Jaquote:Op maandag 12 december 2005 02:18 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
DAMN! ben je nog vrijgezel?
Kom je koffie drinken?quote:Op maandag 12 december 2005 02:19 schreef kastanova het volgende:
Ik had niet verwacht het ooit nog tegen je te zeggen; maar SHE, jij bent dankzij je nieuwe stulpje spontaan tof geworden.
Zie profielquote:Op maandag 12 december 2005 02:20 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
waar kunnen de brieven heen?
Zodra je leert koken en kapt met die bezorgsushi kunnen we er over pratenquote:
Pfoe. Das wel erg veel voor een huurwoninkje.quote:
SHE kan volgens mij heel goed koken als ik zo eens in cul neusquote:Op maandag 12 december 2005 02:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zodra je leert koken en kapt met die bezorgsushi kunnen we er over praten.
tyfus! dan zou ik zeker gaan kopen!quote:
ik zal morgen even een mooie opstellenquote:
Copy/pasten van www.cookingfordummies.com kan iedereenquote:Op maandag 12 december 2005 02:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
SHE kan volgens mij heel goed koken als ik zo eens in cul neus
Waarom denk je dat ik dit huis neem? Juist voor de keuken! Eindelijk he-le-maal lossssquote:Op maandag 12 december 2005 02:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
SHE kan volgens mij heel goed koken als ik zo eens in cul neus
Xen doet niet aan trio'squote:Op maandag 12 december 2005 02:23 schreef SHE het volgende:
Waarom denk je dat ik dit huis neem? Juist voor de keuken! Eindelijk he-le-maal lossss
Jullie zijn uitgenodigd voor een etentje![]()
Op die keuken kan ik echt kicken. Bijna helemaal mijn stijl. Alleen het hakblok ontbreekt nog.quote:Op maandag 12 december 2005 02:23 schreef SHE het volgende:
Waarom denk je dat ik dit huis neem? Juist voor de keuken! Eindelijk he-le-maal lossss
Kasta doet niet aan meetsquote:Op maandag 12 december 2005 02:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |