een vriend van me zei dat die geen kaart meer kon halenquote:Op maandag 3 april 2006 11:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij nog niet, Groningen staat namelijk vemeld als uitverkocht en bij Feyenoord staat dat er niet. Veel kaarten zullen er denk ik niet meer zijn.
ja als hij geen kaart meer kan kopen zal het wel uitverkocht zijn, bel,email anders even met PSVquote:Op maandag 3 april 2006 12:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
een vriend van me zei dat die geen kaart meer kon halen
wil namelijk los er heen
Oost en West zullen wel uitverkocht zijn. Ik heb voor een bekende ook 2 kaarten voor West laten halen en die zijn zaterdag gekocht.quote:Op maandag 3 april 2006 12:19 schreef jorienvdherik het volgende:
hij belt even hij probeerde voor west en oost
hij gaat bellen of er nog kaarten zijn van 20 en 23 euro
Bron?quote:Op maandag 3 april 2006 14:07 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV heeft al met Ten Cate gesproken !
Volgens mij gaat het voor Feyenoord al langer dan 2 jaar nergens meer overquote:Op maandag 3 april 2006 14:24 schreef jorienvdherik het volgende:
het blijft jammer dat psv-fey al 2 jaar nergens over gaat
dan moet je er denk ik wel voor zorgen dat je er bent als ze in de verkoop gaan.quote:Op maandag 3 april 2006 14:01 schreef mcyodogg het volgende:
Als clubcardhouder kan ik pas morgen kaarten halen voor Feyenoord. Dan is het even vingers kruizen dat er ergens nog een plekje vrij is.
ok bedankt. zal ik doen. ik ben alleen bang dat de mogelijkheden al vrij beperkt zullen zijn. ter vergelijking: vorig jaar, zelfde periode, zelfde wedstrijd, en ik kon mijn favoriete plek zo uitzoeken. dat zal nu denk ik alweer anders zijn.quote:Op maandag 3 april 2006 14:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet je er denk ik wel voor zorgen dat je er bent als ze in de verkoop gaan.
Trainer van Heracles geweestquote:Op maandag 3 april 2006 01:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat heeft Ten Cate als trainer dan allemaal geflikt ?
zoals hierboven staat, dr zijn alleen nog dure plekken beschikbaarquote:Op maandag 3 april 2006 15:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
ok bedankt. zal ik doen. ik ben alleen bang dat de mogelijkheden al vrij beperkt zullen zijn. ter vergelijking: vorig jaar, zelfde periode, zelfde wedstrijd, en ik kon mijn favoriete plek zo uitzoeken. dat zal nu denk ik alweer anders zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |