Nee hoor. Het wordt 0-7.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:42 schreef mcyodogg het volgende:
Dat lijkt me sterk, 0-3 tops.
het nieuwe beleid hè. De nadruk ligt op scouten en zelf opleiden. Ik vind het een goede lijn, kijk maar naar Heerenveen, die halen enorm veel spelers uit het noorden en daar zitten dan wel een aantal talenten tussen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:59 schreef JustJunior het volgende:
Ik heb de naam al eerder horen vallen, het schijnt een behoorlijk talent te zijn
Ik ben benieuwd of het rijtje Carrizo, Plá, Nguyen en nu ook De Bock ook daadwerkelijk wat gaat presteren. Ik vind het wel een interessante ontwikkeling.
een goed excuus om zondag alvast een klein voorfeestje te houdenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:01 schreef Garlic_Sauce het volgende:
en wat als AZ nou punten laat liggen... dat lijkt me zo'n enorme anti-climax![]()
Met zulke hele jonge spelers is PSV nooit echt heel succesvol geweest. Ze haalden ze meestal toch net iets later op.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:59 schreef JustJunior het volgende:
Ik heb de naam al eerder horen vallen, het schijnt een behoorlijk talent te zijn
Ik ben benieuwd of het rijtje Carrizo, Plá, Nguyen en nu ook De Bock ook daadwerkelijk wat gaat presteren. Ik vind het wel een interessante ontwikkeling.
Dat klopt, maar tijden veranderen. En PSV is pas sinds enkele jaren geld gaan pompen in een adequate jeugdformule. Tim Janssen gaat komend seizoen op huurbasis naar RKC en die jongen heeft het in zich om een hele goede spits te worden. Heeft niet zoals bijvoorbeeld Klaas Jan Huntelaar in allerlei jeugdcompetities meer dan 20 goals gemaakt, maar beheerst een hoop aanvalskwaliteiten tot in de puntjes. Technisch erg vaardig en uiterst doelgericht. Dat is nog maar één van de vele talenten op dit moment die het de komende jaren gaan laten zien voor PSV.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Met zulke hele jonge spelers is PSV nooit echt heel succesvol geweest. Ze haalden ze meestal toch net iets later op.
Nooit.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Nee hoor. Het wordt 0-7.
t is nooit te laat om daar mee te beginnenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:37 schreef Zapper het volgende:
PSV doet al tijden niet meer aan walk-overs, helaas.
Kom op kerel dit kun je niet serieus nemenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:51 schreef the_legend_killer het volgende:
0-8 !
Is ook grapquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:13 schreef Zapper het volgende:
[..]
Kom op kerel dit kun je niet serieus nemen
In de PSV Netwerk topics heb ik ook geregeld al de meest onzinnige uitslagen voorbij zien komen, voornamelijk bij PSV - Heracles en andersom. 6-0, 7-0 en 8-0. Je zou toch onderhand moeten weten dat PSV altijd matig scoort dit seizoen.
http://xs71.xs.to/pics/06104/kampioen575.jpgquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:08 schreef Zapper het volgende:
Moet ik nou die banner weer opzoeken of heeft iemand de url nog?
Kan ik net als vorig jaar weer mensen verblijden met de Kampioens cd?
Wie zijn die spuit 11'en op die HAFC site die nog serieus reageren ook?quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:07 schreef Zapper het volgende:
GVD afblijven van Hirayama!
edit: www.hafc-1903.nl/
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:09 schreef cultheld het volgende:
Wie zijn die spuit 11'en op die HAFC site die nog serieus reageren ook?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:37 schreef JustJunior het volgende:
Hadden we toch bijna de monsterscore waar we op hadden gehoopt
Nou, Ha haquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:46 schreef Leso_Varen het volgende:
Hopen dat AZ morgen wint, dan kunnen we thuis van Groningen winnen, dat is wel leuker voor de supporters.
quote:Op zondag 2 april 2006 03:16 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ietsje duidelijker:
[afbeelding]
rechtsonder naast Heintze is volgens mij Viscaal, naast Van Breukelen is Hoekstra, naast Valckx is volgens mij Tom van Mol, geen idee wie die blonde is naast Romario of de speler naast Kieft.
Dat is Jozef inderdaadquote:Op zondag 2 april 2006 04:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is het naast Kieft niet Jozef Chovanec?
en is die blonde naast Romario Dick Schreuder?
Hoeft niet, ze spelen disndag om 20.00u. Dus kunnen we dinsdag nog kampioen worden als AZ verliestquote:Op zondag 2 april 2006 10:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nee.. AZ-NAC is afgelast wegens zware regenval (www.az.nl)
nou zullen jullie het volgende week zelf moeten/mogen doen tegen Groningen (en win die wedstrijd gewoon ff ipv zo'n salonremise)
maar op eigen veld kampioen worden is wat leukerquote:Op zondag 2 april 2006 12:44 schreef OoAstridoO het volgende:
Ach we worden toch wel kampioen en een weekje eerder of later
ok t was leuk geweest vandaag al
Ik heb hier een poster van PSV selectie '90/'91 hangen. 2 keepers, 17 spelers. Tijden veranderen.quote:Op zondag 2 april 2006 02:47 schreef Ciscus het volgende:
Even wat anders, deze foto vond ik net. Ik moest een traantje wegpinken, wat een helden!!!!!
[afbeelding]
Dat welquote:Op zondag 2 april 2006 12:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar op eigen veld kampioen worden is wat leuker![]()
mja ik als achterhoeker tref het ook niet optimaalquote:Op zondag 2 april 2006 12:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dat welhoewel ik er nog nooit iets aan gehad heb
Friesland he
![]()
De Graafschapquote:Op zondag 2 april 2006 12:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja ik als achterhoeker tref het ook niet optimaal![]()
Mja en de trein is ook nog eens duurquote:Op zondag 2 april 2006 12:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja ik als achterhoeker tref het ook niet optimaal![]()
Heren?quote:Op zondag 2 april 2006 16:52 schreef methodmich het volgende:
Gefeliciteerd met de landstitel heren.
Samen met TLKquote:Op zondag 2 april 2006 13:53 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Mja en de trein is ook nog eens duurmja als ik groot ben en hier weg ben hoop ik wel regelmatig naar ehv af te reizen
schijnt dat je met 18 al groot bentquote:Op zondag 2 april 2006 13:53 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Mja en de trein is ook nog eens duurmja als ik groot ben en hier weg ben hoop ik wel regelmatig naar ehv af te reizen
Als ik nog iets groter ben en mijn vwo diploma heb en studeer en een OV heb, danquote:Op zondag 2 april 2006 18:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
schijnt dat je met 18 al groot bent
vanuit Utrecht zit je straks zo in Eindhoven.quote:Op zondag 2 april 2006 18:48 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Als ik nog iets groter ben en mijn vwo diploma heb en studeer en een OV heb, dan
Preciesquote:Op zondag 2 april 2006 18:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vanuit Utrecht zit je straks zo in Eindhoven.
Aha zoquote:Op zondag 2 april 2006 18:54 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dan duren de reizen naar mams en paps weer zo lang, ik heb niet voor niets centraal gekozen
ik zit er al wel helemaal in hoor, volgend weekend lekker naar Eindhovenquote:Op zondag 2 april 2006 18:57 schreef Spideyman het volgende:
Ik heb nog niet het gevoel dat er al een kampioenssfeer heerst. En dat mag nu zo langzamerhand wel komen vind ik.
Dr. Phil?
Ik heb ook al veel zin in volgend weekend.quote:Op zondag 2 april 2006 18:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zit er al wel helemaal in hoor, volgend weekend lekker naar Eindhoven
Mooiquote:Op zondag 2 april 2006 18:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zit er al wel helemaal in hoor, volgend weekend lekker naar Eindhoven
Volgende week zal Ajax ook wel willen dat we winnenquote:Op zondag 2 april 2006 19:05 schreef venomsnake het volgende:
tja, toch lullig dat we genoodzaakt zijn om het feestje te verstoren in eindhoven.![]()
![]()
ja want jullie halen zoveel punten buitenshuisquote:Op zondag 2 april 2006 19:05 schreef venomsnake het volgende:
tja, toch lullig dat we genoodzaakt zijn om het feestje te verstoren in eindhoven.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 20:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja want jullie halen zoveel punten buitenshuis
de laatste 5 wedstrijden van Groningen in Eindhoven geven ook moedquote:Op zondag 2 april 2006 20:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
dan gaan we daar maar es verandering in brengen.![]()
Bush is rijkerquote:Op zondag 2 april 2006 20:57 schreef daaaaan het volgende:
http://www.loonwijzer.nl/msn/index.php?pag=vipalfabetisch![]()
![]()
verdient Hiddink echt meer dan Bush, Anan en Gates?
nogal wiedes, de halve selecties van PSV, ajax en Feyenoord verdienen meer. Bush verdient niet superveel maar krijgt voor de rest wel alles, die 4 ton in dollars per jaar kunnen gewoon naar de spaarrekeningquote:Op zondag 2 april 2006 20:57 schreef daaaaan het volgende:
http://www.loonwijzer.nl/msn/index.php?pag=vipalfabetisch![]()
![]()
verdient Hiddink echt meer dan Bush?
ja lekker handelen in oliequote:
Omdat ie al een carriere heeft gehad voordat hij president werd.quote:Op zondag 2 april 2006 21:05 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Omdat ie bovenop z'n salaris alles betaald krijgt.
Guus toch ook voordat ie bij PSV terugkwam?quote:Op zondag 2 april 2006 21:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat ie al een carriere heeft gehad voordat hij president werd.
Niet als groot(olie)grondbezitterquote:Op zondag 2 april 2006 21:07 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Guus toch ook voordat ie bij PSV terugkwam?
Er komen vast wel weer schermen in de stad, op het stationsplein en op de markt, geen probleem dus!quote:Op zondag 2 april 2006 16:51 schreef mcyodogg het volgende:
Het is wel klote dat het zo snel was uitverkocht, zodat ik geen kaartje kon krijgen. Maar goed, ik ga wel gewoon naar Eindhoven toe, aannemend dat dan wel het kampioensfeest gevierd kan worden.
Dr. Lemming zegt dat het een gewennigsproces is, we worden zo vaak kampioen dat het niet speciaal meer is en dus zal de kampioenssfeer pas op het stadhuisplein komenquote:Op zondag 2 april 2006 18:57 schreef Spideyman het volgende:
Ik heb nog niet het gevoel dat er al een kampioenssfeer heerst. En dat mag nu zo langzamerhand wel komen vind ik.
Dr. Phil?
dan zouden we hem onder jullie neus weghalenquote:Op zondag 2 april 2006 23:10 schreef JeroenV het volgende:
Als Ajacied zou ik daar echt behoorlijk van balen.
Gertje Kruys zoekt nog een baan.quote:Op zondag 2 april 2006 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zouden we hem onder jullie neus weghalendan wordt het voor ajax een stuk lastiger om een opvolger voor Blind te vinden!
no shit sherlockquote:
Ik nietquote:Op maandag 3 april 2006 00:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb liever Stevens
Sparta naar hoog niveau gebracht, Vitesse 3e laten worden, is nooit één trainer daar gelukt. Zwaar bijdrage aan het succes bij Barca en daar individueel werken met topspelers.quote:Op maandag 3 april 2006 01:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat heeft Ten Cate als trainer dan allemaal geflikt ?
quote:Op maandag 3 april 2006 01:20 schreef Radegast het volgende:
Dat die Timmer nog bij PSV rondloopt (en de dienst uitmaakt) terwijl hij volgens de 'statuten reglementen' allang weg had moeten zijn.![]()
Daar moet je Anton Geesink op af sturen.![]()
Vind dat Stevens het beter heeft gedaan en vergeet Roda niet.quote:Op maandag 3 april 2006 01:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sparta naar hoog niveau gebracht, Vitesse 3e laten worden, is nooit één trainer daar gelukt. Zwaar bijdrage aan het succes bij Barca en daar individueel werken met topspelers.
Dat laatste vind ik heel belangrijk aangezien PSV vaak sterren in de dop haalt en die hebben een bijzondere benadering nodig.
Stevens heeft bij Schalke met een collectief gewonnen.
ik vind stevens een man die zich te veel laat gelden, geen trainer voor een absolute topclub.quote:Op maandag 3 april 2006 01:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vind dat Stevens het beter heeft gedaan en vergeet Roda niet.
Bij Schalke Europees succes gehad enz
Dat interview met Ronaldinho gezien paar maanden terug? Link heb ik niet, sorry.quote:Op maandag 3 april 2006 01:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind Stevens er wel de uitstraling voor hebben.
Ten Cate niet
Vanenburg is zo goed als rond met Helmond Sport.quote:Op maandag 3 april 2006 09:11 schreef JustJunior het volgende:
Ten Cate met Valckx als TD en Vanenburg als assistent
Willem II wordt ie ook genoemd.quote:Op maandag 3 april 2006 09:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vanenburg is zo goed als rond met Helmond Sport.
Wordt dat van te voren bekend gemaakt? Heb wel zin om smiddags de wedstrijd te kijken.quote:Op zondag 2 april 2006 21:49 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Er komen vast wel weer schermen in de stad, op het stationsplein en op de markt, geen probleem dus!![]()
[..]
volgens mij nog niet, Groningen staat namelijk vemeld als uitverkocht en bij Feyenoord staat dat er niet. Veel kaarten zullen er denk ik niet meer zijn.quote:Op maandag 3 april 2006 09:50 schreef jorienvdherik het volgende:
ff een vraag, is psv-feyenoord zaterdag al uitverkocht geraakt voor thuisvakken ?
quote:2/4/2006 - Supporterssite's komen met statement over bekerfinale
(Gepost door MP)
De Supporterssite's Randstadphoolies.nl, PSV Zuipsite en VakT.nl zijn met een statement inzake de bekerfinale naar buiten gekomen. De supporters verwachten een betere aanpak dan in het recente verleden. Met name vorig seizoen liep PSV zowel qua vervoersregeling als qua prijs en verkoopvoorwaarden steeds achter de feiten aan. De fans willen voor de komende finale geen uitkaartverplichting, opstapplaatsen op verschillende locaties in de regio net buiten Rotterdam, een prijs van het combi-kaartje die niet uitkomt boven de 25 euro, een supportersvriendelijke behandeling en een uitgebreide en heldere communicatie richting de PSV-supporters. Het statement is verstuurd naar PSV, Supportersvereniging PSV en PSV Fans United.
een vriend van me zei dat die geen kaart meer kon halenquote:Op maandag 3 april 2006 11:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij nog niet, Groningen staat namelijk vemeld als uitverkocht en bij Feyenoord staat dat er niet. Veel kaarten zullen er denk ik niet meer zijn.
ja als hij geen kaart meer kan kopen zal het wel uitverkocht zijn, bel,email anders even met PSVquote:Op maandag 3 april 2006 12:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
een vriend van me zei dat die geen kaart meer kon halen
wil namelijk los er heen
Oost en West zullen wel uitverkocht zijn. Ik heb voor een bekende ook 2 kaarten voor West laten halen en die zijn zaterdag gekocht.quote:Op maandag 3 april 2006 12:19 schreef jorienvdherik het volgende:
hij belt even hij probeerde voor west en oost
hij gaat bellen of er nog kaarten zijn van 20 en 23 euro
Bron?quote:Op maandag 3 april 2006 14:07 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV heeft al met Ten Cate gesproken !
Volgens mij gaat het voor Feyenoord al langer dan 2 jaar nergens meer overquote:Op maandag 3 april 2006 14:24 schreef jorienvdherik het volgende:
het blijft jammer dat psv-fey al 2 jaar nergens over gaat
dan moet je er denk ik wel voor zorgen dat je er bent als ze in de verkoop gaan.quote:Op maandag 3 april 2006 14:01 schreef mcyodogg het volgende:
Als clubcardhouder kan ik pas morgen kaarten halen voor Feyenoord. Dan is het even vingers kruizen dat er ergens nog een plekje vrij is.
ok bedankt. zal ik doen. ik ben alleen bang dat de mogelijkheden al vrij beperkt zullen zijn. ter vergelijking: vorig jaar, zelfde periode, zelfde wedstrijd, en ik kon mijn favoriete plek zo uitzoeken. dat zal nu denk ik alweer anders zijn.quote:Op maandag 3 april 2006 14:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet je er denk ik wel voor zorgen dat je er bent als ze in de verkoop gaan.
Trainer van Heracles geweestquote:Op maandag 3 april 2006 01:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat heeft Ten Cate als trainer dan allemaal geflikt ?
zoals hierboven staat, dr zijn alleen nog dure plekken beschikbaarquote:Op maandag 3 april 2006 15:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
ok bedankt. zal ik doen. ik ben alleen bang dat de mogelijkheden al vrij beperkt zullen zijn. ter vergelijking: vorig jaar, zelfde periode, zelfde wedstrijd, en ik kon mijn favoriete plek zo uitzoeken. dat zal nu denk ik alweer anders zijn.
Gomesquote:Op maandag 3 april 2006 18:16 schreef JustJunior het volgende:
Sibon vertrekt gewoon aan het einde van het seizoen, samen met Zoetebier, Lucius, Beasley en de huurlingen
Farfán, Cocu, Ooijer en Gomes verlengen hun contract
PSV haalt voor in de voorhoede Boussoufa en Diba, schuift Coe door naar de bank en haalt voor achterin Braafheid en een rechtsback
![]()
Braafheid gaat al naar Feyenoord.quote:Op maandag 3 april 2006 18:16 schreef JustJunior het volgende:
Sibon vertrekt gewoon aan het einde van het seizoen, samen met Zoetebier, Lucius, Beasley en de huurlingen
Farfán, Cocu, Ooijer en Gomes verlengen hun contract
PSV haalt voor in de voorhoede Boussoufa en Diba, schuift Coe door naar de bank en haalt voor achterin Braafheid en een rechtsback
![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 15:31 schreef rubbereend het volgende:
voor Zapper:
[afbeelding]
Gomes duikt naar de bal, maar is kansloos op het schot.
[afbeelding]
De doelpuntenmaker was Gerald Sibon.
Vind ik een leuke spelerquote:
Hij heeft gezegd dat hij niet wil bevestigen noch ontkennen of hij door PSV is benaderd, uit respect voor zijn werkgever.quote:Op maandag 3 april 2006 22:30 schreef JeroenV het volgende:
Iemand sportjournaal nog gezien? Ten Cate was aan het woord, maar miste wat hij zei. Wel hoorde ik van Bommel en Deco nog zeggen dat het een groot gemis is als hij weg zou gaan daar.
Van Bommel mag Henk wel een beetje onze kant op pushen hoor...quote:Op maandag 3 april 2006 22:30 schreef JeroenV het volgende:
Iemand sportjournaal nog gezien? Ten Cate was aan het woord, maar miste wat hij zei. Wel hoorde ik van Bommel en Deco nog zeggen dat het een groot gemis is als hij weg zou gaan daar.
kan hij zelf over 2 jaar volgenquote:Op maandag 3 april 2006 23:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Van Bommel mag Henk wel een beetje onze kant op pushen hoor...
lees even terug......quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:12 schreef RijstNatie het volgende:
Ik hoorde vandaag in de shoarma tent in roosendaal dat er een PSV supporter vermist was... waarschijnlijk in het water gevallen ofso
ja of misschien het spoor overgestoken bij het station ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:12 schreef RijstNatie het volgende:
Ik hoorde vandaag in de shoarma tent in roosendaal dat er een PSV supporter vermist was... waarschijnlijk in het water gevallen ofso
quote:Op maandag 3 april 2006 09:11 schreef JustJunior het volgende:
Ten Cate met Valckx als TD en Vanenburg als assistent
quote:Vanenburg duo met Ten Cate bij PSV?
Het gerucht deed al een paar dagen de ronde op het forum. Maandagavond meldde ook VI hoofdredacteur Johan Derksen het in het programma Voetbal Insite. Gerald Vanenburg zou in de markt zijn voor een rol als assistent van Henk ten Cate bij PSV. Vanenburg zou in afwachting daarvan andere geinteresseerde clubs aanhouden of afzeggen.
quote:Uit BN De Stem
Verder maakte André Ooijer bekend dat hij graag aan de club verbonden blijft. „Uit het feit dat we in gesprek zijn, kun je afleiden dat ik me nu richt op een toekomst bij PSV. Als dat anders was, hoefde ik geen besprekingen over een nieuw contract aan te gaan“, zo zei de verdediger wiens verbintenis in 2007 afloopt.
Lucius, die gaat toch naar julliequote:Op dinsdag 4 april 2006 09:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, die schijtzeikerd van een Ooijer nog langer op de Nederlandse velden
Gaat er nou echt niemand weg bij jullie?
Hiddink. Lucius. Beasley. Zoetebier. Rutten. Eijkelkamp.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, die schijtzeikerd van een Ooijer nog langer op de Nederlandse velden
Gaat er nou echt niemand weg bij jullie?
Saneren met die hapquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hiddink. Lucius. Beasley. Zoetebier. Rutten. Eijkelkamp.
Sibon, Feher, Smit, Takak, Reiziger, Robert, Thompson, Wilson en ik denk ook Ball
JJ: BS is voor Ajax. Ik zie Lucius niet naar Amsterdam vertrekken hoor...
quote:PSV doet alles om Gomes te behouden
Dinsdag 4 april 2006 - EINDHOVEN – PSV wil er alles aan ‘proberen te doen’ om doelman Gomes voor de club te behouden. Dat zei president-commissaris Jan Timmer gisteren in een reactie op de berichten dat de Braziliaan mogelijk tóch naar Corinthians overstapt.
„We willen hem graag binnenboord houden“, aldus Timmer. „Voorzitter Rob Westerhof en manager Stan Valckx behandelen deze zaak. Er zijn nog steeds gesprekken gaande. We hopen dat het ons gaat lukken.“ Ook scheidend technisch directeur Guus Hiddink vindt dat Gomes voor PSV behouden moet blijven. Corinthians heeft naar verluidt 6,5 miljoen euro over voor de doelman, die teleurgesteld was over het feit dat PSV de besproken salarisverhoging (nog) niet in daden omzette. Conform de clausule in het contract kan PSV negen miljoen voor Gomes vragen.
Verder maakte André Ooijer bekend dat hij graag aan de club verbonden blijft. „Uit het feit dat we in gesprek zijn, kun je afleiden dat ik me nu richt op een toekomst bij PSV. Als dat anders was, hoefde ik geen besprekingen over een nieuw contract aan te gaan“, zo zei de verdediger wiens verbintenis in 2007 afloopt.
De kans bestaat dat PSV voor volgend seizoen geen technisch directeur meer aanstelt, zo bevestigde Timmer. „Mijn motto is: people above structure (mensen gaan boven de structuur). Zo denk ik er al heel mijn leven over. We hebben nu een lijstje van kandidaat-trainers en afhankelijk van wie de nieuwe man wordt, zullen we bepalen of er een technisch directeur komt.“ PSV breekt dus mogelijk met de organisatie-structuur, zoals die sinds de oprichting van de NV in 1999 gehanteerd wordt. Timmer verwacht niet dat PSV op zeer korte termijn een trainer zal benoemen. „We gaan nu met mensen praten. Er bestaat geen profielschets, wij kijken gewoon goed om ons heen. Namen noemen heeft geen enkele zin. Op elke naam die de pers suggereert zeg ik: geen commentaar. We willen het besluitvormingsproces niet laten verstoren en discretie betrachten, zowel in het belang van de kandidaten als van de club.“
Nee sorry. Die blijven. Maar bij jullie blijft er ook kwaliteit! Bind blijft toch? Die echte ajacied?quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, daag. Ik bedoel Farfan, Gomes, Alex. Mensen die daadwerkelijk kwaliteit toevoegen.
Tuurlijk, de beste man zal volgend seizoen vast wel ergens op de tribune te vinden zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:58 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee sorry. Die blijven. Maar bij jullie blijft er ook kwaliteit! Bind blijft toch? Die echte ajacied?
Sorry, ik was even off topic...
Darn. Wat een kloteverhaal zeg...quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Politie en brandweer hebben vanmorgen het lichaam van een man uit het water van de Vliet in Roosendaal gehaald. Volgens een woordvoerster van de politie is nog niet duidelijk of het gaat om de 25-jarige PSV-supporter uit Veldhoven die sinds zaterdagavond wordt vermist.
Teringgg....quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Politie en brandweer hebben vanmorgen het lichaam van een man uit het water van de Vliet in Roosendaal gehaald. Volgens een woordvoerster van de politie is nog niet duidelijk of het gaat om de 25-jarige PSV-supporter uit Veldhoven die sinds zaterdagavond wordt vermist.
wat een kutzooi. Ik weet niet precies waar het gebeurd is, maar ik ben een paar keer naar dat stadion geweest. En als je van dat stadion naar het station wilt kom je langs de Vliet en ik kan je zeggen: als je daar niet een beetje uitkijkt of een beetje gedronken hebt, dan lig je daar dus zo in.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Klopt ja. Begin van het seizoen ben ik daar ook geweest. Als je gezopen hebt en je valt er daar in, kom je daar never nooit meer uit. Ongelofelijk klote nieuws ditquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
wat een kutzooi. Ik weet niet precies waar het gebeurd is, maar ik ben een paar keer naar dat stadion geweest. En als je van dat stadion naar het station wilt kom je langs de Vliet en ik kan je zeggen: als je daar niet een beetje uitkijkt of een beetje gedronken hebt, dan lig je daar dus zo in.
Sorry clauw, maar de kans dat Groningen bij PSV wint acht ik bijzonder klein. Heel misschien een puntje, maar dan hebben we toch feest...quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:31 schreef clauwheee het volgende:
Ik hoop dat we jullie feestje uitstellen (resultaat van AZ even niet meegeteld), maar ik heb de indruk dat PSV niet aan die optie denktOk, wij doen het slecht in uitwedstrijden. Maar resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
![]()
Leuk een avondje naar het voetbalquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:08 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:09 schreef ruud.nl het volgende:
dan loopt ajax de playoffs mis...
yeahquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:49 schreef dndiek het volgende:
Ga je dan in de middle of nowhere een feestje bouwen?
Vast wel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:58 schreef Neoktheone het volgende:
Weet iemand of er zondag in Eindhoven het een en ander te zien zal zijn op schermen? Anders koop ik ff een retourtje Eindhoven...
Tja we zijn gewoon te goedquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het wordt niet echt feestweer zondag als we de vooruitzichten moeten geloven. Kampioensfeesten horen verdomme ook in mei te zijn ipv April
Dan moeten we maar allemaal naar Australiëquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:04 schreef appelsientje het volgende:
O trouwens in denk dat ik in de volle zon aan het feesten ben..
totdat je de rest van de reactie leestquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:07 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dan moeten we maar allemaal naar Australië![]()
hahaha tja dan moeten we dat maar zelf mee nemenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
totdat je de rest van de reactie leest
10 graden verwacht voor zondagquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het wordt niet echt feestweer zondag als we de vooruitzichten moeten geloven. Kampioensfeesten horen verdomme ook in mei te zijn ipv April
of 40+quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
10 graden verwacht voor zondagis weer eens wat anders als 20 graden+
quote:
in 1991 was het medio juni toen we kampioen werden. Stond ik daar met mijn vader en broer op het Stadhuisplein in de stromende regenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
dan heb je inderdaad ijsblokjes in je bier nodigquote:
Niet als het goed koud is en je het snel drinktquote:
Toen zal het allicht warmer geweest zijn dan 10 graden. Kans zit erin dat je nu ook in de regen staat, en nog een stuk kouder ook.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
in 1991 was het medio juni toen we kampioen werden. Stond ik daar met mijn vader en broer op het Stadhuisplein in de stromende regen![]()
Dat is waarquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen zal het allicht warmer geweest zijn dan 10 graden. Kans zit erin dat je nu ook in de regen staat, en nog een stuk kouder ook.
Tja dat is Nederland.. je weet het maar nooitquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen zal het allicht warmer geweest zijn dan 10 graden. Kans zit erin dat je nu ook in de regen staat, en nog een stuk kouder ook.
Als ze dat vieren op het Stadhuisplein, wat ik niet 1,2,3 verwacht eigenlijkquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja dat is Nederland.. je weet het maar nooit
Maar met een beetje geluk staan we er 7 mei weer
Zoland het maar niet op parkeerplaats 2 is vind ik alles bestquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ze dat vieren op het Stadhuisplein, wat ik niet 1,2,3 verwacht eigenlijk
Ik bedoel meer dat er helemaal geen huldiging plaatsvindtquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zoland het maar niet op parkeerplaats 2 is vind ik alles best
Ik zeg ook niet dat ik dat verwacht. Integendeel zelfs. Maar met ons weet je het maar nooit en ik hoop het welquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Sorry clauw, maar de kans dat Groningen bij PSV wint acht ik bijzonder klein. Heel misschien een puntje, maar dan hebben we toch feest...
alex kan ze ook vanaf een meter of 30 makenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik dat verwacht. Integendeel zelfs. Maar met ons weet je het maar nooit en ik hoop het welWat ik de laatste weken van jullie gezien heb vond ik nu niet echt bijster. Gewoon zorgen dat jullie geen vrije ballen krijgen op rand 16 ofzo
![]()
We winnen alleen ongeveer alles...quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik dat verwacht. Integendeel zelfs. Maar met ons weet je het maar nooit en ik hoop het welWat ik de laatste weken dit seizoen van jullie gezien heb vond ik nu niet echt bijster. Gewoon zorgen dat jullie geen vrije ballen krijgen op rand 16 ofzo
![]()
nevland naar feyenoord volgend seizoenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:59 schreef clauwheee het volgende:
Maar wij hebben Nevland
DD je hebt gelijk, je correctie
Kssstquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nevland naar feyenoord volgend seizoen![]()
2 seizoenskaarten zelfsquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:13 schreef jorienvdherik het volgende:
* iemand die nog 1 kaart over heeft voor psv-feyenoord ?
het is veel te fucking koud voor een kampioensfeest in een t-shirt dat overgoten is met bier.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
10 graden verwacht voor zondagis weer eens wat anders als 20 graden+
Dan zijn we toch al kampioen? Wanneer is dat? Ik heb een SCC en ben niet van plan te gaan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:13 schreef jorienvdherik het volgende:
* iemand die nog 1 kaart over heeft voor psv-feyenoord ?
12 April. Dat is een woensdagavondquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:03 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dan zijn we toch al kampioen? Wanneer is dat? Ik heb een SCC en ben niet van plan te gaan.
Bekerfinale kan ik overigens ook niet heen.
Ik las het net op de PSV site en op de FPquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:59 schreef dndiek het volgende:
Het stoffelijk overschot dat dinsdagochtend in De Vliet in Roosendaal werd aangetroffen is tijdens de confrontatie door familieleden herkend als dat van de vermiste Maarten Berg (25).
Dat is minder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |