abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36608918
Ook al weer zo leuk! Het is allemaal zo mooi afwerkt tot in de kleinste details, het zou zo uit een klusprogramma kunnen komen. Je kinderen boffen maar met zo'n creatieve moeder! En dat idee van dat behang ga ik echt onthouden!
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_36609002
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:16 schreef Étoile het volgende:
Ook al weer zo leuk! Het is allemaal zo mooi afwerkt tot in de kleinste details, het zou zo uit een klusprogramma kunnen komen. Je kinderen boffen maar met zo'n creatieve moeder! En dat idee van dat behang ga ik echt onthouden!
opa en oma hebben ook heeeeeel veel gedaan hoor
pi_36609693
Dan boffen ze driedubbel met een hele creatieve familie
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_36613396
Echt heel leuk gedaan, dat kamertje. Zou zo uit zo'n klusprogramma kunnen komen! (en dat is een compliment !)
Hoe groot is dat kamertje trouwens, ziet er wel heel klein uit. 6m2?
pi_36613784
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:31 schreef Syytön het volgende:
Echt heel leuk gedaan, dat kamertje. Zou zo uit zo'n klusprogramma kunnen komen! (en dat is een compliment !)
Hoe groot is dat kamertje trouwens, ziet er wel heel klein uit. 6m2?
ja net wel net niet 6m2
als je de kamer binnen komt heb je eerst een smal inloop stuk van ongeveer 125 breed bij 140 lang en daarna een breed stukkie waar de kast en het bed staan, van 225 breed bij 180

als jayden groter is en behoefte heeft aan speelruimte en we wonen hier nog steeds met plezier dan gaan we dus een kamerwisseling doen. FOK komt nu bij ons op de slaapkamer (vind ik wel net zo gezellig, lig er savonds redelijk vroeg in en zo kennen danny en ik nog wat kleppen met elkaar. )Maar met de nieuwe dakopbouw is het mogelijk de slaapkamer te delen, waardoor 1 van de nieuwe kamers wat groter is dan het stekkie wat jayden nu heeft, in elk geval biedt het meer mogelijkheden doordat er geen gekke inham in zit. En verhuist FOK! dus naar dat hokkie
pi_36634161
Nogmaals gefeliciteerd met jullie nieuwe onderkomen!

En, oh ja Danny, je raadt nooit welke winkel er weg is op Zuidplein...!!
  Moderator dinsdag 4 april 2006 @ 11:17:37 #107
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_36634504
Mooie kamer voor de kleine trouwens; leuk onderwerp om een kamer over te maken

Het zou zo uit een klus programma kunnen komen
pi_36638877
Wat een lieve kinderkamertjes!
  Admin dinsdag 4 april 2006 @ 13:54:29 #109
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_36639197
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 11:05 schreef ReVu het volgende:
Nogmaals gefeliciteerd met jullie nieuwe onderkomen!

En, oh ja Danny, je raadt nooit welke winkel er weg is op Zuidplein...!!
jah, wist ik vorige maand al (ik heb zo m'n bronnen ). Mooi is ook dat is aangegeven dattie verhuist naar Spijkenisse, terwijl al het personeel naar Barendrecht gaat
Maar goed, ik geloof dat we offtopic zijn
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_36643907
Maar ziet er leuk uit je huis... Keuken bij de BCC vandaan?

Off-topic: Albert gaat naar Barendrecht... Een keertje langsgaan als je in de buurt bent?
  Admin dinsdag 4 april 2006 @ 16:43:25 #111
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_36644607
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:22 schreef ReVu het volgende:
Maar ziet er leuk uit je huis... Keuken bij de BCC vandaan?

Nee, sorry. Ik weet hoe daar met spullen wordt omgegaan
quote:
Off-topic: Albert gaat naar Barendrecht... Een keertje langsgaan als je in de buurt bent?
Ik denk niet dat ik daar in de toekomst nog snel in de buurt zal zijn. misschien dat ik zo net na de opening 's ga kijken, maar dat moet ik nog ff zien...
pi_36651509
vandaag veeeeeel geschilderd, door zowel m'n pa als een beetje door mij, de trapopgang zit nu eindelijk goed in de verf, laat de vloerbedekking maar komen (maandag)
De schroten in de gang zelf zijn nog een keer gebeits en hoeven nu nog maar 1 maal gebeitst te worden volgende week ofzo.

ff klein agenda'tje voor de komende dagen
* morgen (woensdag) wordt de vloer bezorgd (zodat we er fijn een aantal dagen naar mogen gluren )
Mijn vader gaat morgen verder met de schouw, moet nog iets aan gemetseld worden om wat meer diepte te krijgen voor de inzet/inbouwhaard. En we gaan de tuin leegbaggeren en ontdoen van het grof vuil, anders ken donderdag niemand zijn kont daar keren, want
* donderdag en vrijdag komen de tuindeuren en worden alle enkele beglazingen die nog gedaan moesten worden vervangen

In het weekend gaat het toilet onderhanden genomen worden (de vloer wordt betegeld) en ga ik lekker een paar dagen naar r'dam (inpakken )

Maandag wordt dan eindelijk de lang verwachte vloer gelegd en de trap bekleed en dan mogen we er een paar dagen niet op.

woensdag na Danny's verjaardag is het over met luieren en gaan we weer vlug verder, de schuur moet met pasen weg zijn. Terwijl Danny zich dan lekker in het zweet werkt ga ik vast en zeker weer verven

Er moet nog een woonkamer muur gestructuurd worden, plafond moet nogmaals gewit worden en dat zal allemaal helaas pas gebeuren als de vloer er al in ligt, maar dat is niet anders, verder nog wat stukkie behang die geplakt moeten worden
smaandag net na de pasen gaan ze beginnen met de douche (die we er ook nog voor die tijd uit moeten slopen) en komen ze het rookkanaal inspecteren.

rond begin mei zal de douche dan werken en mogen de katten eindelijk ook meeverhuizen

(en dan rest ons nog onze slaapkamer (wachten is op de vergunning voor de dakopbouw) bijkeuken, tuin/dakterras en de overige buitenboel nog om op te knappen/te verbouwen)

(als ik het zo opschrijf schat ik dat we nog wel een half jaartje flink druk zijn en dan zal het daarna hopelijk gaan afnemen en meer naar onderhoud neigen dan verbouwen)
pi_36725202
nou de werkzaamheden aan de raen en deuren zijn in volle gang, morgen komen ze de rest afmaken en dan wordt het wachten op de rest van de bestelling(en wachten op meer poen voor het glas en lood)

achterzijde woonkamer:
voor

tijdens

Zoonlief slaat het gade en snapt er werkelijk waar niets meer van

na:
binnen (morgen komen ze het verder afwerken en dan mogen wij het weer schilderen)

en buiten:

Raam in en naast de deur is ook vervangen:

Het douche raam is ongeveer 2 keer zo groot geworden (en wordt morgen ook nog ffies afgewerkt)

Morgen gaan ze de zooi afwerken en de laatste ramen plaatsen welke inmiddels binnen zijn. De raampjes boven de tuindeuren waren ze vergeten te bestellen dus die komen ze een andere keer doen.

De vloer is inmiddels ook bezorgd

[ Bericht 7% gewijzigd door knorretje op 08-12-2006 16:03:43 ]
pi_36725353
Ooooh, dat kozijnwerk is heeel mooi. 2 mooie deuren in de woonkamer, en lekker veel licht in de badkamer!

Mooie vloer ook!
pi_36725709
Knor, nette kozijnen hoor! meer licht geeft meteen meer sfeer in huis. maar dat hoef je mij niet te vertellen, immers bij ons heeft e.e.a aan vervangen van kozijnen duidelijk meer sfeer opgeleverd:)

Die bovenlichten lijken mij op het eerste gezichtnog netjes te zijn, vervang je ze toch?
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
  vrijdag 7 april 2006 @ 01:05:55 #116
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_36727668
Knor wat mooi! En ik was dus even bang dat je van die plastic klapdeuren zou hebben genomen, maar dit is haske mooi
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 7 april 2006 @ 08:45:59 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36729738
Wat gaaf zo met die openslaande deuren!

Mooie vloer ook!
  vrijdag 7 april 2006 @ 08:50:35 #118
64781 bonke
pipo koeie
pi_36729802
dat kozijn in de douche... zit die er wel goed in ??
want er was een tijdje terug iets op tv over kunstof kozijnen die verkeerd geplaatst waren
je kon heel simpel vanaf de buitenkant de omlijsting van je raam weghalen en zo het hele raam verwijderen
en zoals ik et bij jou zie is dat nu juist ook het geval
als ik jou was zou ik dus ff navragen of et wel goed is
pies on joe toe
  vrijdag 7 april 2006 @ 09:49:14 #119
34891 melonovy
La Kutschie
pi_36730976
Knor, wat wordt het mooi joh, gaat echt een lekker huisje worden, echt heel knap van jullie, die inzet: bravo!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_36733698
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 08:50 schreef bonke het volgende:
dat kozijn in de douche... zit die er wel goed in ??
want er was een tijdje terug iets op tv over kunstof kozijnen die verkeerd geplaatst waren
je kon heel simpel vanaf de buitenkant de omlijsting van je raam weghalen en zo het hele raam verwijderen
en zoals ik et bij jou zie is dat nu juist ook het geval
als ik jou was zou ik dus ff navragen of et wel goed is
is geen kunstof hoor, en die buitenste latjes zijn de afdeklatjes van het raam, waarschijnlijk met veel moeite er misschien wel af te slopen, maar niemand die daar bij kan, geen achteringang (aan de achterkant zit een bejaardentehuis met hoog hekwerk)

cybersijp, de ramen zelf blijven wel zitten, maar bedoelde dat er nog dubbel glas in kwam
pi_36754410
quote:
Op donderdag 6 april 2006 23:13 schreef knorretje het volgende:
Jayden: "En ik wilde alleen maar een nieuwe slaapkamer "

Admin zaterdag 8 april 2006 @ 09:06:55 #122
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_36758949
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 23:27 schreef Creative1972 het volgende:

[..]

Jayden: "En ik wilde alleen maar een nieuwe slaapkamer "

Admin maandag 10 april 2006 @ 19:45:44 #123
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_36832673
vandaag zijn de trap en woonkamer/keukenvloer gedaan.

trap van

naar:

vloer van

naar

naar uiteindelijk tijdens het leggen

naar het eindresultaat tot nu toe:

vloer staat nu in de olie. de komende dagen wordt daar nog een hard wax coating op aangebracht zodat 'ie de stevigheid e.d. van een gelakte vloerkrijgt met de uitstraling van een olievloer.

[ Bericht 8% gewijzigd door knorretje op 08-12-2006 16:05:23 ]
  Moderator maandag 10 april 2006 @ 20:12:10 #124
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36833676
knor onder danny?

Wel mooi die zwarte plekken, oogt natuurlijk
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 april 2006 @ 20:14:59 #125
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36833795
Wauw, het wordt echt een paleisje langzamerhand! En de kamers van de kids zijn echt hartstikke leuk geworden Wanneer denken jullie er "echt" te kunnen wonen, dus alles min of meer klaar en verhuisd en zo?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Admin maandag 10 april 2006 @ 20:15:23 #126
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_36833817
quote:
Op maandag 10 april 2006 20:12 schreef Renesite het volgende:
knor onder danny?

Wel mooi die zwarte plekken, oogt natuurlijk
nope (dit wel)

Ik ben voor de verandering eens 2 dagen in r'dam met de jongste en Danny met de oudste bij de vloer (dus mag ook alleen nog maar ooohh mooi roepen op basis van de foto's)
  Admin maandag 10 april 2006 @ 20:17:14 #127
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_36833886
quote:
Op maandag 10 april 2006 20:14 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, het wordt echt een paleisje langzamerhand! En de kamers van de kids zijn echt hartstikke leuk geworden Wanneer denken jullie er "echt" te kunnen wonen, dus alles min of meer klaar en verhuisd en zo?
nogmaals knor onder danny

aangezien er nu een douche inzit van 130 bij 150 en die met een meter vergroot wordt en daardoor teveel vluchtroutes ontstaan voor de katten terwijl ze daazr mee bezig zijn is dat de laatste klus die gedaan wordt voor we overgaan, de rest van het verbouwen doen we dus als we er wonen. (de vermoedelijke einddatum van de nieuwe doucheruimte is begin mei)
pi_36834529
Ohh die vloer , geweldige keuze zeg, past ook mooi bij jullie keuken. En het tapijt op de trap is toch wel mooi zo he, ik kan me herinneren dat jullie daar over getwijfeld hebben.
pi_36834538
Wow, wat een mooie vloer! Onbehandeld vind ik 'm trouwens even mooi, zo niet mooier.
  Admin maandag 10 april 2006 @ 20:53:57 #130
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_36835338
quote:
Op maandag 10 april 2006 20:33 schreef Étoile het volgende:
Ohh die vloer , geweldige keuze zeg, past ook mooi bij jullie keuken. En het tapijt op de trap is toch wel mooi zo he, ik kan me herinneren dat jullie daar over getwijfeld hebben.
we hebben heeel lang idd getwijfeld over wel of geen vloerbedekking op de trap, en heb het nu dan nog niet in het echt gezien, maar ben dik tevreden als ik zo de foto bekijk

knor
  Admin maandag 10 april 2006 @ 20:55:05 #131
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_36835379
quote:
Op maandag 10 april 2006 20:33 schreef Syytön het volgende:
Wow, wat een mooie vloer! Onbehandeld vind ik 'm trouwens even mooi, zo niet mooier.
ik ben benieuwd hoe hij er uiteindelijk uit gaat zien, hij is nu nog wat donkerder dan de uiteindelijke kleur (nog nat van de olie), dus na alle andere lagen deze week volgende week eens de echte kleur ontdekken
  Jubileum moderator maandag 10 april 2006 @ 21:00:44 #132
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36835566
Schitterende vloer
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 10 april 2006 @ 21:49:47 #133
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_36837644
Prachtige vloer!
Een huis krijgt meteen een ziel met een houten vloer vind ik.

Het wordt helemaal gaaf trouwens! Ben ook heel benieuwd naar de badkamer.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_36837709
Die vloer is idd prachtig
En wat is Jayden al groot
  Admin maandag 10 april 2006 @ 21:52:23 #135
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_36837771
quote:
Op maandag 10 april 2006 21:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Prachtige vloer!
Een huis krijgt meteen een ziel met een houten vloer vind ik.

Het wordt helemaal gaaf trouwens! Ben ook heel benieuwd naar de badkamer.
ik ook

er komt een hele 'strakke' douche in voor mijn doen en dat levert dus gelijk een enorm probleem op de tegels en andere ass die ik mooi vind matcht totaal niet bij de douche. En wat er wel weer bij past valt net te groot uit of is net niet wat ik wil.

Sowieso komen we nu op de punten waarbij het tussen mij en danny steeds spaak loopt onze smaken verschillen zo enorm veel
  Admin maandag 10 april 2006 @ 21:53:31 #136
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_36837815
quote:
Op maandag 10 april 2006 21:51 schreef Bluezz het volgende:

En wat is Jayden al groot
dat valt reuze mee, net afgelopen week gemeten en hij is krap 78 cm

(Maar sinds de laatste foto's is ie idd best flink veranderd)
  maandag 10 april 2006 @ 21:57:12 #137
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_36837971
quote:
Op maandag 10 april 2006 21:52 schreef Danny het volgende:

[..]

ik ook

er komt een hele 'strakke' douche in voor mijn doen en dat levert dus gelijk een enorm probleem op de tegels en andere ass die ik mooi vind matcht totaal niet bij de douche. En wat er wel weer bij past valt net te groot uit of is net niet wat ik wil.

Sowieso komen we nu op de punten waarbij het tussen mij en danny steeds spaak loopt onze smaken verschillen zo enorm veel
Kan juist heel gaaf zijn hoor, twee contrasterende stijlen bij elkaar. Hoeft elkaar echt niet te bijten, klassiek en strak. Joh en alles is hartstikke nieuw en blingbling. Je vindt het vast mooi, ook al zou je er zelf niet meteen voor hebben gekozen. En ach, gun die man de douche... kun jij mooi de rest weer inpikken om te bepalen
Snobs have more fun!
KLIK!
  Admin maandag 10 april 2006 @ 22:07:30 #138
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_36838401
quote:
Op maandag 10 april 2006 21:57 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Kan juist heel gaaf zijn hoor, twee contrasterende stijlen bij elkaar. Hoeft elkaar echt niet te bijten, klassiek en strak. Joh en alles is hartstikke nieuw en blingbling. Je vindt het vast mooi, ook al zou je er zelf niet meteen voor hebben gekozen. En ach, gun die man de douche... kun jij mooi de rest weer inpikken om te bepalen
voordat er hier 'bonje' komt, ik heb die douche medebepaald en sta er nog steeds helemaal achter.
Probleem was bij de andere douches dat je zat met ongemakkelijke hoekjes, deurtjes met moeilijke schanieren of rubbertjes die naar mijn zin niet goedgeplaatst waren en het vocht/smeer verplaatsten naar waar het niet hoort (denk aan die deuren die in elkaar schuiven)

Dat stijlen door elkaar heen kunnen zal hier ook wel gebeuren en weet ook wel dat het kan, maar op de een of andere manier klikt het net niet met de wastafels en badmeubelen en mij (en de gekozen douche) Heb nog een paar dagen en dan moet ik gekozen hebben en iets gevonden hebben
  maandag 10 april 2006 @ 22:10:37 #139
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_36838519
quote:
Op maandag 10 april 2006 22:07 schreef Danny het volgende:

[..]

voordat er hier 'bonje' komt, ik heb die douche medebepaald en sta er nog steeds helemaal achter.
Probleem was bij de andere douches dat je zat met ongemakkelijke hoekjes, deurtjes met moeilijke schanieren of rubbertjes die naar mijn zin niet goedgeplaatst waren en het vocht/smeer verplaatsten naar waar het niet hoort (denk aan die deuren die in elkaar schuiven)

Dat stijlen door elkaar heen kunnen zal hier ook wel gebeuren en weet ook wel dat het kan, maar op de een of andere manier klikt het net niet met de wastafels en badmeubelen en mij (en de gekozen douche) Heb nog een paar dagen en dan moet ik gekozen hebben en iets gevonden hebben
Geen bonje krijgen hoor, dat mag pas ná het klussen

Het zag er wel uit als een heerlijke douche. Ik hoop dat je toch nog iets mooi bijpassends vindt. Kon de leverancier van de douche je niet adviseren?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_36838548
quote:
Op maandag 10 april 2006 22:10 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Het zag er wel uit als een heerlijke douche. Ik hoop dat je toch nog iets mooi bijpassends vindt. Kon de leverancier van de douche je niet adviseren?
  Admin maandag 10 april 2006 @ 22:18:57 #141
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_36838833
quote:
Op maandag 10 april 2006 22:10 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

we hebben de douche uiteindelijk bij sanidump weg, en die doen niet echt aan adviseren enzo (moet je maar niet voor een dubbie op de eerste rang willen zitten)
  maandag 10 april 2006 @ 23:31:31 #142
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_36841885
quote:
Op maandag 10 april 2006 22:18 schreef Danny het volgende:

[..]

we hebben de douche uiteindelijk bij sanidump weg, en die doen niet echt aan adviseren enzo (moet je maar niet voor een dubbie op de eerste rang willen zitten)
Nou maar wel lekker voordelig, prima toch.
Veel succes met het uitzoeken van de rest. Ik ben heel benieuwd waar jullie op uitkomen! Tot op heden is het allemaal prachtig vind ik
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_36846814
Die keukenvloer is echt

Knor wat een geweldig huis word het!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Moderator dinsdag 11 april 2006 @ 09:43:01 #144
92034 crew  Vonkenboer
pi_36851075
Mooie vloer inderdaad, vooral 'na'

Hoe is het met de plinten afgelopen, passen ze of moet er nog wat bijgeschaafd worden?
  Admin woensdag 12 april 2006 @ 19:28:18 #146
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_36896496
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:07 schreef Juleh het volgende:
Mooie vloer inderdaad, vooral 'na'

Hoe is het met de plinten afgelopen, passen ze of moet er nog wat bijgeschaafd worden?
met de plinten is het prima gegaan, maar ik heb de vloer nu net in het echie gezien, en heb vele grotere ergenissen gespot (zal straks ffies foto's laten zien)

we zijn voor een wastafel geslaagd, toch meer het klassieke
  woensdag 12 april 2006 @ 19:32:18 #147
64781 bonke
pipo koeie
pi_36896614
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:28 schreef Danny het volgende:

[..]

met de plinten is het prima gegaan, maar ik heb de vloer nu net in het echie gezien, en heb vele grotere ergenissen gespot (zal straks ffies foto's laten zien)

we zijn voor een wastafel geslaagd, toch meer het klassieke
waarshijnlijk krijg je nog meer ergernissen van je vloer
mijn broertje heeft ook een eikenhouten vloer in zijn kamer gelegt maar hij zou et nooit meer nemen
de vloer is vrij stroef en dat werkt het schoonhouden tegen ( dweilen lukt haast niet vanwege de stroefheid ) en tijdens het werken van de vloer trokken de naden een klein stukje open waardoor er vuil tussen kon gaan zitten wat je er bijna niet meer uitkrijgt
ps: ze hebben de vloer dus ook alleen in de was gezet en geen lak gebruikt
pies on joe toe
  woensdag 12 april 2006 @ 19:38:57 #148
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_36896831
Die vloer ziet er echt mooi uit
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_36897020
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:32 schreef bonke het volgende:

[..]

waarshijnlijk krijg je nog meer ergernissen van je vloer
mijn broertje heeft ook een eikenhouten vloer in zijn kamer gelegt maar hij zou et nooit meer nemen
de vloer is vrij stroef en dat werkt het schoonhouden tegen ( dweilen lukt haast niet vanwege de stroefheid ) en tijdens het werken van de vloer trokken de naden een klein stukje open waardoor er vuil tussen kon gaan zitten wat je er bijna niet meer uitkrijgt
ps: ze hebben de vloer dus ook alleen in de was gezet en geen lak gebruikt
ja maar die stroefheid is hier niet echt aan de orde, ik zou hem in elk geval prima kunnen dweilen, (het is wel stroefer dan laminaat uiteraard). Wijkende naden, tja ik heb daar geen problemen mee (denk ik, want in de planken zelf zitten er al genoeg en vind het wel iets hebben) Maar waar ik nu op doel zijn bv de schroeven die niet zochtbaar zouden zijn en het dus wel zijn en noesten die dus echt open zijn, waardoor je heen kijkt naar de ondervloer (ow en de beschadigingen die aan de plinten zijn gekomen tijdens het leggen beschouw ik dan maar als een ongelukje)
pi_36897361
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:44 schreef knorretje het volgende:

[..]

ja maar die stroefheid is hier niet echt aan de orde, ik zou hem in elk geval prima kunnen dweilen, (het is wel stroefer dan laminaat uiteraard). Wijkende naden, tja ik heb daar geen problemen mee (denk ik, want in de planken zelf zitten er al genoeg en vind het wel iets hebben) Maar waar ik nu op doel zijn bv de schroeven die niet zochtbaar zouden zijn en het dus wel zijn en noesten die dus echt open zijn, waardoor je heen kijkt naar de ondervloer (ow en de beschadigingen die aan de plinten zijn gekomen tijdens het leggen beschouw ik dan maar als een ongelukje)
Ik heb ooit zo'n vloer gelegd (grenen). En daar moesten we hem op een aantal plaatsen dichtschroeven. Die gaten hebben we uiteindelijk opgevuld met vloeibaar hout. Dat zag je vrijwel niet meer naderhand (je moest echt zoeken waar het gat ook al weer zat).

Maar ik zou eerst proberen te reclameren bij de vloerenlegger.
pi_36898053
eerst de leuke foto's

De wastafel die we vanmiddag gekocht hebben:
(foto van brochure dus beetje bagger)

De vloer in de wc ligt erin en de schrootjes inmiddels ook, klaar om te beitsen dus (mahonie)

Het behang voor in de wc boven de schrootjes

De vloer begint al lichter te worden en dus te drogen

[ Bericht 7% gewijzigd door knorretje op 08-12-2006 16:06:59 ]
pi_36898303
Hartstikke leuk om mee te mogen kijken danny en Knor! Het ziet er allemaal goed uit!!!!
#geen
pi_36898306
en de klaagfoto's

schroefjes...

nog meer schroefjes

nog meer schroefjes (en naar mijn idee is de vloer veel te dicht aan de plint gelegd)

soms strak er tegenaan zelfs..

hallo isolatiefolie :w

hier zie ik binnen de kortste keren ook wel een iets ingepropt liggen van de kids (en zo zijn er nog wat open noesten te vinden, de een groter dan de ander (en storender)

De plinten moesten nog (gelukkig) afgelakt worden, maar dat wordt nu dus ook plamuren en weer schuren, maar op vele plaatsen heb ik dus mooie slagdeuken

[ Bericht 7% gewijzigd door knorretje op 08-12-2006 16:08:26 ]
  woensdag 12 april 2006 @ 20:21:52 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36898317
Wat een prachtige vloer! Echt mooi!

Precies tegelijk met de klaagfoto's die ik (nog) niet kan zien...
pi_36898403
grappig al die positieve reacties, terwijl ik hier alleen maar zit te balen

ik ga kijken of ik de bobbels in de vloerbedekking gefotografeerd krijg, het lijkt wel of de lijm loslaat ofzo..
  woensdag 12 april 2006 @ 20:26:21 #156
64781 bonke
pipo koeie
pi_36898487
zonde van die schroeven
waarom is de vloer eigenlijk geschroeft ?:
en moet er niet een mm 0f tien ruimte tussen de vloer en de plint zitten ?
pies on joe toe
  woensdag 12 april 2006 @ 20:26:27 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36898492
Ow ja... Die schroeven zijn idd niet zo mooi.
Als die al zichbaar moeten had dan voor een koperschroef gekozen of zo.
En die noeste vind ik idd ook niet mooi hoor! Dat is geen gezicht dat je er zo doorheen kan kijken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 april 2006 @ 20:26:43 #158
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36898502
De vloer zelf is mooi, maar ik kan me goed voorstellen dat je baalt van hoe hij gelegd is
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator woensdag 12 april 2006 @ 20:28:17 #159
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36898554
Waarom die schroeven Knor? Wat ontzettend zonde! Die planken met die knoesten moeten gewoon vervangen worden hoor, dat kan toch niet?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Admin woensdag 12 april 2006 @ 20:31:23 #160
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_36898678
quote:
Op woensdag 12 april 2006 20:28 schreef Lois het volgende:
Waarom die schroeven Knor? Wat ontzettend zonde! Die planken met die knoesten moeten gewoon vervangen worden hoor, dat kan toch niet?
dat kan inderdaad niet. de schroeven hebben geen profiel en kunnen dus niet losgeschroefd worden
  woensdag 12 april 2006 @ 20:33:11 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36898730
Huh? Hoe kan dat dan?
pi_36898995
het leggen van de vloer had gewoon weinig mogelijkheden en het was gewoon niet goed voorbereid door iedereen. Ze hadden hem eerst willen lijmen op een spaanplaat ondervloer, maar dat kan dus niet ik kan niet tegen formaldehyde. Dus toen is ons een eiken mozaiek ondervloer 'aangesmeerd' zonder verder nadenken. De vloerlegger kon daar weer niks mee, mozaiekondervloeren kunnen niet op een houten constructievloer, dus dat was of die vloer eruit of gewoon niet het zaakie lijmen, maar schroeven op de bestaandevloer met een laagje folie ertussen. Aangezien er al een keuken in staat en de centjes op zijn was ditde enige mogelijkheid.

schroeven zouden er verder ingedraaid kunnen worden misschien zoals ik hierboven las ? maar dan blijf je zitten met de in mijn ogen nog steeds heel weinig uitzetruimte tussen vloer en plinten.

Ik ben verder dol op de noesten en scheuren in het hout dat maakt het wat minder 'steriel' en het is natuurlijk minder storend als de kids er iets op doen (krassen, putten etc) maar dan wel liever zoals dit (er zitten ook mooie planken in mijn huis)

[ Bericht 2% gewijzigd door knorretje op 08-12-2006 16:09:11 ]
pi_36899135
ow de vloerbedeking bobbels krijg ik niet op de foto.. maarhier en daar op de stootvlakken (dus daar waar je met je tenen tegen aan stoot als je de trap oploopt) van de trap bobbelt het en bovven in het halletje leg het ook niet lekker..
  woensdag 12 april 2006 @ 20:48:44 #164
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36899324
De eiken vloer in mijn vorige vloer hebben ze de knoesten en open plekken weggewerkt met schuursel van de vloer vermengd met houtlijm. Dat in de knoesten en scheuren gesmeerd. Je ziet dan nog wel gewoon de knoesten maar er kan niks meer in en het midden is opgevuld met exact dezelfde kleur als de vloer.
Dat hadden ze ook met de schroefkoppen kunnen doen lijkt me.

Zoals nu is het echt beetje zonde..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 12 april 2006 @ 20:50:58 #165
35189 Troel
scherp en bot
pi_36899422
quote:
Op woensdag 12 april 2006 20:48 schreef E.T. het volgende:
De eiken vloer in mijn vorige vloer hebben ze de knoesten en open plekken weggewerkt met schuursel van de vloer vermengd met houtlijm. Dat in de knoesten en scheuren gesmeerd. Je ziet dan nog wel gewoon de knoesten maar er kan niks meer in en het midden is opgevuld met exact dezelfde kleur als de vloer.
Dat hadden ze ook met de schroefkoppen kunnen doen lijkt me.

Zoals nu is het echt beetje zonde..
Dat is wat ik wilde voorstellen. Wij hebben hier ook een aantal beschadigingen (gewoon door gebruik van de vloer overigens) en dat werkt prima!
Er is vast nog wel een stukje afvalhout wat verschuurd kan worden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36899593
het afvalhout is door de legger vakkundig klein gemaakt (1,5 plank) om lekker in zijn houtkacheltje te stoken...dus hier geen afvalhout meer, maar ik kan het gewoon voorstellen, vast wel dat hij makkelijk aan een plankie kan komen en anders een beter voorstel kan doen hoop ik.

Vraag me alleen af waarom niets gewoon in 1 keer goed kan gaan hier
  woensdag 12 april 2006 @ 20:56:18 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_36899635
quote:
Op woensdag 12 april 2006 20:55 schreef knorretje het volgende:
het afvalhout is door de legger vakkundig klein gemaakt (1,5 plank) om lekker in zijn houtkacheltje te stoken...dus hier geen afvalhout meer, maar ik kan het gewoon voorstellen, vast wel dat hij makkelijk aan een plankie kan komen en anders een beter voorstel kan doen hoop ik.

Vraag me alleen af waarom niets gewoon in 1 keer goed kan gaan hier
Ik zou dan gewoon om een plank vragen voor het schaafsel. Wel raar trouwens dat hij het overblijfsel mee heeft genomen. Wat op het moment dat je ooit nog een reserveplank nodig hebt?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 12 april 2006 @ 21:02:01 #168
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_36899844
Knor en Danny, die vloer is écht niet goed gelegd
Wij hebben niet zo lang geleden ook eiken laten leggen en er is geen schroef te zien (Die zijn allemaal schuin aan de zijkant de vloer in gegaan en de plank ernaast bedekt dat dan weer).
Ook de noesten horen niet zo te zijn. Dit kan echt niet
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_36899926
quote:
Op woensdag 12 april 2006 20:56 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik zou dan gewoon om een plank vragen voor het schaafsel. Wel raar trouwens dat hij het overblijfsel mee heeft genomen. Wat op het moment dat je ooit nog een reserveplank nodig hebt?
heb ie toestemming voor gevraagd zover ik begrepen heb, dus dat was geen eigen initiatief hoor
pi_36900163
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Knor en Danny, die vloer is écht niet goed gelegd
Wij hebben niet zo lang geleden ook eiken laten leggen en er is geen schroef te zien (Die zijn allemaal schuin aan de zijkant de vloer in gegaan en de plank ernaast bedekt dat dan weer).
Ook de noesten horen niet zo te zijn. Dit kan echt niet
Danny vraagt zich af hoe ze bij jullie de planken dicht o de muur dan hebben geschroefd aangezien schuin moeilijk gaat op een gegeven moment doordat de muur in de weg zit. Veel planken hebben ze hier namelijk ook op die manier gedaan zoals jij zegt.
  woensdag 12 april 2006 @ 21:12:59 #171
113337 MisterEuro
Verzuurde Belg
pi_36900306
[quote]Op woensdag 12 april 2006 20:40 schreef knorretje het volgende:
het leggen van de vloer had gewoon weinig mogelijkheden en het was gewoon niet goed voorbereid door iedereen. Ze hadden hem eerst willen lijmen op een spaanplaat ondervloer, maar dat kan dus niet ik kan niet tegen formaldehyde. Dus toen is ons een eiken mozaiek ondervloer 'aangesmeerd' zonder verder nadenken. De vloerlegger kon daar weer niks mee, mozaiekondervloeren kunnen niet op een houten constructievloer, dus dat was of die vloer eruit of gewoon niet het zaakie lijmen, maar schroeven op de bestaandevloer met een laagje folie ertussen. Aangezien er al een keuken in staat en de centjes op zijn was ditde enige mogelijkheid.

schroeven zouden er verder ingedraaid kunnen worden misschien zoals ik hierboven las ? maar dan blijf je zitten met de in mijn ogen nog steeds heel weinig uitzetruimte tussen vloer en plinten.

Ik ben verder dol op de noesten en scheuren in het hout dat maakt het wat minder 'steriel' en het is natuurlijk minder storend als de kids er iets op doen (krassen, putten etc) maar dan wel liever zoals dit (er zitten ook mooie planken in mijn huis)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
[/quote
Knorretje, die schroeven kun je die niet wegwerken met eventueel kneedbaar hout in de kleur van de vloer of zoiets. De schroeven zouden dan iets dieper ingedraaid kunnen worden en dat boven die schroef wat kneedbaar hout opdoen in de kleur van de vloer.
Ik haat klagen en ONZIN uitkramen.
  woensdag 12 april 2006 @ 21:13:44 #172
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_36900346
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:09 schreef knorretje het volgende:

[..]

Danny vraagt zich af hoe ze bij jullie de planken dicht o de muur dan hebben geschroefd aangezien schuin moeilijk gaat op een gegeven moment doordat de muur in de weg zit. Veel planken hebben ze hier namelijk ook op die manier gedaan zoals jij zegt.
Tegen de muur zitten (geloof ik) wel schroeven (en dan plintjes eroverheen). Of misschien liggen die wel los aan één kant. Ik heb geen idee eigenlijk
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_36900540
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Tegen de muur zitten (geloof ik) wel schroeven (en dan plintjes eroverheen). Of misschien liggen die wel los aan één kant. Ik heb geen idee eigenlijk
ja die afdeklatjes komen bij ons ook nog maar ja sommige schroeven zitten zover van de muurplint af dat wij dat niet gaan redden met een simpel latje.

Ik denk dat het hier dus idd dus zaagsel/schuursel of kneedbaarhout in de gaten.
Is kneedbaar hout in verschillende kleuren te krijg, aagezien in een knoest een lichte kleur niet staat en daar dus donker in moet en op andere plekken moet juist weer wat lichter vulsel in

Gezeik ook allemaal, volgende keer weer gewoon een huurhuis waar alles met ductape aan elkaar mag en waar ramen gewoon jaren ontbreken enzo, veel minder kopzorgen in elk geval
  woensdag 12 april 2006 @ 21:33:16 #174
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_36901314
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:18 schreef knorretje het volgende:

[..]

ja die afdeklatjes komen bij ons ook nog maar ja sommige schroeven zitten zover van de muurplint af dat wij dat niet gaan redden met een simpel latje.

Ik denk dat het hier dus idd dus zaagsel/schuursel of kneedbaarhout in de gaten.
Is kneedbaar hout in verschillende kleuren te krijg, aagezien in een knoest een lichte kleur niet staat en daar dus donker in moet en op andere plekken moet juist weer wat lichter vulsel in

Gezeik ook allemaal, volgende keer weer gewoon een huurhuis waar alles met ductape aan elkaar mag en waar ramen gewoon jaren ontbreken enzo, veel minder kopzorgen in elk geval
Nee dat ga je daar niet redden met een afdeklatje

Het kneedbaar hout kun je prima gebruiken voor de noesten. Daar hebben we er hier ook een paar van dichtgestopt (overigens geen door-en-door-noesten zoals bij jullie... die planken hadden ze er echt uit moeten laten). Het wordt dan de kleur van je vloer (wij hebben op aanraden van de legger 'midden eiken'-vulmiddel gekocht). Toch zie je het wel iets. Je ziet dus wel de rondjes van de schroefgaatjes omdat het toch ineens een stukje egale kleur is tussen het hout. Ja of je moet met tig kleuren kneedbaar hout gaan zitten klooien
Bovendien is het op zich handig als je gewoon bij de schroeven kan. Mócht je vloer er eens uitmoeten om welke reden dan ook.

Kortom: In élk geval de vloerenlegger op zijn werk aanspreken, want een vloer is geen uitgave die je argeloos doet en het leggen moet gewoon goed gebeuren.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_36904495
Wat vervelend, en het is zo'n mooie vloer
  donderdag 13 april 2006 @ 08:02:07 #176
24188 Belana
kloon van belana
pi_36911186
wow, ik heb net even vol bewondering naar alle vorderingen gekeken, wat wordt het mooi knorretje en danny!!
stormy waters...
sailin'
  Moderator donderdag 13 april 2006 @ 10:36:29 #177
92034 crew  Vonkenboer
pi_37024913
nou de vloerenlegger zou vrijdag komen, maar na een hele dag binnen gezeten te hebben is ie niet komen opdagen Dus verder gegaan met het schuurtje zodat daar dinsdag wel gestart kan worden..

voor

tijdens

en na voor voorlopig valt nu best op hoe groot die achtelijke schuur eigenlijk was

[ Bericht 7% gewijzigd door knorretje op 08-12-2006 16:11:01 ]
pi_37024938
Gaan jullie er een heel nieuw schuurtje plaatsen? Zag er toch niet zo verkeerd uit?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37025012
quote:
Op maandag 17 april 2006 08:47 schreef jessie het volgende:
Gaan jullie er een heel nieuw schuurtje plaatsen? Zag er toch niet zo verkeerd uit?
nou hij was een beetje verteerd hier en daar en ik vond hem VEEEEEEEEL te groot hij was 180 bij 180 en das nog groter dan de douche/badkamer nu bv. Hij nam veel licht/zon weg, veel tuin in beslag etc.

de huidige badruimte is 130 bij 150 de daar gaan we een meter bij aanbouwen dus strakies 230 bij 150 waardoor er een douche en wastafel in kan. Dan blijft er achter de laatste aanbouw net genoeg ruimte over voor de kliko's en houden we de 180 van het schuurtje als tuin/speelwinst (schommel/zandbak/glijbaan)
pi_37025064
Een lekker badkamer is inderdaad wel fijner dan een schuur
Maar de fietsen enzo dan?

T word echt super joh Knor (p.s doet je eigen mail t weer?)
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37025173
quote:
Op maandag 17 april 2006 09:10 schreef jessie het volgende:
Een lekker badkamer is inderdaad wel fijner dan een schuur
Maar de fietsen enzo dan?

T word echt super joh Knor (p.s doet je eigen mail t weer?)
danny fietst niet, dus op een kinderfietsje na en evt die van mij hebben we geen schuur voor nodig (we hebben ook geen eigen achteringang, en de buurman is aardig maar zijn ingang steeds gebruiken zal ie vast niet in dank afnemen, die van mij staat dus gewoon voor)

Ik kan niet bij mijn mail nog vanaf hier, helaas
pi_37030347
ik zag in marsepeins topic een heel handig plattegrondje wat de boel een stuk duidelijker maakt steeds, dus bij deze ook wat krabbeltjes vanuit hier

[ Bericht 7% gewijzigd door knorretje op 08-12-2006 16:12:29 ]
  maandag 17 april 2006 @ 14:01:00 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37031298
Dat scheelt een stuk zeg! Die schuur weg!
  maandag 17 april 2006 @ 14:01:03 #185
141482 Q.
JurassiQ
pi_37031301
Kijk, dat is nou duidelijk. Kan het me nu al veel beter voorstellen.
For great justice!
  maandag 17 april 2006 @ 14:38:28 #186
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_37032412
Goed idee om die schuur weg te halen.
Scheelt inderdaad flink wat ruimte.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_37039332
Scheelt inderdaad erg veel ruimte en is ook veel logischer.

Ik dacht dat ik mijn eigen topic zat te bladeren toen ik de paintpics zag
  Moderator maandag 17 april 2006 @ 19:50:42 #188
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_37040374
Ben ik heel brutaal als ik vraag waarom Jayden en Fok om te ruilen?
pi_37040764
quote:
Op maandag 17 april 2006 19:50 schreef Renesite het volgende:
Ben ik heel brutaal als ik vraag waarom Jayden en Fok om te ruilen?
omdat in de huidige kamer van jayden het heel moeilijk is om een klerenkast een 1 persoonsbed en loop/speelruimte te creeeren. Voorlopig is hij nog te klein om echt op zijn kamer te spelen en gaat ie eerst straks nog in een klein meegroeibedje voor een jaartje ofzo. Dus vandaar dat hij eerst dat hokkie heeft gekregen, zodat we alle tijd hebben om de nieuw te creeeren kamer (dakkapel vervangen door de gevel op te trekken en tussenwand plaatsen) te maken.

Fok kan met gemak in dat hokkie van hem, want de ingeklemde expedit blijft dan gewoon staan en voorlangs een l-vormig bureau en klaar is kamer (en al helemaal FOK! blauw )
  Moderator maandag 17 april 2006 @ 20:06:50 #190
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_37040866
quote:
Op maandag 17 april 2006 20:03 schreef knorretje het volgende:

[..]

omdat in de huidige kamer van jayden het heel moeilijk is om een klerenkast een 1 persoonsbed en loop/speelruimte te creeeren. Voorlopig is hij nog te klein om echt op zijn kamer te spelen en gaat ie eerst straks nog in een klein meegroeibedje voor een jaartje ofzo. Dus vandaar dat hij eerst dat hokkie heeft gekregen, zodat we alle tijd hebben om de nieuw te creeeren kamer (dakkapel vervangen door de gevel op te trekken en tussenwand plaatsen) te maken.

Fok kan met gemak in dat hokkie van hem, want de ingeklemde expedit blijft dan gewoon staan en voorlangs een l-vormig bureau en klaar is kamer (en al helemaal FOK! blauw )
oooh
Aan de afmetingen te zien zag ik niet dat het een schuine muur was.
Ik dacht dat hij er alleen op achteruit ging.
pi_37041015
quote:
Op maandag 17 april 2006 20:06 schreef Renesite het volgende:

[..]

oooh
Aan de afmetingen te zien zag ik niet dat het een schuine muur was.
Ik dacht dat hij er alleen op achteruit ging.
het huidige kamertje is l-vormig, heel lastig, want het past allemaal net niet als je een normaal bed er in wil zetten. Hij gaat kwa opp. er iets op achteruit maar doordat de kamer dan langwerpig is is dat wel goed te doen met inrichten.

De kamer achter (die voorlopig voor FOK! en ons is) heeft nu idd schuine wanden en hebben we dus een vergunnigaanvraag voor lopen om hem vanaf de gevel op te bouwen, (winst aan beide zijde het schuine gedeelte van 1.10m kwijt en in de breedte van de kamer komt er 0.6m bij (en een deur naar het dan aan te leggen dakterras )
  Moderator maandag 17 april 2006 @ 20:12:40 #192
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_37041046
quote:
Op maandag 17 april 2006 20:12 schreef knorretje het volgende:

[..]

het huidige kamertje is l-vormig, heel lastig, want het past allemaal net niet als je een normaal bed er in wil zetten. Hij gaat kwa opp. er iets op achteruit maar doordat de kamer dan langwerpig is is dat wel goed te doen met inrichten.

De kamer achter (die voorlopig voor FOK! en ons is) heeft nu idd schuine wanden en hebben we dus een vergunnigaanvraag voor lopen om hem vanaf de gevel op te bouwen, (winst aan beide zijde het schuine gedeelte van 1.10m kwijt en in de breedte van de kamer komt er 0.6m bij (en een deur naar het dan aan te leggen dakterras )
d a k t e r r a s
pi_37041102
quote:
Op maandag 17 april 2006 20:12 schreef Renesite het volgende:

[..]

d a k t e r r a s
nu nog hopen dat we dat nog deze zomer geregeld krijgen, maar dat leg aan de gemeente
  Moderator maandag 17 april 2006 @ 20:15:08 #194
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_37041129
quote:
Op maandag 17 april 2006 20:14 schreef knorretje het volgende:

[..]

nu nog hopen dat we dat nog deze zomer geregeld krijgen, maar dat leg aan de gemeente
Dat gaat lang duren
"Schoonheidscommissie" blablabla...
Ik ken mensen die ACHTER het huis een uitbouw gingen aanmaken en er 1.5 jaar mee bezig waren ...
pi_37041240
quote:
Op maandag 17 april 2006 20:15 schreef Renesite het volgende:

[..]

Dat gaat lang duren
"Schoonheidscommissie" blablabla...
Ik ken mensen die ACHTER het huis een uitbouw gingen aanmaken en er 1.5 jaar mee bezig waren ...
we hebben hopelijk die mazzel dat verderop in de straat meer mensen op de uitbouw een terras aangelegd hebben. Ik zit over het terras niet zoveel in, ben eerder benieuw of we idd dat dakkapel mogen vervangen door de kamer vanaf de gevel op te trekken
pi_37053726
GRRrr aannemer heb foutje gemaakt in de planning en is ons vergeten Daar betaal je dan voor om zelf te moeten achterhalen dat ze vandaag dus niet komen en pas volgende week starten (als het goed is)

[ Bericht 2% gewijzigd door knorretje op 18-04-2006 08:46:13 ]
  Moderator dinsdag 18 april 2006 @ 10:15:10 #197
92034 crew  Vonkenboer
pi_37055068
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 08:41 schreef knorretje het volgende:
GRRrr aannemer heb foutje gemaakt in de planning en is ons vergeten Daar betaal je dan voor om zelf te moeten achterhalen dat ze vandaag dus niet komen en pas volgende week starten (als het goed is)

Geweldige manier van plannen kennen we in de bouw he
pi_37096053
weet iemand ook of je als je een speeltoestel in de tuin wil zetten bestaande uit verdiepingen (dus zeg maar zo'n huisje, waar je glijbaan en schommel aan kan met daar onder de zandbak) je een vergunning nodig hebt ? Welken wij gezien hebben zijn (l*b*h) rond de 1m bij 1m bij 2,5 tot 3 m
  woensdag 19 april 2006 @ 15:59:40 #199
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_37097781
http://vrom.nl/bouwvergunningen_online

Hier kun je mbv. een vragenlijst heel makkelijk zien of je ergens een vergunnin g voor nodig hebt. Even snel jullie situatie ingevoerd:

Tot drie meter hoogte geen bouwvergunning nodig, anders een zogenaamde 'lichte' vergunning.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_37101215
hmm er staat dat ik moet rekening houden met de buren en evt overleg moet plegen. Stel dat ik dat niet doe, zou dat dan kunnen beteken dat hij alsnog weg moet ?
(we blijven dan uiteraard onder die 3 meter, dan is ie vergunningsvrij)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')