ja klopt, naja ze rijden wel langs school, vorige keer ook dus ik ga eerste stuk naar hoogland gewoon lopen en daarna rijenquote:Op donderdag 6 april 2006 19:22 schreef mister_dog het volgende:
[..]
zwembad ligt aan de andere kant van het spoor maar waarom zou je de 7huizerstraat nemen als je de gewone weg kan nemen? en je rijd wel die wijk in (toch) dan en als ze met motoren staan heb je dus een grotere kans
he dan ken je toch beter de gewone weg nemenquote:Op donderdag 6 april 2006 19:31 schreef C2C het volgende:
[..]
ja klopt, naja ze rijden wel langs school, vorige keer ook dus ik ga eerste stuk naar hoogland gewoon lopen en daarna rijen
wat moet er gefixt worden???quote:Op donderdag 6 april 2006 19:30 schreef fs180 het volgende:
owja... tvp
stelletje luie flikkers : D ga de op is fixen dan
jaquote:Op donderdag 6 april 2006 19:54 schreef mister_dog het volgende:
[..]
he dan ken je toch beter de gewone weg nemen
update bijvoorbeeldquote:
who gives a fuckquote:Op donderdag 6 april 2006 19:57 schreef fs180 het volgende:
[..]
update bijvoorbeeld
maaruh bijv die links achter de namen.. als naam van de eigennaar zetten (wist die code niet)
een jet force loopt kutquote:Op donderdag 6 april 2006 20:20 schreef Ayaxola het volgende:
Je moet eerst gewoon een stuk lopen, en daarna weer rijden![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:28 schreef Ayaxola het volgende:
Lopen met een scooter is sowieoso kut, die dingen zijn vaak zo zwaar
Maarja, beter dan een boete![]()
zat jij niet net te zeiken dat je er niet in stondquote:Op donderdag 6 april 2006 20:04 schreef mister_dog het volgende:
[..]
who gives a fuckze staan ook zo in de 8 vorige topics
neequote:Op donderdag 6 april 2006 21:07 schreef fs180 het volgende:
[..]
zat jij niet net te zeiken dat je er niet in stond![]()
![]()
jaquote:Op donderdag 6 april 2006 20:28 schreef Ayaxola het volgende:
Lopen met een scooter is sowieoso kut, die dingen zijn vaak zo zwaar
Maarja, beter dan een boete![]()
Ja he? iid vervelend..quote:Op donderdag 6 april 2006 21:24 schreef C2C het volgende:
[..]
ja
helemaal de jetforce, 115 kilo ong volgetankt![]()
hebo racing imitatie dan? want zover ik op die pic zie is het een hebo garra en die dingen zijn zwaar ruk en zeker niet gelijk aan een c20 eerder een yasuni r. De hebo racing replica komt ok meer in de buurt van een c16 en zeker niet in de buurt vane en 20quote:Op donderdag 6 april 2006 11:34 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ding is best goed hoorstaat gelijk aan C20
http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=139260
check project van dat ding
volgende topic moet brommers en scooters slowtjet heten.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja he? iid vervelend..
Wat zijn jullie trouwens hier aan het spammen?![]()
Topic is nu al bijna vol.![]()
slootjetquote:Op donderdag 6 april 2006 21:33 schreef C2C het volgende:
[..]
volgende topic moet brommers en scooters slowtjet heten.
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:33 schreef C2C het volgende:
[..]
volgende topic moet brommers en scooters jetforce slowtjet heten.
slotjetforce.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:50 schreef C2C het volgende:
[..]
niet slowchat hee
wel slotjet, we houden het orgineel
wie stemt voor?
whehe "wa ter sco ot er"quote:Op donderdag 6 april 2006 21:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
Maar dat klinkt meer als een jetforce die in een sloot ligt.
Leren neger!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:10 schreef C2C het volgende:
terug voeren = 50 km/u
daar doe ik niet aaneen jetforce en dan iedereen je inhalen
begrenzer is 130 pleuro dokken als ze hem vinden en het is injectie dus dubbelkut
zowiezo is het niet zo ver lopen
zeker niet de helft, ik ga 1 km lopen van de 11 dus dat is wel te doen.
afvoeren is zooooo.....2005quote:Op donderdag 6 april 2006 22:10 schreef C2C het volgende:
terug voeren = 50 km/u
daar doe ik niet aaneen jetforce en dan iedereen je inhalen
begrenzer is 130 pleuro dokken als ze hem vinden en het is injectie dus dubbelkut
zowiezo is het niet zo ver lopen
zeker niet de helft, ik ga 1 km lopen van de 11 dus dat is wel te doen.
ja helaas welquote:Op donderdag 6 april 2006 22:18 schreef fs180 het volgende:
[..]
juist 2006heb je de boetes al gezien
![]()
ja ik zou er dan nog eerder 70 cc met een leovinci er op zetten en keihard wegboeken voor de politiequote:
leovince zijn toch 50 cc pijpjes?? edit: ik zou je uitlaat er trouwens onder zetten anders zit het zo lasigquote:Op donderdag 6 april 2006 22:25 schreef C2C het volgende:
[..]
ja ik zou er dan nog eerder 70 cc met een leovinci er op zetten en keihard wegboeken voor de politie
maargoed ik zou dan eerder een puch zip ofzo kopen en die opfocken
weet ik veel sjeelt me niks als het maar hard gaatquote:Op donderdag 6 april 2006 22:27 schreef mister_dog het volgende:
[..]
leovince zijn toch 50 cc pijpjes?? edit: ik zou je uitlaat er trouwens onder zetten anders zit het zo lasig
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:29 schreef C2C het volgende:
[..]
weet ik veel sjeelt me niks als het maar hard gaat
ok ik zei niksquote:Op donderdag 6 april 2006 22:38 schreef mic_forever het volgende:
leovinci zijn 70cc pijpen
Niet allemaalquote:Op donderdag 6 april 2006 22:38 schreef mic_forever het volgende:
leovinci zijn 70cc pijpen
post-op-krik-postquote:Op donderdag 6 april 2006 23:22 schreef C2C het volgende:
he matthijs die avatars van ons zien er wel masterlijk uit
zijn ook door the master gemaakt natuurlijk maar dat even ter zijde
ik word helemaal gek in dit topic
hebo racing replica jaquote:Op donderdag 6 april 2006 21:32 schreef gfo het volgende:
[..]
hebo racing imitatie dan? want zover ik op die pic zie is het een hebo garra en die dingen zijn zwaar ruk en zeker niet gelijk aan een c20 eerder een yasuni r. De hebo racing replica komt ok meer in de buurt van een c16 en zeker niet in de buurt vane en 20
Over watvoor begrenzers praat jijquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:10 schreef SolidasRock het volgende:
Ik rij nu momenteel ook met een Hebo, weet niet welke versie? Hij trekt wel als een gek op, de bromfietsreparateur geloofde me niet dat het 50cc is. Hebo is dus niet zo kut? Tis voor een Piaggo NRG Extreme en heeft maar 1 zuigerveer. Ondanks dat er 2 begrenzers op zitten rij ik nog steeds 65. Heb 1 uur geleden de laatste begrenzer ingebouwd en ben benieuwd hoe hard ie nu gaat, wel verwacht ik dat ie nu kut optrekt....
Hoe heb je dat gedaan??quote:Op donderdag 6 april 2006 13:43 schreef mic_forever het volgende:
Net weer even m'n Bidalot S2 opgeschuurd+gepoetst.. Daarna polijsten en dan blanke lak eroverheen en dan pas weer ermeerijden..oja en natuurlijk pas als m'n begrenzer binnen is.
Die prop IS een begrenzer toch? De prop, varioring, membraamplaatje zijn allemaal verplichte begrenzers of hoe noemen jullie het?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:09 schreef mic_forever het volgende:
Over watvoor begrenzers praat jijdat je dr 2 heb , gwoon en prop ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |