Volgende week zal Ajax ook wel willen dat we winnenquote:Op zondag 2 april 2006 19:05 schreef venomsnake het volgende:
tja, toch lullig dat we genoodzaakt zijn om het feestje te verstoren in eindhoven.![]()
![]()
ja want jullie halen zoveel punten buitenshuisquote:Op zondag 2 april 2006 19:05 schreef venomsnake het volgende:
tja, toch lullig dat we genoodzaakt zijn om het feestje te verstoren in eindhoven.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 20:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja want jullie halen zoveel punten buitenshuis
de laatste 5 wedstrijden van Groningen in Eindhoven geven ook moedquote:Op zondag 2 april 2006 20:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
dan gaan we daar maar es verandering in brengen.![]()
Bush is rijkerquote:Op zondag 2 april 2006 20:57 schreef daaaaan het volgende:
http://www.loonwijzer.nl/msn/index.php?pag=vipalfabetisch![]()
![]()
verdient Hiddink echt meer dan Bush, Anan en Gates?
nogal wiedes, de halve selecties van PSV, ajax en Feyenoord verdienen meer. Bush verdient niet superveel maar krijgt voor de rest wel alles, die 4 ton in dollars per jaar kunnen gewoon naar de spaarrekeningquote:Op zondag 2 april 2006 20:57 schreef daaaaan het volgende:
http://www.loonwijzer.nl/msn/index.php?pag=vipalfabetisch![]()
![]()
verdient Hiddink echt meer dan Bush?
ja lekker handelen in oliequote:
Omdat ie al een carriere heeft gehad voordat hij president werd.quote:Op zondag 2 april 2006 21:05 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Omdat ie bovenop z'n salaris alles betaald krijgt.
Guus toch ook voordat ie bij PSV terugkwam?quote:Op zondag 2 april 2006 21:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat ie al een carriere heeft gehad voordat hij president werd.
Niet als groot(olie)grondbezitterquote:Op zondag 2 april 2006 21:07 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Guus toch ook voordat ie bij PSV terugkwam?
Er komen vast wel weer schermen in de stad, op het stationsplein en op de markt, geen probleem dus!quote:Op zondag 2 april 2006 16:51 schreef mcyodogg het volgende:
Het is wel klote dat het zo snel was uitverkocht, zodat ik geen kaartje kon krijgen. Maar goed, ik ga wel gewoon naar Eindhoven toe, aannemend dat dan wel het kampioensfeest gevierd kan worden.
Dr. Lemming zegt dat het een gewennigsproces is, we worden zo vaak kampioen dat het niet speciaal meer is en dus zal de kampioenssfeer pas op het stadhuisplein komenquote:Op zondag 2 april 2006 18:57 schreef Spideyman het volgende:
Ik heb nog niet het gevoel dat er al een kampioenssfeer heerst. En dat mag nu zo langzamerhand wel komen vind ik.
Dr. Phil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |