Gomesquote:Op maandag 3 april 2006 18:16 schreef JustJunior het volgende:
Sibon vertrekt gewoon aan het einde van het seizoen, samen met Zoetebier, Lucius, Beasley en de huurlingen
Farfán, Cocu, Ooijer en Gomes verlengen hun contract
PSV haalt voor in de voorhoede Boussoufa en Diba, schuift Coe door naar de bank en haalt voor achterin Braafheid en een rechtsback
![]()
Braafheid gaat al naar Feyenoord.quote:Op maandag 3 april 2006 18:16 schreef JustJunior het volgende:
Sibon vertrekt gewoon aan het einde van het seizoen, samen met Zoetebier, Lucius, Beasley en de huurlingen
Farfán, Cocu, Ooijer en Gomes verlengen hun contract
PSV haalt voor in de voorhoede Boussoufa en Diba, schuift Coe door naar de bank en haalt voor achterin Braafheid en een rechtsback
![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 15:31 schreef rubbereend het volgende:
voor Zapper:
[afbeelding]
Gomes duikt naar de bal, maar is kansloos op het schot.
[afbeelding]
De doelpuntenmaker was Gerald Sibon.
Vind ik een leuke spelerquote:
Hij heeft gezegd dat hij niet wil bevestigen noch ontkennen of hij door PSV is benaderd, uit respect voor zijn werkgever.quote:Op maandag 3 april 2006 22:30 schreef JeroenV het volgende:
Iemand sportjournaal nog gezien? Ten Cate was aan het woord, maar miste wat hij zei. Wel hoorde ik van Bommel en Deco nog zeggen dat het een groot gemis is als hij weg zou gaan daar.
Van Bommel mag Henk wel een beetje onze kant op pushen hoor...quote:Op maandag 3 april 2006 22:30 schreef JeroenV het volgende:
Iemand sportjournaal nog gezien? Ten Cate was aan het woord, maar miste wat hij zei. Wel hoorde ik van Bommel en Deco nog zeggen dat het een groot gemis is als hij weg zou gaan daar.
kan hij zelf over 2 jaar volgenquote:Op maandag 3 april 2006 23:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Van Bommel mag Henk wel een beetje onze kant op pushen hoor...
lees even terug......quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:12 schreef RijstNatie het volgende:
Ik hoorde vandaag in de shoarma tent in roosendaal dat er een PSV supporter vermist was... waarschijnlijk in het water gevallen ofso
ja of misschien het spoor overgestoken bij het station ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:12 schreef RijstNatie het volgende:
Ik hoorde vandaag in de shoarma tent in roosendaal dat er een PSV supporter vermist was... waarschijnlijk in het water gevallen ofso
quote:Op maandag 3 april 2006 09:11 schreef JustJunior het volgende:
Ten Cate met Valckx als TD en Vanenburg als assistent
quote:Vanenburg duo met Ten Cate bij PSV?
Het gerucht deed al een paar dagen de ronde op het forum. Maandagavond meldde ook VI hoofdredacteur Johan Derksen het in het programma Voetbal Insite. Gerald Vanenburg zou in de markt zijn voor een rol als assistent van Henk ten Cate bij PSV. Vanenburg zou in afwachting daarvan andere geinteresseerde clubs aanhouden of afzeggen.
quote:Uit BN De Stem
Verder maakte André Ooijer bekend dat hij graag aan de club verbonden blijft. „Uit het feit dat we in gesprek zijn, kun je afleiden dat ik me nu richt op een toekomst bij PSV. Als dat anders was, hoefde ik geen besprekingen over een nieuw contract aan te gaan“, zo zei de verdediger wiens verbintenis in 2007 afloopt.
Lucius, die gaat toch naar julliequote:Op dinsdag 4 april 2006 09:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, die schijtzeikerd van een Ooijer nog langer op de Nederlandse velden
Gaat er nou echt niemand weg bij jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |