Dat is eigenlijk heel wisselend en per klus afhankelijk. Maar echt genoeg ervan hebben, neuh nog niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Met je toelichting erbij zie ik het toch al wel helemaal voor me hoor! Wat een opknapbeurt krijgt dat huis, prachtig!
Hoe bevalt het klussen je Knor? Wel leuk of heb je er al genoeg van?
ja dat heb hij ook gelijk geregeld het was hun fout dat ze niet verder geinformeerd hadden naar mogelijkheden van formaldehyde vrij werken en dus maar klakkeloos deze ondervloer als alternatief geboden hadden (die ook nog eens flink veel duurder is dan de nieuwe oplossing, met foam en folie)quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
Maar die ondervloer? Kan je die nog weer terugbrengen dan?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:37 schreef bixister het volgende:
klinkt en ziet er heel goed uit allemaal knor! fijn dat jullie daar nu ook echt kunnen bivakkeren.
(alleen kan ik het niet laten je even te vertellen dat het niet lambrigering maar lambrisering is!)
ach als het maar een naampie heb hequote:Op donderdag 30 maart 2006 21:37 schreef bixister het volgende:
klinkt en ziet er heel goed uit allemaal knor! fijn dat jullie daar nu ook echt kunnen bivakkeren.
(alleen kan ik het niet laten je even te vertellen dat het niet lambrigering maar lambrisering is!)
hmm en daar zie ik nu zo enorm tegenop, meubels uitzoeken. Das juist een klere klus, een helquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:42 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat had ik ook al
Die foto van Alicia bij de schuttingEcht leuk
Ik wilde al een klaagzang beginnen dat ik zo moe ben en dat het niet opschiet met mijn flatmaar ik kruip snel terug in mijn schulpje hoor! Ik hoef alleen maar meubels uit te zoeken en in mekaar te schroeven, dit is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel meer werk!
Maar het wordt wel supermooi
Hahahahaha ik vind het inderdaad ook een helquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:45 schreef knorretje het volgende:
[..]
hmm en daar zie ik nu zo enorm tegenop, meubels uitzoeken. Das juist een klere klus, een hel
geef mij dan maar bivakeren op een houten vloer met troep en overal verbouwprutjes
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hahahahaha ik vind het inderdaad ook een hel![]()
Maar verbouwen is ook niks voor mij, dus tja.
Morgen ga ik weer naar Ikea....zucht. Heb inmiddels besloten dat een eventuele TV ook wel zo lang op de grond kan....stoeltjes bij de eettafel wel kunnen wachten![]()
Dus in feite heb ik nu alleen een bankstel en een Expedit in mijn kamer staan![]()
morgen komen ze hem monteren en installeren ook als alles meezit (evenals de aansluiting op het riool, de pijp ligt er dus nu, maar de afvoeren moeten er nog op aangesloten worden)quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:50 schreef Étoile het volgende:
Wat een mooie update weer! Het ziet er allemaal heel erg goed uit! Wanneer gaan jullie de keuken plaatsen? Volgens mij lijkt het dan al een stuk bewoonbaarder. En afwassen in de douche lijkt me ook niet alles
Echt heel veelvoor hoe jullie alles aanpakken!
uiteindelijk hebben we toch gekozen voor composietquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:56 schreef Igraine het volgende:
Wordt heel mooi! Complimenten hoor!
Is dat een granieten blad van de keuken??
Een lotgenootquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:50 schreef Étoile het volgende:
En afwassen in de douche lijkt me ook niet alles
die wastafel ontbrak hier zelfs nog, het was hier echt in de douche bak met opgerolde broek en *ril* blote pootjesquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:57 schreef poemojn het volgende:
[..]
Een lotgenootEn sinds vandaag kan ik weer koken ook dus nu moet ik nog pannen afwassen ook in die wastafel
(daarvoor alleen borden vd magnetronmaaltijden).
Maar het wordt mooi Knorretje! Fijn dat 't goed gaat allemaal!![]()
Composiet is ook heel mooi! Met zo'n graniet/composiet blad toont je keuken gelijk veel stoerder, vind ik.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:56 schreef knorretje het volgende:
[..]
uiteindelijk hebben we toch gekozen voor composiet
anders ik welquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:10 schreef poemojn het volgende:
Je bent de held van de dag Knorretje
Ben benieuwd naar de foto's van je keuken morgen
hier ook geen inbouwoven of kookplaat maar vrijstaand, geheel in z'n uppie aan een andere muur (als we gaan verhuizen ken die dan ook gewoon mee)quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:36 schreef poemojn het volgende:
Ziet er leuk uit! Hebben jullie ook zo'n echt fornuis? Is erg mooimaar wij wilden de oven toch liever op ooghoogte dus fornuis viel al snel af. Misschien later nog eens.
Bovenkastjes doen wij ook aan een muur, maar die zie je vanuit de zithoek weer niet.. en ach het geeft wel lekker veel opbergruimte.
Veel plezier morgen
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 06:20 schreef knorretje het volgende:
[..]
hier ook geen inbouwoven of kookplaat maar vrijstaand, geheel in z'n uppie aan een andere muur (als we gaan verhuizen ken die dan ook gewoon mee)
Over een klein uurtje gaan ze beginnen
Ik ben er achter dat ik NIET kan vervenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:40 schreef jessie het volgende:
Knorretje wat een geklus! Ik vind je echt een held knor!
Ik kan verven en dat vind ik leuk en dan houd het wel op
Ik ben nog steeds verliefd op Alicia dr kamertje
Dat lijkt dan weer heel wat!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:56 schreef knorretje het volgende:
nou hij is vanmorgen in alle vroegte begonnen en vanaaf om half 7 weggegaan met de mededeling, helaas morgen kom ik het afmaken.
dus alleen maar foto's van tot nu toe zeg maar (maar dat maken we morgen dan wel weer goed)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tja en gladjes verlopen.. de afzuigkap die we er bij gekocht hadden (op advies) bleek niet te passen dus daar hebben we een ander voor gekregen, het fornuis heeft een beschadiging op gelopen en daar moeen we nog iets passends op vinden en ook 1 zijkant van een kastje is niet geheel mooi de montage uitgekomen. Morgen maar weer zien hoe of wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |