Gomesquote:Op maandag 3 april 2006 18:16 schreef JustJunior het volgende:
Sibon vertrekt gewoon aan het einde van het seizoen, samen met Zoetebier, Lucius, Beasley en de huurlingen
Farfán, Cocu, Ooijer en Gomes verlengen hun contract
PSV haalt voor in de voorhoede Boussoufa en Diba, schuift Coe door naar de bank en haalt voor achterin Braafheid en een rechtsback
![]()
Braafheid gaat al naar Feyenoord.quote:Op maandag 3 april 2006 18:16 schreef JustJunior het volgende:
Sibon vertrekt gewoon aan het einde van het seizoen, samen met Zoetebier, Lucius, Beasley en de huurlingen
Farfán, Cocu, Ooijer en Gomes verlengen hun contract
PSV haalt voor in de voorhoede Boussoufa en Diba, schuift Coe door naar de bank en haalt voor achterin Braafheid en een rechtsback
![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 15:31 schreef rubbereend het volgende:
voor Zapper:
[afbeelding]
Gomes duikt naar de bal, maar is kansloos op het schot.
[afbeelding]
De doelpuntenmaker was Gerald Sibon.
Vind ik een leuke spelerquote:
Hij heeft gezegd dat hij niet wil bevestigen noch ontkennen of hij door PSV is benaderd, uit respect voor zijn werkgever.quote:Op maandag 3 april 2006 22:30 schreef JeroenV het volgende:
Iemand sportjournaal nog gezien? Ten Cate was aan het woord, maar miste wat hij zei. Wel hoorde ik van Bommel en Deco nog zeggen dat het een groot gemis is als hij weg zou gaan daar.
Van Bommel mag Henk wel een beetje onze kant op pushen hoor...quote:Op maandag 3 april 2006 22:30 schreef JeroenV het volgende:
Iemand sportjournaal nog gezien? Ten Cate was aan het woord, maar miste wat hij zei. Wel hoorde ik van Bommel en Deco nog zeggen dat het een groot gemis is als hij weg zou gaan daar.
kan hij zelf over 2 jaar volgenquote:Op maandag 3 april 2006 23:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Van Bommel mag Henk wel een beetje onze kant op pushen hoor...
lees even terug......quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:12 schreef RijstNatie het volgende:
Ik hoorde vandaag in de shoarma tent in roosendaal dat er een PSV supporter vermist was... waarschijnlijk in het water gevallen ofso
ja of misschien het spoor overgestoken bij het station ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:12 schreef RijstNatie het volgende:
Ik hoorde vandaag in de shoarma tent in roosendaal dat er een PSV supporter vermist was... waarschijnlijk in het water gevallen ofso
quote:Op maandag 3 april 2006 09:11 schreef JustJunior het volgende:
Ten Cate met Valckx als TD en Vanenburg als assistent
quote:Vanenburg duo met Ten Cate bij PSV?
Het gerucht deed al een paar dagen de ronde op het forum. Maandagavond meldde ook VI hoofdredacteur Johan Derksen het in het programma Voetbal Insite. Gerald Vanenburg zou in de markt zijn voor een rol als assistent van Henk ten Cate bij PSV. Vanenburg zou in afwachting daarvan andere geinteresseerde clubs aanhouden of afzeggen.
quote:Uit BN De Stem
Verder maakte André Ooijer bekend dat hij graag aan de club verbonden blijft. „Uit het feit dat we in gesprek zijn, kun je afleiden dat ik me nu richt op een toekomst bij PSV. Als dat anders was, hoefde ik geen besprekingen over een nieuw contract aan te gaan“, zo zei de verdediger wiens verbintenis in 2007 afloopt.
Lucius, die gaat toch naar julliequote:Op dinsdag 4 april 2006 09:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, die schijtzeikerd van een Ooijer nog langer op de Nederlandse velden
Gaat er nou echt niemand weg bij jullie?
Hiddink. Lucius. Beasley. Zoetebier. Rutten. Eijkelkamp.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, die schijtzeikerd van een Ooijer nog langer op de Nederlandse velden
Gaat er nou echt niemand weg bij jullie?
Saneren met die hapquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hiddink. Lucius. Beasley. Zoetebier. Rutten. Eijkelkamp.
Sibon, Feher, Smit, Takak, Reiziger, Robert, Thompson, Wilson en ik denk ook Ball
JJ: BS is voor Ajax. Ik zie Lucius niet naar Amsterdam vertrekken hoor...
quote:PSV doet alles om Gomes te behouden
Dinsdag 4 april 2006 - EINDHOVEN – PSV wil er alles aan ‘proberen te doen’ om doelman Gomes voor de club te behouden. Dat zei president-commissaris Jan Timmer gisteren in een reactie op de berichten dat de Braziliaan mogelijk tóch naar Corinthians overstapt.
„We willen hem graag binnenboord houden“, aldus Timmer. „Voorzitter Rob Westerhof en manager Stan Valckx behandelen deze zaak. Er zijn nog steeds gesprekken gaande. We hopen dat het ons gaat lukken.“ Ook scheidend technisch directeur Guus Hiddink vindt dat Gomes voor PSV behouden moet blijven. Corinthians heeft naar verluidt 6,5 miljoen euro over voor de doelman, die teleurgesteld was over het feit dat PSV de besproken salarisverhoging (nog) niet in daden omzette. Conform de clausule in het contract kan PSV negen miljoen voor Gomes vragen.
Verder maakte André Ooijer bekend dat hij graag aan de club verbonden blijft. „Uit het feit dat we in gesprek zijn, kun je afleiden dat ik me nu richt op een toekomst bij PSV. Als dat anders was, hoefde ik geen besprekingen over een nieuw contract aan te gaan“, zo zei de verdediger wiens verbintenis in 2007 afloopt.
De kans bestaat dat PSV voor volgend seizoen geen technisch directeur meer aanstelt, zo bevestigde Timmer. „Mijn motto is: people above structure (mensen gaan boven de structuur). Zo denk ik er al heel mijn leven over. We hebben nu een lijstje van kandidaat-trainers en afhankelijk van wie de nieuwe man wordt, zullen we bepalen of er een technisch directeur komt.“ PSV breekt dus mogelijk met de organisatie-structuur, zoals die sinds de oprichting van de NV in 1999 gehanteerd wordt. Timmer verwacht niet dat PSV op zeer korte termijn een trainer zal benoemen. „We gaan nu met mensen praten. Er bestaat geen profielschets, wij kijken gewoon goed om ons heen. Namen noemen heeft geen enkele zin. Op elke naam die de pers suggereert zeg ik: geen commentaar. We willen het besluitvormingsproces niet laten verstoren en discretie betrachten, zowel in het belang van de kandidaten als van de club.“
Nee sorry. Die blijven. Maar bij jullie blijft er ook kwaliteit! Bind blijft toch? Die echte ajacied?quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, daag. Ik bedoel Farfan, Gomes, Alex. Mensen die daadwerkelijk kwaliteit toevoegen.
Tuurlijk, de beste man zal volgend seizoen vast wel ergens op de tribune te vinden zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:58 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee sorry. Die blijven. Maar bij jullie blijft er ook kwaliteit! Bind blijft toch? Die echte ajacied?
Sorry, ik was even off topic...
Darn. Wat een kloteverhaal zeg...quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Politie en brandweer hebben vanmorgen het lichaam van een man uit het water van de Vliet in Roosendaal gehaald. Volgens een woordvoerster van de politie is nog niet duidelijk of het gaat om de 25-jarige PSV-supporter uit Veldhoven die sinds zaterdagavond wordt vermist.
Teringgg....quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Politie en brandweer hebben vanmorgen het lichaam van een man uit het water van de Vliet in Roosendaal gehaald. Volgens een woordvoerster van de politie is nog niet duidelijk of het gaat om de 25-jarige PSV-supporter uit Veldhoven die sinds zaterdagavond wordt vermist.
wat een kutzooi. Ik weet niet precies waar het gebeurd is, maar ik ben een paar keer naar dat stadion geweest. En als je van dat stadion naar het station wilt kom je langs de Vliet en ik kan je zeggen: als je daar niet een beetje uitkijkt of een beetje gedronken hebt, dan lig je daar dus zo in.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Klopt ja. Begin van het seizoen ben ik daar ook geweest. Als je gezopen hebt en je valt er daar in, kom je daar never nooit meer uit. Ongelofelijk klote nieuws ditquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
wat een kutzooi. Ik weet niet precies waar het gebeurd is, maar ik ben een paar keer naar dat stadion geweest. En als je van dat stadion naar het station wilt kom je langs de Vliet en ik kan je zeggen: als je daar niet een beetje uitkijkt of een beetje gedronken hebt, dan lig je daar dus zo in.
Sorry clauw, maar de kans dat Groningen bij PSV wint acht ik bijzonder klein. Heel misschien een puntje, maar dan hebben we toch feest...quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:31 schreef clauwheee het volgende:
Ik hoop dat we jullie feestje uitstellen (resultaat van AZ even niet meegeteld), maar ik heb de indruk dat PSV niet aan die optie denktOk, wij doen het slecht in uitwedstrijden. Maar resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
![]()
Leuk een avondje naar het voetbalquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:08 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:09 schreef ruud.nl het volgende:
dan loopt ajax de playoffs mis...
yeahquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:49 schreef dndiek het volgende:
Ga je dan in de middle of nowhere een feestje bouwen?
Vast wel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:58 schreef Neoktheone het volgende:
Weet iemand of er zondag in Eindhoven het een en ander te zien zal zijn op schermen? Anders koop ik ff een retourtje Eindhoven...
Tja we zijn gewoon te goedquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het wordt niet echt feestweer zondag als we de vooruitzichten moeten geloven. Kampioensfeesten horen verdomme ook in mei te zijn ipv April
Dan moeten we maar allemaal naar Australiëquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:04 schreef appelsientje het volgende:
O trouwens in denk dat ik in de volle zon aan het feesten ben..
totdat je de rest van de reactie leestquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:07 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dan moeten we maar allemaal naar Australië![]()
hahaha tja dan moeten we dat maar zelf mee nemenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
totdat je de rest van de reactie leest
10 graden verwacht voor zondagquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het wordt niet echt feestweer zondag als we de vooruitzichten moeten geloven. Kampioensfeesten horen verdomme ook in mei te zijn ipv April
of 40+quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
10 graden verwacht voor zondagis weer eens wat anders als 20 graden+
quote:
in 1991 was het medio juni toen we kampioen werden. Stond ik daar met mijn vader en broer op het Stadhuisplein in de stromende regenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
dan heb je inderdaad ijsblokjes in je bier nodigquote:
Niet als het goed koud is en je het snel drinktquote:
Toen zal het allicht warmer geweest zijn dan 10 graden. Kans zit erin dat je nu ook in de regen staat, en nog een stuk kouder ook.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
in 1991 was het medio juni toen we kampioen werden. Stond ik daar met mijn vader en broer op het Stadhuisplein in de stromende regen![]()
Dat is waarquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen zal het allicht warmer geweest zijn dan 10 graden. Kans zit erin dat je nu ook in de regen staat, en nog een stuk kouder ook.
Tja dat is Nederland.. je weet het maar nooitquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen zal het allicht warmer geweest zijn dan 10 graden. Kans zit erin dat je nu ook in de regen staat, en nog een stuk kouder ook.
Als ze dat vieren op het Stadhuisplein, wat ik niet 1,2,3 verwacht eigenlijkquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja dat is Nederland.. je weet het maar nooit
Maar met een beetje geluk staan we er 7 mei weer
Zoland het maar niet op parkeerplaats 2 is vind ik alles bestquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ze dat vieren op het Stadhuisplein, wat ik niet 1,2,3 verwacht eigenlijk
Ik bedoel meer dat er helemaal geen huldiging plaatsvindtquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zoland het maar niet op parkeerplaats 2 is vind ik alles best
Ik zeg ook niet dat ik dat verwacht. Integendeel zelfs. Maar met ons weet je het maar nooit en ik hoop het welquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Sorry clauw, maar de kans dat Groningen bij PSV wint acht ik bijzonder klein. Heel misschien een puntje, maar dan hebben we toch feest...
alex kan ze ook vanaf een meter of 30 makenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik dat verwacht. Integendeel zelfs. Maar met ons weet je het maar nooit en ik hoop het welWat ik de laatste weken van jullie gezien heb vond ik nu niet echt bijster. Gewoon zorgen dat jullie geen vrije ballen krijgen op rand 16 ofzo
![]()
We winnen alleen ongeveer alles...quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik dat verwacht. Integendeel zelfs. Maar met ons weet je het maar nooit en ik hoop het welWat ik de laatste weken dit seizoen van jullie gezien heb vond ik nu niet echt bijster. Gewoon zorgen dat jullie geen vrije ballen krijgen op rand 16 ofzo
![]()
nevland naar feyenoord volgend seizoenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:59 schreef clauwheee het volgende:
Maar wij hebben Nevland
DD je hebt gelijk, je correctie
Kssstquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nevland naar feyenoord volgend seizoen![]()
2 seizoenskaarten zelfsquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:13 schreef jorienvdherik het volgende:
* iemand die nog 1 kaart over heeft voor psv-feyenoord ?
het is veel te fucking koud voor een kampioensfeest in een t-shirt dat overgoten is met bier.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
10 graden verwacht voor zondagis weer eens wat anders als 20 graden+
Dan zijn we toch al kampioen? Wanneer is dat? Ik heb een SCC en ben niet van plan te gaan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:13 schreef jorienvdherik het volgende:
* iemand die nog 1 kaart over heeft voor psv-feyenoord ?
12 April. Dat is een woensdagavondquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:03 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dan zijn we toch al kampioen? Wanneer is dat? Ik heb een SCC en ben niet van plan te gaan.
Bekerfinale kan ik overigens ook niet heen.
Ik las het net op de PSV site en op de FPquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:59 schreef dndiek het volgende:
Het stoffelijk overschot dat dinsdagochtend in De Vliet in Roosendaal werd aangetroffen is tijdens de confrontatie door familieleden herkend als dat van de vermiste Maarten Berg (25).
Dat is minder![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |