Daarom vraag ik het eigenlijk ook, ik heb ook aardig wat WC papier gebruikt bij het opnieuw kitten van mijn bad een poosje terugquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:19 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al opMisschien met kitten gebruikt?
Verder is het een eenvoudige maar mooi badkamer. Compleet, sfeervol en optimaal de ruimte benut. Niet bepaald mijn badkamer maar erg mooi hoor![]()
yep met kitten gebruiktquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:19 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al opMisschien met kitten gebruikt?
ik zie het nut van al die toeters en bellen niet in, het doel is douchen en das prima te doen op deze manierquote:Verder is het een eenvoudige maar mooi badkamer. Compleet, sfeervol en optimaal de ruimte benut. Niet bepaald mijn badkamer maar erg mooi hoor![]()
niet alleen een bijbouw zelfs, als we de vergunning binnen hebben ook nog een opbouwquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:09 schreef ranzige_pad het volgende:
yooh, dit begint ook een aardige klus te worden. ik had verwacht dat alleen het binnen werk gedaan werd, maar nu komt er ook een bij bouw bij.. netjes hoor.
mahonie/kersenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:06 schreef Lois het volgende:
Mooi! De tegels op de wcvloer zijn heel mooi vind ik en de combinatie met het behang er bij is erg gezellig. Welke kleur wordt het houtwerk?
quote:Die tvmijn man naast me zit hier te
![]()
Mooi hoor! Alleen de snoertjes nog wegwerken zeker?
dat heb ik noooooooit gezegd. Heb gezegd dat het beter matcht hier met de ruimte. De verhouding lag precies goed.quote:
Mooi ding, hier beneden hangt ook een Philips.quote:
klopt heb je helemaal gelijk in, ik had de muur al behangen en daarna is pas besloten de tv toch niet op de slaapkamer te zetten. Dus vandaar toch geen egale muur, maar mij kennende zal dit behang er niet jaren zittenquote:Op maandag 22 mei 2006 12:11 schreef ranzige_pad het volgende:
persoonlijk vind ik hem niet tot zijn recht komen op die muur, een egale lichte kleur was beter in mijn optiek. Maar goed smaken verschillen.
yep de lampen kleuren mee met de overheersende kleur wat de tv weergeeft. dus alles wordt flink oranje tijdens de wk strakkiesquote:Op maandag 22 mei 2006 13:07 schreef Jaguarized het volgende:
" 2-kanaals actief Ambilight voor een verbeterde weergave"
Is dat dat blauwe licht aan de zijkant als het donker is?
ach nu met de tv ervoor blijft er meer zichtbaar van de muur dan wat we anders er tegen aan geknald hadden (grote servieskast)quote:Op maandag 22 mei 2006 13:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het zonde van het behang.Mag dat ook?
Ik vond het zo'n mooi muurtje!![]()
De combi is idd niet zo gelukkig.
Vet zeg.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:10 schreef Danny het volgende:
[..]
yep de lampen kleuren mee met de overheersende kleur wat de tv weergeeft. dus alles wordt flink oranje tijdens de wk strakkies
knor
uiteraardquote:Op maandag 22 mei 2006 13:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vet zeg.Dat wordt een burenborrel tijdens het WK?
![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:59 schreef kevin33 het volgende:
Zouden jullie mij kunnen vertellen waar je dat behang hebt gehaald, waar je nu dat lcd'tje over heen hebt gehangen
praxisquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:44 schreef nectarientje het volgende:
wauw! mooi behang!
Waar heb je dat vandaan?
Gewoon inspiratie opdoen door te onderzoeken en topics als deze te lezenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:41 schreef sjak het volgende:
Wat wordt jullie huis mooi zeg, super hoe jullie dat allemaal doen. Ik wou dat ik zo handig en/of creatief was.
ja het bureau dat voor ons de vergunning heeft ingediend heeft dat niet goed gedaan, er ontbreken papieren en we krijgen nu alsnog de kans om het binnen vier weken opnieuw in orde te maken met de ontbrekende papierenquote:
wij zijn ook niet superhandig hoor, maar met veel geduld en steeds opnieuw en nog meer geduld komt het uiteindelijk er allemaal redelijk eruit te zienquote:Op maandag 5 juni 2006 23:41 schreef sjak het volgende:
Wat wordt jullie huis mooi zeg, super hoe jullie dat allemaal doen. Ik wou dat ik zo handig en/of creatief was.
Buiten dat mediamarkt zwolle een kutzaak is waar ik eigenlijk nog niet dood aangetroffen wil worden, ben ik ook nog eens niet op zoek naar werkquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:25 schreef Rottdog het volgende:
Offtopic
Ze vragen bij de mediamarkt in Zwolle vrij veel personeel weet alleen niet of dat nog wel op zijn plek is eigenlijk
En mij wezen ze af!quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:25 schreef Rottdog het volgende:
Offtopic
Ze vragen bij de mediamarkt in Zwolle vrij veel personeel weet alleen niet of dat nog wel op zijn plek is eigenlijk
en zover ik begrepen heb is de vergunningaanvraag opnieuw ingediend, ben benieuwdquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:56 schreef knorretje het volgende:
[..]
ja het bureau dat voor ons de vergunning heeft ingediend heeft dat niet goed gedaan, er ontbreken papieren en we krijgen nu alsnog de kans om het binnen vier weken opnieuw in orde te maken met de ontbrekende papieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |