ik ben nog nooit gevallen...quote:Op woensdag 12 april 2006 11:58 schreef SolidasRock het volgende:
ik koop altijd duurdere banden dan deestone, nu bijvoorbeeld heb ik Metzelers of zo iets... Zelfs in de regen houdt ie zich goed, met deestone ging ik al onderuit in een plasje water toen ik afsloeg. Nooit meer Deestone voor mij....
Onderuitgaan staat voor jou gelijk aan vallen? Ik ben een paar keren geslipt met die band en 1 keer ging ie al onderuit in een plas water maar ik reed zo langzaam dat ik gwoon ervan af kon stappen...quote:Op woensdag 12 april 2006 12:03 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik ben nog nooit gevallen...
je kan gewoon niet rijden
keb zelfs vanaf zoetermeer naar gouda gereden toen er 5cm hagel op de weg lag.
was aardig glad maar niet gevallen
Ja, weet niet, misschien hebben ze em wel leeg laten lopen ofzo, maar kon em ook niet gelijk oppompen omdat ik geen goed ventiel hadquote:Op woensdag 12 april 2006 16:45 schreef C2C het volgende:
sorry k wist niet dat het jou puch was
nee grapje maar hoe kan je band nou ineens lek gestoken zijn?
Damn ziet er netjes uitquote:Op woensdag 12 april 2006 17:05 schreef Alvilon het volgende:
Puchbinnenbanden zijn ook leverbaar met fietsventielen, dan is het nog makkelijker![]()
Even wat foto's geschoten op de relsnelweg van vandaag (A4):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Let uit de Bekeuring voorkomende details![]()
wat ga je sleutelen dan??quote:Op woensdag 12 april 2006 17:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
Kutzooi, mijn Jetforce lekt olie zie ik net.![]()
Weet iemand wat bekende punten zijn in de zoektocht naar de lekkage? Ga er nu aan sleutelen dusja..![]()
Kijken waar het lekt?quote:Op woensdag 12 april 2006 17:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
Kutzooi, mijn Jetforce lekt olie zie ik net.![]()
Weet iemand wat bekende punten zijn in de zoektocht naar de lekkage? Ga er nu aan sleutelen dusja..![]()
Vriend van me heeft Jetforce... Rijdt heerlijkquote:Op woensdag 12 april 2006 18:12 schreef C2C het volgende:
[..]
wat ga je sleutelen dan??
wel kut dat hij olie lekthoe kan dat zo ineens...
ik moet die jetforce zo snel mogenlijk kwijt begin hem nou al zat te worden alleen maar gezeik met dat ding hier
Mijn olietankje is lek.. Verdomme.. Kan ik dat dichten op de een of andere manier?quote:Op woensdag 12 april 2006 18:12 schreef C2C het volgende:
[..]
wat ga je sleutelen dan??
wel kut dat hij olie lekthoe kan dat zo ineens...
ik moet die jetforce zo snel mogenlijk kwijt begin hem nou al zat te worden alleen maar gezeik met dat ding hier
En waar kan ik dat krijgen?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:10 schreef Alvilon het volgende:
Niks nieuw kopen, ben je gek :|
Je kan iets proberen met vloeibaar rubber oid, wel eerst goed ontvetten voordat je begint
omdat ik overal om me heen alleen maar problemen hoor met dat dingquote:Op woensdag 12 april 2006 18:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Mijn olietankje is lek.. Verdomme.. Kan ik dat dichten op de een of andere manier?
Hij is lek waar het slangetje erin gaat, aan de onderkant, zit een ventiel in zeg ma, en dat ventiel is er opgeplakt, en daar lekt ie.. Tankje is van plastic, hoe kan ik dat het beste dichten?
Of moet ik een nieuwe kopen?![]()
En hoezo moet je van je Jetforce af?![]()
ja hij rijd heerlijk als je er in je 1tje op zit, met z'n 2en zit je gleijk door de vering heen.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:34 schreef Stopcontact het volgende:
[..]
Vriend van me heeft Jetforce... Rijdt heerlijkWat voor gezeik heb je dan?
Iedereen betaald ongeveer hetzelfde, zal denk ik rond de 70 euro uitkomen.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat betalen jullie of wat hebben jullie betaald voor het keuren van je scooter voor die nieuwe (afschuwlijke) kentekenplaat?
Heb geen zin om afgezet te worden, dus ik check het ff
16.50 voor het schouwen zelf.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat betalen jullie of wat hebben jullie betaald voor het keuren van je scooter voor die nieuwe (afschuwlijke) kentekenplaat?
Heb geen zin om afgezet te worden, dus ik check het ff
met z'n 2en vind ik het optrekken maar baggerquote:Op woensdag 12 april 2006 21:45 schreef Stopcontact het volgende:
Net zat ik bij die vriend achterop met die Jetforce. Vering zit je idd gelijk doorheen met zn 2en, maar optrekken vind ik nog wel lekker hoor.. Maarre, we zaten op de scooter. Zo'n vent zit ons vet boos aan te kijken in zn achteruitkijkspiegel. Rijd ie langs ons, dik boos met zn vuist zwaaien
.. Geen idee waarom, zeker iets tegen scooters ofzo. Die vriend van me reed helemaal niet aso ofzo
met een gpr trek je niet harder op denk ik....quote:Op woensdag 12 april 2006 23:14 schreef C2C het volgende:
[..]
met z'n 2en vind ik het optrekken maar bagger
maja in m'n eentje is het nog wel te doen, komt omdat die scooter zo zwaar is he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |