Als ze dat vieren op het Stadhuisplein, wat ik niet 1,2,3 verwacht eigenlijkquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja dat is Nederland.. je weet het maar nooit
Maar met een beetje geluk staan we er 7 mei weer
Zoland het maar niet op parkeerplaats 2 is vind ik alles bestquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ze dat vieren op het Stadhuisplein, wat ik niet 1,2,3 verwacht eigenlijk
Ik bedoel meer dat er helemaal geen huldiging plaatsvindtquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zoland het maar niet op parkeerplaats 2 is vind ik alles best
Ik zeg ook niet dat ik dat verwacht. Integendeel zelfs. Maar met ons weet je het maar nooit en ik hoop het welquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Sorry clauw, maar de kans dat Groningen bij PSV wint acht ik bijzonder klein. Heel misschien een puntje, maar dan hebben we toch feest...
alex kan ze ook vanaf een meter of 30 makenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik dat verwacht. Integendeel zelfs. Maar met ons weet je het maar nooit en ik hoop het welWat ik de laatste weken van jullie gezien heb vond ik nu niet echt bijster. Gewoon zorgen dat jullie geen vrije ballen krijgen op rand 16 ofzo
![]()
We winnen alleen ongeveer alles...quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik dat verwacht. Integendeel zelfs. Maar met ons weet je het maar nooit en ik hoop het welWat ik de laatste weken dit seizoen van jullie gezien heb vond ik nu niet echt bijster. Gewoon zorgen dat jullie geen vrije ballen krijgen op rand 16 ofzo
![]()
nevland naar feyenoord volgend seizoenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:59 schreef clauwheee het volgende:
Maar wij hebben Nevland
DD je hebt gelijk, je correctie
Kssstquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nevland naar feyenoord volgend seizoen![]()
2 seizoenskaarten zelfsquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:13 schreef jorienvdherik het volgende:
* iemand die nog 1 kaart over heeft voor psv-feyenoord ?
het is veel te fucking koud voor een kampioensfeest in een t-shirt dat overgoten is met bier.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
10 graden verwacht voor zondagis weer eens wat anders als 20 graden+
Dan zijn we toch al kampioen? Wanneer is dat? Ik heb een SCC en ben niet van plan te gaan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:13 schreef jorienvdherik het volgende:
* iemand die nog 1 kaart over heeft voor psv-feyenoord ?
12 April. Dat is een woensdagavondquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:03 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dan zijn we toch al kampioen? Wanneer is dat? Ik heb een SCC en ben niet van plan te gaan.
Bekerfinale kan ik overigens ook niet heen.
Ik las het net op de PSV site en op de FPquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:59 schreef dndiek het volgende:
Het stoffelijk overschot dat dinsdagochtend in De Vliet in Roosendaal werd aangetroffen is tijdens de confrontatie door familieleden herkend als dat van de vermiste Maarten Berg (25).
Dat is minder![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |