijke douche. Ik hoop dat je toch nog iets mooi bijpassends vindt. Kon de leverancier van de douche je niet adviseren?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_36838548
quote:
Op maandag 10 april 2006 22:10 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Het zag er wel uit als een heerlijke douche. Ik hoop dat je toch nog iets mooi bijpassends vindt. Kon de leverancier van de douche je niet adviseren?
  Admin maandag 10 april 2006 @ 22:18:57 #141
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_36838833
quote:
Op maandag 10 april 2006 22:10 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

we hebben de douche uiteindelijk bij sanidump weg, en die doen niet echt aan adviseren enzo (moet je maar niet voor een dubbie op de eerste rang willen zitten)
  maandag 10 april 2006 @ 23:31:31 #142
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_36841885
quote:
Op maandag 10 april 2006 22:18 schreef Danny het volgende:

[..]

we hebben de douche uiteindelijk bij sanidump weg, en die doen niet echt aan adviseren enzo (moet je maar niet voor een dubbie op de eerste rang willen zitten)
Nou maar wel lekker voordelig, prima toch.
Veel succes met het uitzoeken van de rest. Ik ben heel benieuwd waar jullie op uitkomen! Tot op heden is het allemaal prachtig vind ik
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_36846814
Die keukenvloer is echt

Knor wat een geweldig huis word het!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Moderator dinsdag 11 april 2006 @ 09:43:01 #144
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_36851075
Mooie vloer inderdaad, vooral 'na'

Hoe is het met de plinten afgelopen, passen ze of moet er nog wat bijgeschaafd worden?
  Admin woensdag 12 april 2006 @ 19:28:18 #146
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_36896496
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:07 schreef Juleh het volgende:
Mooie vloer inderdaad, vooral 'na'

Hoe is het met de plinten afgelopen, passen ze of moet er nog wat bijgeschaafd worden?
met de plinten is het prima gegaan, maar ik heb de vloer nu net in het echie gezien, en heb vele grotere ergenissen gespot (zal straks ffies foto's laten zien)

we zijn voor een wastafel geslaagd, toch meer het klassieke
  woensdag 12 april 2006 @ 19:32:18 #147
64781 bonke
pipo koeie
pi_36896614
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:28 schreef Danny het volgende:

[..]

met de plinten is het prima gegaan, maar ik heb de vloer nu net in het echie gezien, en heb vele grotere ergenissen gespot (zal straks ffies foto's laten zien)

we zijn voor een wastafel geslaagd, toch meer het klassieke
waarshijnlijk krijg je nog meer ergernissen van je vloer
mijn broertje heeft ook een eikenhouten vloer in zijn kamer gelegt maar hij zou et nooit meer nemen
de vloer is vrij stroef en dat werkt het schoonhouden tegen ( dweilen lukt haast niet vanwege de stroefheid ) en tijdens het werken van de vloer trokken de naden een klein stukje open waardoor er vuil tussen kon gaan zitten wat je er bijna niet meer uitkrijgt
ps: ze hebben de vloer dus ook alleen in de was gezet en geen lak gebruikt
pies on joe toe
  woensdag 12 april 2006 @ 19:38:57 #148
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_36896831
Die vloer ziet er echt mooi uit
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_36897020
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:32 schreef bonke het volgende:

[..]

waarshijnlijk krijg je nog meer ergernissen van je vloer
mijn broertje heeft ook een eikenhouten vloer in zijn kamer gelegt maar hij zou et nooit meer nemen
de vloer is vrij stroef en dat werkt het schoonhouden tegen ( dweilen lukt haast niet vanwege de stroefheid ) en tijdens het werken van de vloer trokken de naden een klein stukje open waardoor er vuil tussen kon gaan zitten wat je er bijna niet meer uitkrijgt
ps: ze hebben de vloer dus ook alleen in de was gezet en geen lak gebruikt
ja maar die stroefheid is hier niet echt aan de orde, ik zou hem in elk geval prima kunnen dweilen, (het is wel stroefer dan laminaat uiteraard). Wijkende naden, tja ik heb daar geen problemen mee (denk ik, want in de planken zelf zitten er al genoeg en vind het wel iets hebben) Maar waar ik nu op doel zijn bv de schroeven die niet zochtbaar zouden zijn en het dus wel zijn en noesten die dus echt open zijn, waardoor je heen kijkt naar de ondervloer (ow en de beschadigingen die aan de plinten zijn gekomen tijdens het leggen beschouw ik dan maar als een ongelukje)
pi_36897361
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:44 schreef knorretje het volgende:

[..]

ja maar die stroefheid is hier niet echt aan de orde, ik zou hem in elk geval prima kunnen dweilen, (het is wel stroefer dan laminaat uiteraard). Wijkende naden, tja ik heb daar geen problemen mee (denk ik, want in de planken zelf zitten er al genoeg en vind het wel iets hebben) Maar waar ik nu op doel zijn bv de schroeven die niet zochtbaar zouden zijn en het dus wel zijn en noesten die dus echt open zijn, waardoor je heen kijkt naar de ondervloer (ow en de beschadigingen die aan de plinten zijn gekomen tijdens het leggen beschouw ik dan maar als een ongelukje)
Ik heb ooit zo'n vloer gelegd (grenen). En daar moesten we hem op een aantal plaatsen dichtschroeven. Die gaten hebben we uiteindelijk opgevuld met vloeibaar hout. Dat zag je vrijwel niet meer naderhand (je moest echt zoeken waar het gat ook al weer zat).

Maar ik zou eerst proberen te reclameren bij de vloerenlegger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')