abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36898053
eerst de leuke foto's

De wastafel die we vanmiddag gekocht hebben:
(foto van brochure dus beetje bagger)

De vloer in de wc ligt erin en de schrootjes inmiddels ook, klaar om te beitsen dus (mahonie)

Het behang voor in de wc boven de schrootjes

De vloer begint al lichter te worden en dus te drogen

[ Bericht 7% gewijzigd door knorretje op 08-12-2006 16:06:59 ]
pi_36898303
Hartstikke leuk om mee te mogen kijken danny en Knor! Het ziet er allemaal goed uit!!!!
#geen
pi_36898306
en de klaagfoto's

schroefjes...

nog meer schroefjes

nog meer schroefjes (en naar mijn idee is de vloer veel te dicht aan de plint gelegd)

soms strak er tegenaan zelfs..

hallo isolatiefolie :w

hier zie ik binnen de kortste keren ook wel een iets ingepropt liggen van de kids (en zo zijn er nog wat open noesten te vinden, de een groter dan de ander (en storender)

De plinten moesten nog (gelukkig) afgelakt worden, maar dat wordt nu dus ook plamuren en weer schuren, maar op vele plaatsen heb ik dus mooie slagdeuken

[ Bericht 7% gewijzigd door knorretje op 08-12-2006 16:08:26 ]
  woensdag 12 april 2006 @ 20:21:52 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36898317
Wat een prachtige vloer! Echt mooi!

Precies tegelijk met de klaagfoto's die ik (nog) niet kan zien...
pi_36898403
grappig al die positieve reacties, terwijl ik hier alleen maar zit te balen

ik ga kijken of ik de bobbels in de vloerbedekking gefotografeerd krijg, het lijkt wel of de lijm loslaat ofzo..
  woensdag 12 april 2006 @ 20:26:21 #156
64781 bonke
pipo koeie
pi_36898487
zonde van die schroeven
waarom is de vloer eigenlijk geschroeft ?:
en moet er niet een mm 0f tien ruimte tussen de vloer en de plint zitten ?
pies on joe toe
  woensdag 12 april 2006 @ 20:26:27 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36898492
Ow ja... Die schroeven zijn idd niet zo mooi.
Als die al zichbaar moeten had dan voor een koperschroef gekozen of zo.
En die noeste vind ik idd ook niet mooi hoor! Dat is geen gezicht dat je er zo doorheen kan kijken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 april 2006 @ 20:26:43 #158
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36898502
De vloer zelf is mooi, maar ik kan me goed voorstellen dat je baalt van hoe hij gelegd is
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator woensdag 12 april 2006 @ 20:28:17 #159
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36898554
Waarom die schroeven Knor? Wat ontzettend zonde! Die planken met die knoesten moeten gewoon vervangen worden hoor, dat kan toch niet?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Admin woensdag 12 april 2006 @ 20:31:23 #160
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_36898678
quote:
Op woensdag 12 april 2006 20:28 schreef Lois het volgende:
Waarom die schroeven Knor? Wat ontzettend zonde! Die planken met die knoesten moeten gewoon vervangen worden hoor, dat kan toch niet?
dat kan inderdaad niet. de schroeven hebben geen profiel en kunnen dus niet losgeschroefd worden
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 12 april 2006 @ 20:33:11 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36898730
Huh? Hoe kan dat dan?
pi_36898995
het leggen van de vloer had gewoon weinig mogelijkheden en het was gewoon niet goed voorbereid door iedereen. Ze hadden hem eerst willen lijmen op een spaanplaat ondervloer, maar dat kan dus niet ik kan niet tegen formaldehyde. Dus toen is ons een eiken mozaiek ondervloer 'aangesmeerd' zonder verder nadenken. De vloerlegger kon daar weer niks mee, mozaiekondervloeren kunnen niet op een houten constructievloer, dus dat was of die vloer eruit of gewoon niet het zaakie lijmen, maar schroeven op de bestaandevloer met een laagje folie ertussen. Aangezien er al een keuken in staat en de centjes op zijn was ditde enige mogelijkheid.

schroeven zouden er verder ingedraaid kunnen worden misschien zoals ik hierboven las ? maar dan blijf je zitten met de in mijn ogen nog steeds heel weinig uitzetruimte tussen vloer en plinten.

Ik ben verder dol op de noesten en scheuren in het hout dat maakt het wat minder 'steriel' en het is natuurlijk minder storend als de kids er iets op doen (krassen, putten etc) maar dan wel liever zoals dit (er zitten ook mooie planken in mijn huis)

[ Bericht 2% gewijzigd door knorretje op 08-12-2006 16:09:11 ]
pi_36899135
ow de vloerbedeking bobbels krijg ik niet op de foto.. maarhier en daar op de stootvlakken (dus daar waar je met je tenen tegen aan stoot als je de trap oploopt) van de trap bobbelt het en bovven in het halletje leg het ook niet lekker..
  woensdag 12 april 2006 @ 20:48:44 #164
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36899324
De eiken vloer in mijn vorige vloer hebben ze de knoesten en open plekken weggewerkt met schuursel van de vloer vermengd met houtlijm. Dat in de knoesten en scheuren gesmeerd. Je ziet dan nog wel gewoon de knoesten maar er kan niks meer in en het midden is opgevuld met exact dezelfde kleur als de vloer.
Dat hadden ze ook met de schroefkoppen kunnen doen lijkt me.

Zoals nu is het echt beetje zonde..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 12 april 2006 @ 20:50:58 #165
35189 Troel
scherp en bot
pi_36899422
quote:
Op woensdag 12 april 2006 20:48 schreef E.T. het volgende:
De eiken vloer in mijn vorige vloer hebben ze de knoesten en open plekken weggewerkt met schuursel van de vloer vermengd met houtlijm. Dat in de knoesten en scheuren gesmeerd. Je ziet dan nog wel gewoon de knoesten maar er kan niks meer in en het midden is opgevuld met exact dezelfde kleur als de vloer.
Dat hadden ze ook met de schroefkoppen kunnen doen lijkt me.

Zoals nu is het echt beetje zonde..
Dat is wat ik wilde voorstellen. Wij hebben hier ook een aantal beschadigingen (gewoon door gebruik van de vloer overigens) en dat werkt prima!
Er is vast nog wel een stukje afvalhout wat verschuurd kan worden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36899593
het afvalhout is door de legger vakkundig klein gemaakt (1,5 plank) om lekker in zijn houtkacheltje te stoken...dus hier geen afvalhout meer, maar ik kan het gewoon voorstellen, vast wel dat hij makkelijk aan een plankie kan komen en anders een beter voorstel kan doen hoop ik.

Vraag me alleen af waarom niets gewoon in 1 keer goed kan gaan hier
  woensdag 12 april 2006 @ 20:56:18 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_36899635
quote:
Op woensdag 12 april 2006 20:55 schreef knorretje het volgende:
het afvalhout is door de legger vakkundig klein gemaakt (1,5 plank) om lekker in zijn houtkacheltje te stoken...dus hier geen afvalhout meer, maar ik kan het gewoon voorstellen, vast wel dat hij makkelijk aan een plankie kan komen en anders een beter voorstel kan doen hoop ik.

Vraag me alleen af waarom niets gewoon in 1 keer goed kan gaan hier
Ik zou dan gewoon om een plank vragen voor het schaafsel. Wel raar trouwens dat hij het overblijfsel mee heeft genomen. Wat op het moment dat je ooit nog een reserveplank nodig hebt?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 12 april 2006 @ 21:02:01 #168
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_36899844
Knor en Danny, die vloer is écht niet goed gelegd
Wij hebben niet zo lang geleden ook eiken laten leggen en er is geen schroef te zien (Die zijn allemaal schuin aan de zijkant de vloer in gegaan en de plank ernaast bedekt dat dan weer).
Ook de noesten horen niet zo te zijn. Dit kan echt niet
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_36899926
quote:
Op woensdag 12 april 2006 20:56 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik zou dan gewoon om een plank vragen voor het schaafsel. Wel raar trouwens dat hij het overblijfsel mee heeft genomen. Wat op het moment dat je ooit nog een reserveplank nodig hebt?
heb ie toestemming voor gevraagd zover ik begrepen heb, dus dat was geen eigen initiatief hoor
pi_36900163
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Knor en Danny, die vloer is écht niet goed gelegd
Wij hebben niet zo lang geleden ook eiken laten leggen en er is geen schroef te zien (Die zijn allemaal schuin aan de zijkant de vloer in gegaan en de plank ernaast bedekt dat dan weer).
Ook de noesten horen niet zo te zijn. Dit kan echt niet
Danny vraagt zich af hoe ze bij jullie de planken dicht o de muur dan hebben geschroefd aangezien schuin moeilijk gaat op een gegeven moment doordat de muur in de weg zit. Veel planken hebben ze hier namelijk ook op die manier gedaan zoals jij zegt.
  woensdag 12 april 2006 @ 21:12:59 #171
113337 MisterEuro
Verzuurde Belg
pi_36900306
[quote]Op woensdag 12 april 2006 20:40 schreef knorretje het volgende:
het leggen van de vloer had gewoon weinig mogelijkheden en het was gewoon niet goed voorbereid door iedereen. Ze hadden hem eerst willen lijmen op een spaanplaat ondervloer, maar dat kan dus niet ik kan niet tegen formaldehyde. Dus toen is ons een eiken mozaiek ondervloer 'aangesmeerd' zonder verder nadenken. De vloerlegger kon daar weer niks mee, mozaiekondervloeren kunnen niet op een houten constructievloer, dus dat was of die vloer eruit of gewoon niet het zaakie lijmen, maar schroeven op de bestaandevloer met een laagje folie ertussen. Aangezien er al een keuken in staat en de centjes op zijn was ditde enige mogelijkheid.

schroeven zouden er verder ingedraaid kunnen worden misschien zoals ik hierboven las ? maar dan blijf je zitten met de in mijn ogen nog steeds heel weinig uitzetruimte tussen vloer en plinten.

Ik ben verder dol op de noesten en scheuren in het hout dat maakt het wat minder 'steriel' en het is natuurlijk minder storend als de kids er iets op doen (krassen, putten etc) maar dan wel liever zoals dit (er zitten ook mooie planken in mijn huis)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
[/quote
Knorretje, die schroeven kun je die niet wegwerken met eventueel kneedbaar hout in de kleur van de vloer of zoiets. De schroeven zouden dan iets dieper ingedraaid kunnen worden en dat boven die schroef wat kneedbaar hout opdoen in de kleur van de vloer.
Ik haat klagen en ONZIN uitkramen.
  woensdag 12 april 2006 @ 21:13:44 #172
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_36900346
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:09 schreef knorretje het volgende:

[..]

Danny vraagt zich af hoe ze bij jullie de planken dicht o de muur dan hebben geschroefd aangezien schuin moeilijk gaat op een gegeven moment doordat de muur in de weg zit. Veel planken hebben ze hier namelijk ook op die manier gedaan zoals jij zegt.
Tegen de muur zitten (geloof ik) wel schroeven (en dan plintjes eroverheen). Of misschien liggen die wel los aan één kant. Ik heb geen idee eigenlijk
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_36900540
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Tegen de muur zitten (geloof ik) wel schroeven (en dan plintjes eroverheen). Of misschien liggen die wel los aan één kant. Ik heb geen idee eigenlijk
ja die afdeklatjes komen bij ons ook nog maar ja sommige schroeven zitten zover van de muurplint af dat wij dat niet gaan redden met een simpel latje.

Ik denk dat het hier dus idd dus zaagsel/schuursel of kneedbaarhout in de gaten.
Is kneedbaar hout in verschillende kleuren te krijg, aagezien in een knoest een lichte kleur niet staat en daar dus donker in moet en op andere plekken moet juist weer wat lichter vulsel in

Gezeik ook allemaal, volgende keer weer gewoon een huurhuis waar alles met ductape aan elkaar mag en waar ramen gewoon jaren ontbreken enzo, veel minder kopzorgen in elk geval
  woensdag 12 april 2006 @ 21:33:16 #174
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_36901314
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:18 schreef knorretje het volgende:

[..]

ja die afdeklatjes komen bij ons ook nog maar ja sommige schroeven zitten zover van de muurplint af dat wij dat niet gaan redden met een simpel latje.

Ik denk dat het hier dus idd dus zaagsel/schuursel of kneedbaarhout in de gaten.
Is kneedbaar hout in verschillende kleuren te krijg, aagezien in een knoest een lichte kleur niet staat en daar dus donker in moet en op andere plekken moet juist weer wat lichter vulsel in

Gezeik ook allemaal, volgende keer weer gewoon een huurhuis waar alles met ductape aan elkaar mag en waar ramen gewoon jaren ontbreken enzo, veel minder kopzorgen in elk geval
Nee dat ga je daar niet redden met een afdeklatje

Het kneedbaar hout kun je prima gebruiken voor de noesten. Daar hebben we er hier ook een paar van dichtgestopt (overigens geen door-en-door-noesten zoals bij jullie... die planken hadden ze er echt uit moeten laten). Het wordt dan de kleur van je vloer (wij hebben op aanraden van de legger 'midden eiken'-vulmiddel gekocht). Toch zie je het wel iets. Je ziet dus wel de rondjes van de schroefgaatjes omdat het toch ineens een stukje egale kleur is tussen het hout. Ja of je moet met tig kleuren kneedbaar hout gaan zitten klooien
Bovendien is het op zich handig als je gewoon bij de schroeven kan. Mócht je vloer er eens uitmoeten om welke reden dan ook.

Kortom: In élk geval de vloerenlegger op zijn werk aanspreken, want een vloer is geen uitgave die je argeloos doet en het leggen moet gewoon goed gebeuren.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_36904495
Wat vervelend, en het is zo'n mooie vloer
  donderdag 13 april 2006 @ 08:02:07 #176
24188 Belana
kloon van belana
pi_36911186
wow, ik heb net even vol bewondering naar alle vorderingen gekeken, wat wordt het mooi knorretje en danny!!
stormy waters...
sailin'
  Moderator donderdag 13 april 2006 @ 10:36:29 #177
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_37024913
nou de vloerenlegger zou vrijdag komen, maar na een hele dag binnen gezeten te hebben is ie niet komen opdagen Dus verder gegaan met het schuurtje zodat daar dinsdag wel gestart kan worden..

voor

tijdens

en na voor voorlopig valt nu best op hoe groot die achtelijke schuur eigenlijk was

[ Bericht 7% gewijzigd door knorretje op 08-12-2006 16:11:01 ]
pi_37024938
Gaan jullie er een heel nieuw schuurtje plaatsen? Zag er toch niet zo verkeerd uit?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37025012
quote:
Op maandag 17 april 2006 08:47 schreef jessie het volgende:
Gaan jullie er een heel nieuw schuurtje plaatsen? Zag er toch niet zo verkeerd uit?
nou hij was een beetje verteerd hier en daar en ik vond hem VEEEEEEEEL te groot hij was 180 bij 180 en das nog groter dan de douche/badkamer nu bv. Hij nam veel licht/zon weg, veel tuin in beslag etc.

de huidige badruimte is 130 bij 150 de daar gaan we een meter bij aanbouwen dus strakies 230 bij 150 waardoor er een douche en wastafel in kan. Dan blijft er achter de laatste aanbouw net genoeg ruimte over voor de kliko's en houden we de 180 van het schuurtje als tuin/speelwinst (schommel/zandbak/glijbaan)
pi_37025064
Een lekker badkamer is inderdaad wel fijner dan een schuur
Maar de fietsen enzo dan?

T word echt super joh Knor (p.s doet je eigen mail t weer?)
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37025173
quote:
Op maandag 17 april 2006 09:10 schreef jessie het volgende:
Een lekker badkamer is inderdaad wel fijner dan een schuur
Maar de fietsen enzo dan?

T word echt super joh Knor (p.s doet je eigen mail t weer?)
danny fietst niet, dus op een kinderfietsje na en evt die van mij hebben we geen schuur voor nodig (we hebben ook geen eigen achteringang, en de buurman is aardig maar zijn ingang steeds gebruiken zal ie vast niet in dank afnemen, die van mij staat dus gewoon voor)

Ik kan niet bij mijn mail nog vanaf hier, helaas
pi_37030347
ik zag in marsepeins topic een heel handig plattegrondje wat de boel een stuk duidelijker maakt steeds, dus bij deze ook wat krabbeltjes vanuit hier

[ Bericht 7% gewijzigd door knorretje op 08-12-2006 16:12:29 ]
  maandag 17 april 2006 @ 14:01:00 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37031298
Dat scheelt een stuk zeg! Die schuur weg!
  maandag 17 april 2006 @ 14:01:03 #185
141482 Q.
JurassiQ
pi_37031301
Kijk, dat is nou duidelijk. Kan het me nu al veel beter voorstellen.
For great justice!
  maandag 17 april 2006 @ 14:38:28 #186
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_37032412
Goed idee om die schuur weg te halen.
Scheelt inderdaad flink wat ruimte.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_37039332
Scheelt inderdaad erg veel ruimte en is ook veel logischer.

Ik dacht dat ik mijn eigen topic zat te bladeren toen ik de paintpics zag
  Moderator maandag 17 april 2006 @ 19:50:42 #188
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_37040374
Ben ik heel brutaal als ik vraag waarom Jayden en Fok om te ruilen?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_37040764
quote:
Op maandag 17 april 2006 19:50 schreef Renesite het volgende:
Ben ik heel brutaal als ik vraag waarom Jayden en Fok om te ruilen?
omdat in de huidige kamer van jayden het heel moeilijk is om een klerenkast een 1 persoonsbed en loop/speelruimte te creeeren. Voorlopig is hij nog te klein om echt op zijn kamer te spelen en gaat ie eerst straks nog in een klein meegroeibedje voor een jaartje ofzo. Dus vandaar dat hij eerst dat hokkie heeft gekregen, zodat we alle tijd hebben om de nieuw te creeeren kamer (dakkapel vervangen door de gevel op te trekken en tussenwand plaatsen) te maken.

Fok kan met gemak in dat hokkie van hem, want de ingeklemde expedit blijft dan gewoon staan en voorlangs een l-vormig bureau en klaar is kamer (en al helemaal FOK! blauw )
  Moderator maandag 17 april 2006 @ 20:06:50 #190
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_37040866
quote:
Op maandag 17 april 2006 20:03 schreef knorretje het volgende:

[..]

omdat in de huidige kamer van jayden het heel moeilijk is om een klerenkast een 1 persoonsbed en loop/speelruimte te creeeren. Voorlopig is hij nog te klein om echt op zijn kamer te spelen en gaat ie eerst straks nog in een klein meegroeibedje voor een jaartje ofzo. Dus vandaar dat hij eerst dat hokkie heeft gekregen, zodat we alle tijd hebben om de nieuw te creeeren kamer (dakkapel vervangen door de gevel op te trekken en tussenwand plaatsen) te maken.

Fok kan met gemak in dat hokkie van hem, want de ingeklemde expedit blijft dan gewoon staan en voorlangs een l-vormig bureau en klaar is kamer (en al helemaal FOK! blauw )
oooh
Aan de afmetingen te zien zag ik niet dat het een schuine muur was.
Ik dacht dat hij er alleen op achteruit ging.
pi_37041015
quote:
Op maandag 17 april 2006 20:06 schreef Renesite het volgende:

[..]

oooh
Aan de afmetingen te zien zag ik niet dat het een schuine muur was.
Ik dacht dat hij er alleen op achteruit ging.
het huidige kamertje is l-vormig, heel lastig, want het past allemaal net niet als je een normaal bed er in wil zetten. Hij gaat kwa opp. er iets op achteruit maar doordat de kamer dan langwerpig is is dat wel goed te doen met inrichten.

De kamer achter (die voorlopig voor FOK! en ons is) heeft nu idd schuine wanden en hebben we dus een vergunnigaanvraag voor lopen om hem vanaf de gevel op te bouwen, (winst aan beide zijde het schuine gedeelte van 1.10m kwijt en in de breedte van de kamer komt er 0.6m bij (en een deur naar het dan aan te leggen dakterras )
  Moderator maandag 17 april 2006 @ 20:12:40 #192
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_37041046
quote:
Op maandag 17 april 2006 20:12 schreef knorretje het volgende:

[..]

het huidige kamertje is l-vormig, heel lastig, want het past allemaal net niet als je een normaal bed er in wil zetten. Hij gaat kwa opp. er iets op achteruit maar doordat de kamer dan langwerpig is is dat wel goed te doen met inrichten.

De kamer achter (die voorlopig voor FOK! en ons is) heeft nu idd schuine wanden en hebben we dus een vergunnigaanvraag voor lopen om hem vanaf de gevel op te bouwen, (winst aan beide zijde het schuine gedeelte van 1.10m kwijt en in de breedte van de kamer komt er 0.6m bij (en een deur naar het dan aan te leggen dakterras )
d a k t e r r a s
pi_37041102
quote:
Op maandag 17 april 2006 20:12 schreef Renesite het volgende:

[..]

d a k t e r r a s
nu nog hopen dat we dat nog deze zomer geregeld krijgen, maar dat leg aan de gemeente
  Moderator maandag 17 april 2006 @ 20:15:08 #194
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_37041129
quote:
Op maandag 17 april 2006 20:14 schreef knorretje het volgende:

[..]

nu nog hopen dat we dat nog deze zomer geregeld krijgen, maar dat leg aan de gemeente
Dat gaat lang duren
"Schoonheidscommissie" blablabla...
Ik ken mensen die ACHTER het huis een uitbouw gingen aanmaken en er 1.5 jaar mee bezig waren ...
pi_37041240
quote:
Op maandag 17 april 2006 20:15 schreef Renesite het volgende:

[..]

Dat gaat lang duren
"Schoonheidscommissie" blablabla...
Ik ken mensen die ACHTER het huis een uitbouw gingen aanmaken en er 1.5 jaar mee bezig waren ...
we hebben hopelijk die mazzel dat verderop in de straat meer mensen op de uitbouw een terras aangelegd hebben. Ik zit over het terras niet zoveel in, ben eerder benieuw of we idd dat dakkapel mogen vervangen door de kamer vanaf de gevel op te trekken
pi_37053726
GRRrr aannemer heb foutje gemaakt in de planning en is ons vergeten Daar betaal je dan voor om zelf te moeten achterhalen dat ze vandaag dus niet komen en pas volgende week starten (als het goed is)

[ Bericht 2% gewijzigd door knorretje op 18-04-2006 08:46:13 ]
  Moderator dinsdag 18 april 2006 @ 10:15:10 #197
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_37055068
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 08:41 schreef knorretje het volgende:
GRRrr aannemer heb foutje gemaakt in de planning en is ons vergeten Daar betaal je dan voor om zelf te moeten achterhalen dat ze vandaag dus niet komen en pas volgende week starten (als het goed is)

Geweldige manier van plannen kennen we in de bouw he
pi_37096053
weet iemand ook of je als je een speeltoestel in de tuin wil zetten bestaande uit verdiepingen (dus zeg maar zo'n huisje, waar je glijbaan en schommel aan kan met daar onder de zandbak) je een vergunning nodig hebt ? Welken wij gezien hebben zijn (l*b*h) rond de 1m bij 1m bij 2,5 tot 3 m
  woensdag 19 april 2006 @ 15:59:40 #199
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_37097781
http://vrom.nl/bouwvergunningen_online

Hier kun je mbv. een vragenlijst heel makkelijk zien of je ergens een vergunnin g voor nodig hebt. Even snel jullie situatie ingevoerd:

Tot drie meter hoogte geen bouwvergunning nodig, anders een zogenaamde 'lichte' vergunning.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_37101215
hmm er staat dat ik moet rekening houden met de buren en evt overleg moet plegen. Stel dat ik dat niet doe, zou dat dan kunnen beteken dat hij alsnog weg moet ?
(we blijven dan uiteraard onder die 3 meter, dan is ie vergunningsvrij)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')