in de wat gooien??quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:47 schreef Messenga het volgende:
Ik ga de OP even iets veranderen en dan in de wiki gooien.
Heb je ook universele electronica?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:37 schreef SolidasRock het volgende:
Zitten er hier NRG of MC2 knutselaars? Ik doe mijn NRG en MC2 spullen weg, wie heeft interesse?
Wat heb je besteldquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:21 schreef mister_dog het volgende:
Woei morgen krijg ik m'n SR onderdeeltjes![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:52 schreef mic_forever het volgende:
wauw, me elektrische start doet het weer .. m'n zekering was toch kapothad em al half uit elkaar gehaald vorige keer
kutzekeringen! hij zag er nog helemaal heel uit
Nee, heb ik allemaal niet...quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Heb je ook universele electronica?![]()
Zoek nog een schakelaar met afstandsbediening..![]()
Heb ze al op mijn kamer voor de verlichting, nu nog op de scooter..
En een alarm? Heb je die misschien ook? Zoek ik ook nog..![]()
nieuwe teller, kapjes en een kabelboomquote:
Een vriend van me had ooit een alarm op z'n scooter. Maar zodra je met je hand op z'n zadel sloeg ging dat ding al piepen. Dat ding ging dus constant af en kon hij er weer naartoe lopen om em uit te zettenquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zijn er hier mensen met ervaring met alarm op een scooter?
Wil er een op mijn scooter gaan bouwen, maar weet niet wat een goed alarm is.. Iemand die er meer verstand van heeft?
Preciesquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Een vriend van me had ooit een alarm op z'n scooter. Maar zodra je met je hand op z'n zadel sloeg ging dat ding al piepen. Dat ding ging dus constant af en kon hij er weer naartoe lopen om em uit te zetten![]()
whaha dat klopt ja zijn alarm ging de hele tijd afquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:57 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Precies
Iemand uit mijn klas had dat ook op z'n TZR. Wij keihard op dat ding slaan, minuut later komt die gozer keihard naar de brommerkelder gerent![]()
Startonderbreker that is.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:20 schreef C2C het volgende:
bij mijn brommer brand er ook altijd een lampje dat op een alarm lijkt, iedereen ging het gelijk uitproberen
Oh zo.. Nee dat klopt..quote:
moet ik ook doen...maar als je je remblokskes vervangt hoeft de olie toch niet uit je leiding?quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:53 schreef Drifter__ het volgende:
Neuh, remklauw lag eraf(nieuwe blokjes,schoonmaken)
1 april!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:56 schreef mister_dog het volgende:
huh weetje welke melding ik kreeg
"Je bent gebanned. Heb je geen idee waarom je gebanned bent, mail dan naar forum@fok.nl"
Nee hoeft nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:55 schreef mister_dog het volgende:
[..]
moet ik ook doen...maar als je je remblokskes vervangt hoeft de olie toch niet uit je leiding?
heb je de remzuiger uit de klauw gehaald?quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:10 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Nee hoeft niet
Maar ik had de leiding+klauw eraf gehaald, wou gewoon ff kijken hoe die klauw er van binnen uitziet enz
Ik heb wel een begrenzer, werkt op de remlicht. 3 keer kort, 1 keer lang en de begrenzer is eraf. Nog nooit gebruikt. Interesse?quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:21 schreef mic_forever het volgende:
ik wil een begrenzer
Pinasco heb ik op het oog, kijken of iemand 2e hands em wat goedkoper heeft.
..Zonet maar weer even m'n std uitlaat dr op gegooit want ik schrok tog erg van die boetes die je in 2006 krijgt voor snelheid :S
Ook moet ik is een nieuwe pakking halenme hele pakking was verrot en ik maak nu zelfs tiefus herrie met m'n std uitlaat
Onzin... Je doet de morsecode alleen maar als jij wilt dat de begrenzer uitgaat. Kom je op een rollerbank dan moet je hem toch uitzetten en na al je gegevens genoteerd te hebben starten ze hem en nu is je begrenzer aan. Easy...quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:28 schreef mic_forever het volgende:
ja nee man, Morse code valt opp de agenten zitten heel je rem fijn te knijpen op de rollebank
in de schuurquote:Op zondag 2 april 2006 15:58 schreef cheukert het volgende:
[..]
moet ik m wel ergens neer kunnen zetten![]()
Oké danquote:
wat zit er aan de uiteindenquote:Op zondag 2 april 2006 20:37 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Oké dan![]()
@cheukert en vrienden
Zelf een schuurtje bouwen, of bij een vriend van je neerzetten!
Ik heb dit versierd voor me grote brommer:
[afbeelding]
Nu alleen nog remklauw spuiten (net gedaan) Lamporen enzo polijsten, en vspb uitdeuken en hammeriten. enzovoorts
Stalen remleidingen? Wat is het voordeel van die dingen?quote:Op zondag 2 april 2006 20:37 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Oké dan![]()
@cheukert en vrienden
Zelf een schuurtje bouwen, of bij een vriend van je neerzetten!
Ik heb dit versierd voor me grote brommer:
[afbeelding]
Nu alleen nog remklauw spuiten (net gedaan) Lamporen enzo polijsten, en vspb uitdeuken en hammeriten. enzovoorts
Die van 80 = VEEEL nauwkeuriger dan die van 120quote:Op zondag 2 april 2006 21:10 schreef mister_dog het volgende:
[..]
wat zit er aan de uiteinden
net teller er op gezet en nieuwe kapjes, ziet er strak uit maar ik nu een teller die tot 80 gaat en ik had er eerst een die tot 120 ging dus de indeling is anders :S nou moet ik dus de teller aandrijving gaan om wisselen
ok ga ik als ik weer is zin heb alle kappen der af draaien ik ga dan ook meteen kabelboom vervangen...quote:Op zondag 2 april 2006 23:11 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Stalen remleidingen? Wat is het voordeel van die dingen?
[..]
Die van 80 = VEEEL nauwkeuriger dan die van 120![]()
Worden die met een Electro motortje aangedreven? RWD ?quote:Op maandag 3 april 2006 22:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn 3 (!) nieuwe pimpmobielen!![]()
Gewoon om mee te gaan crossen met wat vrienden enzo, plek zat hier.
Echt lachen dingetjes, moeten nog wat opgeknapt worden, maar ik kon ze niet laten staan voor dat prijsje.![]()
Heeeel vette shitquote:Op maandag 3 april 2006 22:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn 3 (!) nieuwe pimpmobielen!![]()
Gewoon om mee te gaan crossen met wat vrienden enzo, plek zat hier.
Echt lachen dingetjes, moeten nog wat opgeknapt worden, maar ik kon ze niet laten staan voor dat prijsje.![]()
probeer is 1 accu van een ander wagentje er bij te zettenquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
Die dingen lopen op 3 geschakelde accu's van 12 volt per stuk -> 36 volt dus..
Kzal het eens proberen als ze het allemaal weer doen..quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:38 schreef C2C het volgende:
[..]
probeer is 1 accu van een ander wagentje er bij te zetten
48
volgens mij gaat die kei hard stukquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Kzal het eens proberen als ze het allemaal weer doen..
Ma kan dat motortje er niet kapot van gaan? Te hoog voltage? Lijkt mij persoonlijk dan..![]()
accu's zijn nooit precies 12 voltquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Kzal het eens proberen als ze het allemaal weer doen..
Ma kan dat motortje er niet kapot van gaan? Te hoog voltage? Lijkt mij persoonlijk dan..![]()
Heb je wiskunde Jarno?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:09 schreef C2C het volgende:
pc ventilators werken op 12 volt maar doen het ook prima op 20 dat is ook zo iets, dat is een dat in verhouding veel meer is dan die 36--> 48
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Heb je wiskunde Jarno?
Is 12/20 minder dan 36/48?
Dat zei ik toch juist? Dat ^ verkeerd is?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:09 schreef C2C het volgende:
pc ventilators werken op 12 volt maar doen het ook prima op 20 dat is ook zo iets, dat is een dat in verhouding veel meer is dan die 36--> 48
Oh, maar Jarno bedoelt in verhouding he.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:28 schreef mister_dog het volgende:
[..]
20-12=8 48-36=12 12/20 is idd minder
nee kijk maar ff naar mijn kruistabbelletjesquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dat zei ik toch juist? Dat ^ verkeerd is?
oui ouiquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Oh, maar Jarno bedoelt in verhouding he.![]()
Slimmerik![]()
Haha, je hebt het al ge-edit, dat laatste bedoelde ik ja.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:28 schreef mister_dog het volgende:
[..]
20-12=8 48-36=12 12/20 is idd minder of bedoel je in verhouding
edit:
12 | 100
20 | 166,7 dus 66,7% erbij
36 | 100
48 | 133,3 dus 33,3%tjes er bij
bedoel je dit?
dat typ je fout de toename is 33% niet 133 [miereneuk mode]EN ik ont dekte nog een foutquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:14 schreef C2C het volgende:
100/12x20 = 166% toename van het aantal volt
100/36x48=133% toename van het aantal volt
dus dat betekent dat er relatief veel minder bijkomt, die 33 procent kan hij wel hebben maar probeer het om te beginnen is uit met 6 volt extra (16.66% er bij)
komop dit is een rekensommetje van minder dan 1 minuut
133 kan ook maakt geen ruk uit licht eraan hoe je het opschrijftquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:50 schreef mister_dog het volgende:
[..]
dat typ je fout de toename is 33% niet 133 [miereneuk mode]EN ik ont dekte nog een fout16,66 is fout het moet 16,67 zijn
[/miereneuk mode]
ken nietquote:Op woensdag 5 april 2006 00:08 schreef C2C het volgende:
[..]
133 kan ook maakt geen ruk uit licht eraan hoe je het opschrijft
16.67 is afgerond op 2 decimalen nerd
ga is slapen ofzo JIJ MOET MORGEN WEL TOETSEN MAKEN
muhahaha
wel foto's plaatsen hea!!quote:Op woensdag 5 april 2006 20:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
Morgen Philips Bluevision kopen.
Eens kijken of dat mooi is op mijn scooter, denk het wel..
gwoon tussen 16u en 20u niet rijden. Dan staan er rollerbanken op diverse plekken....quote:Op woensdag 5 april 2006 20:10 schreef C2C het volgende:
vandaag 2x rollerbank in spakenburg hiero.. (geen groot dorp)
en ook nog in amersfoort
ik geluk dat ik vrij had![]()
magoed er heeft hier dus al 1.5 jaar geen rollerbank gestaan en nu ineens wel, mischien verwachten ze mooi weer deze zomer?
jah.. maar ik zie ze ook vaak zat staan om een uur of 2 en soms zelfs om 9 uur al.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
gwoon tussen 16u en 20u niet rijden. Dan staan er rollerbanken op diverse plekken....
jij kan niet om 11.15 thuis zijn toch, maatschappijleer begint om 11.45 of ga je voor een kwartiertje naar huis?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:00 schreef C2C het volgende:
[..]
jah.. maar ik zie ze ook vaak zat staan om een uur of 2 en soms zelfs om 9 uur al.
k wil nu alleen weten hoe laat er morgen rollerbank staat.. naja ik ben om 11.15 weer thuis dus ik hoop dat ik hem voor ben, de juten zijden dat er morgen weer een kwam dus.
huh?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:03 schreef mister_dog het volgende:
[..]
jij kan niet om 11.15 thuis zijn toch, maatschappijleer begint om 11.45 of ga je voor een kwartiertje naar huis?
Ik heb ze nooit om andere tijden dan tussen 16u en 20u zien staan waar dan ook. Ik ben vaak gaan toekijken en toen viel me op dat ze er pas stonden om 16u en pas weer weggingen om 20u. Af en toe zeg ik ff smalend tegen 1 van de agenten, jullie reden vroeger zeker allemaal braaf 45 op jullie brommertjes? Antwoord varieert van: Ik reed nooit brommers, altijd fietsen. of Ja, ik reed braaf 45 ja. of grijnzen ze maar wat. Soms een "ja maar het MAG niet he..."quote:Op woensdag 5 april 2006 21:00 schreef C2C het volgende:
[..]
jah.. maar ik zie ze ook vaak zat staan om een uur of 2 en soms zelfs om 9 uur al.
k wil nu alleen weten hoe laat er morgen rollerbank staat.. naja ik ben om 11.15 weer thuis dus ik hoop dat ik hem voor ben, de juten zijden dat er morgen weer een kwam dus.
Was dat die Monkey van die jongen bij ons op school? En als je 70cc hebt merk je dat echt wel hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 20:31 schreef mister_dog het volgende:
net was ik ff kijke komt een aerox aan gereden alles getuned yasuni R op de rollerbank 0,9hij lachen meot ie de vrachtwagen in (jaja wij hebben een heus scooterteam
met mobiele werkplaats )komt ie weer naar buiten zonder uitlaat
zegt die agent he was 1 begrenzer niet genoeg had ie er 2 begrenzers in zitten..
en een jincheng monkey..die gast die had em gekocht en die gene van wie hij em had zei dat alles goed was, nu is ie inbeslag genomen hij had 70cc en het framenummer klopte niet
Jawel joh, bij de Vinken staan ze wel vaker. Peter was een tijdje terug ook nog genaaid. En bij de carpoolplaats staan ze natuurlijk ook regelmatig.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:10 schreef C2C het volgende:
vandaag 2x rollerbank in spakenburg hiero.. (geen groot dorp)
en ook nog in amersfoort
ik geluk dat ik vrij had![]()
magoed er heeft hier dus al 1.5 jaar geen rollerbank gestaan en nu ineens wel, mischien verwachten ze mooi weer deze zomer?
ja dat was die monkey van haroldquote:Op woensdag 5 april 2006 22:31 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Was dat die Monkey van die jongen bij ons op school? En als je 70cc hebt merk je dat echt wel hoor![]()
[..]
Jawel joh, bij de Vinken staan ze wel vaker. Peter was een tijdje terug ook nog genaaid. En bij de carpoolplaats staan ze natuurlijk ook regelmatig.
Dat je hem er uit trok komt gewoon omdat jij nog steeds wel een scooter hebt. Of je dan 70cc op een brommer hebt maakt niet zo heel veel uit.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:33 schreef C2C het volgende:
[..]
ja dat was die monkey van harold
ik trok hem er uit en hij had 70 cc..
erg vaag magoed tis 4 takt mischien is het daar anders bij.
bij de vinken staan ze niet zo vaak toch?
caarpoolplek hebben ze ook al minstends 4 maand niet gestaan.
ja maar ik dacht dat die dingen altijd super snel optrokken, nu gingen we het begin gelijk op en toen na de 50 trok ik harder...quote:Op woensdag 5 april 2006 22:35 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat je hem er uit trok komt gewoon omdat jij nog steeds wel een scooter hebt. Of je dan 70cc op een brommer hebt maakt niet zo heel veel uit.
Maar bij de Vinken staan ze niet heel vaak, zo af en toe eens, en bij het politiebureau staan ze ook wel eens.
Nou, ik ga morgen maar de 3e begrenzer inbouwen, bedankt voor de waarschuwing...quote:Op woensdag 5 april 2006 21:29 schreef C2C het volgende:
http://rollerbank.nl/
ik zie ze hier al vanaf 8 uur s'ochtends staan hoor..
en vandaag ook al om 2 uur in spakenburg
en toen nog een 2e om kwart over 5
3e begrenzer??quote:Op woensdag 5 april 2006 22:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou, ik ga morgen maar de 3e begrenzer inbouwen, bedankt voor de waarschuwing...
hèèèèè??? je heb toch mijn begrenzer gezienquote:Op woensdag 5 april 2006 22:44 schreef C2C het volgende:
[..]
3e begrenzer??
dat vinden ze echt wel
of je moet ditech hebben, als je het daar goed verstopt vinden ze hem nooit, veel te veel kabels![]()
magoed bergrenzer op je ditech zetten is gruwelijk kut
ja en dan 130 pleuro als hij gevonden isquote:Op woensdag 5 april 2006 22:57 schreef mister_dog het volgende:
[..]
hèèèèè??? je heb toch mijn begrenzer gezienvond je dat veel draden? 2 draden, bij wr kan je er gewoon 1tje in late zette
ik denk dat jij wel iets meer van 65 euro hebt...ff keertje langs de testbankquote:Op woensdag 5 april 2006 22:59 schreef C2C het volgende:
[..]
ja en dan 130 pleuro als hij gevonden is
daarvan kan ik 2x de gewone boete betalen gek!
ja dat heeft dus een speedfightquote:Op woensdag 5 april 2006 23:00 schreef C2C het volgende:
je moet eigenlijk een begrenzer maken bij je luchtinlaat ofzo, daar een luchtpomp maken die als je hem aanzet gewoon lucht blaast, en dat als je de schakelaar overhaald dat hij dan veel minder lucht verplaatst waardoor hij langzamer gaat, daar zoeke ze natuurlijk niet zo snel
na de toetsweek samen met douwequote:Op woensdag 5 april 2006 23:01 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ik denk dat jij wel iets meer van 65 euro hebt...ff keertje langs de testbank
k moet nog is een keer wat verzinne voor die van mijquote:Op woensdag 5 april 2006 23:03 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ja dat heeft dus een speedfightdie luchtpomp zit achter het luchtfilter en in dat lucht filter zit een plastick dingetje zodat hij minder lucht aan kan zuigen
en dan je remblokjes verbranden wat trouwens wel een legale begrenzer is, als je bij je blok kijkt en je draait dan aan het gas zie je als het goed is een dingetje bewegen als je daar een schroefje voor zet zodat ie niet helemaal voluit kan dan is ie legaal alleen dan kun je dus niet volgas wegrijdenquote:Op woensdag 5 april 2006 23:04 schreef C2C het volgende:
[..]
k moet nog is een keer wat verzinne voor die van mij
tie wrap om de rem van het achterwiel![]()
beetje editten hequote:Op woensdag 5 april 2006 23:05 schreef mister_dog het volgende:
[..]
en dan je remblokjes verbranden wat trouwens wel een legale begrenzer is, als je bij je blok kijkt en je draait dan aan het gas zie je als het goed is een dingetje bewegen als je daar een schroefje voor zet zodat ie niet helemaal voluit kan dan is ie legaal alleen dan kun je dus niet volgas wegrijden
ja maar ja je hebt wel een legale begrenzerquote:Op woensdag 5 april 2006 23:07 schreef C2C het volgende:
[..]
beetje editten he
maar um ja t kan best wel legaal zijn maar t probleem is dat je dan de hele tijd dat schroefje in en uit moet draaien
ding is best goed hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 11:16 schreef gfo het volgende:
ik neem aan dat die dna die hebo uitlaat heeft voor de rode kleur en niet voor de performance?
jakob gaat geen 85 dinsdag op gereden kwam niet boven de 75 uit koud dus misschien dat ie krap 80 gaat als ie warm is..quote:Op donderdag 6 april 2006 13:13 schreef C2C het volgende:
whehe ben veilig thuisgekomen, nog geen rollerbank gezien.. maar ik ga vandaag niet meer rijen strakt komt er alsnog een rollerbank dan ben ik de lul.
k ging vandaag met een sr ditech rijen 2003, hij ree op z'n eigen teller 85 en ik ging hem met 72 al voorbij.
toen ff goed gas gegeven en met 80 naar het stoplicht toe gesprint om hem alvast ff op groen te zetten
ik weet niet precies hoe die werkt maar volgens mij is ie zo gemaakt:quote:Op woensdag 5 april 2006 23:52 schreef Drifter__ het volgende:
Mister_Dog> heb je een begrenzer op je Ditech? Vertel eens meer...
WAHAHAquote:Op donderdag 6 april 2006 16:23 schreef MaximumRush het volgende:
Nope, dat werkt niet bij een Ditech.
Vandaag was hier trouwens rollerbank. Een runner was met bestuurder en al in een sloot getrapt door een oftie toen hij wou vluchten
ik heb nog pics ff zoeke, hij is door geknipt dus ik heb em nooit geprobeerd maar hij zou moeten werken volgens de vorige eigenaar dus ±50 aan ruim 80 uitquote:Op donderdag 6 april 2006 16:30 schreef Drifter__ het volgende:
Wil je ff pics maken, please?![]()
Het is in het algemeen bekend dat er geen begrenzers zijn voor een Ditech.
Hoe werkt die van jou? Je doet de schakelaar om en dan? Hoe rijdt dat?
Aha, niet geprobeerd..Najah volgens mij doet ie nietsquote:Op donderdag 6 april 2006 16:34 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ik heb nog pics ff zoeke, hij is door geknipt dus ik heb em nooit geprobeerd maar hij zou moeten werken volgens de vorige eigenaar dus ±50 aan ruim 80 uit
zo
schakelaartje
http://home.planet.nl/~wieli124/DSCN1321.JPG
hier zit ie dus en je kunt er precies bij met je vinger als je onder die kap zit
http://home.planet.nl/~wieli124/DSCN1322.JPG
fototje om te orienteren waar je zit let op de gele ding dan weetje ongeveer waar de foto gemaakt is (bij dat kapje tussen je benen dus
http://home.planet.nl/~wieli124/DSCN1324.JPG
Hier loopt ie de kabelboom in
http://home.planet.nl/~wieli124/DSCN1323.JPG
('t zijn die zwarte draadjes dus)
foto's mag je gebruiken hoor naam hoeft er niet eens bij, mag natuurlijk welquote:Op donderdag 6 april 2006 16:41 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Aha, niet geprobeerd..Najah volgens mij doet ie nietsWat echt niemand niemand heeft een GOEDE begrenzer voor een Ditech kunnen fixen...
Mag ik je foto's gebruiken? Uiteraard met jou naam erbij...
Trouwens wat een smerige bende zeg...Hoe komt dat....???
maybe, ik moet em nu eerst weer zien te starten :S hij wil weer is niet, ik ga em binnekort schoon late make, de injector enz.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:48 schreef Drifter__ het volgende:
Thanks, maar ga je die begrenzer nog proberen?
hoe weet jie dat heeeequote:Op donderdag 6 april 2006 17:10 schreef C2C het volgende:
morgen rollerbank bij zwembad het liendert vanaf 2 uur ong in amersfoort.
dat je het ff weet (voor ayaxola en geqxon)
Wat ?....quote:Op donderdag 6 april 2006 17:02 schreef mister_dog het volgende:
zou dat duur zijn trouwes?
dat zei jij toch dat er troep in me leidingen kon zitten en onder in me injector? af dat duur zou zijn om schoon te makenquote:
ok dude thnxquote:Op donderdag 6 april 2006 17:19 schreef Drifter__ het volgende:
Haal eerst je injector eraf, kijk in dat bakje onder, of er troep inzit. Zo ja, leiding eraf en schoonmaken. Makkelijk zelf te doen...
Dealer > 2x uurloon? Hier is dat rond de 40e per uur.
Ok, bedankt, ben benieuwdquote:Op donderdag 6 april 2006 17:10 schreef C2C het volgende:
morgen rollerbank bij zwembad het liendert vanaf 2 uur ong in amersfoort.
dat je het ff weet (voor ayaxola en geqxon)
Zo af en toe vang je nog wel eens wat op hèquote:Op donderdag 6 april 2006 17:48 schreef Drifter__ het volgende:
Hoe weten jullie dat van te voren van die rollerbanken?
whehequote:Op donderdag 6 april 2006 17:41 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ok, bedankt, ben benieuwd
Ga op de fiets wel ff kijken hoe al die turkies uit Liendert gepakt worden![]()
Ik heb het over die 3 verplichte dingen die een scooter langzamer maken, de uitlaatbegrenzer zit er allang op, de varioringbegrenzer idem, het enige wat ik nog moet doen is de membraambegrenzer. Maar ja, dan ben ik wel me power kwijt maar dan rijdt hij weer ongeveer 45 km hoop ik (is een snelle 50 btw die nu 65 km haalt)quote:Op woensdag 5 april 2006 22:44 schreef C2C het volgende:
[..]
3e begrenzer??
dat vinden ze echt wel
of je moet ditech hebben, als je het daar goed verstopt vinden ze hem nooit, veel te veel kabels![]()
magoed bergrenzer op je ditech zetten is gruwelijk kut
Nee, ik woon 1 km van school vandaanquote:Op donderdag 6 april 2006 17:58 schreef C2C het volgende:
[..]
whehe
trouwens ik heb je nog steeds nog nooit op je puch gezien
whehe dat verklaard een hoopquote:Op donderdag 6 april 2006 18:49 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, ik woon 1 km van school vandaanDus dat ding is dan net warm als ik er al ben. Ik ga eens in de maand ofzo op de brommer
![]()
ken je beter niet doen over de 7huizer straat, dan rij je juist in hun richting kan beter de gewone weg nemenquote:Op donderdag 6 april 2006 19:04 schreef C2C het volgende:
[..]
whehe dat verklaard een hoop
kut man ik ben morgen het 6e uitik denk ik blijf nog ff in de bar hangen maar nee er staat die kk rollerbank
trouwens ik ziet welk ga wel over de zevenhuizerstraat oid.
nee toch?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:07 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ken je beter niet doen over de 7huizer straat, dan rij je juist in hun richting kan beter de gewone weg nemen
zwembad ligt aan de andere kant van het spoor maar waarom zou je de 7huizerstraat nemen als je de gewone weg kan nemen? en je rijd wel die wijk in (toch) dan en als ze met motoren staan heb je dus een grotere kansquote:
ja klopt, naja ze rijden wel langs school, vorige keer ook dus ik ga eerste stuk naar hoogland gewoon lopen en daarna rijenquote:Op donderdag 6 april 2006 19:22 schreef mister_dog het volgende:
[..]
zwembad ligt aan de andere kant van het spoor maar waarom zou je de 7huizerstraat nemen als je de gewone weg kan nemen? en je rijd wel die wijk in (toch) dan en als ze met motoren staan heb je dus een grotere kans
he dan ken je toch beter de gewone weg nemenquote:Op donderdag 6 april 2006 19:31 schreef C2C het volgende:
[..]
ja klopt, naja ze rijden wel langs school, vorige keer ook dus ik ga eerste stuk naar hoogland gewoon lopen en daarna rijen
wat moet er gefixt worden???quote:Op donderdag 6 april 2006 19:30 schreef fs180 het volgende:
owja... tvp
stelletje luie flikkers : D ga de op is fixen dan
jaquote:Op donderdag 6 april 2006 19:54 schreef mister_dog het volgende:
[..]
he dan ken je toch beter de gewone weg nemen
update bijvoorbeeldquote:
who gives a fuckquote:Op donderdag 6 april 2006 19:57 schreef fs180 het volgende:
[..]
update bijvoorbeeld
maaruh bijv die links achter de namen.. als naam van de eigennaar zetten (wist die code niet)
een jet force loopt kutquote:Op donderdag 6 april 2006 20:20 schreef Ayaxola het volgende:
Je moet eerst gewoon een stuk lopen, en daarna weer rijden![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:28 schreef Ayaxola het volgende:
Lopen met een scooter is sowieoso kut, die dingen zijn vaak zo zwaar
Maarja, beter dan een boete![]()
zat jij niet net te zeiken dat je er niet in stondquote:Op donderdag 6 april 2006 20:04 schreef mister_dog het volgende:
[..]
who gives a fuckze staan ook zo in de 8 vorige topics
neequote:Op donderdag 6 april 2006 21:07 schreef fs180 het volgende:
[..]
zat jij niet net te zeiken dat je er niet in stond![]()
![]()
jaquote:Op donderdag 6 april 2006 20:28 schreef Ayaxola het volgende:
Lopen met een scooter is sowieoso kut, die dingen zijn vaak zo zwaar
Maarja, beter dan een boete![]()
Ja he? iid vervelend..quote:Op donderdag 6 april 2006 21:24 schreef C2C het volgende:
[..]
ja
helemaal de jetforce, 115 kilo ong volgetankt![]()
hebo racing imitatie dan? want zover ik op die pic zie is het een hebo garra en die dingen zijn zwaar ruk en zeker niet gelijk aan een c20 eerder een yasuni r. De hebo racing replica komt ok meer in de buurt van een c16 en zeker niet in de buurt vane en 20quote:Op donderdag 6 april 2006 11:34 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ding is best goed hoorstaat gelijk aan C20
http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=139260
check project van dat ding
volgende topic moet brommers en scooters slowtjet heten.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja he? iid vervelend..
Wat zijn jullie trouwens hier aan het spammen?![]()
Topic is nu al bijna vol.![]()
slootjetquote:Op donderdag 6 april 2006 21:33 schreef C2C het volgende:
[..]
volgende topic moet brommers en scooters slowtjet heten.
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:33 schreef C2C het volgende:
[..]
volgende topic moet brommers en scooters jetforce slowtjet heten.
slotjetforce.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:50 schreef C2C het volgende:
[..]
niet slowchat hee
wel slotjet, we houden het orgineel
wie stemt voor?
whehe "wa ter sco ot er"quote:Op donderdag 6 april 2006 21:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
Maar dat klinkt meer als een jetforce die in een sloot ligt.
Leren neger!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:10 schreef C2C het volgende:
terug voeren = 50 km/u
daar doe ik niet aaneen jetforce en dan iedereen je inhalen
begrenzer is 130 pleuro dokken als ze hem vinden en het is injectie dus dubbelkut
zowiezo is het niet zo ver lopen
zeker niet de helft, ik ga 1 km lopen van de 11 dus dat is wel te doen.
afvoeren is zooooo.....2005quote:Op donderdag 6 april 2006 22:10 schreef C2C het volgende:
terug voeren = 50 km/u
daar doe ik niet aaneen jetforce en dan iedereen je inhalen
begrenzer is 130 pleuro dokken als ze hem vinden en het is injectie dus dubbelkut
zowiezo is het niet zo ver lopen
zeker niet de helft, ik ga 1 km lopen van de 11 dus dat is wel te doen.
ja helaas welquote:Op donderdag 6 april 2006 22:18 schreef fs180 het volgende:
[..]
juist 2006heb je de boetes al gezien
![]()
ja ik zou er dan nog eerder 70 cc met een leovinci er op zetten en keihard wegboeken voor de politiequote:
leovince zijn toch 50 cc pijpjes?? edit: ik zou je uitlaat er trouwens onder zetten anders zit het zo lasigquote:Op donderdag 6 april 2006 22:25 schreef C2C het volgende:
[..]
ja ik zou er dan nog eerder 70 cc met een leovinci er op zetten en keihard wegboeken voor de politie
maargoed ik zou dan eerder een puch zip ofzo kopen en die opfocken
weet ik veel sjeelt me niks als het maar hard gaatquote:Op donderdag 6 april 2006 22:27 schreef mister_dog het volgende:
[..]
leovince zijn toch 50 cc pijpjes?? edit: ik zou je uitlaat er trouwens onder zetten anders zit het zo lasig
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:29 schreef C2C het volgende:
[..]
weet ik veel sjeelt me niks als het maar hard gaat
ok ik zei niksquote:Op donderdag 6 april 2006 22:38 schreef mic_forever het volgende:
leovinci zijn 70cc pijpen
Niet allemaalquote:Op donderdag 6 april 2006 22:38 schreef mic_forever het volgende:
leovinci zijn 70cc pijpen
post-op-krik-postquote:Op donderdag 6 april 2006 23:22 schreef C2C het volgende:
he matthijs die avatars van ons zien er wel masterlijk uit
zijn ook door the master gemaakt natuurlijk maar dat even ter zijde
ik word helemaal gek in dit topic
hebo racing replica jaquote:Op donderdag 6 april 2006 21:32 schreef gfo het volgende:
[..]
hebo racing imitatie dan? want zover ik op die pic zie is het een hebo garra en die dingen zijn zwaar ruk en zeker niet gelijk aan een c20 eerder een yasuni r. De hebo racing replica komt ok meer in de buurt van een c16 en zeker niet in de buurt vane en 20
Over watvoor begrenzers praat jijquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:10 schreef SolidasRock het volgende:
Ik rij nu momenteel ook met een Hebo, weet niet welke versie? Hij trekt wel als een gek op, de bromfietsreparateur geloofde me niet dat het 50cc is. Hebo is dus niet zo kut? Tis voor een Piaggo NRG Extreme en heeft maar 1 zuigerveer. Ondanks dat er 2 begrenzers op zitten rij ik nog steeds 65. Heb 1 uur geleden de laatste begrenzer ingebouwd en ben benieuwd hoe hard ie nu gaat, wel verwacht ik dat ie nu kut optrekt....
Hoe heb je dat gedaan??quote:Op donderdag 6 april 2006 13:43 schreef mic_forever het volgende:
Net weer even m'n Bidalot S2 opgeschuurd+gepoetst.. Daarna polijsten en dan blanke lak eroverheen en dan pas weer ermeerijden..oja en natuurlijk pas als m'n begrenzer binnen is.
Die prop IS een begrenzer toch? De prop, varioring, membraamplaatje zijn allemaal verplichte begrenzers of hoe noemen jullie het?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:09 schreef mic_forever het volgende:
Over watvoor begrenzers praat jijdat je dr 2 heb , gwoon en prop ofzo?
maximum binnen de bebouwde kom is zelfs 30quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die prop IS een begrenzer toch? De prop, varioring, membraamplaatje zijn allemaal verplichte begrenzers of hoe noemen jullie het?
Ik heb trouwens nog nooit zo langzaam gereden naar zoetermeer... Op 1 of andere manier slikt mijn cilinder al die begrenzers niet en moet ik echt zoeken naar de juiste gasstand voordat hij goed wil optrekken, daarnaast kon ik regelmatig niet harder dan 20 km., gemiddeld 45, soms op een hele lange weg 55 en 1 keer zelfs 65![]()
Ik EIS dat ze de maximum van 45 naar 65 verhogen, vind 65 een prima snelheid, 45 scheurt iedereen (autos, omatjes, winkelwagentjes) zo langs je heen....
Prop kan nie met mijn uitlaat, iig hoort ie niet zo, heb zo een gilera runner uitlaat (staat een piaggo embleem op, kan je bochtjes zo omruilen voor een snelle bocht. Heb zelf een Piaggo NRG Extreme. Nou alleen de ring lijkt me idd niet verstandig, maar alle 3 de begrenzers moet goed zijn zo, zo wordt het ook in de winkel geleverd door de fabrikant....quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:13 schreef mic_forever het volgende:
Wat voor scoote rheb je dan
En je kan betrer gewoon een goede prop in je uitlaat laten schieten ipv mét varioring te rijden..Dat is kut voor je cilinder omdattie dan veel toeren maakt en ze vermogen niet kwijt kan
ikhad het paar paginas terug ook al verteld tege iemand..
Ja zoiets lulde een agent ooit ook tegen me, dus ik moet 30 met helm op de weg rijden tussen alle autos in... ja daaagggg, dan kan ik net zo goed me helm afdoen en 25 gaan rijden op het fietspad als ik toch al 30 moet rijden binnen de bebouwde kom....quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:14 schreef mister_dog het volgende:
maximum binnen de bebouwde kom is zelfs 30en er buiten 40
![]()
![]()
![]()
Stond niks.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:10 schreef C2C het volgende:
morgen rollerbank bij zwembad het liendert vanaf 2 uur ong in amersfoort.
dat je het ff weet (voor ayaxola en geqxon)
uhh goed werkquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Prop kan nie met mijn uitlaat, iig hoort ie niet zo, heb zo een gilera runner uitlaat (staat een piaggo embleem op, kan je bochtjes zo omruilen voor een snelle bocht. Heb zelf een Piaggo NRG Extreme. Nou alleen de ring lijkt me idd niet verstandig, maar alle 3 de begrenzers moet goed zijn zo, zo wordt het ook in de winkel geleverd door de fabrikant....
Hebben jullie trouwens een idee of adres wie afgebroken cilinderbouten kan repareren? Ik heb wel een adresje in ridderkerk, ze leverden goed werk af maar die man is inmiddels overleden, nu zitten er andere hobbyisten die het overgenomen hebben en ik weet niet of zij ook goed werk afleveren.
ik heb zelf ook zo'n setje gelukkig...k heb et alleen liever niet nodig.. nu moet ik dus welquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:44 schreef mic_forever het volgende:
[..]
uhh goed werk
Als iemand het kan kan die het
nieu schroefdraad tappen hoppa.
-afstellenquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die prop IS een begrenzer toch? De prop, varioring, membraamplaatje zijn allemaal verplichte begrenzers of hoe noemen jullie het?
Ik heb trouwens nog nooit zo langzaam gereden naar zoetermeer... Op 1 of andere manier slikt mijn cilinder al die begrenzers niet en moet ik echt zoeken naar de juiste gasstand voordat hij goed wil optrekken, daarnaast kon ik regelmatig niet harder dan 20 km., gemiddeld 45, soms op een hele lange weg 55 en 1 keer zelfs 65![]()
Ik EIS dat ze de maximum van 45 naar 65 verhogen, vind 65 een prima snelheid, 45 scheurt iedereen (autos, omatjes, winkelwagentjes) zo langs je heen....
ja iddquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:42 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Stond niks.
Wel bij de Dirk van de Broek volgens de mail.
Ik kom overalquote:
Herkenbaar.... Of ze halen je net in vlak voor een stoplicht die op rood staat...quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:06 schreef C2C het volgende:
magoed 30 binnen de bebouwde kom is gewoon een stomme regel, 45 zou een betere snelheid zijn. nou hou je nl het verkeer op en word je de hele tijd ingehaald door auto's, ik moet met m'n brommert altijd over zo'n 2 baansweg met doorgetrokken streep, toen hij nog niet opgevoert was werd ik zelfs MET doorgetrokken streep vaak ingehaald door die auto's, dat is gewoon gevaarlijk
ja echt heel irritant, dus of brommers terug op fietspad (wat irritant is voor de brommers en fietsers) of de maximum snelheid verhogen, dus 1 begrenzer er af dat je gewoon 60 kan rijden en binnen de bebouwde kom max snelheid 50 en daarbuiten 55 / 60quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Herkenbaar.... Of ze halen je net in vlak voor een stoplicht die op rood staat...
Dat zal helpen....quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:28 schreef mic_forever het volgende:
klachten@justitie.nl
voordeel van fietspas is wel.. dat je lekker snel overal bentquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:21 schreef C2C het volgende:
[..]
ja echt heel irritant, dus of brommers terug op fietspad (wat irritant is voor de brommers en fietsers) of de maximum snelheid verhogen, dus 1 begrenzer er af dat je gewoon 60 kan rijden en binnen de bebouwde kom max snelheid 50 en daarbuiten 55 / 60
dit zou idiaal zijn en veel veiliger
In je Bidalot??quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:49 schreef MaximumRush het volgende:
Ik wil op me scooter rijden
Er zit een deuk in me uitlaat, dus ik ga hem denk ik verkopen als ik klaar ben met schuren/spuiten. Daarna een Gianelli Shot kopen.
Bij mij dus precies onder de cilinder zeg maar. Wel in de bocht. Paar keer tegen de grond aan gekomen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:42 schreef mic_forever het volgende:
[..]
In je Bidalot??
In mijnes zitten 3deuk(jes) haha :p maar dat boeit niet echt want ze zitten niet in de bocht
peugeot?quote:Op maandag 10 april 2006 13:06 schreef SolidasRock het volgende:
Wil dan 1 van jullie mijn snelle 50cc ruilen tegen een standaard 50cc
ja ik ben nou eenmaal niet zon tiepheldquote:Op maandag 10 april 2006 16:56 schreef SolidasRock het volgende:
Nu alleen nog een goeie toetsenbord regelen...
quote:Op maandag 10 april 2006 19:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
ja ik ben nou eenmaal niet zon tiepheld![]()
![]()
wat staat hier nou??quote:Op maandag 10 april 2006 16:49 schreef fs180 het volgende:
ik heb nu mn spaakvelgies thuis![]()
ik heb nu 2spaakwielen 1 gewonen en 1 mt voorwiel vervoert naar mijn huios in totaal
-Achter-remklauw: Klauw tussen 2 spaken, en dan schuin eruit halen, het kan welquote:Op maandag 10 april 2006 19:04 schreef mister_dog het volgende:
kut kut kut...
3 moeren van me cilinder kop los, weigert de 4e![]()
![]()
toen achterbrug los gemaakt, rem klauw los (kreeg ik niet uit me velg) dus geprobeerd achter wiel los te maken zit kk vast krijg ik niet los.. shit
en er sijpelt (ik denk koelvloeistof) troep uit me cilinder (weet enybody wat da is wat er uit komt (geen benzine of olie ofzo)) en kan ik de slang die voor de koeling zorgt en aan me cilinder zit gewoon los rukken of krijg ik dan een zoot koelvloeistof over me heen??
over het aantal vervoerde wielen op mn brommer naar mn huis..quote:Op maandag 10 april 2006 19:24 schreef mister_dog het volgende:
[..]
[..]
wat staat hier nou??
Ik heb nu m'n spaakvelgen thuis
Ik heb nu 2 spaakswielen, 1 gewone en 1 met voor wiel vervoert naar mijn huis in totaal , wat bedoel je? dat je de achervelg los heb gekregen en de voorvelg met omgelegde band ofzo?
ohquote:Op maandag 10 april 2006 21:32 schreef fs180 het volgende:
[..]
over het aantal vervoerde wielen op mn brommer naar mn huis..
eerst 1 achtersterwiel op mn puch
daarna een honda mt voorwiel op mn puch
nu weer 2 spaakwielen op mn puch
![]()
is het erg als er koelvloeistof in je cilinder komt?quote:Op maandag 10 april 2006 19:41 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
-Achter-remklauw: Klauw tussen 2 spaken, en dan schuin eruit halen, het kan wel
-Wanneer je de cilinder eraf gaat halen, wel eerst alle koelvloeistof eruit he.
Dus die bout op de waterpomp eerst eraf, dan de leiding die aan de zijkant van de cilinder vastzit. Daar komt weinig koelvloeistof uit, als je eerst het hele systeem geleegd hebt
okquote:Op maandag 10 april 2006 22:46 schreef Drifter__ het volgende:
Neuh, clinder wel eerst goed schoonmaken voordat je hem erop zet.
Getver.quote:Op maandag 10 april 2006 23:15 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ok
trouwens, ik zag net al, m'n lucht slang zit helemaal vol met die olie troep
ja, ik was druk bezig..tot de schroeven waarmee de injector vast zit allebij afbrakenquote:Op maandag 10 april 2006 23:23 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Getver.
Ik heb je volgens mij een paar keer die link gegeven, hoe je die handel moet schoonmaken toch.. ?
Heb je het blok er wel afgehaald? Sleutelt beterquote:Op maandag 10 april 2006 23:41 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ja, ik was druk bezig..tot de schroeven waarmee de injector vast zit allebij afbrakentoen geprobeerd cil. kop los te draaien resultaat 1 verrotte moer die niet los wil morgen hele achter brug er onder vandaan dus wiel der af en knustelen maar
eerst geprobeerd met een ratel toen me blok er nog onder zat 2 kreeg ik er met de ratel los andere 2 kon ik niet bij steek/ring sleutel ding gepakt toen kreeg ik de 3e prima los maar de 4e zat wel zo vast :S silocone spray er op werkte niet nog veel meer er op gedaan helemaal rondom toen ff tv gaan kijken net nog is geprobeerd...muurvast alles is verrot beetje kut van de vorige eigenaar, helemaal niet goed onderhoudenquote:Op maandag 10 april 2006 23:44 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Heb je het blok er wel afgehaald? Sleutelt beter
En rustig aan doen, niet beunen
Gewoon steeds rustig tikjes gevenquote:Op maandag 10 april 2006 23:48 schreef mister_dog het volgende:
[..]
eerst geprobeerd met een ratel toen me blok er nog onder zat 2 kreeg ik er met de ratel los andere 2 kon ik niet bij steek/ring sleutel ding gepakt toen kreeg ik de 3e prima los maar de 4e zat wel zo vast :S silocone spray er op werkte niet nog veel meer er op gedaan helemaal rondom toen ff tv gaan kijken net nog is geprobeerd...muurvast alles is verrot beetje kut van de vorige eigenaar, helemaal niet goed onderhouden
edit :morgen gaat het blok er dus helemaal onderuit, ik hoop dat die laatste moer nog los wil met een dikke tang, dan gelijk alles beetje schoon maken
morgen ook kleine dingetjes opnieuw tappen, ik hoop dat het goed gaat. Nog nooit gedaan. Ik ga pitten Mzzlquote:Op maandag 10 april 2006 23:49 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Gewoon steeds rustig tikjes geven
Liever blok er onderuit
ZEKER DOENquote:Op dinsdag 11 april 2006 08:42 schreef C2C het volgende:
lolleromg ik kan mijn jetforce + zenith miss ruilen tegen een derbi gpr NUDE met 3000 km op de teller
doen?
gpr nudequote:Op dinsdag 11 april 2006 15:58 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ZEKER DOENdas echt de geilste schakel die er bestaaaaad
naja ik heb opzich geen last van die uitlaat poort maar wat moet et kosten? originele kost met zuiger 190 pleuro :Squote:Op dinsdag 11 april 2006 20:15 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Tjah, zie geen verschil met de originele. 80km meegereden, en toen 70cc eronder gegooid.
Deze had ik voor 90/100eur dacht ik. Wel incl zuiger enz. Alleen cilinder...tjah wat wil je ervoor geven?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:28 schreef mister_dog het volgende:
[..]
naja ik heb opzich geen last van die uitlaat poort maar wat moet et kosten? originele kost met zuiger 190 pleuro :S
naja, ik hem em opzich niet nodig, ik dacht als ik em voor een leuk prijsje kan krijgen. Ik weet echt niet wat zo iets moet kosten...ik kijk ff als ie weer in elkaar zit of m'n uitlaat er goed op wil ander hoor je nog van mequote:Op dinsdag 11 april 2006 20:37 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Deze had ik voor 90/100eur dacht ik. Wel incl zuiger enz. Alleen cilinder...tjah wat wil je ervoor geven?
okiquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:44 schreef mister_dog het volgende:
[..]
naja, ik hem em opzich niet nodig, ik dacht als ik em voor een leuk prijsje kan krijgen. Ik weet echt niet wat zo iets moet kosten...ik kijk ff als ie weer in elkaar zit of m'n uitlaat er goed op wil ander hoor je nog van me![]()
Schudden, fohnen, droog maken, in de zon laten drogen(welke zon?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:20 schreef mister_dog het volgende:
er zit allemaal koelvloeistof in het gedeelte van de carter waar de kruk-as zit is het goed genoeg als ik dat er uit laat lopen en het beetje droog fohn (feun op ze nederlands, weet niet hoe je da schrijft) of moet ik dat helemaal uit elkaar gaan halenm'n hersentjes draaien op volle toeren om dit allemaal weer in elkaar te kunnen zetten
ik ga maar is een werkplaats handleiding aanschaffen denk ik
haha, ok ik ga me best doen. Ik heb trouwes ook een lekker achterband, niet zo maar 1 een dikke snee van ±8cm lang overdwart ik zou echt niet weten hoe ik dat geflikt heb....dat word een nieuw bandje...quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:26 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Schudden, fohnen, droog maken, in de zon laten drogen(welke zon?). Maar het moet er wel allemaal uit.
Wil je een band die lang meegaat en niet te slijten is : Kenda , goedkoop, burnen,slippen, scheuren in de band, doe wat je wil, deze band slijt niet !quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:29 schreef mister_dog het volgende:
[..]
haha, ok ik ga me best doen. Ik heb trouwes ook een lekker achterband, niet zo maar 1 een dikke snee van ±8cm lang overdwart ik zou echt niet weten hoe ik dat geflikt heb....dat word een nieuw bandje...
damn, je weet er echt veel vanquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:35 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Wil je een band die lang meegaat en niet te slijten is : Kenda , goedkoop, burnen,slippen, scheuren in de band, doe wat je wil, deze band slijt niet !Wegligging is redelijk
Super wegligging: Michelin pilot sporty , Bridgestone Ml50. Slijten ERG hard...
Kenda zijn redelijk hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:47 schreef mister_dog het volgende:
[..]
damn, je weet er echt veel vanal ff zitte kijke brigistone 62 pleuro
kenda 31
dat lijkt me een betere prijs
't word zomerquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:49 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Kenda zijn redelijk hoorBij regen gewoon rustig aan doen, bij droog weer kan je redelijk plat door de bocht
![]()
slippen kan je er goed mee iddquote:Op woensdag 12 april 2006 11:32 schreef SolidasRock het volgende:
Deestone, kutbanden, maak je heel makkelijk slippertjes mee.
ik ben nog nooit gevallen...quote:Op woensdag 12 april 2006 11:58 schreef SolidasRock het volgende:
ik koop altijd duurdere banden dan deestone, nu bijvoorbeeld heb ik Metzelers of zo iets... Zelfs in de regen houdt ie zich goed, met deestone ging ik al onderuit in een plasje water toen ik afsloeg. Nooit meer Deestone voor mij....
Onderuitgaan staat voor jou gelijk aan vallen? Ik ben een paar keren geslipt met die band en 1 keer ging ie al onderuit in een plas water maar ik reed zo langzaam dat ik gwoon ervan af kon stappen...quote:Op woensdag 12 april 2006 12:03 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik ben nog nooit gevallen...
je kan gewoon niet rijden
keb zelfs vanaf zoetermeer naar gouda gereden toen er 5cm hagel op de weg lag.
was aardig glad maar niet gevallen
Ja, weet niet, misschien hebben ze em wel leeg laten lopen ofzo, maar kon em ook niet gelijk oppompen omdat ik geen goed ventiel hadquote:Op woensdag 12 april 2006 16:45 schreef C2C het volgende:
sorry k wist niet dat het jou puch was
nee grapje maar hoe kan je band nou ineens lek gestoken zijn?
Damn ziet er netjes uitquote:Op woensdag 12 april 2006 17:05 schreef Alvilon het volgende:
Puchbinnenbanden zijn ook leverbaar met fietsventielen, dan is het nog makkelijker![]()
Even wat foto's geschoten op de relsnelweg van vandaag (A4):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Let uit de Bekeuring voorkomende details![]()
wat ga je sleutelen dan??quote:Op woensdag 12 april 2006 17:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
Kutzooi, mijn Jetforce lekt olie zie ik net.![]()
Weet iemand wat bekende punten zijn in de zoektocht naar de lekkage? Ga er nu aan sleutelen dusja..![]()
Kijken waar het lekt?quote:Op woensdag 12 april 2006 17:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
Kutzooi, mijn Jetforce lekt olie zie ik net.![]()
Weet iemand wat bekende punten zijn in de zoektocht naar de lekkage? Ga er nu aan sleutelen dusja..![]()
Vriend van me heeft Jetforce... Rijdt heerlijkquote:Op woensdag 12 april 2006 18:12 schreef C2C het volgende:
[..]
wat ga je sleutelen dan??
wel kut dat hij olie lekthoe kan dat zo ineens...
ik moet die jetforce zo snel mogenlijk kwijt begin hem nou al zat te worden alleen maar gezeik met dat ding hier
Mijn olietankje is lek.. Verdomme.. Kan ik dat dichten op de een of andere manier?quote:Op woensdag 12 april 2006 18:12 schreef C2C het volgende:
[..]
wat ga je sleutelen dan??
wel kut dat hij olie lekthoe kan dat zo ineens...
ik moet die jetforce zo snel mogenlijk kwijt begin hem nou al zat te worden alleen maar gezeik met dat ding hier
En waar kan ik dat krijgen?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:10 schreef Alvilon het volgende:
Niks nieuw kopen, ben je gek :|
Je kan iets proberen met vloeibaar rubber oid, wel eerst goed ontvetten voordat je begint
omdat ik overal om me heen alleen maar problemen hoor met dat dingquote:Op woensdag 12 april 2006 18:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Mijn olietankje is lek.. Verdomme.. Kan ik dat dichten op de een of andere manier?
Hij is lek waar het slangetje erin gaat, aan de onderkant, zit een ventiel in zeg ma, en dat ventiel is er opgeplakt, en daar lekt ie.. Tankje is van plastic, hoe kan ik dat het beste dichten?
Of moet ik een nieuwe kopen?![]()
En hoezo moet je van je Jetforce af?![]()
ja hij rijd heerlijk als je er in je 1tje op zit, met z'n 2en zit je gleijk door de vering heen.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:34 schreef Stopcontact het volgende:
[..]
Vriend van me heeft Jetforce... Rijdt heerlijkWat voor gezeik heb je dan?
Iedereen betaald ongeveer hetzelfde, zal denk ik rond de 70 euro uitkomen.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat betalen jullie of wat hebben jullie betaald voor het keuren van je scooter voor die nieuwe (afschuwlijke) kentekenplaat?
Heb geen zin om afgezet te worden, dus ik check het ff
16.50 voor het schouwen zelf.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat betalen jullie of wat hebben jullie betaald voor het keuren van je scooter voor die nieuwe (afschuwlijke) kentekenplaat?
Heb geen zin om afgezet te worden, dus ik check het ff
met z'n 2en vind ik het optrekken maar baggerquote:Op woensdag 12 april 2006 21:45 schreef Stopcontact het volgende:
Net zat ik bij die vriend achterop met die Jetforce. Vering zit je idd gelijk doorheen met zn 2en, maar optrekken vind ik nog wel lekker hoor.. Maarre, we zaten op de scooter. Zo'n vent zit ons vet boos aan te kijken in zn achteruitkijkspiegel. Rijd ie langs ons, dik boos met zn vuist zwaaien
.. Geen idee waarom, zeker iets tegen scooters ofzo. Die vriend van me reed helemaal niet aso ofzo
met een gpr trek je niet harder op denk ik....quote:Op woensdag 12 april 2006 23:14 schreef C2C het volgende:
[..]
met z'n 2en vind ik het optrekken maar bagger
maja in m'n eentje is het nog wel te doen, komt omdat die scooter zo zwaar is he
dat noem je problemen?? ik moet godver heel me blok laten reviserenquote:Op woensdag 12 april 2006 20:11 schreef C2C het volgende:
[..]
omdat ik overal om me heen alleen maar problemen hoor met dat ding
en hij slaat nu al af als ik geen gas bijgeef bij het starten
[..]
ja hij rijd heerlijk als je er in je 1tje op zit, met z'n 2en zit je gleijk door de vering heen.
zowiezo trekt hij niet echt snel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |