yeahquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:49 schreef dndiek het volgende:
Ga je dan in de middle of nowhere een feestje bouwen?
Vast wel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:58 schreef Neoktheone het volgende:
Weet iemand of er zondag in Eindhoven het een en ander te zien zal zijn op schermen? Anders koop ik ff een retourtje Eindhoven...
Tja we zijn gewoon te goedquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het wordt niet echt feestweer zondag als we de vooruitzichten moeten geloven. Kampioensfeesten horen verdomme ook in mei te zijn ipv April
Dan moeten we maar allemaal naar Australiëquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:04 schreef appelsientje het volgende:
O trouwens in denk dat ik in de volle zon aan het feesten ben..
totdat je de rest van de reactie leestquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:07 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dan moeten we maar allemaal naar Australië![]()
hahaha tja dan moeten we dat maar zelf mee nemenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
totdat je de rest van de reactie leest
10 graden verwacht voor zondagquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het wordt niet echt feestweer zondag als we de vooruitzichten moeten geloven. Kampioensfeesten horen verdomme ook in mei te zijn ipv April
of 40+quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
10 graden verwacht voor zondagis weer eens wat anders als 20 graden+
quote:
in 1991 was het medio juni toen we kampioen werden. Stond ik daar met mijn vader en broer op het Stadhuisplein in de stromende regenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
dan heb je inderdaad ijsblokjes in je bier nodigquote:
Niet als het goed koud is en je het snel drinktquote:
Toen zal het allicht warmer geweest zijn dan 10 graden. Kans zit erin dat je nu ook in de regen staat, en nog een stuk kouder ook.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
in 1991 was het medio juni toen we kampioen werden. Stond ik daar met mijn vader en broer op het Stadhuisplein in de stromende regen![]()
Dat is waarquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen zal het allicht warmer geweest zijn dan 10 graden. Kans zit erin dat je nu ook in de regen staat, en nog een stuk kouder ook.
Tja dat is Nederland.. je weet het maar nooitquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen zal het allicht warmer geweest zijn dan 10 graden. Kans zit erin dat je nu ook in de regen staat, en nog een stuk kouder ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |