ik denk dat jij wel iets meer van 65 euro hebt...ff keertje langs de testbankquote:Op woensdag 5 april 2006 22:59 schreef C2C het volgende:
[..]
ja en dan 130 pleuro als hij gevonden is
daarvan kan ik 2x de gewone boete betalen gek!
ja dat heeft dus een speedfightquote:Op woensdag 5 april 2006 23:00 schreef C2C het volgende:
je moet eigenlijk een begrenzer maken bij je luchtinlaat ofzo, daar een luchtpomp maken die als je hem aanzet gewoon lucht blaast, en dat als je de schakelaar overhaald dat hij dan veel minder lucht verplaatst waardoor hij langzamer gaat, daar zoeke ze natuurlijk niet zo snel
na de toetsweek samen met douwequote:Op woensdag 5 april 2006 23:01 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ik denk dat jij wel iets meer van 65 euro hebt...ff keertje langs de testbank
k moet nog is een keer wat verzinne voor die van mijquote:Op woensdag 5 april 2006 23:03 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ja dat heeft dus een speedfightdie luchtpomp zit achter het luchtfilter en in dat lucht filter zit een plastick dingetje zodat hij minder lucht aan kan zuigen
en dan je remblokjes verbranden wat trouwens wel een legale begrenzer is, als je bij je blok kijkt en je draait dan aan het gas zie je als het goed is een dingetje bewegen als je daar een schroefje voor zet zodat ie niet helemaal voluit kan dan is ie legaal alleen dan kun je dus niet volgas wegrijdenquote:Op woensdag 5 april 2006 23:04 schreef C2C het volgende:
[..]
k moet nog is een keer wat verzinne voor die van mij
tie wrap om de rem van het achterwiel![]()
beetje editten hequote:Op woensdag 5 april 2006 23:05 schreef mister_dog het volgende:
[..]
en dan je remblokjes verbranden wat trouwens wel een legale begrenzer is, als je bij je blok kijkt en je draait dan aan het gas zie je als het goed is een dingetje bewegen als je daar een schroefje voor zet zodat ie niet helemaal voluit kan dan is ie legaal alleen dan kun je dus niet volgas wegrijden
ja maar ja je hebt wel een legale begrenzerquote:Op woensdag 5 april 2006 23:07 schreef C2C het volgende:
[..]
beetje editten he
maar um ja t kan best wel legaal zijn maar t probleem is dat je dan de hele tijd dat schroefje in en uit moet draaien
ding is best goed hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 11:16 schreef gfo het volgende:
ik neem aan dat die dna die hebo uitlaat heeft voor de rode kleur en niet voor de performance?
jakob gaat geen 85 dinsdag op gereden kwam niet boven de 75 uit koud dus misschien dat ie krap 80 gaat als ie warm is..quote:Op donderdag 6 april 2006 13:13 schreef C2C het volgende:
whehe ben veilig thuisgekomen, nog geen rollerbank gezien.. maar ik ga vandaag niet meer rijen strakt komt er alsnog een rollerbank dan ben ik de lul.
k ging vandaag met een sr ditech rijen 2003, hij ree op z'n eigen teller 85 en ik ging hem met 72 al voorbij.
toen ff goed gas gegeven en met 80 naar het stoplicht toe gesprint om hem alvast ff op groen te zetten
ik weet niet precies hoe die werkt maar volgens mij is ie zo gemaakt:quote:Op woensdag 5 april 2006 23:52 schreef Drifter__ het volgende:
Mister_Dog> heb je een begrenzer op je Ditech? Vertel eens meer...
WAHAHAquote:Op donderdag 6 april 2006 16:23 schreef MaximumRush het volgende:
Nope, dat werkt niet bij een Ditech.
Vandaag was hier trouwens rollerbank. Een runner was met bestuurder en al in een sloot getrapt door een oftie toen hij wou vluchten
ik heb nog pics ff zoeke, hij is door geknipt dus ik heb em nooit geprobeerd maar hij zou moeten werken volgens de vorige eigenaar dus ±50 aan ruim 80 uitquote:Op donderdag 6 april 2006 16:30 schreef Drifter__ het volgende:
Wil je ff pics maken, please?![]()
Het is in het algemeen bekend dat er geen begrenzers zijn voor een Ditech.
Hoe werkt die van jou? Je doet de schakelaar om en dan? Hoe rijdt dat?
Aha, niet geprobeerd..Najah volgens mij doet ie nietsquote:Op donderdag 6 april 2006 16:34 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ik heb nog pics ff zoeke, hij is door geknipt dus ik heb em nooit geprobeerd maar hij zou moeten werken volgens de vorige eigenaar dus ±50 aan ruim 80 uit
zo
schakelaartje
http://home.planet.nl/~wieli124/DSCN1321.JPG
hier zit ie dus en je kunt er precies bij met je vinger als je onder die kap zit
http://home.planet.nl/~wieli124/DSCN1322.JPG
fototje om te orienteren waar je zit let op de gele ding dan weetje ongeveer waar de foto gemaakt is (bij dat kapje tussen je benen dus
http://home.planet.nl/~wieli124/DSCN1324.JPG
Hier loopt ie de kabelboom in
http://home.planet.nl/~wieli124/DSCN1323.JPG
('t zijn die zwarte draadjes dus)
foto's mag je gebruiken hoor naam hoeft er niet eens bij, mag natuurlijk welquote:Op donderdag 6 april 2006 16:41 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Aha, niet geprobeerd..Najah volgens mij doet ie nietsWat echt niemand niemand heeft een GOEDE begrenzer voor een Ditech kunnen fixen...
Mag ik je foto's gebruiken? Uiteraard met jou naam erbij...
Trouwens wat een smerige bende zeg...Hoe komt dat....???
maybe, ik moet em nu eerst weer zien te starten :S hij wil weer is niet, ik ga em binnekort schoon late make, de injector enz.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:48 schreef Drifter__ het volgende:
Thanks, maar ga je die begrenzer nog proberen?
hoe weet jie dat heeeequote:Op donderdag 6 april 2006 17:10 schreef C2C het volgende:
morgen rollerbank bij zwembad het liendert vanaf 2 uur ong in amersfoort.
dat je het ff weet (voor ayaxola en geqxon)
Wat ?....quote:Op donderdag 6 april 2006 17:02 schreef mister_dog het volgende:
zou dat duur zijn trouwes?
dat zei jij toch dat er troep in me leidingen kon zitten en onder in me injector? af dat duur zou zijn om schoon te makenquote:
ok dude thnxquote:Op donderdag 6 april 2006 17:19 schreef Drifter__ het volgende:
Haal eerst je injector eraf, kijk in dat bakje onder, of er troep inzit. Zo ja, leiding eraf en schoonmaken. Makkelijk zelf te doen...
Dealer > 2x uurloon? Hier is dat rond de 40e per uur.
Ok, bedankt, ben benieuwdquote:Op donderdag 6 april 2006 17:10 schreef C2C het volgende:
morgen rollerbank bij zwembad het liendert vanaf 2 uur ong in amersfoort.
dat je het ff weet (voor ayaxola en geqxon)
Zo af en toe vang je nog wel eens wat op hèquote:Op donderdag 6 april 2006 17:48 schreef Drifter__ het volgende:
Hoe weten jullie dat van te voren van die rollerbanken?
whehequote:Op donderdag 6 april 2006 17:41 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ok, bedankt, ben benieuwd
Ga op de fiets wel ff kijken hoe al die turkies uit Liendert gepakt worden![]()
Ik heb het over die 3 verplichte dingen die een scooter langzamer maken, de uitlaatbegrenzer zit er allang op, de varioringbegrenzer idem, het enige wat ik nog moet doen is de membraambegrenzer. Maar ja, dan ben ik wel me power kwijt maar dan rijdt hij weer ongeveer 45 km hoop ik (is een snelle 50 btw die nu 65 km haalt)quote:Op woensdag 5 april 2006 22:44 schreef C2C het volgende:
[..]
3e begrenzer??
dat vinden ze echt wel
of je moet ditech hebben, als je het daar goed verstopt vinden ze hem nooit, veel te veel kabels![]()
magoed bergrenzer op je ditech zetten is gruwelijk kut
Nee, ik woon 1 km van school vandaanquote:Op donderdag 6 april 2006 17:58 schreef C2C het volgende:
[..]
whehe
trouwens ik heb je nog steeds nog nooit op je puch gezien
whehe dat verklaard een hoopquote:Op donderdag 6 april 2006 18:49 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, ik woon 1 km van school vandaanDus dat ding is dan net warm als ik er al ben. Ik ga eens in de maand ofzo op de brommer
![]()
ken je beter niet doen over de 7huizer straat, dan rij je juist in hun richting kan beter de gewone weg nemenquote:Op donderdag 6 april 2006 19:04 schreef C2C het volgende:
[..]
whehe dat verklaard een hoop
kut man ik ben morgen het 6e uitik denk ik blijf nog ff in de bar hangen maar nee er staat die kk rollerbank
trouwens ik ziet welk ga wel over de zevenhuizerstraat oid.
nee toch?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:07 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ken je beter niet doen over de 7huizer straat, dan rij je juist in hun richting kan beter de gewone weg nemen
zwembad ligt aan de andere kant van het spoor maar waarom zou je de 7huizerstraat nemen als je de gewone weg kan nemen? en je rijd wel die wijk in (toch) dan en als ze met motoren staan heb je dus een grotere kansquote:
ja klopt, naja ze rijden wel langs school, vorige keer ook dus ik ga eerste stuk naar hoogland gewoon lopen en daarna rijenquote:Op donderdag 6 april 2006 19:22 schreef mister_dog het volgende:
[..]
zwembad ligt aan de andere kant van het spoor maar waarom zou je de 7huizerstraat nemen als je de gewone weg kan nemen? en je rijd wel die wijk in (toch) dan en als ze met motoren staan heb je dus een grotere kans
he dan ken je toch beter de gewone weg nemenquote:Op donderdag 6 april 2006 19:31 schreef C2C het volgende:
[..]
ja klopt, naja ze rijden wel langs school, vorige keer ook dus ik ga eerste stuk naar hoogland gewoon lopen en daarna rijen
wat moet er gefixt worden???quote:Op donderdag 6 april 2006 19:30 schreef fs180 het volgende:
owja... tvp
stelletje luie flikkers : D ga de op is fixen dan
jaquote:Op donderdag 6 april 2006 19:54 schreef mister_dog het volgende:
[..]
he dan ken je toch beter de gewone weg nemen
update bijvoorbeeldquote:
who gives a fuckquote:Op donderdag 6 april 2006 19:57 schreef fs180 het volgende:
[..]
update bijvoorbeeld
maaruh bijv die links achter de namen.. als naam van de eigennaar zetten (wist die code niet)
een jet force loopt kutquote:Op donderdag 6 april 2006 20:20 schreef Ayaxola het volgende:
Je moet eerst gewoon een stuk lopen, en daarna weer rijden![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:28 schreef Ayaxola het volgende:
Lopen met een scooter is sowieoso kut, die dingen zijn vaak zo zwaar
Maarja, beter dan een boete![]()
zat jij niet net te zeiken dat je er niet in stondquote:Op donderdag 6 april 2006 20:04 schreef mister_dog het volgende:
[..]
who gives a fuckze staan ook zo in de 8 vorige topics
neequote:Op donderdag 6 april 2006 21:07 schreef fs180 het volgende:
[..]
zat jij niet net te zeiken dat je er niet in stond![]()
![]()
jaquote:Op donderdag 6 april 2006 20:28 schreef Ayaxola het volgende:
Lopen met een scooter is sowieoso kut, die dingen zijn vaak zo zwaar
Maarja, beter dan een boete![]()
Ja he? iid vervelend..quote:Op donderdag 6 april 2006 21:24 schreef C2C het volgende:
[..]
ja
helemaal de jetforce, 115 kilo ong volgetankt![]()
hebo racing imitatie dan? want zover ik op die pic zie is het een hebo garra en die dingen zijn zwaar ruk en zeker niet gelijk aan een c20 eerder een yasuni r. De hebo racing replica komt ok meer in de buurt van een c16 en zeker niet in de buurt vane en 20quote:Op donderdag 6 april 2006 11:34 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ding is best goed hoorstaat gelijk aan C20
http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=139260
check project van dat ding
volgende topic moet brommers en scooters slowtjet heten.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja he? iid vervelend..
Wat zijn jullie trouwens hier aan het spammen?![]()
Topic is nu al bijna vol.![]()
slootjetquote:Op donderdag 6 april 2006 21:33 schreef C2C het volgende:
[..]
volgende topic moet brommers en scooters slowtjet heten.
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:33 schreef C2C het volgende:
[..]
volgende topic moet brommers en scooters jetforce slowtjet heten.
slotjetforce.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:50 schreef C2C het volgende:
[..]
niet slowchat hee
wel slotjet, we houden het orgineel
wie stemt voor?
whehe "wa ter sco ot er"quote:Op donderdag 6 april 2006 21:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
Maar dat klinkt meer als een jetforce die in een sloot ligt.
Leren neger!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:10 schreef C2C het volgende:
terug voeren = 50 km/u
daar doe ik niet aaneen jetforce en dan iedereen je inhalen
begrenzer is 130 pleuro dokken als ze hem vinden en het is injectie dus dubbelkut
zowiezo is het niet zo ver lopen
zeker niet de helft, ik ga 1 km lopen van de 11 dus dat is wel te doen.
afvoeren is zooooo.....2005quote:Op donderdag 6 april 2006 22:10 schreef C2C het volgende:
terug voeren = 50 km/u
daar doe ik niet aaneen jetforce en dan iedereen je inhalen
begrenzer is 130 pleuro dokken als ze hem vinden en het is injectie dus dubbelkut
zowiezo is het niet zo ver lopen
zeker niet de helft, ik ga 1 km lopen van de 11 dus dat is wel te doen.
ja helaas welquote:Op donderdag 6 april 2006 22:18 schreef fs180 het volgende:
[..]
juist 2006heb je de boetes al gezien
![]()
ja ik zou er dan nog eerder 70 cc met een leovinci er op zetten en keihard wegboeken voor de politiequote:
leovince zijn toch 50 cc pijpjes?? edit: ik zou je uitlaat er trouwens onder zetten anders zit het zo lasigquote:Op donderdag 6 april 2006 22:25 schreef C2C het volgende:
[..]
ja ik zou er dan nog eerder 70 cc met een leovinci er op zetten en keihard wegboeken voor de politie
maargoed ik zou dan eerder een puch zip ofzo kopen en die opfocken
weet ik veel sjeelt me niks als het maar hard gaatquote:Op donderdag 6 april 2006 22:27 schreef mister_dog het volgende:
[..]
leovince zijn toch 50 cc pijpjes?? edit: ik zou je uitlaat er trouwens onder zetten anders zit het zo lasig
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:29 schreef C2C het volgende:
[..]
weet ik veel sjeelt me niks als het maar hard gaat
ok ik zei niksquote:Op donderdag 6 april 2006 22:38 schreef mic_forever het volgende:
leovinci zijn 70cc pijpen
Niet allemaalquote:Op donderdag 6 april 2006 22:38 schreef mic_forever het volgende:
leovinci zijn 70cc pijpen
post-op-krik-postquote:Op donderdag 6 april 2006 23:22 schreef C2C het volgende:
he matthijs die avatars van ons zien er wel masterlijk uit
zijn ook door the master gemaakt natuurlijk maar dat even ter zijde
ik word helemaal gek in dit topic
hebo racing replica jaquote:Op donderdag 6 april 2006 21:32 schreef gfo het volgende:
[..]
hebo racing imitatie dan? want zover ik op die pic zie is het een hebo garra en die dingen zijn zwaar ruk en zeker niet gelijk aan een c20 eerder een yasuni r. De hebo racing replica komt ok meer in de buurt van een c16 en zeker niet in de buurt vane en 20
Over watvoor begrenzers praat jijquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:10 schreef SolidasRock het volgende:
Ik rij nu momenteel ook met een Hebo, weet niet welke versie? Hij trekt wel als een gek op, de bromfietsreparateur geloofde me niet dat het 50cc is. Hebo is dus niet zo kut? Tis voor een Piaggo NRG Extreme en heeft maar 1 zuigerveer. Ondanks dat er 2 begrenzers op zitten rij ik nog steeds 65. Heb 1 uur geleden de laatste begrenzer ingebouwd en ben benieuwd hoe hard ie nu gaat, wel verwacht ik dat ie nu kut optrekt....
Hoe heb je dat gedaan??quote:Op donderdag 6 april 2006 13:43 schreef mic_forever het volgende:
Net weer even m'n Bidalot S2 opgeschuurd+gepoetst.. Daarna polijsten en dan blanke lak eroverheen en dan pas weer ermeerijden..oja en natuurlijk pas als m'n begrenzer binnen is.
Die prop IS een begrenzer toch? De prop, varioring, membraamplaatje zijn allemaal verplichte begrenzers of hoe noemen jullie het?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:09 schreef mic_forever het volgende:
Over watvoor begrenzers praat jijdat je dr 2 heb , gwoon en prop ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |