dan zouden we hem onder jullie neus weghalenquote:Op zondag 2 april 2006 23:10 schreef JeroenV het volgende:
Als Ajacied zou ik daar echt behoorlijk van balen.
Gertje Kruys zoekt nog een baan.quote:Op zondag 2 april 2006 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zouden we hem onder jullie neus weghalendan wordt het voor ajax een stuk lastiger om een opvolger voor Blind te vinden!
no shit sherlockquote:
Ik nietquote:Op maandag 3 april 2006 00:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb liever Stevens
Sparta naar hoog niveau gebracht, Vitesse 3e laten worden, is nooit één trainer daar gelukt. Zwaar bijdrage aan het succes bij Barca en daar individueel werken met topspelers.quote:Op maandag 3 april 2006 01:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat heeft Ten Cate als trainer dan allemaal geflikt ?
quote:Op maandag 3 april 2006 01:20 schreef Radegast het volgende:
Dat die Timmer nog bij PSV rondloopt (en de dienst uitmaakt) terwijl hij volgens de 'statuten reglementen' allang weg had moeten zijn.![]()
Daar moet je Anton Geesink op af sturen.![]()
Vind dat Stevens het beter heeft gedaan en vergeet Roda niet.quote:Op maandag 3 april 2006 01:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sparta naar hoog niveau gebracht, Vitesse 3e laten worden, is nooit één trainer daar gelukt. Zwaar bijdrage aan het succes bij Barca en daar individueel werken met topspelers.
Dat laatste vind ik heel belangrijk aangezien PSV vaak sterren in de dop haalt en die hebben een bijzondere benadering nodig.
Stevens heeft bij Schalke met een collectief gewonnen.
ik vind stevens een man die zich te veel laat gelden, geen trainer voor een absolute topclub.quote:Op maandag 3 april 2006 01:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vind dat Stevens het beter heeft gedaan en vergeet Roda niet.
Bij Schalke Europees succes gehad enz
Dat interview met Ronaldinho gezien paar maanden terug? Link heb ik niet, sorry.quote:Op maandag 3 april 2006 01:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind Stevens er wel de uitstraling voor hebben.
Ten Cate niet
Vanenburg is zo goed als rond met Helmond Sport.quote:Op maandag 3 april 2006 09:11 schreef JustJunior het volgende:
Ten Cate met Valckx als TD en Vanenburg als assistent
Willem II wordt ie ook genoemd.quote:Op maandag 3 april 2006 09:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vanenburg is zo goed als rond met Helmond Sport.
Wordt dat van te voren bekend gemaakt? Heb wel zin om smiddags de wedstrijd te kijken.quote:Op zondag 2 april 2006 21:49 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Er komen vast wel weer schermen in de stad, op het stationsplein en op de markt, geen probleem dus!![]()
[..]
volgens mij nog niet, Groningen staat namelijk vemeld als uitverkocht en bij Feyenoord staat dat er niet. Veel kaarten zullen er denk ik niet meer zijn.quote:Op maandag 3 april 2006 09:50 schreef jorienvdherik het volgende:
ff een vraag, is psv-feyenoord zaterdag al uitverkocht geraakt voor thuisvakken ?
quote:2/4/2006 - Supporterssite's komen met statement over bekerfinale
(Gepost door MP)
De Supporterssite's Randstadphoolies.nl, PSV Zuipsite en VakT.nl zijn met een statement inzake de bekerfinale naar buiten gekomen. De supporters verwachten een betere aanpak dan in het recente verleden. Met name vorig seizoen liep PSV zowel qua vervoersregeling als qua prijs en verkoopvoorwaarden steeds achter de feiten aan. De fans willen voor de komende finale geen uitkaartverplichting, opstapplaatsen op verschillende locaties in de regio net buiten Rotterdam, een prijs van het combi-kaartje die niet uitkomt boven de 25 euro, een supportersvriendelijke behandeling en een uitgebreide en heldere communicatie richting de PSV-supporters. Het statement is verstuurd naar PSV, Supportersvereniging PSV en PSV Fans United.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |