quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:37 schreef JustJunior het volgende:
Hadden we toch bijna de monsterscore waar we op hadden gehoopt
Nou, Ha haquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:46 schreef Leso_Varen het volgende:
Hopen dat AZ morgen wint, dan kunnen we thuis van Groningen winnen, dat is wel leuker voor de supporters.
quote:Op zondag 2 april 2006 03:16 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ietsje duidelijker:
[afbeelding]
rechtsonder naast Heintze is volgens mij Viscaal, naast Van Breukelen is Hoekstra, naast Valckx is volgens mij Tom van Mol, geen idee wie die blonde is naast Romario of de speler naast Kieft.
Dat is Jozef inderdaadquote:Op zondag 2 april 2006 04:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is het naast Kieft niet Jozef Chovanec?
en is die blonde naast Romario Dick Schreuder?
Hoeft niet, ze spelen disndag om 20.00u. Dus kunnen we dinsdag nog kampioen worden als AZ verliestquote:Op zondag 2 april 2006 10:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nee.. AZ-NAC is afgelast wegens zware regenval (www.az.nl)
nou zullen jullie het volgende week zelf moeten/mogen doen tegen Groningen (en win die wedstrijd gewoon ff ipv zo'n salonremise)
maar op eigen veld kampioen worden is wat leukerquote:Op zondag 2 april 2006 12:44 schreef OoAstridoO het volgende:
Ach we worden toch wel kampioen en een weekje eerder of later
ok t was leuk geweest vandaag al
Ik heb hier een poster van PSV selectie '90/'91 hangen. 2 keepers, 17 spelers. Tijden veranderen.quote:Op zondag 2 april 2006 02:47 schreef Ciscus het volgende:
Even wat anders, deze foto vond ik net. Ik moest een traantje wegpinken, wat een helden!!!!!
[afbeelding]
Dat welquote:Op zondag 2 april 2006 12:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar op eigen veld kampioen worden is wat leuker![]()
mja ik als achterhoeker tref het ook niet optimaalquote:Op zondag 2 april 2006 12:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dat welhoewel ik er nog nooit iets aan gehad heb
Friesland he
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |