maximum binnen de bebouwde kom is zelfs 30quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die prop IS een begrenzer toch? De prop, varioring, membraamplaatje zijn allemaal verplichte begrenzers of hoe noemen jullie het?
Ik heb trouwens nog nooit zo langzaam gereden naar zoetermeer... Op 1 of andere manier slikt mijn cilinder al die begrenzers niet en moet ik echt zoeken naar de juiste gasstand voordat hij goed wil optrekken, daarnaast kon ik regelmatig niet harder dan 20 km., gemiddeld 45, soms op een hele lange weg 55 en 1 keer zelfs 65![]()
Ik EIS dat ze de maximum van 45 naar 65 verhogen, vind 65 een prima snelheid, 45 scheurt iedereen (autos, omatjes, winkelwagentjes) zo langs je heen....
Prop kan nie met mijn uitlaat, iig hoort ie niet zo, heb zo een gilera runner uitlaat (staat een piaggo embleem op, kan je bochtjes zo omruilen voor een snelle bocht. Heb zelf een Piaggo NRG Extreme. Nou alleen de ring lijkt me idd niet verstandig, maar alle 3 de begrenzers moet goed zijn zo, zo wordt het ook in de winkel geleverd door de fabrikant....quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:13 schreef mic_forever het volgende:
Wat voor scoote rheb je dan
En je kan betrer gewoon een goede prop in je uitlaat laten schieten ipv mét varioring te rijden..Dat is kut voor je cilinder omdattie dan veel toeren maakt en ze vermogen niet kwijt kan
ikhad het paar paginas terug ook al verteld tege iemand..
Ja zoiets lulde een agent ooit ook tegen me, dus ik moet 30 met helm op de weg rijden tussen alle autos in... ja daaagggg, dan kan ik net zo goed me helm afdoen en 25 gaan rijden op het fietspad als ik toch al 30 moet rijden binnen de bebouwde kom....quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:14 schreef mister_dog het volgende:
maximum binnen de bebouwde kom is zelfs 30en er buiten 40
![]()
![]()
![]()
Stond niks.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:10 schreef C2C het volgende:
morgen rollerbank bij zwembad het liendert vanaf 2 uur ong in amersfoort.
dat je het ff weet (voor ayaxola en geqxon)
uhh goed werkquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Prop kan nie met mijn uitlaat, iig hoort ie niet zo, heb zo een gilera runner uitlaat (staat een piaggo embleem op, kan je bochtjes zo omruilen voor een snelle bocht. Heb zelf een Piaggo NRG Extreme. Nou alleen de ring lijkt me idd niet verstandig, maar alle 3 de begrenzers moet goed zijn zo, zo wordt het ook in de winkel geleverd door de fabrikant....
Hebben jullie trouwens een idee of adres wie afgebroken cilinderbouten kan repareren? Ik heb wel een adresje in ridderkerk, ze leverden goed werk af maar die man is inmiddels overleden, nu zitten er andere hobbyisten die het overgenomen hebben en ik weet niet of zij ook goed werk afleveren.
ik heb zelf ook zo'n setje gelukkig...k heb et alleen liever niet nodig.. nu moet ik dus welquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:44 schreef mic_forever het volgende:
[..]
uhh goed werk
Als iemand het kan kan die het
nieu schroefdraad tappen hoppa.
-afstellenquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die prop IS een begrenzer toch? De prop, varioring, membraamplaatje zijn allemaal verplichte begrenzers of hoe noemen jullie het?
Ik heb trouwens nog nooit zo langzaam gereden naar zoetermeer... Op 1 of andere manier slikt mijn cilinder al die begrenzers niet en moet ik echt zoeken naar de juiste gasstand voordat hij goed wil optrekken, daarnaast kon ik regelmatig niet harder dan 20 km., gemiddeld 45, soms op een hele lange weg 55 en 1 keer zelfs 65![]()
Ik EIS dat ze de maximum van 45 naar 65 verhogen, vind 65 een prima snelheid, 45 scheurt iedereen (autos, omatjes, winkelwagentjes) zo langs je heen....
ja iddquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:42 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Stond niks.
Wel bij de Dirk van de Broek volgens de mail.
Ik kom overalquote:
Herkenbaar.... Of ze halen je net in vlak voor een stoplicht die op rood staat...quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:06 schreef C2C het volgende:
magoed 30 binnen de bebouwde kom is gewoon een stomme regel, 45 zou een betere snelheid zijn. nou hou je nl het verkeer op en word je de hele tijd ingehaald door auto's, ik moet met m'n brommert altijd over zo'n 2 baansweg met doorgetrokken streep, toen hij nog niet opgevoert was werd ik zelfs MET doorgetrokken streep vaak ingehaald door die auto's, dat is gewoon gevaarlijk
ja echt heel irritant, dus of brommers terug op fietspad (wat irritant is voor de brommers en fietsers) of de maximum snelheid verhogen, dus 1 begrenzer er af dat je gewoon 60 kan rijden en binnen de bebouwde kom max snelheid 50 en daarbuiten 55 / 60quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Herkenbaar.... Of ze halen je net in vlak voor een stoplicht die op rood staat...
Dat zal helpen....quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:28 schreef mic_forever het volgende:
klachten@justitie.nl
voordeel van fietspas is wel.. dat je lekker snel overal bentquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:21 schreef C2C het volgende:
[..]
ja echt heel irritant, dus of brommers terug op fietspad (wat irritant is voor de brommers en fietsers) of de maximum snelheid verhogen, dus 1 begrenzer er af dat je gewoon 60 kan rijden en binnen de bebouwde kom max snelheid 50 en daarbuiten 55 / 60
dit zou idiaal zijn en veel veiliger
In je Bidalot??quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:49 schreef MaximumRush het volgende:
Ik wil op me scooter rijden
Er zit een deuk in me uitlaat, dus ik ga hem denk ik verkopen als ik klaar ben met schuren/spuiten. Daarna een Gianelli Shot kopen.
Bij mij dus precies onder de cilinder zeg maar. Wel in de bocht. Paar keer tegen de grond aan gekomen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:42 schreef mic_forever het volgende:
[..]
In je Bidalot??
In mijnes zitten 3deuk(jes) haha :p maar dat boeit niet echt want ze zitten niet in de bocht
peugeot?quote:Op maandag 10 april 2006 13:06 schreef SolidasRock het volgende:
Wil dan 1 van jullie mijn snelle 50cc ruilen tegen een standaard 50cc
ja ik ben nou eenmaal niet zon tiepheldquote:Op maandag 10 april 2006 16:56 schreef SolidasRock het volgende:
Nu alleen nog een goeie toetsenbord regelen...
quote:Op maandag 10 april 2006 19:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
ja ik ben nou eenmaal niet zon tiepheld![]()
![]()
wat staat hier nou??quote:Op maandag 10 april 2006 16:49 schreef fs180 het volgende:
ik heb nu mn spaakvelgies thuis![]()
ik heb nu 2spaakwielen 1 gewonen en 1 mt voorwiel vervoert naar mijn huios in totaal
-Achter-remklauw: Klauw tussen 2 spaken, en dan schuin eruit halen, het kan welquote:Op maandag 10 april 2006 19:04 schreef mister_dog het volgende:
kut kut kut...
3 moeren van me cilinder kop los, weigert de 4e![]()
![]()
toen achterbrug los gemaakt, rem klauw los (kreeg ik niet uit me velg) dus geprobeerd achter wiel los te maken zit kk vast krijg ik niet los.. shit
en er sijpelt (ik denk koelvloeistof) troep uit me cilinder (weet enybody wat da is wat er uit komt (geen benzine of olie ofzo)) en kan ik de slang die voor de koeling zorgt en aan me cilinder zit gewoon los rukken of krijg ik dan een zoot koelvloeistof over me heen??
over het aantal vervoerde wielen op mn brommer naar mn huis..quote:Op maandag 10 april 2006 19:24 schreef mister_dog het volgende:
[..]
[..]
wat staat hier nou??
Ik heb nu m'n spaakvelgen thuis
Ik heb nu 2 spaakswielen, 1 gewone en 1 met voor wiel vervoert naar mijn huis in totaal , wat bedoel je? dat je de achervelg los heb gekregen en de voorvelg met omgelegde band ofzo?
ohquote:Op maandag 10 april 2006 21:32 schreef fs180 het volgende:
[..]
over het aantal vervoerde wielen op mn brommer naar mn huis..
eerst 1 achtersterwiel op mn puch
daarna een honda mt voorwiel op mn puch
nu weer 2 spaakwielen op mn puch
![]()
is het erg als er koelvloeistof in je cilinder komt?quote:Op maandag 10 april 2006 19:41 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
-Achter-remklauw: Klauw tussen 2 spaken, en dan schuin eruit halen, het kan wel
-Wanneer je de cilinder eraf gaat halen, wel eerst alle koelvloeistof eruit he.
Dus die bout op de waterpomp eerst eraf, dan de leiding die aan de zijkant van de cilinder vastzit. Daar komt weinig koelvloeistof uit, als je eerst het hele systeem geleegd hebt
okquote:Op maandag 10 april 2006 22:46 schreef Drifter__ het volgende:
Neuh, clinder wel eerst goed schoonmaken voordat je hem erop zet.
Getver.quote:Op maandag 10 april 2006 23:15 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ok
trouwens, ik zag net al, m'n lucht slang zit helemaal vol met die olie troep
ja, ik was druk bezig..tot de schroeven waarmee de injector vast zit allebij afbrakenquote:Op maandag 10 april 2006 23:23 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Getver.
Ik heb je volgens mij een paar keer die link gegeven, hoe je die handel moet schoonmaken toch.. ?
Heb je het blok er wel afgehaald? Sleutelt beterquote:Op maandag 10 april 2006 23:41 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ja, ik was druk bezig..tot de schroeven waarmee de injector vast zit allebij afbrakentoen geprobeerd cil. kop los te draaien resultaat 1 verrotte moer die niet los wil morgen hele achter brug er onder vandaan dus wiel der af en knustelen maar
eerst geprobeerd met een ratel toen me blok er nog onder zat 2 kreeg ik er met de ratel los andere 2 kon ik niet bij steek/ring sleutel ding gepakt toen kreeg ik de 3e prima los maar de 4e zat wel zo vast :S silocone spray er op werkte niet nog veel meer er op gedaan helemaal rondom toen ff tv gaan kijken net nog is geprobeerd...muurvast alles is verrot beetje kut van de vorige eigenaar, helemaal niet goed onderhoudenquote:Op maandag 10 april 2006 23:44 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Heb je het blok er wel afgehaald? Sleutelt beter
En rustig aan doen, niet beunen
Gewoon steeds rustig tikjes gevenquote:Op maandag 10 april 2006 23:48 schreef mister_dog het volgende:
[..]
eerst geprobeerd met een ratel toen me blok er nog onder zat 2 kreeg ik er met de ratel los andere 2 kon ik niet bij steek/ring sleutel ding gepakt toen kreeg ik de 3e prima los maar de 4e zat wel zo vast :S silocone spray er op werkte niet nog veel meer er op gedaan helemaal rondom toen ff tv gaan kijken net nog is geprobeerd...muurvast alles is verrot beetje kut van de vorige eigenaar, helemaal niet goed onderhouden
edit :morgen gaat het blok er dus helemaal onderuit, ik hoop dat die laatste moer nog los wil met een dikke tang, dan gelijk alles beetje schoon maken
morgen ook kleine dingetjes opnieuw tappen, ik hoop dat het goed gaat. Nog nooit gedaan. Ik ga pitten Mzzlquote:Op maandag 10 april 2006 23:49 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Gewoon steeds rustig tikjes geven
Liever blok er onderuit
ZEKER DOENquote:Op dinsdag 11 april 2006 08:42 schreef C2C het volgende:
lolleromg ik kan mijn jetforce + zenith miss ruilen tegen een derbi gpr NUDE met 3000 km op de teller
doen?
gpr nudequote:Op dinsdag 11 april 2006 15:58 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ZEKER DOENdas echt de geilste schakel die er bestaaaaad
naja ik heb opzich geen last van die uitlaat poort maar wat moet et kosten? originele kost met zuiger 190 pleuro :Squote:Op dinsdag 11 april 2006 20:15 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Tjah, zie geen verschil met de originele. 80km meegereden, en toen 70cc eronder gegooid.
Deze had ik voor 90/100eur dacht ik. Wel incl zuiger enz. Alleen cilinder...tjah wat wil je ervoor geven?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:28 schreef mister_dog het volgende:
[..]
naja ik heb opzich geen last van die uitlaat poort maar wat moet et kosten? originele kost met zuiger 190 pleuro :S
naja, ik hem em opzich niet nodig, ik dacht als ik em voor een leuk prijsje kan krijgen. Ik weet echt niet wat zo iets moet kosten...ik kijk ff als ie weer in elkaar zit of m'n uitlaat er goed op wil ander hoor je nog van mequote:Op dinsdag 11 april 2006 20:37 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Deze had ik voor 90/100eur dacht ik. Wel incl zuiger enz. Alleen cilinder...tjah wat wil je ervoor geven?
okiquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:44 schreef mister_dog het volgende:
[..]
naja, ik hem em opzich niet nodig, ik dacht als ik em voor een leuk prijsje kan krijgen. Ik weet echt niet wat zo iets moet kosten...ik kijk ff als ie weer in elkaar zit of m'n uitlaat er goed op wil ander hoor je nog van me![]()
Schudden, fohnen, droog maken, in de zon laten drogen(welke zon?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:20 schreef mister_dog het volgende:
er zit allemaal koelvloeistof in het gedeelte van de carter waar de kruk-as zit is het goed genoeg als ik dat er uit laat lopen en het beetje droog fohn (feun op ze nederlands, weet niet hoe je da schrijft) of moet ik dat helemaal uit elkaar gaan halenm'n hersentjes draaien op volle toeren om dit allemaal weer in elkaar te kunnen zetten
ik ga maar is een werkplaats handleiding aanschaffen denk ik
haha, ok ik ga me best doen. Ik heb trouwes ook een lekker achterband, niet zo maar 1 een dikke snee van ±8cm lang overdwart ik zou echt niet weten hoe ik dat geflikt heb....dat word een nieuw bandje...quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:26 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Schudden, fohnen, droog maken, in de zon laten drogen(welke zon?). Maar het moet er wel allemaal uit.
Wil je een band die lang meegaat en niet te slijten is : Kenda , goedkoop, burnen,slippen, scheuren in de band, doe wat je wil, deze band slijt niet !quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:29 schreef mister_dog het volgende:
[..]
haha, ok ik ga me best doen. Ik heb trouwes ook een lekker achterband, niet zo maar 1 een dikke snee van ±8cm lang overdwart ik zou echt niet weten hoe ik dat geflikt heb....dat word een nieuw bandje...
damn, je weet er echt veel vanquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:35 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Wil je een band die lang meegaat en niet te slijten is : Kenda , goedkoop, burnen,slippen, scheuren in de band, doe wat je wil, deze band slijt niet !Wegligging is redelijk
Super wegligging: Michelin pilot sporty , Bridgestone Ml50. Slijten ERG hard...
Kenda zijn redelijk hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:47 schreef mister_dog het volgende:
[..]
damn, je weet er echt veel vanal ff zitte kijke brigistone 62 pleuro
kenda 31
dat lijkt me een betere prijs
't word zomerquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:49 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Kenda zijn redelijk hoorBij regen gewoon rustig aan doen, bij droog weer kan je redelijk plat door de bocht
![]()
slippen kan je er goed mee iddquote:Op woensdag 12 april 2006 11:32 schreef SolidasRock het volgende:
Deestone, kutbanden, maak je heel makkelijk slippertjes mee.
ik ben nog nooit gevallen...quote:Op woensdag 12 april 2006 11:58 schreef SolidasRock het volgende:
ik koop altijd duurdere banden dan deestone, nu bijvoorbeeld heb ik Metzelers of zo iets... Zelfs in de regen houdt ie zich goed, met deestone ging ik al onderuit in een plasje water toen ik afsloeg. Nooit meer Deestone voor mij....
Onderuitgaan staat voor jou gelijk aan vallen? Ik ben een paar keren geslipt met die band en 1 keer ging ie al onderuit in een plas water maar ik reed zo langzaam dat ik gwoon ervan af kon stappen...quote:Op woensdag 12 april 2006 12:03 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik ben nog nooit gevallen...
je kan gewoon niet rijden
keb zelfs vanaf zoetermeer naar gouda gereden toen er 5cm hagel op de weg lag.
was aardig glad maar niet gevallen
Ja, weet niet, misschien hebben ze em wel leeg laten lopen ofzo, maar kon em ook niet gelijk oppompen omdat ik geen goed ventiel hadquote:Op woensdag 12 april 2006 16:45 schreef C2C het volgende:
sorry k wist niet dat het jou puch was
nee grapje maar hoe kan je band nou ineens lek gestoken zijn?
Damn ziet er netjes uitquote:Op woensdag 12 april 2006 17:05 schreef Alvilon het volgende:
Puchbinnenbanden zijn ook leverbaar met fietsventielen, dan is het nog makkelijker![]()
Even wat foto's geschoten op de relsnelweg van vandaag (A4):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Let uit de Bekeuring voorkomende details![]()
wat ga je sleutelen dan??quote:Op woensdag 12 april 2006 17:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
Kutzooi, mijn Jetforce lekt olie zie ik net.![]()
Weet iemand wat bekende punten zijn in de zoektocht naar de lekkage? Ga er nu aan sleutelen dusja..![]()
Kijken waar het lekt?quote:Op woensdag 12 april 2006 17:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
Kutzooi, mijn Jetforce lekt olie zie ik net.![]()
Weet iemand wat bekende punten zijn in de zoektocht naar de lekkage? Ga er nu aan sleutelen dusja..![]()
Vriend van me heeft Jetforce... Rijdt heerlijkquote:Op woensdag 12 april 2006 18:12 schreef C2C het volgende:
[..]
wat ga je sleutelen dan??
wel kut dat hij olie lekthoe kan dat zo ineens...
ik moet die jetforce zo snel mogenlijk kwijt begin hem nou al zat te worden alleen maar gezeik met dat ding hier
Mijn olietankje is lek.. Verdomme.. Kan ik dat dichten op de een of andere manier?quote:Op woensdag 12 april 2006 18:12 schreef C2C het volgende:
[..]
wat ga je sleutelen dan??
wel kut dat hij olie lekthoe kan dat zo ineens...
ik moet die jetforce zo snel mogenlijk kwijt begin hem nou al zat te worden alleen maar gezeik met dat ding hier
En waar kan ik dat krijgen?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:10 schreef Alvilon het volgende:
Niks nieuw kopen, ben je gek :|
Je kan iets proberen met vloeibaar rubber oid, wel eerst goed ontvetten voordat je begint
omdat ik overal om me heen alleen maar problemen hoor met dat dingquote:Op woensdag 12 april 2006 18:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Mijn olietankje is lek.. Verdomme.. Kan ik dat dichten op de een of andere manier?
Hij is lek waar het slangetje erin gaat, aan de onderkant, zit een ventiel in zeg ma, en dat ventiel is er opgeplakt, en daar lekt ie.. Tankje is van plastic, hoe kan ik dat het beste dichten?
Of moet ik een nieuwe kopen?![]()
En hoezo moet je van je Jetforce af?![]()
ja hij rijd heerlijk als je er in je 1tje op zit, met z'n 2en zit je gleijk door de vering heen.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:34 schreef Stopcontact het volgende:
[..]
Vriend van me heeft Jetforce... Rijdt heerlijkWat voor gezeik heb je dan?
Iedereen betaald ongeveer hetzelfde, zal denk ik rond de 70 euro uitkomen.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat betalen jullie of wat hebben jullie betaald voor het keuren van je scooter voor die nieuwe (afschuwlijke) kentekenplaat?
Heb geen zin om afgezet te worden, dus ik check het ff
16.50 voor het schouwen zelf.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat betalen jullie of wat hebben jullie betaald voor het keuren van je scooter voor die nieuwe (afschuwlijke) kentekenplaat?
Heb geen zin om afgezet te worden, dus ik check het ff
met z'n 2en vind ik het optrekken maar baggerquote:Op woensdag 12 april 2006 21:45 schreef Stopcontact het volgende:
Net zat ik bij die vriend achterop met die Jetforce. Vering zit je idd gelijk doorheen met zn 2en, maar optrekken vind ik nog wel lekker hoor.. Maarre, we zaten op de scooter. Zo'n vent zit ons vet boos aan te kijken in zn achteruitkijkspiegel. Rijd ie langs ons, dik boos met zn vuist zwaaien
.. Geen idee waarom, zeker iets tegen scooters ofzo. Die vriend van me reed helemaal niet aso ofzo
met een gpr trek je niet harder op denk ik....quote:Op woensdag 12 april 2006 23:14 schreef C2C het volgende:
[..]
met z'n 2en vind ik het optrekken maar bagger
maja in m'n eentje is het nog wel te doen, komt omdat die scooter zo zwaar is he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |