das ook nog een idee, maar kom je eigenlijk ook weer op het zelfde uit als jessie met d'r zitbad dat het een sta in de weg is/wordt en je er mee moet gaan slepen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:29 schreef Oblivion het volgende:
Wij hadden dan wel een iets grotere ruimte.
Ik heb een kleine zwarte vijver gekocht, rond en daar zat meneer prinsheerlijk in te badderen.
Doorsnede van plusminus 80 centimeter en 30 diep.
Die zou je aan de muur kunnen ophangen en in de zomer heb je een lekker badje voor in de tuin.
Zijn de kids te groot? Dan kan je een leuke vijver bouwen...![]()
Of een cementbak, die kan je ook in wit krijgen.
En verder wilde ik jullie toch even veel succes (!) wensen, en hoop dat het snel opgelost kan worden.![]()
quote:Het echte landleven
Alsof u de schapen hoort blaten, het hooi ruikt en de versheid van natuurlijke producten al proeft voordat u bent begonnen met koken. Keukens van toen bij Keuken Kampioen. Echt hout? Graniet? Pastelkleuren? Een ouderwetsch lavet?
Heb al een beetje zitten zoeken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:46 schreef knorretje het volgende:
[..]
das ook nog een idee, maar kom je eigenlijk ook weer op het zelfde uit als jessie met d'r zitbad dat het een sta in de weg is/wordt en je er mee moet gaan slepen.
wat ik me dan wel weer afvraag zou je in zo'n vijverbak zelf een putje kunnen maken, hem inmetselen en op die manier een kinderbad maken.
Ja maar zou je ook een bad willen als je dan verder geen douche meer zou hebben. Want dat is de vraag natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:02 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
Heerlijk een bad!![]()
Ik zou niet meer zonder bad willen.
En een lavet zou je kunnen vragen aan een keukenboer.
[..]
Bron.
ja die serie hebben allemaal ruimtebesparende dingen, ook dat "ronde douchebad"quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:23 schreef Oblivion het volgende:
Hmmm, dit zijn aangepaste maten:
[afbeelding]
Piccolo city 164 ruimtebesparend bad is 1.60 m.
Duscholux bij http://www.sanitair-online.nl/
maar is 20 cm niet alsnog een veel te laag/klein laagje om echt als kinderbad te gebruiken ? klinkt zo laag.quote:
Dit gaat over Knorretjes verhuizing, maar je kan gewoon meelullen uiteraard. Maar je mag ook een eigen topic openen. Wat jij wilquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:43 schreef Rekkie het volgende:
Is dit een algemeen topic?
Ok dank!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dit gaat over Knorretjes verhuizing, maar je kan gewoon meelullen uiteraard. Maar je mag ook een eigen topic openen. Wat jij wil![]()
Leuk! Zijn we dol opquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ok dank!
Ik openen dan denk ik wel een eigen, aangezien het een nieuwbouw project gaat worden
Yep, al is het nog erg prematuur, want een kavel moeten we nog toegewezen krijgen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leuk! Zijn we dol opMet tekeningen en fotootjes eventueel en zo
![]()
Dit is de enige diepe douchebak die online te vinden is....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:38 schreef knorretje het volgende:
maar is 20 cm niet alsnog een veel te laag/klein laagje om echt als kinderbad te gebruiken ? klinkt zo laag.
Op marktplaats staan mooie.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:57 schreef Brighteyes het volgende:
Knor, voor een lavet zou je ook eens kunnen kijken bij op- en verkopers van oude bouwmaterialen.
Ik had ergens een paar linkes, even kijken voor je. Brb.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:18 schreef Brighteyes het volgende:Sommige mannen!
Ok, het zal weinig nut hebben, maar ik ga het toch proberen:
Ze slopen die dingen er niet uit omdat ze kapot zijn... ze slopen die dingen uit panden die helemaal gesloopt worden omdat dit soort dingen onwijs mooi zijn enzo.Verder is er niks mis mee!
Maar ja, like I said... het zal wel niet uit maken.
ik geef nog niet op hoor, ik ben nog lang niet verhuist (quote:Jammer, was wel een handige optie geweest voor een klein bad-achtig iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |