in de wat gooien??quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:47 schreef Messenga het volgende:
Ik ga de OP even iets veranderen en dan in de wiki gooien.
Heb je ook universele electronica?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:37 schreef SolidasRock het volgende:
Zitten er hier NRG of MC2 knutselaars? Ik doe mijn NRG en MC2 spullen weg, wie heeft interesse?
Wat heb je besteldquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:21 schreef mister_dog het volgende:
Woei morgen krijg ik m'n SR onderdeeltjes![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:52 schreef mic_forever het volgende:
wauw, me elektrische start doet het weer .. m'n zekering was toch kapothad em al half uit elkaar gehaald vorige keer
kutzekeringen! hij zag er nog helemaal heel uit
Nee, heb ik allemaal niet...quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Heb je ook universele electronica?![]()
Zoek nog een schakelaar met afstandsbediening..![]()
Heb ze al op mijn kamer voor de verlichting, nu nog op de scooter..
En een alarm? Heb je die misschien ook? Zoek ik ook nog..![]()
nieuwe teller, kapjes en een kabelboomquote:
Een vriend van me had ooit een alarm op z'n scooter. Maar zodra je met je hand op z'n zadel sloeg ging dat ding al piepen. Dat ding ging dus constant af en kon hij er weer naartoe lopen om em uit te zettenquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zijn er hier mensen met ervaring met alarm op een scooter?
Wil er een op mijn scooter gaan bouwen, maar weet niet wat een goed alarm is.. Iemand die er meer verstand van heeft?
Preciesquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Een vriend van me had ooit een alarm op z'n scooter. Maar zodra je met je hand op z'n zadel sloeg ging dat ding al piepen. Dat ding ging dus constant af en kon hij er weer naartoe lopen om em uit te zetten![]()
whaha dat klopt ja zijn alarm ging de hele tijd afquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:57 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Precies
Iemand uit mijn klas had dat ook op z'n TZR. Wij keihard op dat ding slaan, minuut later komt die gozer keihard naar de brommerkelder gerent![]()
Startonderbreker that is.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:20 schreef C2C het volgende:
bij mijn brommer brand er ook altijd een lampje dat op een alarm lijkt, iedereen ging het gelijk uitproberen
Oh zo.. Nee dat klopt..quote:
moet ik ook doen...maar als je je remblokskes vervangt hoeft de olie toch niet uit je leiding?quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:53 schreef Drifter__ het volgende:
Neuh, remklauw lag eraf(nieuwe blokjes,schoonmaken)
1 april!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:56 schreef mister_dog het volgende:
huh weetje welke melding ik kreeg
"Je bent gebanned. Heb je geen idee waarom je gebanned bent, mail dan naar forum@fok.nl"
Nee hoeft nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:55 schreef mister_dog het volgende:
[..]
moet ik ook doen...maar als je je remblokskes vervangt hoeft de olie toch niet uit je leiding?
heb je de remzuiger uit de klauw gehaald?quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:10 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Nee hoeft niet
Maar ik had de leiding+klauw eraf gehaald, wou gewoon ff kijken hoe die klauw er van binnen uitziet enz
Ik heb wel een begrenzer, werkt op de remlicht. 3 keer kort, 1 keer lang en de begrenzer is eraf. Nog nooit gebruikt. Interesse?quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:21 schreef mic_forever het volgende:
ik wil een begrenzer
Pinasco heb ik op het oog, kijken of iemand 2e hands em wat goedkoper heeft.
..Zonet maar weer even m'n std uitlaat dr op gegooit want ik schrok tog erg van die boetes die je in 2006 krijgt voor snelheid :S
Ook moet ik is een nieuwe pakking halenme hele pakking was verrot en ik maak nu zelfs tiefus herrie met m'n std uitlaat
Onzin... Je doet de morsecode alleen maar als jij wilt dat de begrenzer uitgaat. Kom je op een rollerbank dan moet je hem toch uitzetten en na al je gegevens genoteerd te hebben starten ze hem en nu is je begrenzer aan. Easy...quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:28 schreef mic_forever het volgende:
ja nee man, Morse code valt opp de agenten zitten heel je rem fijn te knijpen op de rollebank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |