Hiddink. Lucius. Beasley. Zoetebier. Rutten. Eijkelkamp.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, die schijtzeikerd van een Ooijer nog langer op de Nederlandse velden
Gaat er nou echt niemand weg bij jullie?
Saneren met die hapquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hiddink. Lucius. Beasley. Zoetebier. Rutten. Eijkelkamp.
Sibon, Feher, Smit, Takak, Reiziger, Robert, Thompson, Wilson en ik denk ook Ball
JJ: BS is voor Ajax. Ik zie Lucius niet naar Amsterdam vertrekken hoor...
quote:PSV doet alles om Gomes te behouden
Dinsdag 4 april 2006 - EINDHOVEN – PSV wil er alles aan ‘proberen te doen’ om doelman Gomes voor de club te behouden. Dat zei president-commissaris Jan Timmer gisteren in een reactie op de berichten dat de Braziliaan mogelijk tóch naar Corinthians overstapt.
„We willen hem graag binnenboord houden“, aldus Timmer. „Voorzitter Rob Westerhof en manager Stan Valckx behandelen deze zaak. Er zijn nog steeds gesprekken gaande. We hopen dat het ons gaat lukken.“ Ook scheidend technisch directeur Guus Hiddink vindt dat Gomes voor PSV behouden moet blijven. Corinthians heeft naar verluidt 6,5 miljoen euro over voor de doelman, die teleurgesteld was over het feit dat PSV de besproken salarisverhoging (nog) niet in daden omzette. Conform de clausule in het contract kan PSV negen miljoen voor Gomes vragen.
Verder maakte André Ooijer bekend dat hij graag aan de club verbonden blijft. „Uit het feit dat we in gesprek zijn, kun je afleiden dat ik me nu richt op een toekomst bij PSV. Als dat anders was, hoefde ik geen besprekingen over een nieuw contract aan te gaan“, zo zei de verdediger wiens verbintenis in 2007 afloopt.
De kans bestaat dat PSV voor volgend seizoen geen technisch directeur meer aanstelt, zo bevestigde Timmer. „Mijn motto is: people above structure (mensen gaan boven de structuur). Zo denk ik er al heel mijn leven over. We hebben nu een lijstje van kandidaat-trainers en afhankelijk van wie de nieuwe man wordt, zullen we bepalen of er een technisch directeur komt.“ PSV breekt dus mogelijk met de organisatie-structuur, zoals die sinds de oprichting van de NV in 1999 gehanteerd wordt. Timmer verwacht niet dat PSV op zeer korte termijn een trainer zal benoemen. „We gaan nu met mensen praten. Er bestaat geen profielschets, wij kijken gewoon goed om ons heen. Namen noemen heeft geen enkele zin. Op elke naam die de pers suggereert zeg ik: geen commentaar. We willen het besluitvormingsproces niet laten verstoren en discretie betrachten, zowel in het belang van de kandidaten als van de club.“
Nee sorry. Die blijven. Maar bij jullie blijft er ook kwaliteit! Bind blijft toch? Die echte ajacied?quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, daag. Ik bedoel Farfan, Gomes, Alex. Mensen die daadwerkelijk kwaliteit toevoegen.
Tuurlijk, de beste man zal volgend seizoen vast wel ergens op de tribune te vinden zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:58 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee sorry. Die blijven. Maar bij jullie blijft er ook kwaliteit! Bind blijft toch? Die echte ajacied?
Sorry, ik was even off topic...
Darn. Wat een kloteverhaal zeg...quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Politie en brandweer hebben vanmorgen het lichaam van een man uit het water van de Vliet in Roosendaal gehaald. Volgens een woordvoerster van de politie is nog niet duidelijk of het gaat om de 25-jarige PSV-supporter uit Veldhoven die sinds zaterdagavond wordt vermist.
Teringgg....quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Politie en brandweer hebben vanmorgen het lichaam van een man uit het water van de Vliet in Roosendaal gehaald. Volgens een woordvoerster van de politie is nog niet duidelijk of het gaat om de 25-jarige PSV-supporter uit Veldhoven die sinds zaterdagavond wordt vermist.
wat een kutzooi. Ik weet niet precies waar het gebeurd is, maar ik ben een paar keer naar dat stadion geweest. En als je van dat stadion naar het station wilt kom je langs de Vliet en ik kan je zeggen: als je daar niet een beetje uitkijkt of een beetje gedronken hebt, dan lig je daar dus zo in.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Klopt ja. Begin van het seizoen ben ik daar ook geweest. Als je gezopen hebt en je valt er daar in, kom je daar never nooit meer uit. Ongelofelijk klote nieuws ditquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
wat een kutzooi. Ik weet niet precies waar het gebeurd is, maar ik ben een paar keer naar dat stadion geweest. En als je van dat stadion naar het station wilt kom je langs de Vliet en ik kan je zeggen: als je daar niet een beetje uitkijkt of een beetje gedronken hebt, dan lig je daar dus zo in.
Sorry clauw, maar de kans dat Groningen bij PSV wint acht ik bijzonder klein. Heel misschien een puntje, maar dan hebben we toch feest...quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:31 schreef clauwheee het volgende:
Ik hoop dat we jullie feestje uitstellen (resultaat van AZ even niet meegeteld), maar ik heb de indruk dat PSV niet aan die optie denktOk, wij doen het slecht in uitwedstrijden. Maar resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
![]()
Leuk een avondje naar het voetbalquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:08 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:09 schreef ruud.nl het volgende:
dan loopt ajax de playoffs mis...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |