Jaquote:Op maandag 12 december 2005 02:18 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
DAMN! ben je nog vrijgezel?
Kom je koffie drinken?quote:Op maandag 12 december 2005 02:19 schreef kastanova het volgende:
Ik had niet verwacht het ooit nog tegen je te zeggen; maar SHE, jij bent dankzij je nieuwe stulpje spontaan tof geworden.
Zie profielquote:Op maandag 12 december 2005 02:20 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
waar kunnen de brieven heen?
Zodra je leert koken en kapt met die bezorgsushi kunnen we er over pratenquote:
Pfoe. Das wel erg veel voor een huurwoninkje.quote:
SHE kan volgens mij heel goed koken als ik zo eens in cul neusquote:Op maandag 12 december 2005 02:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zodra je leert koken en kapt met die bezorgsushi kunnen we er over praten.
tyfus! dan zou ik zeker gaan kopen!quote:
ik zal morgen even een mooie opstellenquote:
Copy/pasten van www.cookingfordummies.com kan iedereenquote:Op maandag 12 december 2005 02:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
SHE kan volgens mij heel goed koken als ik zo eens in cul neus
Waarom denk je dat ik dit huis neem? Juist voor de keuken! Eindelijk he-le-maal lossssquote:Op maandag 12 december 2005 02:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
SHE kan volgens mij heel goed koken als ik zo eens in cul neus
Xen doet niet aan trio'squote:Op maandag 12 december 2005 02:23 schreef SHE het volgende:
Waarom denk je dat ik dit huis neem? Juist voor de keuken! Eindelijk he-le-maal lossss
Jullie zijn uitgenodigd voor een etentje![]()
Op die keuken kan ik echt kicken. Bijna helemaal mijn stijl. Alleen het hakblok ontbreekt nog.quote:Op maandag 12 december 2005 02:23 schreef SHE het volgende:
Waarom denk je dat ik dit huis neem? Juist voor de keuken! Eindelijk he-le-maal lossss
Kasta doet niet aan meetsquote:Op maandag 12 december 2005 02:23 schreef SHE het volgende:
[..]
120 m2 , incl terras...niet zo groot dus...en behave de slaapkamer geen xtra kamer...maar de keuken , de slaapkamer en de woonkamer zijn zo ruim dat ik het , het echt waard vindquote:Op maandag 12 december 2005 02:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Pfoe. Das wel erg veel voor een huurwoninkje.
Totale oppervlakte?
quote:Op maandag 12 december 2005 02:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Copy/pasten van www.cookingfordummies.com kan iedereen.
Dat wordt echter gecompenseerd door de asbak op het aanrecht!quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 02:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
En jij zou kasta nog niet neuken als de hel bevriest![]()
Ik zie het probleem niet, zij kookt en jij neukt me terwijl ik bier drink op het terras...quote:Op maandag 12 december 2005 02:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ze zou je nog niet neuken als de hel bevriest
Ik zie het probleem ook niet meer. Wat eten we SHE?quote:Op maandag 12 december 2005 02:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, zij kookt en jij neukt me terwijl ik bier drink op het terras...
Ossobucco met zelfgemaakte tapenade en tomatenbrood .quote:Op maandag 12 december 2005 02:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zie het probleem ook niet meer. Wat eten we SHE?
Mooi huis!!quote:Op maandag 12 december 2005 02:17 schreef SHE het volgende:
Per 15 feb 2006, trek ik naar dit stulpje
Het is een huis, gekocht door een spaanse zakenmeneer...alles is nieuw en compleet ingericht..heeft nog nooit iemand gewoond.
Huur met optie op koop
Eindelijk ook geen klus/verhuis gezeur meer, maar alleen mijn kleding verhuizen![]()
Woning is aan de Noordsingel te R'dam, paar minuutjes van de Coolsingel
[afbeelding]
de woonkamer
( muren 3.80m hoog)
incl pron kanaal !
[afbeelding]
De voorkant
Die met die geruite ramen, eronder zie je een winkel....en dat is een afhaal loket voor wietjes ! Geen coffeeshop, want je kunt er niet zitten
[afbeelding]
De slaapkamer
Aangrenzend een ruim terras...Ik zie me al een espressootje drinken in de zeaumer![]()
[afbeelding]
La Cucina
Incl quantum speed oven, espresso/cappucino apparaat en eindeloos veel kastjes![]()
Hoe ga jij wonen in 2006?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |