maximum binnen de bebouwde kom is zelfs 30quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die prop IS een begrenzer toch? De prop, varioring, membraamplaatje zijn allemaal verplichte begrenzers of hoe noemen jullie het?
Ik heb trouwens nog nooit zo langzaam gereden naar zoetermeer... Op 1 of andere manier slikt mijn cilinder al die begrenzers niet en moet ik echt zoeken naar de juiste gasstand voordat hij goed wil optrekken, daarnaast kon ik regelmatig niet harder dan 20 km., gemiddeld 45, soms op een hele lange weg 55 en 1 keer zelfs 65![]()
Ik EIS dat ze de maximum van 45 naar 65 verhogen, vind 65 een prima snelheid, 45 scheurt iedereen (autos, omatjes, winkelwagentjes) zo langs je heen....
Prop kan nie met mijn uitlaat, iig hoort ie niet zo, heb zo een gilera runner uitlaat (staat een piaggo embleem op, kan je bochtjes zo omruilen voor een snelle bocht. Heb zelf een Piaggo NRG Extreme. Nou alleen de ring lijkt me idd niet verstandig, maar alle 3 de begrenzers moet goed zijn zo, zo wordt het ook in de winkel geleverd door de fabrikant....quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:13 schreef mic_forever het volgende:
Wat voor scoote rheb je dan
En je kan betrer gewoon een goede prop in je uitlaat laten schieten ipv mét varioring te rijden..Dat is kut voor je cilinder omdattie dan veel toeren maakt en ze vermogen niet kwijt kan
ikhad het paar paginas terug ook al verteld tege iemand..
Ja zoiets lulde een agent ooit ook tegen me, dus ik moet 30 met helm op de weg rijden tussen alle autos in... ja daaagggg, dan kan ik net zo goed me helm afdoen en 25 gaan rijden op het fietspad als ik toch al 30 moet rijden binnen de bebouwde kom....quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:14 schreef mister_dog het volgende:
maximum binnen de bebouwde kom is zelfs 30en er buiten 40
![]()
![]()
![]()
Stond niks.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:10 schreef C2C het volgende:
morgen rollerbank bij zwembad het liendert vanaf 2 uur ong in amersfoort.
dat je het ff weet (voor ayaxola en geqxon)
uhh goed werkquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Prop kan nie met mijn uitlaat, iig hoort ie niet zo, heb zo een gilera runner uitlaat (staat een piaggo embleem op, kan je bochtjes zo omruilen voor een snelle bocht. Heb zelf een Piaggo NRG Extreme. Nou alleen de ring lijkt me idd niet verstandig, maar alle 3 de begrenzers moet goed zijn zo, zo wordt het ook in de winkel geleverd door de fabrikant....
Hebben jullie trouwens een idee of adres wie afgebroken cilinderbouten kan repareren? Ik heb wel een adresje in ridderkerk, ze leverden goed werk af maar die man is inmiddels overleden, nu zitten er andere hobbyisten die het overgenomen hebben en ik weet niet of zij ook goed werk afleveren.
ik heb zelf ook zo'n setje gelukkig...k heb et alleen liever niet nodig.. nu moet ik dus welquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:44 schreef mic_forever het volgende:
[..]
uhh goed werk
Als iemand het kan kan die het
nieu schroefdraad tappen hoppa.
-afstellenquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die prop IS een begrenzer toch? De prop, varioring, membraamplaatje zijn allemaal verplichte begrenzers of hoe noemen jullie het?
Ik heb trouwens nog nooit zo langzaam gereden naar zoetermeer... Op 1 of andere manier slikt mijn cilinder al die begrenzers niet en moet ik echt zoeken naar de juiste gasstand voordat hij goed wil optrekken, daarnaast kon ik regelmatig niet harder dan 20 km., gemiddeld 45, soms op een hele lange weg 55 en 1 keer zelfs 65![]()
Ik EIS dat ze de maximum van 45 naar 65 verhogen, vind 65 een prima snelheid, 45 scheurt iedereen (autos, omatjes, winkelwagentjes) zo langs je heen....
ja iddquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:42 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Stond niks.
Wel bij de Dirk van de Broek volgens de mail.
Ik kom overalquote:
Herkenbaar.... Of ze halen je net in vlak voor een stoplicht die op rood staat...quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:06 schreef C2C het volgende:
magoed 30 binnen de bebouwde kom is gewoon een stomme regel, 45 zou een betere snelheid zijn. nou hou je nl het verkeer op en word je de hele tijd ingehaald door auto's, ik moet met m'n brommert altijd over zo'n 2 baansweg met doorgetrokken streep, toen hij nog niet opgevoert was werd ik zelfs MET doorgetrokken streep vaak ingehaald door die auto's, dat is gewoon gevaarlijk
ja echt heel irritant, dus of brommers terug op fietspad (wat irritant is voor de brommers en fietsers) of de maximum snelheid verhogen, dus 1 begrenzer er af dat je gewoon 60 kan rijden en binnen de bebouwde kom max snelheid 50 en daarbuiten 55 / 60quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Herkenbaar.... Of ze halen je net in vlak voor een stoplicht die op rood staat...
Dat zal helpen....quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:28 schreef mic_forever het volgende:
klachten@justitie.nl
voordeel van fietspas is wel.. dat je lekker snel overal bentquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:21 schreef C2C het volgende:
[..]
ja echt heel irritant, dus of brommers terug op fietspad (wat irritant is voor de brommers en fietsers) of de maximum snelheid verhogen, dus 1 begrenzer er af dat je gewoon 60 kan rijden en binnen de bebouwde kom max snelheid 50 en daarbuiten 55 / 60
dit zou idiaal zijn en veel veiliger
In je Bidalot??quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:49 schreef MaximumRush het volgende:
Ik wil op me scooter rijden
Er zit een deuk in me uitlaat, dus ik ga hem denk ik verkopen als ik klaar ben met schuren/spuiten. Daarna een Gianelli Shot kopen.
Bij mij dus precies onder de cilinder zeg maar. Wel in de bocht. Paar keer tegen de grond aan gekomen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:42 schreef mic_forever het volgende:
[..]
In je Bidalot??
In mijnes zitten 3deuk(jes) haha :p maar dat boeit niet echt want ze zitten niet in de bocht
peugeot?quote:Op maandag 10 april 2006 13:06 schreef SolidasRock het volgende:
Wil dan 1 van jullie mijn snelle 50cc ruilen tegen een standaard 50cc
ja ik ben nou eenmaal niet zon tiepheldquote:Op maandag 10 april 2006 16:56 schreef SolidasRock het volgende:
Nu alleen nog een goeie toetsenbord regelen...
quote:Op maandag 10 april 2006 19:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
ja ik ben nou eenmaal niet zon tiepheld![]()
![]()
wat staat hier nou??quote:Op maandag 10 april 2006 16:49 schreef fs180 het volgende:
ik heb nu mn spaakvelgies thuis![]()
ik heb nu 2spaakwielen 1 gewonen en 1 mt voorwiel vervoert naar mijn huios in totaal
-Achter-remklauw: Klauw tussen 2 spaken, en dan schuin eruit halen, het kan welquote:Op maandag 10 april 2006 19:04 schreef mister_dog het volgende:
kut kut kut...
3 moeren van me cilinder kop los, weigert de 4e![]()
![]()
toen achterbrug los gemaakt, rem klauw los (kreeg ik niet uit me velg) dus geprobeerd achter wiel los te maken zit kk vast krijg ik niet los.. shit
en er sijpelt (ik denk koelvloeistof) troep uit me cilinder (weet enybody wat da is wat er uit komt (geen benzine of olie ofzo)) en kan ik de slang die voor de koeling zorgt en aan me cilinder zit gewoon los rukken of krijg ik dan een zoot koelvloeistof over me heen??
over het aantal vervoerde wielen op mn brommer naar mn huis..quote:Op maandag 10 april 2006 19:24 schreef mister_dog het volgende:
[..]
[..]
wat staat hier nou??
Ik heb nu m'n spaakvelgen thuis
Ik heb nu 2 spaakswielen, 1 gewone en 1 met voor wiel vervoert naar mijn huis in totaal , wat bedoel je? dat je de achervelg los heb gekregen en de voorvelg met omgelegde band ofzo?
ohquote:Op maandag 10 april 2006 21:32 schreef fs180 het volgende:
[..]
over het aantal vervoerde wielen op mn brommer naar mn huis..
eerst 1 achtersterwiel op mn puch
daarna een honda mt voorwiel op mn puch
nu weer 2 spaakwielen op mn puch
![]()
is het erg als er koelvloeistof in je cilinder komt?quote:Op maandag 10 april 2006 19:41 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
-Achter-remklauw: Klauw tussen 2 spaken, en dan schuin eruit halen, het kan wel
-Wanneer je de cilinder eraf gaat halen, wel eerst alle koelvloeistof eruit he.
Dus die bout op de waterpomp eerst eraf, dan de leiding die aan de zijkant van de cilinder vastzit. Daar komt weinig koelvloeistof uit, als je eerst het hele systeem geleegd hebt
okquote:Op maandag 10 april 2006 22:46 schreef Drifter__ het volgende:
Neuh, clinder wel eerst goed schoonmaken voordat je hem erop zet.
Getver.quote:Op maandag 10 april 2006 23:15 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ok
trouwens, ik zag net al, m'n lucht slang zit helemaal vol met die olie troep
ja, ik was druk bezig..tot de schroeven waarmee de injector vast zit allebij afbrakenquote:Op maandag 10 april 2006 23:23 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Getver.
Ik heb je volgens mij een paar keer die link gegeven, hoe je die handel moet schoonmaken toch.. ?
Heb je het blok er wel afgehaald? Sleutelt beterquote:Op maandag 10 april 2006 23:41 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ja, ik was druk bezig..tot de schroeven waarmee de injector vast zit allebij afbrakentoen geprobeerd cil. kop los te draaien resultaat 1 verrotte moer die niet los wil morgen hele achter brug er onder vandaan dus wiel der af en knustelen maar
eerst geprobeerd met een ratel toen me blok er nog onder zat 2 kreeg ik er met de ratel los andere 2 kon ik niet bij steek/ring sleutel ding gepakt toen kreeg ik de 3e prima los maar de 4e zat wel zo vast :S silocone spray er op werkte niet nog veel meer er op gedaan helemaal rondom toen ff tv gaan kijken net nog is geprobeerd...muurvast alles is verrot beetje kut van de vorige eigenaar, helemaal niet goed onderhoudenquote:Op maandag 10 april 2006 23:44 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Heb je het blok er wel afgehaald? Sleutelt beter
En rustig aan doen, niet beunen
Gewoon steeds rustig tikjes gevenquote:Op maandag 10 april 2006 23:48 schreef mister_dog het volgende:
[..]
eerst geprobeerd met een ratel toen me blok er nog onder zat 2 kreeg ik er met de ratel los andere 2 kon ik niet bij steek/ring sleutel ding gepakt toen kreeg ik de 3e prima los maar de 4e zat wel zo vast :S silocone spray er op werkte niet nog veel meer er op gedaan helemaal rondom toen ff tv gaan kijken net nog is geprobeerd...muurvast alles is verrot beetje kut van de vorige eigenaar, helemaal niet goed onderhouden
edit :morgen gaat het blok er dus helemaal onderuit, ik hoop dat die laatste moer nog los wil met een dikke tang, dan gelijk alles beetje schoon maken
morgen ook kleine dingetjes opnieuw tappen, ik hoop dat het goed gaat. Nog nooit gedaan. Ik ga pitten Mzzlquote:Op maandag 10 april 2006 23:49 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Gewoon steeds rustig tikjes geven
Liever blok er onderuit
ZEKER DOENquote:Op dinsdag 11 april 2006 08:42 schreef C2C het volgende:
lolleromg ik kan mijn jetforce + zenith miss ruilen tegen een derbi gpr NUDE met 3000 km op de teller
doen?
gpr nudequote:Op dinsdag 11 april 2006 15:58 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ZEKER DOENdas echt de geilste schakel die er bestaaaaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |