abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 april 2006 @ 17:55:09 #203
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_37101760
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:48 schreef knorretje het volgende:

[..]

hmm das het probleem dus onze patio grenst aan het tuintje van het bejaardenhuis. en ja de twee vrouwen kijken er tegen aan en gaat het dus niet goed vinden (als ik dat zo kan peilen zonder het te vragen)
Dan zou ik het gewoon proberen Als ze ernaar vragen kun je naar waarheid zeggen dat er geen vergunning voor nodig is.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_37102142
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:55 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dan zou ik het gewoon proberen Als ze ernaar vragen kun je naar waarheid zeggen dat er geen vergunning voor nodig is.
ja ok, maar ik zat er aan te denken hem zelf te maken dus niet zo'n koop ding maar dan zou ik het errug rot vinden als zij alsnog dus voor elkaar kunnen krijgen dat ik hemmoet afbreken (sneu voor de kids, zonde van de centen en tijd)

PS, aangezien jij een konijntje heb, weet jij toevallig een ras wat erg lief is met kids heb begrepen dat daar nog wel eens verschil in kan zitten, idem als geslacht. En belangrijk het moet een kleintje blijven ooit eenseen dwergkonijntje gehad wat tot een uit de kluit gewassen enorm beest werd De bedoeling is dat het knijntje ook in het speelhuis onderdak gaat vinden.
  woensdag 19 april 2006 @ 18:40:13 #205
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_37102956
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:09 schreef knorretje het volgende:

PS, aangezien jij een konijntje heb, weet jij toevallig een ras wat erg lief is met kids heb begrepen dat daar nog wel eens verschil in kan zitten, idem als geslacht. En belangrijk het moet een kleintje blijven ooit eenseen dwergkonijntje gehad wat tot een uit de kluit gewassen enorm beest werd De bedoeling is dat het knijntje ook in het speelhuis onderdak gaat vinden.
Het beste konijntje voor kleine kinderen is géén konijntje. Serieus: een konijn is geen handig beest voor kids. Ten eerste doe je het beest snel pijn of blesseer je het. Ten tweede zijn konijnen zo ongeveer de minst 'vermenselijkte' huisdierensoort die we kennen. Konijnen zijn niet van nature aanhankelijk en knuffelig. Ten derde: een konijn wordt doodongelukkig in zijn eentje. Het is van nature een groepsdiertje. Je zit er dus sowieso aan twee vast. En die moet je dan weer laten steriliseren. En dan moet je maar weer afwachten of ze elkaar verdragen op de vierkante meter. En je hebt een ruime ren nodig voor twee (maar ook voor één) konijnen.

Kortom:
Het beste konijn voor een kind is.... een cavia! Die zijn lief, aanhankelijk, makkelijk in de omgang.
Dat laatste is bij een konijn altijd afwachten, alhoewel er inderdaad rassen zo zijn sufgefokt dat ze zich makkelijk op laten pakken en zo. Vraag alleen niet of het beestje zelf gelukkig is. En zelfs áls het je lukt een tam lief konijntje te krijgen, dan nog blijf je het bezwaar houden dat konijnen (met name hun rug) heel snel breken of bezeren. Alleen een konijn oppakken vergt al de nodige ervaring en kennis.

Ik ga even los, maar dat komt omdat ik gewoon weet hoeveel misverstanden er over konijnen zijn. En ze zijn heel schattig, maar voor kinderen echt niet zo geschikt
En nu breek ik waarschijnlijk een kinderhartje, of niet?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_37103377
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:40 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Het beste konijntje voor kleine kinderen is géén konijntje. Serieus: een konijn is geen handig beest voor kids. Ten eerste doe je het beest snel pijn of blesseer je het. Ten tweede zijn konijnen zo ongeveer de minst 'vermenselijkte' huisdierensoort die we kennen. Konijnen zijn niet van nature aanhankelijk en knuffelig. Ten derde: een konijn wordt doodongelukkig in zijn eentje. Het is van nature een groepsdiertje. Je zit er dus sowieso aan twee vast. En die moet je dan weer laten steriliseren. En dan moet je maar weer afwachten of ze elkaar verdragen op de vierkante meter. En je hebt een ruime ren nodig voor twee (maar ook voor één) konijnen.

Kortom:
Het beste konijn voor een kind is.... een cavia! Die zijn lief, aanhankelijk, makkelijk in de omgang.
Dat laatste is bij een konijn altijd afwachten, alhoewel er inderdaad rassen zo zijn sufgefokt dat ze zich makkelijk op laten pakken en zo. Vraag alleen niet of het beestje zelf gelukkig is. En zelfs áls het je lukt een tam lief konijntje te krijgen, dan nog blijf je het bezwaar houden dat konijnen (met name hun rug) heel snel breken of bezeren. Alleen een konijn oppakken vergt al de nodige ervaring en kennis.

Ik ga even los, maar dat komt omdat ik gewoon weet hoeveel misverstanden er over konijnen zijn. En ze zijn heel schattig, maar voor kinderen echt niet zo geschikt
En nu breek ik waarschijnlijk een kinderhartje, of niet?
Nee hoor, geen gebroken kinderhartjes, want (klinkt heel koppig) het beestje komt er toch wel. Een kind op de leeftijd als alicia een beest geven, wat voor beest dan ook, is niet een 'eigen' beest voor het kind zelf. Ik als ouder draag de verantwoordelijheid, de verzorging, de lasten voor de komende 10 jaar. Dat ik daarmee ook alicia een plezier doe doordat ze graag naar konijntjes kijkt, en het supervind om ze voeren is een leuke bijkomstigheid en zal haar er an ook zeker bij betrekken, het hok schoonmaken, het verzorgen an sich. In haar ogen is het haar beestje en ze zal er wellicht een maand met alle liefde haar hele hart geven en daarna met d'r reet er niet meer naar omkijken. Kids zijn gewoon te jong om te beseffen dat een beest meer inhoudt dan even aaien en voer geven. (Alicia is overigens een heel lief zachtaardig meisje wat zover ik van haar heb gezien met beesten wel redelijk goed door heeft dat een beest geen speelgoed is, de konijnen die ze kent houdt ze netjes vast, goed ondersteunend en beslist niet op een pijnlijke of ongemakkelijke manier vast, wellicht doordat ze het niet anders heeft zien doen, immers oma (mijn moeder) heb konijnen) Ik heb 1 eigen konijn gehad gedurene 8 jaar en 2 maal een cavia, maar uiteindelijk vind ik cavia's toch minder leuk dan konijnen vandaar de keus een konijntje.
pi_37113480
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:59 schreef Duderinnetje het volgende:
http://vrom.nl/bouwvergunningen_online

Hier kun je mbv. een vragenlijst heel makkelijk zien of je ergens een vergunnin g voor nodig hebt. Even snel jullie situatie ingevoerd:

Tot drie meter hoogte geen bouwvergunning nodig, anders een zogenaamde 'lichte' vergunning.
Gaat dit ook op voor het speeltoestel welke niet vast staat?
Tuinmeubilair welke (makkelijk) verwijderbaar is hoeft bijvoorbeeld ook geen vergunning danwel melding.
  woensdag 19 april 2006 @ 23:37:17 #208
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_37113942
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:53 schreef knorretje het volgende:

[..]

Nee hoor, geen gebroken kinderhartjes, want (klinkt heel koppig) het beestje komt er toch wel. Een kind op de leeftijd als alicia een beest geven, wat voor beest dan ook, is niet een 'eigen' beest voor het kind zelf. Ik als ouder draag de verantwoordelijheid, de verzorging, de lasten voor de komende 10 jaar. Dat ik daarmee ook alicia een plezier doe doordat ze graag naar konijntjes kijkt, en het supervind om ze voeren is een leuke bijkomstigheid en zal haar er an ook zeker bij betrekken, het hok schoonmaken, het verzorgen an sich. In haar ogen is het haar beestje en ze zal er wellicht een maand met alle liefde haar hele hart geven en daarna met d'r reet er niet meer naar omkijken. Kids zijn gewoon te jong om te beseffen dat een beest meer inhoudt dan even aaien en voer geven. (Alicia is overigens een heel lief zachtaardig meisje wat zover ik van haar heb gezien met beesten wel redelijk goed door heeft dat een beest geen speelgoed is, de konijnen die ze kent houdt ze netjes vast, goed ondersteunend en beslist niet op een pijnlijke of ongemakkelijke manier vast, wellicht doordat ze het niet anders heeft zien doen, immers oma (mijn moeder) heb konijnen) Ik heb 1 eigen konijn gehad gedurene 8 jaar en 2 maal een cavia, maar uiteindelijk vind ik cavia's toch minder leuk dan konijnen vandaar de keus een konijntje.
Ok. Ik twijfel ook niet aan je intenties hoor! Het is meer dat er dus zo veel misverstanden zijn over konijnen en konijnen zelf zullen ze niet vertellen

Voor een mooie ren voor je nijntjes kun je misschien hier eens gaan kijken (niet zo ver weg bij jullie): http://www.mooiehokken.nl/
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 19 april 2006 @ 23:41:20 #209
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_37114081
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:24 schreef frederik het volgende:

[..]

Gaat dit ook op voor het speeltoestel welke niet vast staat?
Tuinmeubilair welke (makkelijk) verwijderbaar is hoeft bijvoorbeeld ook geen vergunning danwel melding.
Dat weet ik niet. Ik zou die vraag even emailen op die site
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_37125519
WOW! Jullie huisje wordt steeds mooier! Die keuken is echt prachtig, en de vloer is ook echt heel erg mooi! Om nog maar te zwijgen over de kinderkamers!!
Oprecht mijn complimenten hier! (ben ook erg benieuwd naar de inrichting straks!)
pi_37382611
Nou we zijn weer een dikke week verder tijd voor een update, d'r is in elk geval weer genoeg gebeurd (niet alleen kwa verbouwen).

Maandag zijn ze dus begonnen met de aanbouw voor de douche

en de afgelopen dagen zijn dit dus de vorderingen van de bouwlui:

Zodra de bouwlui weg zijn word er in de avonduurtjes nog wat werk verzet op de rest van de gevel, alles gaat opnieuw gevoegd worden

wandje in de woonkamer inmiddels voorzien van behang

[ Bericht 8% gewijzigd door knorretje op 08-12-2006 16:15:51 ]
pi_37382958
wauw! mooi behang!
Waar heb je dat vandaan?
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  vrijdag 28 april 2006 @ 17:44:29 #213
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_37382966
Dat behang! Prachtig!

Badkamer schiet lekker op zo te zien
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_37383713
Leuk behang hoor. En die uitbreiding van de badkamer schiet ook aardig op. Wat is dat voor afvoertje wat net boven het maaiveld uit de gevel komt? (Op de 5e foto?)
pi_37383840
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 17:44 schreef nectarientje het volgende:
wauw! mooi behang!
Waar heb je dat vandaan?
praxis
pi_37383850
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 18:11 schreef Marsepein het volgende:
Leuk behang hoor. En die uitbreiding van de badkamer schiet ook aardig op. Wat is dat voor afvoertje wat net boven het maaiveld uit de gevel komt? (Op de 5e foto?)
das de afvoer van de huidige douche
  Moderator vrijdag 28 april 2006 @ 18:21:40 #217
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_37384004
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 18:15 schreef knorretje het volgende:

[..]

das de afvoer van de huidige douche
Er van uitgaan de dat deze gewoon verdwijnt ?

Verder mooie vooruit gang; een grotere badkamer is altijd mooi meegenomen
pi_37384107
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 18:21 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Er van uitgaan de dat deze gewoon verdwijnt ?

Verder mooie vooruit gang; een grotere badkamer is altijd mooi meegenomen
tuurlijk verdwijnt die achtelijke afvoer

en wat betreft een grotere badkamer, dat was echt nodig helaas, wie ooit bedacht heeft dat een hokje van 1.30 bij 1.50 voldoende is (anno 1987)is echt niet helemaal helder geweest bij het ontwerp ervan. Het wordt nu nog geen overdreven grote badkamer, maar er past in elk geval normaal een cabine in en een wastafel
  vrijdag 28 april 2006 @ 18:31:43 #219
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_37384342
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 17:33 schreef knorretje het volgende:
Nou we zijn weer een dikke week verder tijd voor een update, d'r is in elk geval weer genoeg gebeurd (niet alleen kwa verbouwen).

Maandag zijn ze dus begonnen met de aanbouw voor de douche

en de afgelopen dagen zijn dit dus de vorderingen van de bouwlui:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zodra de bouwlui weg zijn word er in de avonduurtjes nog wat werk verzet op de rest van de gevel, alles gaat opnieuw gevoegd worden
[afbeelding]

[afbeelding]
Bedoel je daar het behangen mee?

Meteen denkt dat er tegenslag is of zo, omdat jullie steeds zo pech hadden met alles.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_37384393
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 18:31 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Bedoel je daar het behangen mee?

Meteen denkt dat er tegenslag is of zo, omdat jullie steeds zo pech hadden met alles.
behangen ging ook niet lekker, het zat er keurig op maar nu een dikke ag later droogt alles lekker in, maar wat doen de naadjes ze wijken nou komt er toch iets tegen de muur zodat het niet meer opvalt straks, maar wel mooi klote)

de grootste tegenvaller deze week was het (gelukkig korte) ziekenhuisverblijf van de oudste ivm virus en uitdroging
  vrijdag 28 april 2006 @ 18:40:27 #221
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_37384577
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 18:33 schreef knorretje het volgende:

[..]

behangen ging ook niet lekker, het zat er keurig op maar nu een dikke ag later droogt alles lekker in, maar wat doen de naadjes ze wijken nou komt er toch iets tegen de muur zodat het niet meer opvalt straks, maar wel mooi klote)

de grootste tegenvaller deze week was het (gelukkig korte) ziekenhuisverblijf van de oudste ivm virus en uitdroging
O jee Knor, wat schrikken, van de oudste Gelukkig maar dat het een kort ziekenhuisverblijf was!
Van behang weet ik eigenlijk niets. Hoe kan het nou dat naadjes zo wijken?

Nou op de foto ziet het er keurig uit hoor!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_37384675
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 18:40 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

O jee Knor, wat schrikken, van de oudste Gelukkig maar dat het een kort ziekenhuisverblijf was!
Van behang weet ik eigenlijk niets. Hoe kan het nou dat naadjes zo wijken?

Nou op de foto ziet het er keurig uit hoor!
die foto is genomen vlak nadat het erop zat, en we hebben wel het geluk daarnaast dat de muur vrij licht van kleur was en dat het op een afstandje niet direct opvalt dat de naadjes wijken.

Hoe het kan geen idee, papier wat nat is zet uit, en dat is precies wat je doet met behangen. doorgaans ken je iets over elkaar heen behangen en dat krijgt het als het krimpt niet de mogelijkheid om de muur weer te laten zien, maar daar je hier met een patroon zat en op de verpakking stond dat het stotend (dus tegen elkaar aan) geplakt moest worden hebben we dat maar gedaan... met alle gevolgen van dien
  vrijdag 28 april 2006 @ 20:11:04 #223
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_37386992
Mooie update.
For great justice!
  Jubileum moderator vrijdag 28 april 2006 @ 20:49:00 #224
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37388078
Agos Alicia in het ziekenhuis Wat naar!

Ik vind het behang er mooi! Ondanks het patroon is het een erg "rustig" geheel, heel mooi! En die betonauto als die hier voor de deur zou staan heb ik 2 hyperende kindjes voor het raam "grote auto!!"
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_37388880
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 20:49 schreef Lois het volgende:
Agos Alicia in het ziekenhuis Wat naar!

Ik vind het behang er mooi! Ondanks het patroon is het een erg "rustig" geheel, heel mooi! En die betonauto als die hier voor de deur zou staan heb ik 2 hyperende kindjes voor het raam "grote auto!!"
dat had ik ook verwacht, nou ja 1 dan (alicia was niet in staat het te zien) maar het interesseerde Jayden werkelijk waar geen zier, hij vond het 10 x mooier om die kruiwagens vol beton te teisteren met zijn speelgoed (of een poging te wagen er in te graaien)
  zaterdag 29 april 2006 @ 11:14:01 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37397933
Jemig! Alicia in het ziekenhuis, ik zag van Danny al ergens een opmerking in die richting. Maar ik begrijp dat ze er weer uit is.
Wat een prachtig behang trouwens! Heel mooi!
  zaterdag 29 april 2006 @ 18:33:24 #227
35189 Troel
scherp en bot
pi_37408200
Knor, wellicht is het ook een erg zuigende muur geweest.

Fijn dat Alicia weer thuis is!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37410775
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 18:33 schreef Troel het volgende:
Knor, wellicht is het ook een erg zuigende muur geweest.

Fijn dat Alicia weer thuis is!
de muur hebben we twee keer voorgestreken met voorstrijk.. dus het zuigende had er naar mijn idee nu wel uit mogen zijn, maar goed, ik gooi er gewoon iets voor en over een tijdje behang ik het opnieuw
  zaterdag 29 april 2006 @ 21:28:27 #229
35189 Troel
scherp en bot
pi_37413358
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 20:01 schreef knorretje het volgende:

[..]

de muur hebben we twee keer voorgestreken met voorstrijk.. dus het zuigende had er naar mijn idee nu wel uit mogen zijn, maar goed, ik gooi er gewoon iets voor en over een tijdje behang ik het opnieuw
ja, twee keer voorstrijken zou inderdaad genoeg moeten zijn. WIj hebben het in de slaapkamer hier ook, daar hebben we inderdaad ook de "we hangen er wel iets voor"-oplossing
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 30 april 2006 @ 00:17:17 #230
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37417242
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 17:33 schreef knorretje het volgende:
[afbeelding]
Erg gaaf behang
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_37697338
Dat behang is mooi!
Je badkamer is ook een hele verbetering qua ruimte zeg!
pi_37698570
vanwege het giga mooie weer, wordt er hier wat minder verbouwt gewerkt,

Maar nieuwe update van de badkamer

De gehele binnenkant gestript, vanaf het pijpje rechts uit de muur begint de nieuw aanbouw

begin egalisatie van de vloer (plus gelijk een goed beeld van de nwe oppervlakte die we krijgen

En de tegels..

[ Bericht 5% gewijzigd door knorretje op 08-12-2006 16:16:52 ]
pi_37698640
Mooie vloertegels, zeg!
pi_37698792
Ziet er knap uit knor die tegels,

Je plaatst een opmerking over gigmooi weer en werken, werk je in de horeca ofzo? Dan weet ik wat je bedoeld (gelukkig nu wat dagen vrij gehad om ff flink te kunnen klussen/knutselen

Leuk om te zien dat kinderen eigenlijk aleemaal t zelfde zijn, dochtertjelief van (bijna) 14 maanden loopt de hele dag auto's te kijken onder het roepen van "toto, toto"

Ik kan me dus ook voorstellen dat je danig de schrik erin had dat een van je kinders naar het ziekenhuis raakte, gelukkig alles goed maar het raakt je erg diep.Gelukkig ging alles goed!

Keep up the knutselwerk, anders heb ik niks anders et doen als in me eigen topic te posten ( plafond, plafond en nog eens plafond...... ( Maar t wordt wel mooi )
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_37699242
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 22:43 schreef Cybersijp het volgende:
Ziet er knap uit knor die tegels,

Je plaatst een opmerking over gigmooi weer en werken, werk je in de horeca ofzo? Dan weet ik wat je bedoeld (gelukkig nu wat dagen vrij gehad om ff flink te kunnen klussen/knutselen

Leuk om te zien dat kinderen eigenlijk aleemaal t zelfde zijn, dochtertjelief van (bijna) 14 maanden loopt de hele dag auto's te kijken onder het roepen van "toto, toto"

Ik kan me dus ook voorstellen dat je danig de schrik erin had dat een van je kinders naar het ziekenhuis raakte, gelukkig alles goed maar het raakt je erg diep.Gelukkig ging alles goed!

Keep up the knutselwerk, anders heb ik niks anders et doen als in me eigen topic te posten ( plafond, plafond en nog eens plafond...... ( Maar t wordt wel mooi )
nope fulltime huismama, bedoelde meer dat er minder aan het huis gedaan wordt en meer in de tuin wordt geravot (vandaag alvast moederdag kadootje gescoord (tuinset) . Dochterlief is nog steeds niet helemaal beter, maar het gaat al wel fijner/beter met haar gelukkig.

Ow en jouw plafond wordt rete mooi!! dus blijf maar vrolijk doorposten.

met een beetje geluk is deze week de badkamer dusdanig klaar dat de cabine en wastafel er in staan (kennen we weer lekker thuis douchen ipv bij de buren)

Morgen wordt er eerst nog het laatste stukkie van de voegen eruit gebikt en dan is alles op de begane grond klaar voor voegen, dus hopelijk nog een paar dagen mooi weer, dan kennen we vooraf de gevel goed schoonspuiten. Bovenverdieping (voegen) komen iets later aan bod
pi_37703955
Een nieuwe voeg kan een huis in eens heel anders laten lijken..ben benieuwd!
pi_37711271
het begin is er....

[ Bericht 13% gewijzigd door knorretje op 08-12-2006 16:18:20 ]
  Admin woensdag 10 mei 2006 @ 16:34:27 #238
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_37711346
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 16:31 schreef knorretje het volgende:
het begin is er....

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 10 mei 2006 @ 17:09:16 #239
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_37712419
Ziet er goed uit!

Wat zijn die witte tegeltjes op de vloer naast de badkamer eigenlijk? Dat is niet de keuken, want daar hebben jullie hout....

Heerlijk zoals het opschiet hè Knor?

Edit: En Danny
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator woensdag 10 mei 2006 @ 18:05:40 #240
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_37713819
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 16:34 schreef Danny het volgende:

[..]

Dat dus!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 10 mei 2006 @ 18:53:47 #241
141482 Q.
JurassiQ
pi_37714973
Wordt erg mooi!
For great justice!
pi_37715610
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 17:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Ziet er goed uit!

Wat zijn die witte tegeltjes op de vloer naast de badkamer eigenlijk? Dat is niet de keuken, want daar hebben jullie hout....

Heerlijk zoals het opschiet hè Knor?

Edit: En Danny
daar zat de oorspronkelijke keuken en wordt nu berging/bijkeuken/minikantoortje/rommelhok/speelgoedhok/schuur/washok
pi_37725327

Erg mooi meubel !
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_37733359
]

Wat een contrast ziet er netjes uit
pi_37753554
nou de basis staat er nu verder met nog wat schilderwerk in de badkamer, nieuwe deur bestellen, inrichten en de badkamer kan ook als af betiteld worden

[ Bericht 4% gewijzigd door knorretje op 08-12-2006 16:18:56 ]
  vrijdag 12 mei 2006 @ 09:56:05 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37753793
Mooi!
  Moderator vrijdag 12 mei 2006 @ 18:21:59 #247
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  vrijdag 12 mei 2006 @ 21:38:06 #248
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_37772260
ziet er erg mooi uit
pi_37774956
Er zit toch geen WC in de badkamer? Ik zie steeds die rol WC papier
pi_37775298
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 23:08 schreef Juleh het volgende:
Er zit toch geen WC in de badkamer? Ik zie steeds die rol WC papier
Dat viel mij ook al op Misschien met kitten gebruikt?

Verder is het een eenvoudige maar mooi badkamer. Compleet, sfeervol en optimaal de ruimte benut. Niet bepaald mijn badkamer maar erg mooi hoor
pi_37775348
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 23:19 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Verder is het een eenvoudige maar mooi badkamer. Compleet, sfeervol en optimaal de ruimte benut. Niet bepaald mijn badkamer maar erg mooi hoor
Daarom vraag ik het eigenlijk ook, ik heb ook aardig wat WC papier gebruikt bij het opnieuw kitten van mijn bad een poosje terug
pi_37780931
Ziet er allemaal heel goed uit knorretje
Ben benieuwd wat er aan de vloer wordt gedaan.
Succes ermee verder.
  † In Memoriam † zaterdag 13 mei 2006 @ 08:51:44 #253
81992 Githa
pi_37780962
Super ...ik vind die wastafel echt héél mooi!
pi_37781867
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 23:19 schreef Marsepein het volgende:

[..]

yep met kitten gebruikt
quote:
ik zie het nut van al die toeters en bellen niet in, het doel is douchen en das prima te doen op deze manier
  zondag 14 mei 2006 @ 20:53:00 #255
24188 Belana
kloon van belana
pi_37825504
Wow, wat wordt het mooi allemaal
stormy waters...
sailin'
pi_37864465
Knorretje wat word dit super allemaal zeg
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 00:40:24 #257
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_37865968
Wauw, dit is echt wel zalig allemaal. Goede smaak ook
  woensdag 17 mei 2006 @ 13:09:56 #258
23342 ranzige_pad
Kwaak kwaak
pi_37913387
yooh, dit begint ook een aardige klus te worden. ik had verwacht dat alleen het binnen werk gedaan werd, maar nu komt er ook een bij bouw bij.. netjes hoor.
  donderdag 18 mei 2006 @ 01:31:01 #259
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37939663
Leuke foto's!
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_37940760
we zijn weer een weekje verder.

Afgelopen week voornamelijk kleine klusjes gedaan, zo is er gevoegd (en er weer uit gehaald en opnieuw gevoegd) we hebben de verhouding aangehouden zelfde als de aanbouw, maar alles incl die van de aanbouw kwam er weer uit zetten De aannemer is alweer terug geweest en zijn jongens komen het dus ook weer overnieuw doen)

De tv is verhuisd en opgehangen (foto volgt) Deurklinken geplaatst (deuren moeten helaas nog geverfd worden) De wasmachine, droger en drankenkoelkastje zijn bezorgd en vandaag gaan we verder met de wc.
Vanavond wel ffies een foto update
pi_37940774
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 13:09 schreef ranzige_pad het volgende:
yooh, dit begint ook een aardige klus te worden. ik had verwacht dat alleen het binnen werk gedaan werd, maar nu komt er ook een bij bouw bij.. netjes hoor.
niet alleen een bijbouw zelfs, als we de vergunning binnen hebben ook nog een opbouw
  Jubileum moderator zaterdag 20 mei 2006 @ 20:46:04 #262
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_38026582
* Lois wacht met smart op een foto-update *
Eva ♥ en Iris ♥
pi_38026927
Wc vloer gevoegd

en behangen, moeten nu alleen nog het houtwerk verven

De heren hangen de tv op

Tadaaa! hij hangt, rechts zie je nog net een klein stukje van de nieuw gebouwen (onderkant) schouw. Morgen met licht daar een betere foto van nemen,

De grootste klus die nu nog rest is veel schilderen van houtwerk.

[ Bericht 9% gewijzigd door knorretje op 08-12-2006 16:20:22 ]
  Jubileum moderator zaterdag 20 mei 2006 @ 22:06:11 #264
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_38029483
Mooi! De tegels op de wcvloer zijn heel mooi vind ik en de combinatie met het behang er bij is erg gezellig. Welke kleur wordt het houtwerk?

Die tv mijn man naast me zit hier te
Mooi hoor! Alleen de snoertjes nog wegwerken zeker?
Eva ♥ en Iris ♥
pi_38039138
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 22:06 schreef Lois het volgende:
Mooi! De tegels op de wcvloer zijn heel mooi vind ik en de combinatie met het behang er bij is erg gezellig. Welke kleur wordt het houtwerk?
mahonie/kersen
quote:
Die tv mijn man naast me zit hier te
Mooi hoor! Alleen de snoertjes nog wegwerken zeker?

yep klopt. In het vorige huis heb ik me altijd vreselijk geergerd aan die tv, maar ben er in it huis ook goed tevreden mee. Hij hangt heerlijk handig ken echt vanaf ieder plekkie in de woonkamer, keuken, tuin, bijkeuken (en evt onder de douche) naar tv kijken, wat sommige klusjes best weer een stuk minder vervelend maakt.
  Admin zondag 21 mei 2006 @ 10:17:13 #266
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_38039761
sterker nog; eigenlijk vindt ze 'm te klein
pi_38039891
quote:
Op zondag 21 mei 2006 10:17 schreef Danny het volgende:
sterker nog; eigenlijk vindt ze 'm te klein
dat heb ik noooooooit gezegd. Heb gezegd dat het beter matcht hier met de ruimte. De verhouding lag precies goed.
  zondag 21 mei 2006 @ 10:57:24 #268
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38040268
Is dat iteejer op de grond?
  Admin zondag 21 mei 2006 @ 10:58:18 #269
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_38040286
quote:
Op zondag 21 mei 2006 10:57 schreef Jaguarized het volgende:
Is dat iteejer op de grond?
nope, is de buurman
  zondag 21 mei 2006 @ 10:58:57 #270
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38040296
Wat is het voor tv trouwens?
  Admin zondag 21 mei 2006 @ 11:01:59 #271
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_38040345
quote:
Op zondag 21 mei 2006 10:58 schreef Jaguarized het volgende:
Wat is het voor tv trouwens?
37pf9830
  zondag 21 mei 2006 @ 11:12:49 #272
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38040528
quote:
Op zondag 21 mei 2006 11:01 schreef Danny het volgende:

[..]

37pf9830
Mooi ding, hier beneden hangt ook een Philips.
  maandag 22 mei 2006 @ 12:11:06 #273
23342 ranzige_pad
Kwaak kwaak
pi_38079266
persoonlijk vind ik hem niet tot zijn recht komen op die muur, een egale lichte kleur was beter in mijn optiek. Maar goed smaken verschillen.
  Admin maandag 22 mei 2006 @ 13:02:50 #274
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_38080916
quote:
Op maandag 22 mei 2006 12:11 schreef ranzige_pad het volgende:
persoonlijk vind ik hem niet tot zijn recht komen op die muur, een egale lichte kleur was beter in mijn optiek. Maar goed smaken verschillen.
klopt heb je helemaal gelijk in, ik had de muur al behangen en daarna is pas besloten de tv toch niet op de slaapkamer te zetten. Dus vandaar toch geen egale muur, maar mij kennende zal dit behang er niet jaren zitten

(knor die te lui is om te wisselen van nick)
  maandag 22 mei 2006 @ 13:04:02 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38080947
Ik vind het zonde van het behang. Mag dat ook?
Ik vond het zo'n mooi muurtje!

De combi is idd niet zo gelukkig.
  maandag 22 mei 2006 @ 13:07:13 #276
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38081051
" 2-kanaals actief Ambilight voor een verbeterde weergave"

Is dat dat blauwe licht aan de zijkant als het donker is?
  Admin maandag 22 mei 2006 @ 13:10:39 #277
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_38081160
quote:
Op maandag 22 mei 2006 13:07 schreef Jaguarized het volgende:
" 2-kanaals actief Ambilight voor een verbeterde weergave"

Is dat dat blauwe licht aan de zijkant als het donker is?
yep de lampen kleuren mee met de overheersende kleur wat de tv weergeeft. dus alles wordt flink oranje tijdens de wk strakkies

knor
  Admin maandag 22 mei 2006 @ 13:11:26 #278
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_38081185
quote:
Op maandag 22 mei 2006 13:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het zonde van het behang. Mag dat ook?
Ik vond het zo'n mooi muurtje!

De combi is idd niet zo gelukkig.
ach nu met de tv ervoor blijft er meer zichtbaar van de muur dan wat we anders er tegen aan geknald hadden (grote servieskast)

knor
  maandag 22 mei 2006 @ 13:13:32 #279
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38081244
quote:
Op maandag 22 mei 2006 13:10 schreef Danny het volgende:

[..]

yep de lampen kleuren mee met de overheersende kleur wat de tv weergeeft. dus alles wordt flink oranje tijdens de wk strakkies

knor
Vet zeg. Dat wordt een burenborrel tijdens het WK?
  Admin maandag 22 mei 2006 @ 13:16:20 #280
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_38081326
quote:
Op maandag 22 mei 2006 13:13 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Vet zeg. Dat wordt een burenborrel tijdens het WK?
uiteraard
pi_38081638
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 20:57 schreef knorretje het volgende:
Wc vloer gevoegd
[afbeelding]
Wij hebben precies dezelfde vloer op de WC gehad
  vrijdag 26 mei 2006 @ 11:59:30 #282
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_38226520
Zouden jullie mij kunnen vertellen waar je dat behang hebt gehaald, waar je nu dat lcd'tje over heen hebt gehangen
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_38228580
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 11:59 schreef kevin33 het volgende:
Zouden jullie mij kunnen vertellen waar je dat behang hebt gehaald, waar je nu dat lcd'tje over heen hebt gehangen
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 17:44 schreef nectarientje het volgende:
wauw! mooi behang!
Waar heb je dat vandaan?
praxis
pi_38228658
ben gisteren begonnen met de woonkamer deur die onder die muur vandaan kwam, maar tering wat een K-klus. heb hem al meerdere malen in de afbijt gehad, geschuurd etc etc Ik zal blij zijn als ie verfklaar is, maar dat duurt nog wel een dag of wat vrees ik
  Moderator woensdag 31 mei 2006 @ 09:24:35 #285
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_38399409
Is er nog nieuws over de vergunning?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 5 juni 2006 @ 23:41:06 #286
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38577882
Wat wordt jullie huis mooi zeg, super hoe jullie dat allemaal doen. Ik wou dat ik zo handig en/of creatief was.
Lekker douchen!
pi_38580025
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:41 schreef sjak het volgende:
Wat wordt jullie huis mooi zeg, super hoe jullie dat allemaal doen. Ik wou dat ik zo handig en/of creatief was.
Gewoon inspiratie opdoen door te onderzoeken en topics als deze te lezen

Begint echt een droompaleisje te worden
Zijde des Weppes | "HA! That's so funny I forgot to laugh!.....Excluding that first HA!"
pi_38582630
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 09:24 schreef Renesite het volgende:
Is er nog nieuws over de vergunning?
ja het bureau dat voor ons de vergunning heeft ingediend heeft dat niet goed gedaan, er ontbreken papieren en we krijgen nu alsnog de kans om het binnen vier weken opnieuw in orde te maken met de ontbrekende papieren

Maar de achterkant is inmiddels opnieuw gevoegd en geverfd
En binnen nu en een maand ook opnieuw bestraat
pi_38582714
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:41 schreef sjak het volgende:
wij zijn ook niet superhandig hoor, maar met veel geduld en steeds opnieuw en nog meer geduld komt het uiteindelijk er allemaal redelijk eruit te zien (ow en met wat hulp hier en daar natuurlijk)
  woensdag 7 juni 2006 @ 00:25:19 #290
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_38613436
Offtopic
Ze vragen bij de mediamarkt in Zwolle vrij veel personeel weet alleen niet of dat nog wel op zijn plek is eigenlijk
  Admin woensdag 7 juni 2006 @ 08:38:24 #291
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_38616457
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 00:25 schreef Rottdog het volgende:
Offtopic
Ze vragen bij de mediamarkt in Zwolle vrij veel personeel weet alleen niet of dat nog wel op zijn plek is eigenlijk
Buiten dat mediamarkt zwolle een kutzaak is waar ik eigenlijk nog niet dood aangetroffen wil worden, ben ik ook nog eens niet op zoek naar werk
Maar iig bedankt voor de tip natuurlijk
pi_38617882
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 00:25 schreef Rottdog het volgende:
Offtopic
En mij wezen ze af!
pi_38771257
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 08:56 schreef knorretje het volgende:

[..]

ja het bureau dat voor ons de vergunning heeft ingediend heeft dat niet goed gedaan, er ontbreken papieren en we krijgen nu alsnog de kans om het binnen vier weken opnieuw in orde te maken met de ontbrekende papieren
en zover ik begrepen heb is de vergunningaanvraag opnieuw ingediend, ben benieuwd
  Jubileum moderator donderdag 13 juli 2006 @ 21:32:18 #294
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_39800988
Jongens, al ruim een maand geen update Hoe gaat het ermee intussen?
Eva ♥ en Iris ♥
  Admin donderdag 13 juli 2006 @ 21:37:01 #295
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_39801157
nog ongeveer hetzelfde. te warm om wat te doen eigenlijk. volgende week vrijdag komt wel het bankstel iig en in de week erna wil ik toch eigenlijk wel verder met het schuren en verven van de laatste dingen.
pi_42447617
Kickje
Hoe gaat 't nu eigenlijk met jullie?
pi_42448798
Ja, nieuwe foto's wil ik zien!
pi_42451583
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 11:19 schreef Openminded het volgende:
Ja, nieuwe foto's wil ik zien!
Ik ook!
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_43190045
hoe is 't nu in huize roodbol?
pi_43342615
Ik ben toch ook wel heel benieuwd hoe het er nu voor staat.
pi_43349258
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:45 schreef bibi het volgende:
Ik ben toch ook wel heel benieuwd hoe het er nu voor staat.
Ze negeren dit topic gewoon, tis blijkbaar een bouwval
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
  Admin woensdag 8 november 2006 @ 07:37:15 #302
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_43349302
quote:
Op woensdag 8 november 2006 07:26 schreef VinoTinto het volgende:

[..]

Ze negeren dit topic gewoon, tis blijkbaar een bouwval
klopt
maar serieus; de bouwvergunning is binnen en eigenlijk zou afgelopen maandag begonnen zijn met de opbouw, maar dat is uitgesteld met 3 a 4 weken op verzoek van de aannemer. Buiten wat gordijnen e.d. is er niet zoveel nieuws te melden. We hebben een bankstel en we zitten nog te wachten op de rest van de meubels.
Van de zomer hebben we weinig tot niets gedaan. We zijn op vakantie geweest, de kinderen en wijzelf zijn ziek geweest en er hebben zich wat drama's in de straat voltrokken. Dat in combinatie met belachelijk hoge temperaturen en een vloer die nog 3 keer opnieuw gedaan is heeft ervoor gezorgd dat we verder niet erg zijn opgeschoten.
Zodra de meubels er zijn en we onze spullen in plaats van in dozen ook daadwerkelijk gewoon netjes in kasten kwijt kunnen en de opbouw voltooiing nadert zullen we weer een stuk harder opschieten.

hier verder: Ons stekkie - en we gaan nog ffies door... (dl 4)

[ Bericht 6% gewijzigd door knorretje op 25-11-2006 07:58:29 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')