Whehehehequote:
Leuke dingen op brance verkening kamp meegemaaktquote:
Wat voor dinges?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Leuke dingen op brance verkening kamp meegemaakt
Laten we zeggen ik heb een bepaalde studie genote op een andere manier leren kennen en gezienquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Laten we zeggen ik heb een bepaalde studie genote op een andere manier leren kennen en gezien![]()
Verkeerd verbonden?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:53 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben niet langer dan 5 minuten online en dan duurt het minstens een kwartier voor ik weer verbinding heb
Ja was leuk tot de docenten de volgende ochtend in je huisje staanquote:
Ik zou die lerares gewoon keihard nemen en dan schreeuwen:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja was leuk tot de docenten de volgende ochtend in je huisje staan![]()
Jij welquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zou die lerares gewoon keihard nemen en dan schreeuwen:
"Ja, en deze keer kom ik wél op tijd!!"
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
!!!11
Whehehe Eins april!! !!111 Dquote:Op zaterdag 1 april 2006 08:35 schreef PeRi het volgende:
Latie-check.
Humor.quote:1 april 1969
Het Nederlandse Journaal meldde dat op 1 april een grote landelijke actie zou worden gehouden om zogenaamde 'zwartkijkers' op te sporen, mensen die hun kijk- en luistergeld niet hadden betaald. Controleurs zouden met een scanner door de straten rijden om overtreders te betrappen. "Of daar iets tegen te doen zou zijn", vroeg een journalist. "Nee", was het antwoord van een controleur, want hij kon zich niet voorstellen dat men zijn televisietoestel in aluminiumfolie zou wikkelen, want dan zou de voorbijrijdende controledienst met hun scanner niets kunnen uitrichten. De volgende dag was al het aluminiumfolie in de winkels binnen enkele uren uitverkocht...en toen dachten ze dat inpakpapier ook wel zou helpen
quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:00 schreef pberends het volgende:
'D66 moet regering steviger steunen'
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |