De Graafschapquote:Op zondag 2 april 2006 12:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja ik als achterhoeker tref het ook niet optimaal![]()
Mja en de trein is ook nog eens duurquote:Op zondag 2 april 2006 12:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja ik als achterhoeker tref het ook niet optimaal![]()
Heren?quote:Op zondag 2 april 2006 16:52 schreef methodmich het volgende:
Gefeliciteerd met de landstitel heren.
Samen met TLKquote:Op zondag 2 april 2006 13:53 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Mja en de trein is ook nog eens duurmja als ik groot ben en hier weg ben hoop ik wel regelmatig naar ehv af te reizen
schijnt dat je met 18 al groot bentquote:Op zondag 2 april 2006 13:53 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Mja en de trein is ook nog eens duurmja als ik groot ben en hier weg ben hoop ik wel regelmatig naar ehv af te reizen
Als ik nog iets groter ben en mijn vwo diploma heb en studeer en een OV heb, danquote:Op zondag 2 april 2006 18:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
schijnt dat je met 18 al groot bent
vanuit Utrecht zit je straks zo in Eindhoven.quote:Op zondag 2 april 2006 18:48 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Als ik nog iets groter ben en mijn vwo diploma heb en studeer en een OV heb, dan
Preciesquote:Op zondag 2 april 2006 18:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vanuit Utrecht zit je straks zo in Eindhoven.
Aha zoquote:Op zondag 2 april 2006 18:54 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dan duren de reizen naar mams en paps weer zo lang, ik heb niet voor niets centraal gekozen
ik zit er al wel helemaal in hoor, volgend weekend lekker naar Eindhovenquote:Op zondag 2 april 2006 18:57 schreef Spideyman het volgende:
Ik heb nog niet het gevoel dat er al een kampioenssfeer heerst. En dat mag nu zo langzamerhand wel komen vind ik.
Dr. Phil?
Ik heb ook al veel zin in volgend weekend.quote:Op zondag 2 april 2006 18:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zit er al wel helemaal in hoor, volgend weekend lekker naar Eindhoven
Mooiquote:Op zondag 2 april 2006 18:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zit er al wel helemaal in hoor, volgend weekend lekker naar Eindhoven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |